Catre: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTE SI INVESTITII FINANCIARE
Fax: 021.659.60.51
E-mail: office@asfromania.ro
BURSA DE VALORI BUCURESTI: ATS – AeRO
Fax: 021.312.47.22
E-mail: ats@bvb.ro
RAPORT CURENT
conform Regulamentului C.N.V.M. nr.1/2006 privind emitentii si operatiunile
cu valori mobiliare si Legii nr.297/2004 privind piata de capital
Data raportului: 19.01.2018
Denumirea societatii emitente: S.C. FLAROS S.A.
Sediul social: Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr.67-93, sector 3.
Tel./Fax: 021.321.57.20
Website: www.flaros.com, e-mail: flaros@flaros.com
CUI/CIF : RO350944
Nr. inregistrare la Registrul Comertului: J 40/173/1991
Capital social subscris si varsat: 3.803.415 lei
Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB – ATS AeRO - Categoria Standard, simbol de piata FLAO
Eveniment important de raportat:
Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 19/20.02.2018.
Consiliul de Administratie al Societatii FLAROS SA, cu sediul in Bucuresti, Str.Ion Minulescu nr. 67-93, sector 3, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/173/1991, avand CUI RO350944, intrunit in sedinta din data de 18.01.2018, in temeiul Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 si prevederilor Actului constitutiv al societatii, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 19.02.2018, orele 1000, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 01.02.2018, considerata data de referinta.
ORDINEA DE ZI:
1. Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare individuale ale anului
2017, intocmite in conformitate cu Reglementarile Contabile Romanesti aplicabile, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar;
2. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2017 conform
propunerii Consiliului de Administratie.
3. Aprobarea datei de 30.03.2018 ca DATA PLATII dividendelor, in
conformitate cu dispozitiile art. 129 indice 3, alin. (2) din Regulamentul CNVM nr.1/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, costurile aferente platii fiind suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.
4. Aprobarea intocmirii pentru exercitiul financiar 2017, a situatiilor
financiare anuale intocmite conform IFRS, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si pubicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
5. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru
activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2017.
6. Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a
Programului de Investitii pentru anul 2018.
7. Aprobarea nivelului indemnizatiilor lunare cuvenite membrilor
Consiliului de Administratie incepand cu data de 01.01.2018.
8. Aprobarea datei de 12.03.2018 ca data de inregistrare si a datei
de 09.03.2018 ca „ex-date”, conform prevederilor Regulamentului ASF nr.13/2014.
9. Imputernicirea d-lui Ungureanu Liviu, director general, cu
posibilitate de substituire,pentru a actiona pe seama societatii, a efectua si indeplini oricare si toate formalitatile necesare legate de ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate, pentru a semna, executa si inregistra la Oficiul Registrului Comertului si publica la autoritatile competente hotararile adunarii generale ordinare a actionarilor.
In cazul in care pe data de 19.02.2018 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, adunarea generala isi va desfasura lucrarile la a doua convocare, respectiv in data .de 20.02.2018, la aceeasi ora si in acelasi loc.
Drepturile actionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse pe ordinea de zi (conform prevederilor Regulamentului CNVM nr. 6/2009) pot fi exercitate in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-A.
Solicitarea de completare a ordinii de zi va fi transmisa in scris, in original, prin posta, la sediul societatii, insotita de copia actului de identitate al actionarului persoana fizica/reprezentant legal al actionarului persoana juridica si dovada calitatii de actionar, emisa de Depozitarul Central.
Dovada calitatii de reprezentant legal al persoanei juridice se va face cu certificat constatator, in original, eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului Adunarii Generale a Aactionarilor.
Actionarii reprezentand impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:
- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu
conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, si
- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau
propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.
Data limita pana la care actionarii isi pot exercita drepturile mentionate mai sus este 02.02.2018, orele 11:00.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la data de 02.02.2018, orele 11:00,, data numarului de registratura.
Solicitarile actionarilor mentionati in alineatele precedente vor putea fi transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat, la sediul societatii mentionat mai sus, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule, PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 19/20.02.2018.
Actionarii pot participa si vota in adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, care va fi depusa direct la sediul societatii, in original, pana cel tarziu 15.02.2018, orele 11,00.
Actionarii isi vor putea exercita dreptul de vot si prin corespondenta.
Votul prin corespondenta va fi depus la sediul societatii sau expediat prin posta pana cel tarziu la data de 15.02.2018, ora 11,00
Formularul de imputernicire speciala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora, se vor obtine, incepand cu data de 01.02.2018, de pe website-ul societatii www.flaros.com sau de la sediul societatii.
Materialele pot fi consultate sau procurate de catre actionari, contra cost, de la sediul societatii din Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr.67-93, sector 3 sau de pe websitul societatii www.flaros.com, incepand cu data de 19.01.2018.
Accesul in sala de sedinta este permis actionarilor numai pe baza de B.I. / C.I., pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice, pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal sau imputernicit al acesteia. In situatia persanelor fizice si juridice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau generale.
Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 9,00-15,00 de la sediul societatii, telefon 021-3215720, dupa data aparitiei prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.
Presedintele
Consiliului de Administratie
conf.univ.dr.ec. Cristian BUSU