sâmbătă | 20 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


MAMBRICOLAJ S.A. - MAM

Hotarari AGA O & E 20.04.2022

Data Publicare: 20.04.2022 19:13:02

Cod IRIS: F9A89

Catre

            AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

            Sectorul Instrumente si Investitii Financiare,

            fax: 021- 659.60.51

 

            BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A. – sistem multilateral de tranzactionare

            Fax: 021- 256.92.76

 

 

 

RAPORT CURENT 28/2022

conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Codul BVB – operator de sistem

 

 

Data raportului:

20.04.2022

Denumirea emitentului:

MAMBRICOLAJ S.A.

Simbol

MAM

Sediul social:

Bucuresti, Str. Serii Nr. 6, Sector 2

Adresa de corespondenta (punct de lucru)

Bucuresti, Sos. Morarilor, nr 2A, Sector 2

Nr. telefon/ fax:

0740 40 98 13

Cod unic inregistrare:

27933834

Nr. ordine in Registrul Comertului:

J40/599/2011

Capital social subscris si varsat:

846.500 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

Sistemul multilateral de tranzactionare

 

 

Evenimente importante de raportat: hotarari AGEA si AGOA din data de 20.04.2022

 

Presedintele Consiliului de administratie al MAMBRICOLAJ S.A. informeaza investitorii in legatura cu hotararile AGEA si AGOA din data de 20.04.2022:

 


 

Hotararea nr. 3 / 20.04.2022

a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor

a MAMBRICOLAJ S.A.

 

Adunarea Generala Exraordinara a Actionarilor (AGEA) societatii MAMBRICOLAJ S.A. (in continuare „Societatea”), cu sediul in Bucuresti, Str. Serii Nr. 6, Sector 2, cu adresa de corespondenta la punctul de lucru din Bucuresti, Sos. Morarilor, nr 2A, Sector 2, inregistrata la ONRC sub J40/599/2011, si avand codul unic de inregistrare 27933834,

intrunita legal si statutar la prima convocare in sedinta din data de 20 aprilie 2022, ora 14:00, in conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale actului constitutiv, ale Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,

potrivit convocatorului publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numarul 1148 din 18.03.2022, respectiv numarul 1262 din 28.03.2022 si in ziarul online Financial Intelligence,

in urma dezbaterilor si a voturilor exprimate astfel cum au fost consemnate in Procesul-verbal al sedintei si in conformitate cu art. 115 din Legea societatilor nr. 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare

 

HOTARASTE

 

1.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,0574% (6.861.510) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,8717% (6.852.705) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,1124% (7.715) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentatisau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 5 abtineri si 1.085 voturi neexprimate, se aproba actualizarea Actului constitutiv al Societatii dupa cum urmeaza:

a.       Inlocuirea sintagmei „administrator unic” cu sintagma „Consiliu de administratie” in tot cuprinsul Actului;

b.      Inlaturarea sintagmei „Ulterior admiterii actiunilor Societatii la tranzactionare” din articolele unde este mentionata.

c.       Modificarea art. 4.1, astfel:

 

„4.1. Durata de functionare a Societatii este nedeterminata.

 

d.      Modificarea art. 8.8 – 8.10, dupa cum urmeaza:

„8.8. Pentru o perioada de trei ani de la data inregistrarii prezentului Act constitutiv actualizat, Consiliul de administratie este delegat sa decida majorarea capitalului social subscris, prin emiterea de noi actiuni, ordinare sau preferentiale, in schimbul aporturilor in numerar, creante si/sau in natura, fara a depasi jumatate din capitalul social subscris existent in prezent, indiferent de numarul de operatiuni necesare atingerii acestui prag.

8.9. Pentru scopul prevazut la art. 8.8. de mai sus, Consiliul de administratie este delegat sa decide restrangerea sau ridicarea dreptului de preferinta al actionarilor existenti, cu respectarea conditiilor de forma prevazute de lege.

8.10. Decizia Consiliului de administratie va trebui sa cuprinda, in acest caz, valoarea maxima cu care poate fi majorat capitalul social, numarul maxim de actiuni noi ce pot fi emise, valoarea nominala a actiunilor si pretul acestora, perioada de exercitare a dreptului de preferinta, motivele majorarii, precum si destinatia actiunilor care au ramas nesubscrise in cadrul perioadei de exercitare a dreptului de preferinta.”

 

e.       Modificarea Art. 11. Administrarea si reprezentarea societatii pentru a reflecta cerinetele legale referitoare la Consiliu de administratie cu urmatorul continut:

Art. 11. Administrarea si reprezentarea societatii

11.1. Administrarea societatii revine unui Consiliul de administratie, format din trei membri, alesi de adunarea generala ordinara a actionarilor pentru o durata de 4 ani, cu posibilitatea reinnoirii mandatului.

11.2. Consiliul de administratie poate fi revocat sau inlocuit de adunarea generala ordinara a actionarilor Societatii si poate fi alcatuit din persoane fizice, cetateni romani sau straini, sau persoane juridice, de nationalitate romana sau straina, indiferent ca au calitatea de actionari sau sunt persoane din afara Societatii.

11.3. Daca unul dintre administratori vrea sa renunte la mandat, Consiliul de administratie trebui sa convoace adunarea generala ordinara, urmand ca administratorul renuntator sa exercite mandatul pana la data adunarii in care se va alege noul administrator.

11.4. Cand un post de administrator devine vacant, adunarea generala ordinara a actionarilor alege un nou administrator pentru ocuparea postului vacant. Durata pentru care este ales noul administrator, pentru a ocupa postul vacant, va fi egala cu perioada care a ramas pana la expirarea mandatului predecesorului sau.

11.5. Presedintele Consiliului de administratie este ales de adunarea generala ordinara care numeste consiliul, pentru o durata ce nu poate depasi durata mandatului sau de administrator. Presedintele poate fi revocat de adunarea generala ordinara. Presedintele Consiliului de administratie al Societatii indeplineste si functia de director general.

11.6 Presedintele Consiliului de administratie reprezinta cu puteri depline Societatea in raport cu tertii si in justitie, semnand toate actele care angajeaza Societatea si punand in executare deciziile adoptate de Consiliul de administratie in limitele prevazute de acestea. Presedintele Consiliului de administratie poate transmite altor persoane puterea sa de reprezentare, pentru anumite categorii de acte sau pentru operatiuni determinate.

11.7 In cazul in care Presedintele Consiliului de administratie se afla in imposibilitate temporara de a-si exercita atributiile, pe durata starii respective de imposibilitate Consiliul de administratie poate insarcina pe un alt administrator cu indeplinirea functiei de Presedinte.

11.8. In caz de absenta definitiva a unuia dintre administratori, se numeste provizoriu un nou administrator de catre Consiliul de administratie, care va convoca de indata adunarea generala ordinara pentru a completa numarul de membri ai Consiliului de administratie prin numirea definitiva a unui nou administrator pe perioada ramasa din mandatul predecesorului sau. Prin absenta definitiva se intelege imposibilitatea administratorului de a isi mai desfasura activitatea (ex: deces, punere sub interdictie, executarea unei condamnari).

11.9 Consiliului de administratie are plenitudine de competenta in a administra si gestiona Societatea, aducand la indeplinire hotararile adunarii generale a actionarilor, cu respectarea dispozitiilor prezentului act constitutiv si a prevederilor legale in vigoare.

11.10. Consiliul de administratie este raspunzator fata de societate pentru:

a)                  realizarea varsamintelor efectuate de actionari, pana la admiterea la tranzactionare a actiunilor societatii;

b)                  existenta reala a dividendelor platite;

c)                  existenta registrelor cerute de lege si corecta lor tinere;

d)                  indeplinirea exacta a hotararilor adunarii generale a actionarilor;

e)                  stricta indeplinire a indatoririlor pe care legea si actul constitutiv al societatii le impun.

11.11. Membrii Consiliului de administratie isi vor exercita mandatul cu prudenta si diligenta unui bun proprietar. Ei nu isi incalca aceasta obligatie daca in momentul luarii unei decizii cu privire la administrarea societatii, sunt in mod rezonabil indreptatisi sa considere ca actioneaza in interesul acesteia, pe baza informatiilor primite. Membrii Consiliului de administratie si directorii societatii trebuie sa fie asigurati pentru raspundere profesionala.

11.12. Consiliul de administratie are, in principal, urmatoarele atributii:

a)                  mutarea sediului societatii;

b)                  extinderea obiectului de activitate al Societatii, cu exceptia celui principal;

c)                  infiintarea sau desfiintarea de filiale, sucursale, agentii, puncte de lucru, reprezentante ori alte unitati fara personalitate juridica, in tara sau strainatate;

d)                  stabilirea directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale societatii;

e)                  stabilirea politicilor contabile si a sistemului de control financiar, precum si aprobarea planificarii financiare;

f)                   numirea si revocarea directorilor, stabilirea remuneratiei lor, supravegherea si controlul activitatii directorilor, precum si stabilirea limitelor mandatului acordat acestora;

g)                  organizarea adunarii generale a actionarilor si implementarea hotararilor acesteia;

h)                  elaborarea raportului Consiliului de administatie si a situatiilor financiare anuale pe care le supune spre aprobare adunarii generale a actionarilor, la incheierea exercitiului economico-financiar;

i)                    elaborarea si supunerea spre aprobare adunarii generale a actionarilor proiectul de buget de venituri si cheltuieli al societatii pe anul in curs;

j)                    introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolventei societatii, potrivit Legii nr. 85/2014 privind procedura insolventei, cu modificarile si completarile ulterioare.

k)                  stabilirea indatoririlor si responsabilitatilor personalului executiv al Societatii pe departamente;

l)                    stabilirea persoanelor care au dreptul sa angajeze societatea, prin semnatura in banca;

m)                efectuarea oricaror operatiuni cu: depozite la termen si certificate de depozit la banci comerciale, investitii, unitati de fond ale organismelor de plasament colectiv si fondurilor alternative de investitii, cu titluri de stat, produse derivate precum si efectuarea oricaror alte operatiuni directe pe piata de capital sau piata monetara;

n)                  deschiderea/inchiderea de conturi curente la institutii financiare bancare sau nebancare, obtinerea sau acordarea de credite sau imprumuturi indiferent de valoarea acestor operatiuni, accesarea sau inchiderea oricarui alt produs bancar si/sau de finantare a Societatii de la institutii bancare, institutii de credit si/sau alte institutii financiare bancare sau nebancare, in conditiile comerciale negociate, sau a unor imprumuturi de la actionari, in baza unor contracte de imprumut fara dobanda, sume care vor fi restituite catre acestia atunci cand restituirea nu va perturba fluxul financiar al societatii;

o)                  scrierea, contractarea si implementarea de proiecte de finantare a dezvoltarii Societatii pentru accesarea de fonduri nerambursabile, din linii de finantare nationale sau externe, incluzand, daca este cazul, hotararea alocarii sumelor necesare pentru asigurarea cofinantarii cerute pentru implementarea unor astfel de proiecte;

p)                  luarea deciziei cu privire la incheierea actelor juridice de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate (inclusiv unitati, agentia, reprezentanta sau punctul de lucru), a caror valoare nu depaseste, individual sau cumulat, pe durata unui exercitiu financiar, 20% din totalul activelor imobilizate, mai putin creantele;

q)                  luarea deciziei cu privire la incheierea actelor juridice de inchiriere de active corporale, pentru o perioada mai mare de un an, a caror valoare individuala sau cumulata fata de acelasi cocontractant sau persoane implicate ori care actioneaza in mod concertat care nu depasesc 20% din valoarea totalului activelor imobilizate, mai putin creantele la data incheierii actului juridic;

r)                   luarea deciziei cu privire la incheierea actelor juridice de asocieri pe o perioada mai mare de un an a caror valoare nu depaseste, individual sau cumulat, 20% din valoarea totalului activelor imobilizate, mai putin creantele la data incheierii actului juridic;

s)                   luarea deciziei cu privire la incheierea actelor juridice prevazute la lit. p), q) si r) de mai sus care depasesc limitele mentionate, dupa aprobarea prealabila de catre adunarea generala extraordinara a actionarilor in conditiile art. 10.14 de mai sus

11.13. Pentru aducerea la indeplinire a deciziilor adoptate conform art. 11.12 lit. p), q) si r) Consiliul de administratie poate mandata o persoana din cadrul Societatii pentru a reprezenta Societatea in vederea negocierii si incheierii actelor juridice mentionate. Mandatul va fi acordat prin decizie scrisa si va cuprinde mentiunile referitoare la intinderea acestuia pentru fiecare operatiune intreprinsa.

11.14. Nu pot fi delegate directorilor atributiile prevazute la art. 11.12 lit. d) – j) de mai sus si nici atributiile primite de Consiliul de administratie in delegare de la adunarea generala extraordinara a actionarilor.

11.15. Consiliul de administratie poate delega o parte din puterile ce ii sunt conferite prin lege si prin prezentul act constitutiv unuia sau mai multora dintre directori, angajati ai societatii sau terte persoane, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, numind pe unul dintre acestia director general. Cu toate acestea, Consiliul de administratie pastreaza atributia de reprezentare a Societatii in raporturile cu directorii acesteia.

11.16. Directorii sunt supravegheati in desfasurarea activitatii de Consiliul de administratie. Acesta poate solicita directorilor informatii cu privire la conducerea operativa a Societatii. Directorii vor informa Consiliul de administratie asupra operatiunilor intreprinse si asupra celor avute in vedere.

11.17. Directorii sunt responsabili cu luarea tuturor masurilor aferente conducerii curente Societatii, in limitele obiectului de activitate al Societatii si cu respectarea competentelor exclusive rezervate de lege sau de actul constitutiv Consiliului de administratie si adunarii generale a actionarilor.

11.18. Atributiile delegate directorilor de catre Consiliul de administratie sunt cele specificate in contractele incheiate intre acestia si Societate si in decizii ale administratorului unic.

11.19. Directorii vor avea drepturile si obligatiile stabilite prin lege, prin decizia de numire, prin contract si/sau prin regulamentul de organizare si functionare. Durata mandatului directorilor se stabileste prin decizia Consiliului de administratie sau prin contractul de management.

11.20. Directorii pot delega unor angajati ai Societatii o parte dintre atributiile sale sau dreptul de semnatura, in temeiul unei decizii scrise care va mentiona expres limitele reprezentarii. Directorii nu pot delega atributiile primite de la Consiliul de administratie.

11.21. Consiliul de administratie al Societatii se intruneste, de regula, lunar la sediul Societatii si ori de cate ori este necesar, la convocarea Presedintelui sau. La cererea motivata a majoritatii membrilor sai sau a directorului general, Presedintele este obligat convoace Consiliul de administratie.

11.22. Directorii si auditori intern pot fi convocati la orice intrunire a Consiliului de administratie, intruniri la care acestia sunt obligati sa participe. Ei nu au drept de vot, cu exceptia directorilor care sunt si administratori.

11.23. Convocarea va preciza data, ora si locul unde se va tine sedinta, precum si ordinea de zi, precum si modalitatea participare la sedinta Consiliului de administratie si de exercitare a dreptului de vot. Participarea la sedinta in aceste conditii se considera participare in persoana, in scopul indeplinirii cerintelor de cvorum si de vot. Convocarea trebuie comunicata membrilor Consiliului de administratie, insotita de documentele aferente problemelor inscrise pe ordinea de zi, prin scrisoare recomandata, fax, e-mail sau alte mijloace de comunicare electronica.

11.24 Administratorii nu vor putea lua nici o decizie asupra problemelor neprevazute, decat in caz de urgenta si cu conditia ratificarii deciziei in sedinta urmatoare de catre membrii absenti.

11.25 In cazuri exceptionale, justificate prin urgenta situatiei si prin interesul Societatii, deciziile Consiliului de administratie pot fi luate prin votul unanim exprimat in scris al membrilor, fara a mai fi necesara o intrunire a consiliului, cu exceptia deciziilor care se refera la situatiile financiare anuale ori la capitalul autorizat.

11.26. Sedintele Consiliului de administratie pot fi tinute si prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare la distanta, inclusiv e-mail, telefon, teleconferinta sau videoconferinta, indiferent de obiectul deciziei, inclusiv prin combinatii de astfel de metode, cu conditia ca:

a)            toti participantii sa poata fi identificati;

b)            toti participantii sa poata participa efectiv la reuniune, la dezbateri si deliberari;

c)            sa fie asigurata retransmiterea deliberarilor in mod continuu astfel incat toti participantii sa ia cunostinta in timp real si/sau continuu de cele exprimate sau discutate de oricare dintre acestia in timpul sedintei.

11.27 Sedintele Consiliului de administratie sunt prezidate de Presedinte sau de administratorul care ii tine locul. Consiliul de administratie adopta decizii in prezenta si cu votul a cel putin doi administratori.

11.28 La fiecare sedinta a Consiliului de administratie se va intocmi un proces-verbal, care va cuprinde numele participantilor, ordinea deliberarilor, deciziile luate, numarul de voturi intrunite si opiniile separate. Procesul-verbal este semnat de catre Presedintele de sedinta si de catre cel putin un alt administrator. Deciziile pot fi semnate numai de catre Presedintele Consiliului de administratie. ”

 

2.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,0574% (6.861.510) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 92,9710% (6.379.216) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 6,9368% (475.969) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 5.240 abtineri si 1.085 voturi neexprimate se aproba actualizarea implementarea unui plan de recompensare a persoanelor cheie din Societate cu actiuni ale Societatii, prin acordarea de optiuni, astfel cum este detaliat in materialul de prezentare „MAM – STOCK OPTIONS PLAN”, cu scopul stimularii performantei si recompensarii fidelitatii acestora.

 

3.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,0574% (6.861.510) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 93,2411% (6.397.746) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 6,6401% (455.608) din voturile prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 5.740 abtineri si 2416 voturi neexprimate se aproba rascumpararea de catre societate a propriilor actiuni in cadrul pietei unde actiunile sunt listate sau prin desfasurarea de oferte publice de cumparare, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, in urmatoarele conditii:

a.       numarul maxim ce poate fi achizitionat este de 84.650 actiuni, reprezentand maximum 1% din capitalul social de la data aprobarii acestei propuneri,

b.      pretul pe actiune platibil va fi situat intre un pret minim egal cu valoarea nominala si un pret maxim egal cu valoarea cea mai mica dintre (i) 7,5 lei pe actiune si (ii) valoarea cea mai mare dintre pretul ultimei tranzactii independente si pretul cel mai ridicat din momentul respectiv al ofertei de achizitionare independente de la locul de tranzactionare unde se efectueaza achizitia, conform art. 3 alin. (2) Regulamentul delegat nr. 1052/2016 de completare a Regulamentului (UE) nr. 596/2014 al Parlamentului European si al Consiliului in ceea ce priveste standardele tehnice de reglementare pentru conditiile aplicabile programelor de rascumparare si masurilor de stabilizare; valoarea agregata a programului este de pana la 634.875 lei.

c.       durata programului este de maximum 18 luni de la data publicarii prezentei hotarari in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a;

d.      scopul programului este implementarea planului de recompensare a persoanelor cheie din Societate aprobat la pct. 2 de mai sus

e.       tranzactiile de rascumparare pot avea drept obiect doar actiuni platite integral si vor fi efectuate doar din profitul distribuibil sau din rezervele disponibile ale societatii inscrise in ultima situatie financiara anuala aprobata, cu exceptia rezervelor legale.

 

4.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,0626% (6.861.945) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9276% (6.856.975) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0503% (3450) din voturile prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 1520 voturi neexprimate se aproba propunerea zilei de 12.05.2022 pentru data de inregistrare pentru identificarea actionarilor si a zilei de 11.05.2022 pentru data ex-date.

 

5.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,0626% (6.861.945) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,7488% (6.844.708) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0877% (6.015) din voturile prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 2701 abtineri si 8521 voturi neexprimate se aproba mandatarea dl. Cristian Gavan, cu drept de substituire / subdelegare, pentru semnarea hotararii in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti, pentru semnarea Actului constitutiv actualizat si pentru intreprinderea tuturor formalitatilor necesare in scopul implementarii, depunerii, inregistrarii, publicarii hotararii AGEA si/sau operatiunilor aprobate prin aceasta, inclusiv reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati in acest scop.

 

PRESEDINTE,

Cristian GAVAN

 

SECRETAR,

STANILA MANUEL VICTORAS


 

 

 

Hotararea nr. 4 / 20.04.2022

a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

a MAMBRICOLAJ S.A.

 

Adunarea Generala Exraordinara a Actionarilor (AGOA) societatii MAMBRICOLAJ S.A. (in continuare „Societatea”), cu sediul in Bucuresti, Str. Serii Nr. 6, Sector 2, cu adresa de corespondenta la punctul de lucru din Bucuresti, Sos. Morarilor, nr 2A, Sector 2, inregistrata la ONRC sub J40/599/2011, si avand codul unic de inregistrare 27933834,

intrunita legal si statutar la prima convocare in sedinta din data de 20 aprilie 2021, ora 15:00, in conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale actului constitutiv, ale Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,

potrivit convocatorului publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numarul 1148 din 18.03.2022, respectiv numarul 1262 din 28.03.2022 si in ziarul online Financial Intelligence,

in urma dezbaterilor, a voturilor exprimate astfel cum au fost consemnate in Procesul-verbal al sedintei si in conformitate cu art. 112 din Legea societatilor nr. 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare

 

HOTARASTE

 

1.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (1.153.621) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 61,5348% (709.878) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 38,4652% (443.743) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 5.744.836 abtineri si 2.525 voturi neexprimate se aproba situatiile financiare anuale aferente exercitiului financiar al anului 2021, pe baza Raportului administratorului unic si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

 

2.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (6.898.456) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,4224% (6.858.611) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,5776% (39.845) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 2.526 voturi neexprimate se aproba repartizarea profitului net statutar al Societatii realizat in anul financiar 2021 in suma de 1.801.355 lei, astfel: alocarea sumei de 92.917 lei pentru rezerva legala si alocarea sumei de 1.708.438 lei ca profit nerepartizat cu scopul de a fi in reinvestit in dezvoltarea companiei.

 

3.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (6.896.704) din totalul drepturilor de vot:

a) cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 92,2657% (6.363.293) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 7,6611% (528.361) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 3450 abtineri se aproba distribuirea sumei de 1.900.000 lei din profitul nerepartizat al anilor 2018-2019; fixarea unui dividend brut/actiune de 0,2246 lei si

b) cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 7,1157% (490.751) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 92,6214% (6.387.827) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta se respinge distribuirea sumei de Distribuirea sumei de 846.500 lei din profitul nerepartizat al anilor 2018-2019; fixarea unui dividend brut/actiune de 0,1 lei.

La acest punct au existat 4278 voturi neexprimate.

 

4.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (1.189.455) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 57,9834% (689.687) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 42,0166% (499.768) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 5.807.251 abtineri si 3.276 voturi neexprimate se aproba descarcarea de gestiune a administratorului unic pentru exercitiul financiar aferent anului 2021.

 

5.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (6.889.624) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,2519% (6.838.083) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,7481% (51.541) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 8.833 abtineri si 2525 voturi neexprimate se aproba Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2022 si Planul de dezvoltare strategica al Societatii pentru anul 2022.

 

6.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (6.898.187) din totalul drepturilor de vot, se aleg urmatorii membri ai Consiliului de administratie ai Societatii pe o durata de 4 ani, dupa cum urmeaza:

 

Candidat

PENTRU % (voturi)

IMPOTRIVA % (voturi)

ABTINERE % (voturi)

Cristian Gavan 

99,7791% (6.882.951)

0,1687% (11.635)

(4.951)

Mihaela Humelnicu

99,2050% (6.843.346)

0,7385% (50.940)

(5.251)

Romeo Iacob

92,8898% (6.407.711)

0,5371% (37.050)

(13.233)

 

Cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 7,1376% (492.366) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 92,2877% (6.366.178) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si 2308 abtineri dl. Mugescu Bogdan Alexandru nu este ales in Consiliul de administratie.

La acest punct au existat 1.195 voturi neexprimate.

Pe cale de consecinta, Consiliul de administratie este format din urmatorii membri: Cristian Gavan, Mihaela Humelnicu si Romeo Iacob.

 

7.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (6.897.640) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,8596% (6.887.955) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,1404% (9.685) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 1.801 abtineri si 1.541 voturi neexprimate se alege dl. Cristian Gavan in functia de presedinte al Consiliului de administratie al Societatii cu un mandat egal celui de administrator

 

8.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (1.189.935) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,5218% (1.184.245) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,4782% (5.690) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 5.709.851 abtineri si 1.196 voturi neexprimate se aproba stabilirea remuneratiei membrilor Consiliului de administratie pentru anul 2022.

 

9.      In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (1.189.935) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 998752% (1.188.450) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,1248% (1.485) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 5.709.851 abtineri si 1.196 voturi neexprimate se aproba imputernicirea domnului Cristian Gavan, in vederea negocierii si semnarii contractelor de administrare cu membrii Consiliului de administratie al Societatii.

 

10.  In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (6.897.286) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9060% (6.890.801) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0940% (6.485) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 2.500 abtineri si 1.196 voturi neexprimate se aproba numirea in calitate de auditor financiar al Societatii, Quota Audit Srl, cu sediul in Str. Icoanei nr 6, et 1, Glina, Ilfov, Romania, identificata prin CUI 24205054 si nr. de ordine in Registrul Comertului J23/1209/2014, inregistrata la Camera Auditorilor Financiari din Romania cu numarul 834, pentru un mandat valabil pana la data de 30.04.2023.

 

11.  In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (6.897.286) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9768% (6.895.686) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0232% (1.600) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 2.500 abtineri si 1.196 voturi neexprimate se aproba ziua de 15.09.2022 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor, ziua de 14.09.2022 ca data ex-date si ziua de 30.09.2022 ca data a platii, in conformitate cu prevederile art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

12.  In prezenta actionarilor reprezentand 81,5237% (6.898.034) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9964% (6.897.784) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0036% (250) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta si cu 2.948 voturi neexprimate se aproba mandatarea dlui. Cristian Gavan, cu drept de substituire, pentru semnarea hotararii in numele actionarilor si pentru efectuarea tuturor formalitatilor necesare in scopul implementarii, depunerii, inregistrarii, publicarii hotararii AGOA si/sau operatiunilor aprobate prin aceasta, inclusiv reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati in acest scop.

 

 

PRESEDINTE,

Cristian GAVAN

 

SECRETAR,

STANILA MANUEL VICTORAS

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.