joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


IHUNT TECHNOLOGY IMPORT-EXPORT S.A. - HUNT

Convocare AGA O & E 28.04.2022

Data Publicare: 25.03.2022 18:02:01

Cod IRIS: 760ED

 

 

Catre

            Bursa de Valori Bucuresti

            Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

 

RAPORT CURENT

 

intocmit in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata republicata, cu Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata cu modificarile si completarile ulterioare si Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare

 

 

Data raportului:

25.03.2022

Denumirea emitentului:

IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT S.A.

Sediul social:

Ploiesti, Str. Rudului, nr. 162, Judetul Prahova

Nr. telefon/ fax:

+40 722 427 213

Cod unic inregistrare:

34184455

Nr. ordine in Registrul Comertului:

J29/330/2015

Capital social subscris si varsat:

7.520.000 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

Sistemul multilateral de tranzactionare (piata AeRO)

Simbol de tranzactionare:

HUNT

 

 

 

Evenimente importante de raportat:

 

iHunt Technology Import Export S.A. (Societatea) informeaza investitorii si alte persoane interesate cu privire la hotararea luata in sedinta Consiliului de Administratie intrunit in data de 25.03.2022, de convocare a Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor Societatii pentru data de 28.04.2022, prima convocare, respectiv, 29.04.2022, a doua convocare in cazul in care nu se indeplinesc cerintele de cvorum pentru prima sedinta.

Textul Convocatorului, care cuprinde ordinea de zi a Adunarilor precum si alte informatii privind desfasurarea acestora si drepturile actionarilor indreptatiti sa participe la lucrarile Adunarilor este redat in continuare.

Totodata, Consiliul de administratie informeaza ca a luat act de demisia domnului Dorin Boerescu din functia de administrator al Societatii, care va fi efectiva incepand cu data de 28.04.2022, odata cu alegerea unui nou administrator.

 

 

 

 

CONVOCATOR

al Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor

IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT S.A.

 

In conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata republicata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata cu modificarile si completarile ulterioare si ale Actului Constitutiv al Societatii,

Consiliul de Administratie al IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT S.A. (Societatea), cu sediul in Ploiesti, str. Rudului 162, jud. Prahova, si adresa de corespondenta la sediul secundar din Ploiesti, str. Rahovei nr. 2, inregistrata la ONRC sub nr. J29/330/2015, CIF 34184455, conform Hotararii Consiliului de Administratie nr. 49/25.03.2022,

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 28 aprilie 2022, ora 10:00 prima intrunire, respectiv 29 aprilie 2022, ora 10:00 a doua intrunire in cazul neindeplinirii conditiilor de cvorum la prima convocare

si

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru data de 28 aprilie 2022, ora 11:00 prima intrunire respectiv 29 aprilie 2022, ora 11:00 a doua intrunire in cazul neindeplinirii conditiilor de cvorum la prima convocare,

la sala de conferinte a Vigo Hotel din Ploiesti, Blvd. Independentei, nr. 28, jud. Prahova, la care sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 20 aprilie 2022 stabilita ca Data de referinta pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor. Data de referinta ramane aceeasi si in situatia intrunirii Adunarii Generale la a doua convocare.

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (AGOA) va avea pe ordinea de zi urmatoarele puncte:

1. Aprobarea situatiilor financiare ale exercitiului financiar 2021, pe baza discutiilor si a rapoartelor prezentate de catre Consiliul de Administratie si auditorul financiar.

2. Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2021.

3. Alegerea unui nou membru in Consiliul de Administratie pe postul ramas vacant ca urmare a demisiei domnului Boerescu Dorin-Cristian, cu mandat pe durata ramasa pana la expirarea mandatului celorlalti administratori. Lista actualizata la zi a candidatilor pentru Consiliul de Administratie va putea fi consultata la sediul sau pe website-ul Societatii incepand cu data de 30.03.2022

4. Fixarea remuneratiei noului membru al Consiliului de administratie conform cu punctul 3 de pe ordinea de zi, la valoarea bruta anuala de 41.028 lei.


 

5. Supunerea spre aprobare a distribuirii profitului conform propunerii Consiliului de Administratie, astfel:

Profitul net de repartizat aferent exercitiului financiar 2021, din care:

7.446.384,09 lei

Rezerva legala

422.997,80 lei

Acordare de dividende

(dividend brut/actiune de 0,046698 lei)

3.511.693,14

Profit nerepartizat

3.511.693,15

6. Prezentarea si propunerea spre aprobare a Bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2022.

7. Aprobarea Raportului de Remunerare pentru conducerea IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT S.A., aferent anului 2021.

8. Stabilirea datei de 17 mai 2022 ca data de inregistrare (16 mai 2022 ca ex-date) pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, altele decat cele privind dreptul la dividend asupra caruia AGOA se pronunta prin punctul nr. 5 de pe ordinea de zi.

9. Aprobarea datei de 11 octombrie 2022 ca data de inregistrare (10 octombrie 2022 ca ex-date) pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor privitoare la dreptul la dividend,  potrivit cu cele care vor fi votate de AGOA in dreptul punctului 5 si in conformitate cu prevederile art. 87 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata.

10. Aprobarea datei de 28 octombrie 2022 ca data a platii pentru plata dividendelor aprobate prin hotararea aferenta punctului 5 de pe ordinea de zi.

11. Aprobarea mandatarii domnului Stroe Cezar Catalin, cu drept de substituire, pentru semnarea hotararii AGOA, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la Adunare, pentru implementarea hotararilor luate in cadrul AGOA, pentru semnarea actului constitutiv actualizat cu noua componenta a Consiliului de administratie, precum si pentru indeplinirea tuturor procedurilor si formalitatilor necesare in vederea depunerii Hotararilor AGOA si publicarii acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea  a IV-a.

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (AGEA) va avea pe ordinea de zi urmatoarele puncte:

1. Aprobarea implementarii unui program multianual de alocare a actiunilor pentru perioada 2022-2025, de tip Stock Option Plan, catre Consiliul de Administratie si Management, care are ca obiect acordarea de drepturi de optiune pentru dobandirea, de catre angajati si/sau administratori si/sau directori ai Societatii, de actiuni cu titlu gratuit al caror numar total va reprezenta cel mult 1% din capitalul social la data fiecarei transe de optiuni, in conditiile prevazute in Program, asa cum a fost acesta prezentat AGEA.

2. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa adopte toate masurile necesare si sa indeplineasca toate formalitatile cerute pentru aprobarea si implementarea planului de tip „Stock Option Plan”, cum ar fi, dar fara a se limita la (i) identificarea persoanelor eligibile sa participe la Program; (ii) determinarea numarului de actiuni obiect al contractelor de optiuni care se vor incheia intre Societate si beneficiarii programului; (iii) perioada dintre data de acordare a dreptului de optiune si data exercitarii dreptului de optiune, fara ca perioada sa poata fi mai scurta de 12 luni; (iv) conditiile individuale pentru exercitarea dreptului de optiune si, implicit, pentru dobandirea de actiuni; (v) perioada exacta inauntrul careia titularul dreptului de optiune trebuie sa isi exercite dreptul de optiune pentru fiecare transa de optiuni, (vi) intocmirea si publicarea documentelor de informare in conditiile legii etc.

 

3. Stabilirea datei de 17 mai 2022 ca data de inregistrare (16 mai 2022 ca ex-date) pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata.

4. Aprobarea mandatarii domnului Stroe Cezar Catalin, cu drept de substituire, pentru semnarea hotararii AGEA, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la Adunare, pentru implementarea hotararilor luate in cadrul AGEA, precum si pentru indeplinirea tuturor procedurilor si formalitatilor necesare in vederea depunerii Hotararilor AGEA si publicarii acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea  a IV-a.

 

Informatii generale cu privire la Adunarea Generala a Actionarilor

La data convocarii AGOA si AGEA IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT S.A., capitalul social al Societatii este de 7.520.000 lei divizat in 75.200.000 actiuni nominative, comune, dematerializate cu o valoare nominala de 0,1 lei /actiune, fiecare actiune dand dreptul la 1 (un) vot in sedintele Adunarii Generale a Actionarilor.

Drepturi ale actionarilor cu privire la AGA

Incepand cu 28.03.2022 si pana la data stabilita pentru intrunirea AGA, actionarii pot obtine, la sediul societatii sau pe pagina de internet a acesteia www.ihunt.ro/investitori documentele care privesc desfasurarea sedintei Adunarii Generale: convocatorul AGA, numarul total al actiunilor emise si al drepturilor de vot la data convocarii, proiectele de hotarare propuse spre aprobare AGA, formularele de imputernicire speciala si de vot prin corespondenta, situatiile financiare, raportul Consiliului de administratie si raportul auditorului financiar.

Unul sau mai multi actionari inregistrati in Registrul Actionarilor la data de referinta, reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, pot inainta Societatii, cereri pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare, precum si de proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi, pana cel tarziu la ora 24:00 a celei de-a 15 zi, calculata incepand cu prima zi dupa publicarea convocatorului in Monitorul Oficial.

Cererile vor putea fi depuse prin curier la adresa de corespondenta mentionata in preambulul convocatorului sau posta electronica la adresa gabriela@ihunt.ro, vor fi insotite de copia actului de identitate, in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv, copia actului de identitate al reprezentantului/mandatarului, certificatul constatator eliberat de registrul comertului cu cel mult 30 de zile inaintea publicarii convocatorului AGA, in cazul actionarilor persoane juridice. Cererile expediate prin e-mail vor purta semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001. Indiferent de metoda de expediere, se va mentiona in clar, cu majuscule, „PROPUNERE PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT S.A. DIN DATA DE 28.04.2022”.

Daca va fi cazul, ordinea de zi a AGA completata cu punctele propuse de actionari in conditiile legii si ale prezentei convocari va fi publicata pana cel mai tarziu  15.04.2022.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale pana la data de 27.04.2022 ora 12:00, iar raspunsul va fi dat prin postarea raspunsului pe pagina de internet a societatii. Intrebarea va fi insotita de copia actului de identitate pentru actionarul persoana fizica, respectiv de copia actului de identitate al reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de Registrul Comertului ce cel mult 30 de zile anterioare publicarii convocatorului AGA, ca dovada a calitatii de actionar. Intrebarile vor putea fi expediate prin email, la adresa gabriela@ihunt.ro, purtand semnatura electronica extinsa incorporata, sau prin curier /servicii postale cu confirmare de primire, la sediul secundar al Societatii mentionat in preambulul convocatorului.

Actionarii Societatii pot prezenta propuneri de candidati pentru numirea noului membru al Consiliului de Administratie incluzand, in cerere, informatii privind numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse. Propunerile vor fi insotite de (i) o copie a actului de identitate valid al actionarului persoana fizica, respectiv, in cazul persoanelor juridice, o copie a actului de identitate valid al reprezentantului legal si certificatul constatator emis cu cel mult 60 de zile inaintea datei de referinta stabilita pentru AGA si (ii) curriculum vitae al persoanei propuse.

Propunerile privind candidatii pentru functia de administrator, insotite de documentele enumerate mai sus, vor putea fi depuse prin curier la adresa de corespondenta mentionata in preambulul convocatorului sau posta electronica la adresa gabriela@ihunt.ro pana la data de 04.04.2022.  Indiferent de metoda de expediere, se va mentiona in clar, cu majuscule, ,,PROPUNERE DE CANDIDATURA PENTRU MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE – ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT S.A. DIN DATA DE 28.04.2022”.

In cazul exprimarii votului prin curierat sau posta electronica, buletinul de vot privind pct. 3 si pct. 4 de pe ordinea de zi a AGOA se va transmite cu mentiunea ,,VOT SECRET”.

Participarea la AGA

Actionarii indreptatiti pot participa (1) personal, (2) prin vot prin corespondenta sau (3) pot fi reprezentati in cadrul sedintei Adunarii Generale a Actionarilor prin mandatari carora li s-a acordat o procura speciala sau o procura generala de reprezentare.

a)                  In cazul votului personal, actionarii persoane fizice si actionarii persoane juridice sunt indreptatiti sa participe la sedinta AGA prin simpla proba a identitatii facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere) si, in cazul actionarilor persoane juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere). Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta entitate echivalenta, cu cel mult 30 zile inaintea publicarii convocatorului AGA.

b)                 In cazul votului prin reprezentare cu procura, acesta va putea fi exprimat prin procura generala cu respectarea prevederilor legale in vigoare sau prin completarea si semnarea formularelor de procura speciala puse la dispozitie de societate. Acestea vor fi depuse cu cel putin 48 de ore inaintea sedintei AGA, sub sanctiunea nulitatii, pe suport fizic la adresa din Ploiesti, str. Rahovei nr. 2, jud. Prahova, cu semnatura in original sau prin e-mail, la adresa gabriela@ihunt.ro cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. Indiferent de metoda de expediere, se va mentiona clar, cu majuscule, „PROCURA SPECIALA / GENERALA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA / EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT S.A. DIN DATA DE 28.04.2022”.

Actionarii nu pot fi reprezentanti in AGA in baza unei procuri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese. Procura speciala sau generala va fi nula daca actionarul insusi participa la intrunirea AGA sau imputerniceste alt mandatar printr-o procura valida, trimisa in termen si datata ulterior primei procuri.

c)                  In cazul votului prin corespondenta, actionarii vor completa, semna si transmite, cu cel putin 48 ore inaintea sedintei AGA formularul de vot prin corespondenta pus la dispozitie in format fizic, la sediul societatii, sau pe pagina de internet a societatii. Formularele pe suport de hartie vor fi trimise in plic inchis la sediul societatii, mentionandu-se pe plic in clar si cu majuscule, „VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA / EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR IHUNT TECHNOLOGY IMPORT EXPORT S.A. DIN DATA DE 28.04.2022”. Buletinele de vot pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa gabriela@ihunt.ro, cu aceeasi mentiune la „subiectul” mesajului electronic.

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant, numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la emitent in conformitate cu art. 105 alin (14) din Legea nr. 24/2017 republicata privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si cu prevederile prezentei convocari.

Formularul de vot prin corespondenta, respectiv procura speciala / generala vor fi insotite de documente doveditoare ale calitatii de actionar, respectiv:

·        copia actului de identitate a actionarului persoana fizica, conforma cu originalul;

·        certificatul de inregistrare al actionarului persoana juridica, in copie conforma cu originalul;

·        certificatul constatator al actionarului persoana juridica eliberat de Registrul Comertului sau document oficial echivalent care sa ateste calitatea de reprezentant legal a semnatarului imputernicirii, emis cu cel mult 30 zile inainte de data publicarii anuntului de convocare a AGA, in original sau in copie conforma cu originalul, precum si copia actului de identitate al reprezentantului legal (conforma cu originalul);

·        copia actului de identitate al mandatarului (persoanei imputernicite), conforma cu originalul.

Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea autorizata in limbile romana/engleza. Propunerile de hotarare, cererile pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGA precum si imputernicirile si buletinele de vot nedepuse in termen, incomplete, ilizibile sau neinsotite de documentele doveditoare ale calitatii de actionar nu vor fi luate in considerare.

Prezentul convocator se va completa cu prevederilor legale aplicabile.

Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la tel. +40 722 427 213 sau adresa de email gabriela@ihunt.ro persoana responsabila pentru relatia cu investitorii fiind dna. Gabriela Costache.

 

Presedintele Consiliului de Administratie,

STROE Cezar Catalin

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.