Nr. 118/20.02.2018
Catre,
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
Sectorul Instrumente si Investitii Financiare
BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.
RAPORT CURENT
Conform Regulamentului nr. 1/2006 al C.N.V.M. privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 297/2004 privind piata de capital
Data raportului : 20.02.2018
Denumirea societatii emitente : Societatea MERCUR – societate pe actiuni.
Sediul social : Judetul Dolj, Craiova – Calea Unirii nr. 14, cod postal 200419.
C.U.I. : 2297960.
Numar de ordine la Registrul Comertului : J 16/91/06.03.1991.
Capital social subscris si varsat : 18.150.650 lei
B.V.B. – Sistemul Alternativ de Tranzactionare - Sectiunea Instrumente Financiare listate pe A.T.S. – AeRo, Sectorul Titluri de Capital, Categoria Actiuni.
Simbol : MRDO
EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTAT :
In sedinta Ordinara din data de 20.02.2018 a Adunarii Generale a Actionarilor MERCUR S.A. cu o prezenta a actionarilor ce detin un numar de 7.106.027 de actiuni reprezentand 97,88 % din capitalul social, in baza atributiilor conferite de lege si de Actul constitutiv al societatii, cu unanimitate –7.106.027 de voturi exprimate „pentru” fiecare punct inscris pe ordinea de zi, s-a adoptat urmatoarea hotarare:
1. Se aproba situatiile financiare ale anului 2017 in forma prezentata, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar.
2. Se aproba repartizarea profitului net aferent exercitiului financiar al anului 2017 in suma de 1.292.643,26 lei conform propunerii Consiliului de Administratie astfel :
- suma de 70.664 lei pentru rezerva legala corespunzator majorarii capitalului social, conform Legii nr. 31/1990;
- suma de 999.737,80 lei - catre actionarii societatii, prin acordarea unui dividend brut pe actiune in valoare de 0,1377 lei;
- 222.241,46 lei va fi capitalizata la alta rezerve – surse proprii de finantare.
3. Se aproba data de 23.05.2018 ca DATA PLATII dividendelor, in conformitate cu dispozitiile art. 1293 alin.2 din Regulamentul C.N.V.M. nr. 1/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Distribuirea dividendelor catre actionari se va face in conformitate cu prevederile legale, costurile aferente platii fiind suportate de catre actionari din valoarea dividendului.
4. Se aproba intocmirea pentru exercitiul financiar al anului 2017 a situatiilor financiare anuale intocmite conform IFRS, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
5. Se aproba B.V.C. pentru anul 2018.
6. Se aproba Programul de activitate pentru anul 2018.
7. Se aproba Programul de investitii pentru anul 2018.
8. Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2017.
9. Se aproba ca nivelul indemnizatiilor lunare cuvenite membrilor Consiliului de Administratie al societatii incepand cu data de 01.01.2018 sa fie urmatorul: 2.400 lei brut/luna - indemnizatia lunara bruta a Presedintelui Consiliului de Administratie si 2.160 lei brut/luna - indemnizatia lunara bruta a membrilor Consiliului de Administratie.
10. Se alege Consiliul de Administratie al societatii pentru un mandat de 4 ani incepand cu data de 01.07.2018 in urmatoarea componenta : STOIAN NICOLAE, RADU ANINA si SICHIGEA ELENA.
11. Se aproba sa se mentina limita asigurarii profesionale a membrilor Consiliului de Administratie al societatii la 100.000 lei/an, cu suportarea cheltuielilor de asigurare de catre societate.
12. Se aproba data de 03.05.2018 ca data de inregistrare si data de 02.05.2018 ca ex date.
13. Se imputerniceste Presedintele Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de inlocuire de catre Directorul General, sa indeplineasca toate formalitatile legale, sa semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dolj, spre a fi mentionata in registru si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, precum si toate actele juridice necesare pentru ducerea la indeplinire a acestei hotarari.
- Schimbari in controlul asupra societatii comerciale-nu este cazul
- Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul
- Procedura falimentului – nu este cazul
- Alte evenimente – nu este cazul
DIRECTOR GENERAL,
RADUT DUMITRU