vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


LIFE IS HARD S.A. - LIH

Convocare AGAE 24.02.2021

Data Publicare: 19.01.2021 8:55:06

Cod IRIS: CE5E8

Nr. inreg: 23/19.01.2021

 

Catre,

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA - Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

Subscrisa LIFE IS HARD S.A. cu sediul in Floresti, Str. Avram Iancu, nr. 500, jud. Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr.  J12/1403/2004, C.I.F. RO16336490, reprezentata legal de D-l. Barna Erik in calitate de Director General, va transmite alaturat Raportul Curent, referitor la: 

 

CONVOCAREA ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

LIFE IS HARD S.A. PENTRU DATA DE 24.02.2021

 

Evenimente importante de raportat: 

a) Schimbari in controlul asupra societatii – nu este cazul 

b) Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul 

c) Procedura falimentului – nu este cazul 

d) alte evenimente: CONVOCARE AGEA

 

LIFE IS HARD intentioneaza sa achizitioneze 100% din actiunile Innobyte

-Cele doua companii intra in etapa de due diligence -


 

LIFE IS HARD - Work Soft (LIH), in calitate de emitent de instrumente financiare, informeaza partile interesate cu privire la convocarea Adunarii Generale a Actionarilor pentru a aproba intentia companiei de a achizitiona 100% din pachetul de actiuni al INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L., unul din principalii jucatori pe piata de ecommerce din Romania.

LIFE IS HARD intentioneaza sa-si adauge, astfel, noi competente, complementare portofoliului sau de specializari, care cuprinde solutii tehnologice adresate in principal pietei IMM din Romania.

Asa cum am anuntat in 2020, LIFE IS HARD a inceput un proces activ de consolidare a fundamentului sau de crestere pentru anii urmatori, astfel incat sa devina un partener cu relevanta majora pe zona de digitalizare pentru companiile si comunitatile din Romania. Complementaritatea si viziunea comuna de crestere pe care LIFE IS HARD le are cu INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. stau la baza discutiilor care se deruleaza si sunt premise importante pentru a continua dezvoltarea companiilor intr-o formula comuna.

Termenii tranzactiei vor fi definiti in perioada de due diligence de catre actionarii INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. si Consiliul de Administratie al LIFE IS HARD, condus de Catalin Chis in calitate de Presedinte.

Dupa realizarea tranzactiei, actualii actionari ai INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. urmeaza sa detina actiuni in cadrul LIFE IS HARD, iar echipa de management va ramane in continuare implicata in dezvoltarea afacerii ecommerce, in rol operational.

In acest moment, compania INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. este condusa de catre Catalin Somfalean si Catalin Bordei, ambii fiind actionari si detinand functia de Managing Partners.

INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. este o companie romaneasca de dezvoltare software specializata in eCommerce care vizeaza maximizarea potentialului de business al partenerilor sai prin dezvoltarea unor platforme de eCommerce sigure, scalabile si inovative. Pe langa serviciile de dezvoltare si de mentenanta eCommerce oferite, Innobyte asigura si servicii de securitate, analiza si imbunatatirea performantei, audit si consultanta de business pentru magazine online din intreaga lume.

Compania a incheiat anul 2020 cu o cifra de afaceri de peste 1,8 mil eur si este un business 100% romanesc, fondat in 2006, de catre antreprenorul Catalin Somfalean.

INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. are o echipa de exceptie, iar performantele de business sunt constant in crestere in ultimii ani. Echipa INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. alaturi de LIFE IS HARD isi doreste sa isi puna cat mai bine in valoare capabilitatile de digitalizare, iar rezultatele muncii sa fie reflectate direct din valoarea companiei in fata investitorilor de la bursa.

 

In continuarea raportului prezentam Convocarea ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR LIFE IS HARD S.A. pentru data de 24.02.2021:

 

CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE

A ACTIONARILOR LIFE IS HARD S.A.

 

In conformitate cu prevederile  Legii societatilor nr. 31/1990, republicata,  cu modificarile si completarile ulterioare, ale prevederilor Actului constitutiv, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,

Consiliul de Administratie al Societatii LIFE IS HARD - S.A., persoana juridica romana infiintata si functionand in conformitate cu legislatia romana, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J12/1403/2004, cod de inregistrare fiscala RO16336490, cu sediul in Floresti, Strada Avram Iancu nr. 500, judetul Cluj, (denumita in continuare „Societatea”), convoaca:

 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR Societatii, pentru data de 24.02.2021 ora 11.00, la sediul societatii din Floresti, str. Avram Iancu, nr. 500, judetul Cluj, sala “Aquarium”, pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 11.02.2021 (data de referinta) in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., avand urmatoarea ORDINE DE ZI:  

  1. Aprobarea dobandirii de catre Societate a tuturor partilor sociale (100%) ale societatii INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L., cu sediul in Bucuresti, B-duI. Regiei nr. 6B, bl. 2, et. 4+Mansarda, birou 2, Sector 6, avand Nr. Reg. Com. J40/3190/2009 si CUI 25259389.

  2. Aprobarea, autorizarea si imputernicirea Consiliului de Administratie al Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa stabileasca mecanismul concret pentru dobandirea de catre Societate a partilor sociale mentionate la punctul 1 de mai sus, inclusiv sa negocieze si sa stabileasca, in numele si pe seama Societatii, contraprestatia, modalitatea si termenele de plata, precum si orice alte clauze si conditii, in vederea dobandirii partilor sociale mentionate la punctul 1 de mai sus.

  3. Aprobarea contractarii/prelungirii unei noi linii de credit in limita a maxim 2 mil LEI, pentru finantarea activitatii curente in conditiile de creditare negociate cu Raiffeisen Bank S.A..

  4. Aprobarea, autorizarea si imputernicirea in numele si pe seama Societatii a Consiliului de Administratie, sa negocieze si sa aprobe conditiile de contractare a creditului de la punctul 3 de mai sus.

  5. Avand in vedere Hotararea AGEA din 23.12.2019, cu referire la emisiunea de obligatiuni, se solicita aprobarea modificarii conditiilor privind emiterea si admiterea la tranzactionare a obligatiunilor, respectiv:

    1. Aprobarea emiterii de catre Societate de obligatiuni corporative convertibile, negarantate, avand atasata o optiune de rascumparare anticipata din partea Societatii („call option”). 

Obligatiunile vor fi oferite initial spre subscriere actionarilor inregistrati la Data de inregistrare stabilita de AGEA, conform dreptului de preferinta al acestora prevazut de art. 2161 din Legea 31/1990. Perioada de exercitare a dreptului de preferinta va fi stabilita prin prospectul de emisiune. Obligatiunile ramase nesubscrise de catre actionarii societatii vor face obiectul unui plasament privat sau oferta publica adresata investitorilor interesati.

Obligatiunile vor fi emise in RON, urmand a avea o scadenta de 4 ani (16 trimestre) de la data emisiunii, cu o rata anuala a dobanzii de maximum 8%/an, platibila trimestrial, valoarea totala maxima de emisiune fiind echivalentul a 1.500.000 (un milion de euro) EUR la cursul BNR EUR/RON de la data adoptarii AGEA. 

Dreptul de conversie va putea fi exercitat in trimestrul 11 calculat de la data emiterii obligatiunilor, in conditiile stabilite prin prospectul de emisiune, pretul de conversie urmand a fi egal cu media ponderata a pretului actiunilor din cadrul tranzactiilor efectuate pe piata Aero a BVB, pe care sunt tranzactionate actiunile Societatii, din ultimul an anterior conversiei la care se va aplica o reducere de maxim 15%. Obligatiunile vor putea fi convertite in actiuni in limita unui plafon de maxim 15% din capitalul social al Societatii de la data conversiei. 

In masura in care, in urma exercitarii dreptului de conversie, ar trebui emise actiuni reprezentand mai mult de 15% din capitalul social al Societatii de la data conversiei, Societatea va emite actiuni in limita a maxim 15% din capitalul social al Societatii de la data conversiei, acestea urmand a fi distribuite proportional celor care si-au exercitat dreptul de conversie (fiecaruia raportat la procentul pe care il reprezinta obligatiunile cu privire la care si-a exercitat dreptul de conversie din totalul obligatiunilor cu privire la care s-a exercitat dreptul de conversie), urmand ca in privinta obligatiunile ramase neconvertite sa se aplice regulile referitoare la plata si rascumparare stabilite prin prospectul de emisiune. 

Societatea isi va putea exercita dreptul de rascumparare in trimestrul 13 calculat de la data emiterii obligatiunilor, in conditiile stabilite prin prospectul de emisiune. 

  1. Imputernicirea Consiliului de Administratie al Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa efectueze toate formalitatile necesare conform legii in vederea emiterii efective a obligatiunilor conform conditiilor aprobate prin hotararea AGEA, Consiliul de Administratie fiind astfel imputernicit inclusiv sa stabileasca rata anuala a dobanzii in limita plafonului prevazut la lit. a, procedura si conditiile concrete pentru exercitarea dreptului de conversie respectiv dreptului de rascumparare in limitele si conform celor stabilite la lit. a, perioada concreta de exercitare a dreptului de preferinta la subscrierea obligatiunilor emise, tipul de desfasurare (oferta publica sau plasament privat), intermediarul emisiunii, sa redacteze si sa semneze prospectele/memorandumurile de emisiune, precum si orice alte documente necesare in legatura cu emisiunea obligatiunilor si aducerea la indeplinire a hotararii AGEA. 

  2. Aprobarea admiterii la tranzactionare pe sistemul multilateral de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti S.A. si mandatarea Consiliului de Administratie al  Societatii sa stabileasca data, structura si conditiile listarii, precum si sa efectueze toate demersurile si formalitatile necesare, necesare conform legii si/sau solicitate de orice institutie, inclusiv Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti, Depozitarul Central, Registrul Comertului etc. pentru aducerea la indeplinire a hotararii AGEA.

  3. Aprobarea datei de 16.03.2021 ca „data de inregistrare”, conform art. 86 pct. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si conform art. 2 alin. 2 lit. f) din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

  4. Aprobarea datei de 15.03.2021 ca „ex-date”, conform art. 2 alin. 2 lit. l) din Regulamentul ASF nr. 5/2018. 

  5. Aprobarea imputernicirii, cu posibilitate de substituire, a d-lui Chis Catalin, Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru ducerea la indeplinire a Hotararii AGEA, pentru a semna hotararile actionarilor, precum si orice alte documente in legatura cu acestea si pentru a indeplini toate procedurile si formalitatile prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare a acestora la Registrul Comertului sau la orice alta institutie publica. 

 

In cazul neindeplinirii conditiilor statutare sau a oricaror altor conditii de validitate, AGEA se va tine in data de 25.02.2021 ora 11.00, in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la aceeasi data de referinta.

 

INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGEA

In situatia neindeplinirii conditiilor de cvorum la data primei adunari, se convoaca din nou Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii pentru data de 25.02.2021, la aceeasi ora, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. In eventualitatea unei noi convocari, data de referinta stabilita mai sus pentru participarea la vot a actionarilor ramane valabila. 

Materialele informative, formularele de procura speciala si de buletin de vot prin corespondenta, precum si proiectul de hotarare al AGEA vor fi puse la dispozitia actionarilor, la sediul Societatii, cu cel putin 30 de zile inainte de data AGEA, in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 10:00 - 17:00. Aceste documente se vor putea consulta si descarca de pe pagina de internet a societatii, la adresa: https://www.lifeishard.ro/relatia-cu-investitorii/. Actionarii vor putea solicita in scris copii ale acestor documente, prin e-mail, la adresa office@lifeishard.ro, prin fax, la numarul +40 378 107 275, sau prin curier la adresa sediului societatii. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea conform cu originalul si semnatura actionarului/reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si, acolo unde este cazul, calitatea de reprezentant a semnatarilor. De asemenea, solicitarile vor indica adresa postala, adresa de e-mail sau numarul de fax unde respectivul actionar doreste sa primeasca copii ale documentelor mentionate anterior. 

Conform prevederilor legale in vigoare, numai persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de 11.02.2021 (data de referinta) au dreptul de a participa si de a vota in cadrul AGEA. Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la AGEA personal, prin corespondenta sau prin reprezentant.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta. 

Reprezentarea actionarilor in AGEA se poate face prin intermediul unei procuri speciale sub semnatura privata, atat prin alti actionari, cat si prin terte persoane. Actionarii fara capacitate de exercitiu, precum si actionarii persoane juridice pot fi reprezentati prin reprezentantii lor legali, care, la randul lor, pot acorda procura speciala altor persoane. 

Formularele de procuri speciale vor fi completate si semnate in trei exemplare: unul dintre exemplare va fi depus (prin posta sau curier) la sediul Societatii sau transmis electronic la adresa de e-mail sus-mentionata, astfel incat sa ajunga la destinatie pana cel tarziu la data de 22.02.2021, ora 11:00, un exemplar va fi inmanat reprezentantului si al treilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat. In situatia in care exemplarul destinat Societatii este transmis prin e-mail, procura va trebui sa aiba atasata o semnatura electronica extinsa. 

Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la AGEA si pot vota dupa cum urmeaza:

a) personal, in cadrul AGEA – vot direct; 

b) prin reprezentant cu procura speciala sau generala; 

c) prin corespondenta. 

Votul direct se exercita ulterior dovedirii identitatii de catre actionar:

 a) in cazul persoanelor fizice– prin prezentarea actului de identitate; Actele de identitate prezentate de actionari trebuie sa permita identificarea acestora in lista actionarilor Societatii eliberata de Depozitarul Central S.A. la data de referinta.

 b) in cazul persoanelor juridice, prin prezentarea: 

- certificatului constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau a oricarui alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, cu o vechime de cel mult 12 luni raportat la data publicarii convocatorului AGEA, care sa permita identificarea acestora in lista actionarilor Societatii, eliberata de Depozitarul Central S.A. la data de referinta;

 - calitatea de reprezentant legal va fi identificata in baza registrului actionarilor eliberat de Depozitarul Central S.A. la data de referinta. Daca actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central S.A. in legatura cu reprezentantul sau legal (astfel incat registrul actionarilor la data de referinta sa reflecte acest lucru), atunci certificatul constatator/documentele similare mentionate mai sus trebuie sa faca dovada reprezentantului legal al actionarului;

 - actului de identitate al reprezentantului legal (BI sau CI pentru cetatenii romani, sau pasaport pentru cetatenii straini). 

Pentru toate situatiile mentionate mai sus, documentele prezentate intr-o limba straina (mai putin actele de identitate valabile pe teritoriul Romaniei, cu caractere latine) vor fi insotite de traducerea in limba romana, exceptie facand documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, care vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat, in limba engleza. Societatea nu va solicita legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului. 

Votul prin reprezentant in baza unei procuri speciale: o imputernicire speciala poate fi acordata pentru o singura AGEA si va contine instructiuni specifice de vot pentru AGEA. 

Reprezentarea actionarilor in AGEA se poate face prin imputernicit, doar prin completarea si semnarea corespunzatoare a formularului procurii speciale. Reprezentarea se va putea face atat prin alti actionari, cat si prin terte persoane. Actionarii fara capacitate de exercitiu sau cu capacitate de exercitiu restransa pot acorda procura speciala altor persoane. Procura speciala va fi transmisa la sediul Societatii sau electronic la adresa de e-mail sus-mentionata, astfel incat sa ajunga la destinatie pana cel tarziu 22.02.2021, ora 11:00. (ora Romaniei). 

Documente ce insotesc procura speciala:

 a) pentru actionari persoane fizice - copie de pe actul de identitate al actionarului, care sa permita identificarea acestuia in lista actionarilor Societatii eliberata de Depozitarul Central S.A. la data de referinta si copie de pe actul de identitate al reprezentantului (BI sau CI pentru cetatenii romani sau pasaport pentru cetatenii straini); 

b) pentru actionari persoane juridice: 

- certificatul constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, cu o vechime de cel mult 12 luni raportat la data publicarii convocatorului AGEA, si care sa permita identificarea acestora in lista actionarilor Societatii eliberata de Depozitarul Central S.A. la data de referinta;

 - calitatea de reprezentant legal va fi luata din registrul actionarilor eliberat de Depozitarul Central S.A. de la data de referinta; Daca actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central S.A. in legatura cu reprezentantul sau legal (astfel incat registrul actionarilor la data de referinta sa reflecte acest lucru), atunci certificatul constatator/documentele similare mentionate mai sus trebuie sa faca dovada reprezentantului legal al actionarului;

 - copia actului de identitate al reprezentantului (persoanei imputernicite expres) (BI sau CI pentru cetateni romani sau pasaport, pentru cetateni straini). 

Documentele prezentate intr-o limba straina (mai putin actele de identitate valabile pe teritoriul Romaniei, cu caractere latine) vor fi insotite de traducerea in limba romana, exceptie facand documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, care vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. Societatea nu va solicita legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului. 

Formularul procurii speciale:

 a) va fi pus la dispozitia actionarilor, la sediul Societatii, cu 30 de zile inainte de data AGEA, in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 10.00-17.00. Aceste documente se vor putea consulta si descarca de pe pagina de internet a societatii, la adresa: https://www.lifeishard.ro/relatia-cu-investitorii/;

 b) va fi actualizat de catre Societate daca se vor adauga noi puncte pe ordinea de zi a AGEA si va fi publicat pe pagina de internet a Societatii, in forma actualizata; 

c) va fi completat de catre actionar in trei exemplare: unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru Societate. 

Votul prin reprezentant in baza unei procuri generale

Spre deosebire de procurile speciale, procurile generale permit mandatarului sa voteze in numele actionarului cu privire la orice aspect aflat pe ordinea de zi a AGEA uneia sau a mai multor societati indicate in procura, inclusiv cu privire la acte de dispozitie. Durata acestui mandat general nu poate depasi 3 ani. Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. (20) din Legea nr. 24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, cum ar fi: 

a) este actionar majoritar al LIFE IS HARD S.A., sau al unei alte entitati, controlata de respectivul actionar;  

b) este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al LIFE IS HARD S.A., al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate de respectivul actionar;

c) este un angajat sau auditor al LIFE IS HARD S.A. ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate de respectivul actionar; 

d) este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute mai sus. 

Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai. 

Inainte de prima folosire, procura generala va fi transmisa la sediul social al Societatii din Floresti, Strada Avram Iancu nr. 500, judetul Cluj, astfel incat aceasta sa fie receptionata de catre Societate pana la data de 22.02.2021, ora 11:00 (ora Romaniei), cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura mandatarului. 

Copii certificate ale imputernicirilor vor fi retinute de LIFE IS HARD S.A., facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al AGEA. 

Documente ce insotesc procura generala:

a) dovada ca mandatarul are calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. (20) din Legea nr. 24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora; 

b) pentru actionari persoane fizice - copie de pe actul de identitate al actionarului, care sa permita identificarea acestuia in lista actionarilor Societatii eliberata de Depozitarul Central S.A. si copie de pe actul de identitate al reprezentantului (BI sau CI pentru cetatenii romani, sau pasaport pentru cetatenii straini); 

c) pentru actionari persoane juridice:

 - certificatul constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, cu o vechime de cel mult 12 luni raportat la data publicarii convocatorului AGEA, si care sa permita identificarea acestora in lista actionarilor Societatii eliberata de Depozitarul Central S.A. la data de referinta;

 - calitatea de reprezentant legal va fi luata din registrul actionarilor eliberat de Depozitarul Central S.A. la data de referinta. Daca actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central S.A. in legatura cu reprezentantul sau legal (astfel incat registrul actionarilor sa reflecte acest lucru), atunci certificatul constatator/documentele similare mentionate mai sus trebuie sa faca dovada reprezentantului legal al actionarului; 

- copia actului de identitate al reprezentantului (persoanei imputernicite expres) (BI sau CI pentru cetateni romani sau pasaport, pentru cetateni straini).

Documentele prezentate intr-o limba straina (mai putin actele de identitate valabile pe teritoriul Romaniei, cu caractere latine) vor fi insotite de traducerea in limba romana, exceptie facand documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, care vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. Societatea nu va solicita legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului. 

Documentele privind actionarul descrise mai sus nu vor fi necesare daca procura generala este semnata de respectivul actionar si mandatarul (intermediarul/avocatul) emite o declaratie prin care confirma ca:

a) actionarul este clientul mandatarului; 

b) procura generala este semnata de respectivul actionar (inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul). 

Declaratia descrisa mai sus trebuie depusa in original la LIFE IS HARD S.A. (in acelasi timp cu formularul de procura generala si la aceleasi coordonate indicate in acest convocator) semnata si stampilata (daca este cazul) de intermediar/avocat (fara indeplinirea altor formalitati in legatura cu forma acesteia). 

Formularul procurii generale va fi pus la dispozitia actionarilor, la sediul Societatii, cu cel putin 30 de zile inainte de data AGEA, in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 10.00-17.00. Aceste documente se vor putea consulta si descarca de pe pagina de internet a societatii, la adresa:https://www.lifeishard.ro/relatia-cu-investitorii/

Votul prin corespondenta prin utilizarea formularelor de vot prin corespondenta 

Votarea actionarilor in cadrul AGEA se poate realiza si prin corespondenta, prin completarea si semnarea corespunzatoare a buletinelor de vot prin corespondenta. 

Buletinele de vot prin corespondenta vor fi trimise fie: 

(i) in original, personal, prin reprezentant, sau prin orice forma de curierat cu confirmare de primire la sediul social al Societatii; 

(ii) prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica la adresa office@lifeishard.ro, astfel incat acestea sa fie receptionate de catre Societate pana la data de 22.02.2021, ora 11:00 (ora Romaniei). 

Documente ce insotesc buletinele de vot: 

a) pentru actionari persoane fizice - copie act de identitate, care sa permita identificarea acestora in lista actionarilor Societatii eliberata de Depozitarul Central S.A. la data de referinta si, daca este cazul, copie de pe actul de identitate al reprezentantului legal (in cazul persoanelor fizice lipsite de capacitate de exercitiu ori cu capacitate de exercitiu restransa), BI sau CI pentru cetatenii romani sau pasaport, pentru cetatenii straini, impreuna cu dovada calitatii de reprezentant legal;  

b) pentru actionari persoane juridice:

 - certificatul constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal cu o vechime de cel mult 12 luni raportat la data publicarii convocatorului AGEA si care sa permita identificarea acestora in lista actionarilor Societatii eliberata de Depozitarul Central S.A. la data de referinta. 

- calitatea de reprezentant legal va fi luata din registrul actionarilor eliberat de la Depozitarul Central S.A. la data de referinta. Daca actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central S.A. in legatura cu reprezentantul sau legal (astfel incat registrul actionarilor la data de referinta sa reflecte acest lucru), atunci certificatul constatator/documentele similare mentionate mai sus trebuie sa faca dovada reprezentantului legal al actionarului.

Documentele prezentate intr-o limba straina (mai putin actele de identitate valabile pe teritoriul Romaniei, cu caractere latine) vor fi insotite de traducerea in limba romana, exceptie facand documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, care vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. Societatea nu va solicita legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului. 

Formularul buletinului de vot prin corespondenta: 

 a) va fi pus la dispozitia actionarilor de catre Societate la aceleasi coordonate si in aceleasi conditii ca si materialele informative si formularele procurilor speciale;

 b) va fi actualizat de catre Societate daca se vor adauga noi puncte pe ordinea de zi a AGEA si va fi publicat pe pagina de internet a Societatii, in forma actualizata.

Formularul actualizat al buletinului de vot prin corespondenta, ce include ordinea de zi modificata a AGEA va fi pus la dispozitia actionarilor la aceleasi coordonate si in aceleasi conditii ca si materialele de prezentare. 

In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant (sub rezerva ca o procura speciala/generala a fost transmisa cu respectarea conditiilor de mai sus) la AGEA, votul prin corespondenta exprimat pentru acea AGEA va fi anulat si doar votul exprimat personal sau prin reprezentant va fi luat in considerare.

Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la AGEA este alta decat cea care a exprimat votul prin corespondenta, atunci pentru valabilitatea votului sau aceasta prezinta la AGEA o revocare scrisa a votului prin corespondenta semnata de actionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondenta. 

Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la AGEA. Procurile speciale/generale si buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa fie semnate de catre toti actionarii colectivi persoane fizice, sau de reprezentantii lor legali (in situatia persoanelor fizice lipsite de capacitate de exercitiu ori cu capacitate de exercitiu restransa) acestia asumandu-si atat calitatea (dovedita prin documente justificative anexate procurii speciale/procurii generale/buletinului de vot) pe care o au precum si autenticitatea semnaturii. 

Procurile vor fi verificate si de catre secretarul AGEA. In situatia in care ordinea de zi va fi completata, iar actionarii nu trimit procurile speciale si/sau buletinele de vot prin corespondenta actualizate, procurile speciale si buletinele de vot trimise anterior completarii ordinii de zi vor fi luate in considerare numai pentru punctele din acestea care se regasesc si pe ordinea de zi completata. 

Voturile transmise prin corespondenta vor fi luate in considerare daca sunt inregistrate la Societate cel tarziu in data de 22.02.2021, ora 11:00; in orice caz, avand in vedere posibilitatea completarii ordinii de zi ca urmare a cererilor formulate de actionarii Societatii care detin, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, recomandam ca buletinele de vot prin corespondenta sa nu fie transmise mai devreme de 22.02.2021.

Voturile prin corespondenta vor fi trimise prin scrisoare recomandata la sediul Societatii, intr-o forma clara si precisa, continand mentiunea ”pentru”, ”impotriva” ori ”abtinere” la fiecare problema supusa aprobarii. 

In cadrul materialelor informative puse la dispozitia actionarilor, se va detalia si procedura stabilita de organul competent al Societatii cu privire la votul prin corespondenta (ce va preciza, printre altele, si modalitatea de identificare a calitatii de actionar si numarul de actiuni detinute de persoanele care exercita votul prin corespondenta), actionarii avand obligatia de a respecta aceasta procedura pentru ca voturile respective sa fie considerate valabile. 

Centralizarea, verificarea si tinerea evidentei voturilor prin corespondenta se vor face de catre o comisie stabilita in cadrul Societatii, membrii acestei comisii urmand a pastra in siguranta inscrisurile, precum si confidentialitatea voturilor astfel exprimate, pana la momentul supunerii la vot a rezolutiilor corespunzatoare aferente ordinii de zi. 

Unul sau mai multi actionari, reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, are/au dreptul:

a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a AGEA, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGEA;   

b) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGEA. 

Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi/dreptului de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse ori propuse a fi incluse pe ordinea de zi a AGEA, actionarii indreptatiti vor putea transmite solicitarea in scris prin servicii de curierat sau electronic, la adresa de e-mail sus mentionata, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, si in presa. 

Toate solicitarile vor indeplini conditiile de forma mentionate mai sus ca fiind necesare in vederea punerii la dispozitia actionarilor a materialelor sedintei (vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea conform cu originalul si semnatura actionarului/reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si, acolo unde este cazul, calitatea de reprezentant al semnatarilor). Propunerile proiectelor de hotarare prezentate de actionari vor fi postate pe website-ul Societatii. 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGEA. Societatea are obligatia de a raspunde la intrebarile adresate de actionari. Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor, buna desfasurare si pregatire a AGEA, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor sale comerciale. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. 

Pentru a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi, actionarii vor folosi modalitatea solicitarii prevazute la sectiunea despre punerea la dispozitia actionarilor a materialelor sedintei, pana cel tarziu la data de 22.02.2021, ora 11:00 (ora Romaniei). Societatea va raspunde intrebarilor actionarilor cel tarziu in cadrul sedintei. De asemenea, se considera ca un raspuns este dat de societate daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns. 

Informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea AGEA se pot obtine de la sediul Societatii acesteia, telefon nr. +40 364 404 454 sau prin e-mail: office@lifeishard.ro, la adresa https://www.lifeishard.ro/relatia-cu-investitorii/.

 

LIFE IS HARD S.A.

Presedintele Consiliului de Administratie

CHIS CATALIN



 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.