MERCUR S.A. CRAIOVA, CALEA UNIRII NR. 14
J 16/91/1991 C.U.I. 2297960
Nr. 61/03.02.2021
Catre,
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
Sectorul Instrumente si Investitii Financiare
BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.
RAPORT CURENT
Conform Regulamentului nr. 5/2018 al A.S.F. privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data raportului : 03.02.2021
Denumirea societatii emitente : Societatea MERCUR – societate pe actiuni.
Sediul social : Judetul Dolj, Craiova – Calea Unirii nr. 14, cod postal 200419.
C.U.I. : 2297960.
Numar de ordine la Registrul Comertului : J 16/91/06.03.1991.
Capital social subscris si varsat : 18.150.650 lei
B.V.B. – Sistemul Alternativ de Tranzactionare - Sectiunea Instrumente Financiare listate pe A.T.S. – AeRo, Sectorul Titluri de Capital, Categoria Actiuni.
Simbol : MRDO
EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTAT :
Consiliul de Administratie al MERCUR S.A., cu sediul social in Craiova – Calea Unirii nr.14, judetul Dolj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dolj sub nr. J16/91/1991, C.U.I. 2297960, intrunit in sedinta in data de 03.02.2021, avand in vedere:
- convocatorul initial al A.G.O.A. MERCUR S.A. din data de 01/02.03.2021, ora 1100, publicat in Monitorul Oficial nr. 403 din data de 29.01.2021 si ziarul „Cuvantul Libertatii” nr. 9276 din data de 29.01.2019,
- solicitarea actionarului majoritar al societatii MERCUR S.A., Societatea de Investitii Financiare Oltenia S.A. (97,859% din capitalul social), inregistrata la societate sub nr. 134/01.02.2021 privind introducerea pe ordinea de zi a A.G.O.A. convocata pentru data de 01/02.03.2021 a urmatoarelor puncte :
„1. Revocarea membrilor Consiliului de Administratie.
2. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru perioada cuprinsa intre 01.01.2021 si data desfasurarii prezentei A.G.O.A.
3. Alegerea membrilor Consiliului de Administratie pentru un mandat de 2 ani.”
- in temeiul art. 1171 alin. 3 din Legea nr. 31/1990 si ale art. 92 alin.6 din Legea nr. 24/2017, al Regulamentelor A.S.F. si al dispozitiilor Actului constitutiv,
COMPLETEAZA
Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocate in data de 01.03.2021, ora 1100, la sediul social al MERCUR S.A. In cazul in care, la data de 01.03.2021 nu se va intruni cvorumul necesar desfasurarii sedintei A.G.O.A. in conditiile legii si ale Actului constitutiv al societatii – respectiv prezenta actionarilor care detin impreuna cel putin 1/2 din capitalul social – sedinta ORDINARA a A.G.A. se va desfasura la data de 02.03.2021 (a doua convocare), cu aceeasi ordine de zi, in acelasi loc si la aceeasi ora precizate pentru prima convocare. La A.G.O.A. vor fi indreptatiti sa participe si sa voteze actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 17.02.2021 (considerata ca data de referinta).
ORDINEA DE ZI COMPLETATA a sedintei A.G.O.A. va fi urmatoarea:
„1. Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare individuale ale anului 2020, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar.
2. Aprobarea repartizarii profitului net aferent exercitiului financiar al anului 2020 conform propunerii Consiliului de Administratie al societatii.
3. Aprobarea intocmirii pentru exercitiul financiar al anului 2020 a situatiilor financiare anuale intocmite conform IFRS, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
4. Prezentarea si aprobarea B.V.C. pentru anul 2021.
5. Prezentarea si aprobarea Programului de activitate pentru anul 2021.
6. Prezentarea si aprobarea Programului de investitii pentru anul 2021.
7. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2020.
8. Revocarea membrilor Consiliului de Administratie.
9. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru perioada cuprinsa intre 01.01.2021 si data desfasurarii prezentei A.G.O.A.
10. Alegerea membrilor Consiliului de Administratie pentru un mandat de 2 ani.
11. Numirea auditorului financiar JPA AUDIT&CONSULTANTA S.R.L. pe perioada determinata de un an, respectiv pentru exercitiul financiar 2021.
12. Aprobarea nivelului indemnizatiilor lunare cuvenite membrilor Consiliului de Administratie al societatii incepand cu data de 01.03.2021.
13. Aprobarea limitei anuale a asigurarii de raspundere profesionala pentru membrii Consiliului de Administratie al societatii.
14. Aprobarea formei contractului de administrare care va fi incheiat de societate cu administratorii MERCUR S.A.
15. Mandatarea reprezentantului SIF OLTENIA S.A. in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor sa semneze, in numele si pe seama societatii MERCUR S.A., contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administratie.
16. Aprobarea datei de 19.03.2021 ca data de inregistrare si a datei de 18.03.2021 ca ex date.
17. Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de inlocuire de catre Directorul General, sa indeplineasca toate formalitatile legale, sa semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dolj, spre a fi mentionata in registru si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, precum si toate actele juridice necesare pentru ducerea la indeplinire a acestei hotarari.
Actionarii reprezentand singuri sau impreuna 5% din capitalul social au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare/proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, precum si dreptul de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse/propuse a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii adunarilor generale. Drepturile mentionate mai sus pot fi exercitate numai in scris, prin servicii de curierat, pe adresa MERCUR S.A. – Craiova, Calea Unirii nr.14, judetul Dolj, cu mentiunea ”pentru Adunarea Generala a Actionarilor din data de 01/02.03.2021” sau prin mijloace electronice – la adresa office@mercurcraiova.ro.
Fiecare actionar are dreptul de a adresa intrebari privind punctele inscrise pe ordinea de zi a adunarilor generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul propriu www.mercurcraiova.ro, la sectiunea intrebari frecvente.
Pentru identificarea persoanelor, actionarii care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi sau care adreseaza intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale, vor anexa solicitarii urmatoarele documente care sa le ateste identitatea : pentru persoanele fizice – act de identitate si extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute; pentru persoanele juridice – actul de identitate al reprezentantului legal, insotit de dovada calitatii de reprezentant legal, respectiv certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau in copie conforma cu originalul sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care ii atesta calitatea de reprezentant legal, precum si extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului – persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului A.G.A. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat engleza, vor fi insotite de o traducere – in limba engleza sau romana – realizata de un traducator autorizat.
Situatiile financiare anuale, raportul anual al consiliului de administratie, precum si propunerea cu privire la distribuirea profitului sunt puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii sau pe website-ul oficial de la data convocarii adunarii generale ordinare. Celelalte materiale care vor fi supuse dezbaterii pot fi consultate sau procurate de la sediul MERCUR S.A. din Craiova – Calea Unirii nr.14, judetul Dolj sau pe website-ul oficial al societatii (www.mercurcraiova.ro) incepand cu data 29.01.2021.
Actionarul – persoana fizica poate participa la sedintele adunarilor generale in nume propriu sau prin reprezentare, pe baza de imputernicire speciala sau generala - incredintata oricarei persoane fizice sau juridice. Actionarul – persoana juridica poate participa la sedintele adunarilor generale prin reprezentantul sau legal sau prin alta persoana imputernicita de catre reprezentantul legal al actionarului respectiv.
Formularele de imputerniciri speciale vor fi puse la dispozitia actionarilor de la data de 29.01.2021, la Oficiul Juridic – Actionariat al MERCUR S.A. si pe website-ul societatii (www.mercurcraiova.ro).
Data limita pana la care se pot face propuneri (in scris) pentru postul de administrator este 16.02.2021. Formularele de imputernicirii speciale si buletinul de vot prin corespondenta vor fi actualizate in data de 17.02.2021, dupa primirea propunerilor.
Imputernicirile speciale si generale vor fi depuse, in original, la MERCUR S.A. (prin registratura sau corespondenta), pana cel mai tarziu la data de 27.02.2021, ora 1100, pentru A.G.O.A.; in situatia depasirii acestui termen, acestea nu vor fi luate in considerare.
De la data de 29.01.2021, vor fi puse la dispozitia actionarilor, la Oficiul Juridic - Actionariat al MERCUR S.A. si pe website-ul societatii (www.mercurcraiova.ro), procedura de vot prin corespondenta si buletinul de vot in baza caruia actionarii au posibilitatea de a vota prin corespondenta. Actionarii care vor opta pentru votul prin corespondenta sunt obligati sa depuna buletinele de vot, in original, la MERCUR S.A. (la registratura societatii sau prin corespondenta), pana cel mai tarziu la data de 27.02.2021, ora 1100, pentru A.G.O.A.
Participarea actionarilor la sedinte va fi permisa numai pe baza buletinului/cartii de identitate – pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice - si in baza dovezii calitatii de reprezentant legal/imputernicit. In situatia persoanelor juridice/fizice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau a imputernicirii generale, dupa caz.
Toate prevederile convocarii Adunare Generale EXTRAORDINARE a Actionarilor MERCUR S.A. din data de 01/02.03.2021, ora 1000, raman neschimbate, astfel cum au fost publicate in Monitorul Oficial nr. 403 din data de 29.01.2021 si ziarul „Cuvantul Libertatii” nr. 9276 din data de 23.01.2019.”
DIRECTOR GENERAL,
RADUT DUMITRU