vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


GASTRONOM SA BUZAU - GAOY

Convocare AGA Anuala 27/28.03.2018

Data Publicare: 21.02.2018 9:12:17

Cod IRIS: 3F2AC

Societatea GASTRONOM S.A.

Buzau, Str. Ion Baiesu, bl. 4-5, et. 1

J10/60/1991; C.I.F. RO 1154474;

Tel/fax  0238.710196

Capital social subscris si varsat: 766.320 lei                         Nr. 137/ 21.02.2018

                                                   

 

CATRE:

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

BURSA DE VALORI  BUCURESTI

                                        

RAPORT CURENT

Conform Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/2006 si a Legii nr. 24/2017

 

Data raportarii: 21.02.2018

Denumirea societatii: GASTRONOM S.A.

Sediul social: Buzau, str. Ion Baiesu, bl.4-5, et.1

Numarul de telefon/fax: 0238.710196

Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 1154474

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 10/60/1991

Capital social subscris si varsat: 766.320 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti – ATS, AeRO, simbol GAOY.

Evenimente importante de raportat: Convocare AGOA.

            Consiliul de Administratie al societatii Gastronom S.A. a hotarat Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii Gastronom S.A., conform urmatorului

 

CONVOCATOR

 

Consiliul de Administratie al SOCIETATII “GASTRONOM” S.A. cu sediul in Buzau, str. Ion Baiesu, bl. 4-5, etaj 1, judetul Buzau, avand J10/60/1991, C.I.F. RO 1154474, in conformitate cu Legea nr. 31/1990 republicata in 2004, cu completarile si modificarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017, Regulamentelor A.S.F./C.N.V.M. si dispozitiile Actului Constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, in data de 27 martie 2018, ora 1200, la sediul societatii, cu urmatoarea ORDINE DE ZI :

 

1. Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite la data de 31.12.2017, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar.

2. Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in anul 2017, fixarea dividendului brut pe actiune, conform propunerii Consiliului de Administratie.

3. Aprobarea datei de 22 mai 2018 ca data platii dividendelor cuvenite actionarilor.

4. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2017.

5. Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobate pentru exercitiul financiar 2017, anexa la contractele de administrare si de mandat. Aprobarea remuneratiilor variabile in baza contractelor de administrare si de mandat.

6. Validarea modificarii indemnizatiei membrilor Consiliului de Administratie pentru anul 2018, raportat la prevederile OUG 79/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal.

7. Aprobarea indicatorilor si obiectivelor de performanta pentru exercitiul financiar 2018, anexa la contractele de administrare si de mandat.

8. Alegerea auditorului financiar, stabilirea duratei contractului si a onorariului cuvenit acestuia.

9. Aprobarea datei de 03.05.2018 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, respectiv data de 02.05.2018 ca ex-date conform  art. 2 lit. f) din Regulamentul CNVM nr. 6/2009.

10. Desemnarea d-rei avocat Sirbu Agnes Isabelle sa efectueze formele de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.                                    

La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 16.03.2018 stabilita ca data de referinta.

Capitalul social al Societatii Gastronom S.A. Buzau este format din 306 528 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.

In termen de 15 zile de la data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial, actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

(i)de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.

(ii)de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari, in scris, privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la data de 23 martie 2018, acestea putand fi transmise la sediul societatii, cu mentiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE  27 martie 2018”.

Pentru identificarea si dovedirea calitatii de actionar a persoanelor care transmit propuneri sau care adreseaza intrebari, acestea vor anexa documentele care atesta identitatea (copia conforma cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal), respectiv calitatea de actionar la data solicitarii (extras de cont emis de Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii definiti de art. 168 alin.(1) lit b) din L.297/2004, care furnizeaza servicii de custodie).

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la  problemele  incluse  pe  ordinea  de  zi  se pot consulta   pe site-ul societatii www.gastronombuzau.ro si/sau la sediul societatii, incepand cu data de 23 februarie 2018 in zilele lucratoare intre orele 900 - 1500 .

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane, in baza unei imputerniciri speciale sau generale, conform legii, sau pot vota prin corespondenta.

Inainte de desfasurarea adunarii generale, actionarii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

Formularele de imputerniciri speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta se pot obtine de la sediul societatii incepand cu data de 23 februarie 2018, intre orele 900 - 1500 sau se pot descarca de pe site-ul societatii.

Imputernicirea generala acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar sau avocat, este valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale.

Dupa completarea si semnarea acestora sau dupa emiterea unei imputerniciri speciale sau generale, un exemplar original al imputernicirii speciale sau generale/ al formularului de vot prin corespondenta va trebui sa parvina societatii, la sediul acesteia, sau sa se transmita semnata electronic cu semnatura electronica extinsa, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, prin email la adresa office@gastronombuzau.ro, pana la data de 26 martie 2018 inclusiv, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant/prin corespondenta in adunarea generala, conform legii.

Imputernicirile speciale sau generale / formularele de vot prin corespondenta vor fi insotite de o copie conforma cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica / a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal si vor fi transmise la sediul societatii, in plic inchis, cu mentiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27 martie 2018”.

Pentru actionarii care beneficiaza de servicii de custodie, imputernicirile speciale / formularele de vot prin corespondenta date de actionari unor institutii de credit care presteaza servicii de custodie vor fi valabile fara alte documente suplimentare referitoare la actionari daca sunt insotite de o declaratie pe propria raspundere data de institutia de credit, din care sa reiasa ca: institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; instructiunile din imputernicirea speciala / formularul de vot prin corespondenta sunt identice cu cele primite de institutia de credit de la actionar si procura speciala / formularul de vot prin corespondenta este semnat de actionar. 

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, Adunarea generala este convocata pentru data de 28 martie 2018 cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

                       

                       PRESEDINTELE  CONSILIULUI  DE ADMINISTRATIE

                                                       VERES DIANA

                                                             

                    

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.