sâmbătă | 20 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


LACTATE NATURA SA TARGOVISTE - INBO

Convocare AGA O & E pentru data de 15.03.2021

Data Publicare: 11.02.2021 10:46:07

Cod IRIS: F622B

LACTATE NATURA S.A.                               

Targoviste, B-dul Independentei, Nr.23, Dambovita

Tel. 0245/216445,0245/615651

Fax: 0372870351; 0245/631788

C.U.I.  (RO): 912465

Nr. si data inregistrare O.R.C.: J15/376/1991

Capital social subscris si varsat: 8.193.502,5 lei

Cod LEI (Legal Entity Identifier) : 254900BRLASUBOLR5224

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: AeRO

Simbol piata: INBO

 

 

 

CATRE,

 

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

BURSA DE VALORI  BUCURESTI

 

 

RAPORT CURENT CONFORM REGULAMENT ASF NR. 5/2018

Data raportului 10.02.2021

Evenimente de raportat:

I.                  Convocare AGOA si AGEA

 

CONVOCARE 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A ACTIONARILOR SI

 ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR

 

            Consiliul de Administratie al societatii Lactate Natura S.A., cu sediul in Targoviste, Bd. Independentei nr. 23, judetul Dambovita, intrunit in sedinta din data de 09.02.2021, in temeiul prevederilor legale si ale Actului Constitutiv convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 15.03.2021, ora 11.00 si Adunarea Generala Extraodinara a Actionarilor pentru data de 15.03.2021, ora 13.00  la sediul societatii, sau pentru data de 16.03.2021, la aceleasi ore si in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi, in cazul in care la prima convocare nu sunt indeplinite conditiile legale si statutare de cvorum.

            La AGOA si AGEA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 03.03.2021  considerata data de referinta.

           

 

 

ORDINEA DE ZI  A.G.O.A

 

1) Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare anuale intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2020 , pe baza Rapoartelor prezentate de catre Consiliul de Administratie si de catre Auditorul Financiar;       

            2) Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in perioada 07.12.2020-31.12.2020 ;

            3) Prezentarea si Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli  pentru anul 2021;

            4) Aprobarea remuneratiei lunare nete cuvenite membrilor Consiliului de Administratie in anul 2021 si pana la AGOA de inchidere a exercitiului financiar al anului 2021 si  a cuantumului pentru asigurarea de raspundere profesionala a administratorilor ;

            5) Alegerea unui membru al Consiliului de Administratie cu o durata a mandatului pana la 06.12.2022.

            6) Mandatarea reprezentantului SIF OLTENIA SA in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor sa semneze, in numele si pe seama societatii LACTATE NATURA  SA, contractul de administrare cu membrul ales al Consiliului de Administratie.

7)Numirea Auditorului Financiar JPA AUDIT& CONSULTANTA SRL pentru auditarea situatiilor financiare aferente anului 2021 si mandatarea Consiliului de Administratie pentru aprobarea conditiilor cuprinse in contractului de audit ce se va incheia cu acesta.

            8) Aprobarea intocmirii Situatiilor financiare anuale pentru anul 2020, conform IFRS, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare ;

9)Aprobarea datei de 05.04.2021 ca data de inregistrare (ex-date 04.04.2021)in conformitate cu prevederile aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

            10) Aprobarea imputernicirii  Presedintelui Consiliului de Administratie al societatii, cu posibilitatea de substituire de catre Directorul General , pentru a actiona pe seama societatii, in vederea indeplinirii  tuturor formalitatile necesare legate de aducerea la indeplinire a hotararilor adoptate, precum si pentru inregistrarea  la Oficiul Registrului Comertului si publicarea la autoritatile competente a  hotararilor adunarii generale ordinare a actionarilor.

 

 

ORDINEA DE ZI  A.G.E.A

 

  1. Modificarea Actului Constitutiv astfel:

 

ART.14 alin (2)litera g)

g) sa hotarasca gajarea, inchirierea sau desfintarea uneia sau mai multor unitati ale societatii.

se modifica si va avea urmatorul continut :

g) sa hotarasca  inchirierea sau desfintarea uneia sau mai multor unitati ale societatii.

 

La Art.15 se introduce alineatul m) care va avea urmatorul continut :

m) Adunarile Generale ale Actionarilor au competente stabilite prin lege. Suplimentar atributiilor stabilite prin lege, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor aproba prealabil orice act de dobandire, instrainare, schimb sau constituirea in garantie a activelor din categoria imobilizari corporale de natura cladirilor si terenurilor, indiferent de valoarea lor.  

 

ART.19 alin (2)

(2) Membrii consiliului de administratie trebuie sa incheie o asigurare pentru raspunderea civila profesionala, in limita minima de15.000 Euro, in cel mult zece zile  de la desemnarea de catre adunarea generala si acceptarea mandatului. O copie a politei de asigurare va fi depusa la sediul societatii.

se modifica si va avea urmatorul continut :

(2) Membrii consiliului de administratie trebuie sa incheie o asigurare pentru raspunderea civila profesionala, in limita unei sume si a modului de suportare a cheltuielilor stabilita de Adunarea Generala Ordinara, in cel mult zece zile  de la desemnarea de catre adunarea generala si acceptarea mandatului, si sa depuna o copie a politei de asigurare la sediul societatii.

 

ART.21 alineatul 10

-analizeaza si aproba incheierea de contracte care angajaza societatea, care vor fi semnate de presedintele CA, cu exceptia celor date de CA in competenta directorului general sau date de lege in competenta AGA; toate contractele vor fi avizate de consilierul juridic al societatii;

se modifica si va avea urmatorul continut :

-analizeaza si aproba incheierea de contracte care angajaza societatea,  cu exceptia celor date de CA si actul constitutiv in competenta directorului general sau date de lege si actul constititiv in competenta AGA; toate contractele vor fi incheiate de catre directorul general si directorul economic cu viza consilierului juridic al societatii;

 

ART.21 alineatul 10

-actele de dobandire, instrainare, schimb sau constituire in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale societatii, a caror valoare depaseste, individual sau cumulat, pe durata unui exercitiu financiar, 20% din totalul activelor imobilizate mai putin creantele, vor fi aprobate de administratori numai dupa aprobarea prealabila de catre Adunarea Generala Extraordinara a actionarilor, actele urmand a fi incheiate de catre directorul general si directorul economic al societatii, dupa ace au fost avizate de consilierul juridic al societatii.

 

se modifica si va avea urmatorul continut :

-orice act de dobandire, instrainare, schimb sau constituirea in garantie a activelor din categoria imobilizari corporale de natura cladirilor si terenurilor, indiferent de valoarea lor sunt aprobate in prealabil de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, actele urmand a fi icheiate de catre directorul general si directorul economic al societatii, cu viza consilierului juridic al societatii.

 

 

2. Ratificarea Hotararii Consiliului de Administratie al societatii Lactate Natura SA nr. 311 din 08.02.2021 prin care s-a aprobat referatul nr.239 din 01.02.2021 intocmit de Conducerea Executiva a societatii  si s-au stabilit:

- contractarea unui imprumut de la  societatea  Complex Hotelier “Dambovita” SA Targoviste , care are ca obiect suma de 1.000.000 (un milion) lei, cu posibilitatea de majorare pana la suma maxima de 1.500.000 (unmilioncincisutemii) lei, conditiile aferente imprumutului, graficul de rambursare, aprobarile prealabile ale Consiliului de Administratie privind sumele trase.

- garantarea imprumutului contractat cu activul detinut de societatea LACTATE NATURA S.A. , respectiv Fabrica de branzeturi Viforata, proprietatea societatii, situata in com. Aninoasa, Sat Viforata, judetul Dambovita, cu nr. cadastral 250, inscris in Cartea Funciara nr. 73918 (nr. C F vechi 93) compus din C1- cabina poarta, nr. CAD : 250-C1, cu suprafata construita la sol de 22 mp, C2- birouri, nr. CAD : 250-C2 in suprafata de 60 mp, C3- sala fabricatie, nr. CAD : 250-C 3, cu suprafata construita la sol de 1.942 mp, C5- sala fabricatie, nr. CAD : 250-C5, cu suprafata construita la sol de 39 mp, C4- anexa, nr. CAD : 250-C4, cu suprafata construita la sol de 453 mp, C6- bazin - apa, nr. CAD : 250-C6, cu suprafata construita la sol de 15 mp, C-7, statie pompe, nr. CAD : 250-C -7, cu suprafata construita la sol de 41 mp, C-8, magazine, nr. CAD : 250-C -8, cu suprafata construita la sol de 240 mp si teren intravilan aferent in suprafata de 10.779 mp, categoria de folosinta curs-constructii.

 

3. Aprobarea scoaterii la vanzare prin licitatie publica cu strigare a imobilului – Spatiu comercial la parter de bloc , inscris CF nr.3066, numar cadastral provizoriu 874/0/1/1, suprafata construita de 201 mp, situat in municipiul Targoviste, strada Vlad tepes, bl.N1, sc. C, parter ,jud.Dambovita .

 

4. Aprobarea datei de 05.04.2021 ca data de inregistrare (ex-date 04.04.2021)in conformitate cu prevederile aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

 

5. Aprobarea imputernicirii  Presedintelui Consiliului de Administratie al societatii, cu posibilitatea de substituire de catre Directorul General , pentru a actiona pe seama societatii, in vederea indeplinirii  tuturor formalitatile necesare legate de aducerea la indeplinire a hotararilor adoptate, pentru semnarea Actului Constitutiv modificat, precum si pentru inregistrarea  la Oficiul Registrului Comertului si publicarea la autoritatile competente a  hotararilor adunarii generale extraordinare a actionarilor.

 

 

 

 

INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGOA SI AGEA

 

NOTA : Avand in vedere prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei prin HG 856/14.10.2020

precum si  evolutia pandemiei COVID19, LACTATE NATURA SA recomanda in mod expres actionarilor exercitarea dreptului de vot prin corespondenta, respectiv utilizarea mijloacelor electronice de interactiune la distanta. In acest scop, societatea recomanda actionarilor urmatoarele masuri de protectie/preventie:

          a) Sa acceseze materialele informative pentru sedinta AGEA in format electronic, disponibile pe siteul societatii;

          b) Sa voteze prin corespondenta prin utilizarea buletinului de vot prin corespondenta pus la dispozitie de societate prin intermediul site-ului societatii, www.lactatenatura.ro , ca metoda alternativa a participarii directe sau prin reprezentant;

          c) Sa utilizeze ca mijloc de comunicare cu societatea, cu prioritate canalele de comunicare electronice puse la dispozitie de societate, respectiv adresa de e-mail office@lactatenatura.ro , utilizand semnatura electronica, extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pentru orice documente trimise catre societate in legatura cu AGOA si AGEA, cu evitarea, in masura in care este posibil, a transmiterii acestora in copie fizica prin posta, servicii de curierat sau depunerii in mod personal la registratura emitentului.

          Participarea la evenimente desfasurate in spatii inchise, in conditiile impuse de autoritati, poate expune participantii la o posibila contaminare cu coronavirusul SARSCoV-2, iar LACTATE NATURA  SA si conducerea acesteia nu pot fi tinute raspunzatoare pentru un astfel de risc.

         In cazul in care actionarii doresc in mod expres sa participe, direct sau prin imputernicit, sunt rugati sa notifice societatea pana in data de 04.03.2021, orele 10:00, la adresa de e-mail: office@lactatenatura.ro pentru a permite societatii sa ia toate masurile de protectie care se impun in contextul dat, precum: dezinfectarea salii de sedinta, solicitarea unei declaratii pe proprie raspundere a actionarului participant privind starea sa de sanatate, masuri in vederea protejarii personalului societatii implicat in desfasurarea adunarilor generale.

        Societatea va urmari indeaproape evolutia pandemiei de Covid-19 si va continua sa isi respecte

obligatiile legale de informare a actionarilor / investitorilor in legatura cu orice informatie relevanta.

 

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul, in termen de 15 zile de la publicarea prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa solicite introducerea de puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi.

            Solicitarea de completare a ordinii de zi va fi transmisa in scris, in original, prin posta, la sediul societatii,  insotita de copia actului de identitate al actionarului persoana fizica/reprezentant legal al actionarului persoana juridica  si a dovezii calitatii de actionar, emisa de catre Depozitarul Central.

            Dovada calitatii de reprezentant legal al persoanei juridice se va face cu certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 3(trei) luni de zile inainte de data publicarii convocatorului AGA.

            Dreptul  de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi poate fi exercitat pana cel mai tarziu la data de 04.03.2021 prin canalele de comunicare electronice puse la dispozitie de societate, respectiv adresa de e-mail office@lactatenatura.ro , utilizand semnatura electronica, extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, insotita de dovada calitatii de actionar emisa de Depozitarul Central si de dovada calitatii de reprezentant legal, prin certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul,  eliberat de Registrul Comertului cu cel mult 3(trei) luni de zile inainte de data publicarii convocatorului AGA.

            Informatiile privind exercitarea acestor drepturi se gasesc pe website-ul societatiii www.lactatenatura.ro.

           Propunerile de candidati la postul de administrator, intocmite in conformitate cu prevederile legale in vigoare, se vor depune la sediul societatii pana cel tarziu la data de 01.03.2021, ora 14:00.

            Candidatii vor fi inscrisi in lista de candidaturi in ordine cronologica a numerelor de inregistrare la registratura societatii a propunerilor primite. Lista finala de candidaturi va fi intocmita de catre Consiliul de Administratie al societatii si va fi publicata pe site-ul acesteia www.lactatenatura.ro cel mai tarziu la data de 02.03.2021 ora 12:00.

            Exprimarea votului pentru alegerea administratorilor se face prin vot secret, conform art. 130 (2) din Legea nr. 31/1990.

Actionarii pot participa si vota in adunarile generale direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, care va fi depusa direct la sediul societatii, in original, pana cel tarziu 12.03.2021, ora 11:00.

            Actionarii isi vor putea exercita dreptul de vot si prin corespondenta.

Votul prin corespondenta va fi depus la sediul societatii sau expediat prin posta pana cel tarziu la data de 12.03.2021, ora 11:00.

 

 Formularul de imputernicire speciala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora , se vor obtine, incepand cu data de 02.03.2021, de pe website-ul societatii  www.lactatenatura.ro.sau de la compartimentul actionariat.

            Materialele pot fi consultate sau procurate de catre actionari de pe website-ul oficial al societatii www.lactatenatura.ro. incepand cu data de 15.02.2021.    

Accesul in sala de sedinta este permis actionarilor numai pe baza de B.I./C.I., pentru persoanele fizice, iar, pentru persoanele juridice, pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal sau imputernicit al acesteia. In situatia persoanelor fizice si juridice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau generale.

            Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 10:00-14:00 de la sediul societatii, dupa data aparitiei prezentului convocator in M.O. al Romaniei - partea a IV-a - persoana de contact Udroiu Grigoras Claudiu, telefon 0245-216445 int. 25.

 

 

Presedintele

 Consiliului de Administratie,

 

Baceanu Constantin Mugurel

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.