vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


MERCUR SA CRAIOVA - MRDO

Hotarari AGA E & O din 01.03.2021 (aprobare situatii financiare)

Data Publicare: 01.03.2021 18:32:53

Cod IRIS: B1683

MERCUR S.A. CRAIOVA, CALEA UNIRII NR. 14

J 16/91/1991   C.U.I. 2297960

Nr. 99/01.03.2021

 

Catre,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

 

RAPORT CURENT

 

Conform Regulamentului nr. 5/2018 al A.S.F. privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului : 01.03.2021

 

Denumirea societatii emitente : Societatea MERCUR – societate pe actiuni.

Sediul social : Judetul Dolj, Craiova – Calea Unirii nr. 14, cod postal 200419.

C.U.I. : 2297960.

Numar de ordine la Registrul Comertului : J 16/91/06.03.1991.

Capital social subscris si varsat : 18.150.650 lei

B.V.B. – Sistemul Alternativ de Tranzactionare  - Sectiunea Instrumente Financiare listate pe A.T.S. – AeRo, Sectorul Titluri de Capital, Categoria Actiuni.

Simbol : MRDO

 

EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTAT :

A.                In sedinta Extraordinara din data de 01.03.2021 a Adunarii Generale a Actionarilor MERCUR S.A. cu o prezenta a actionarilor ce detin un numar de cu o prezenta a actionarilor ce detin un numar de 7.106.430 de actiuni  reprezentand  97,88 % din capitalul social, in baza atributiilor conferite de lege si de Actul constitutiv al societatii, cu un numar de 7.106.430 voturi „pentru” fiecare punct inscris pe ordinea de zi - reprezentand 100 % din totalul voturilor exprimate, 0 voturi „impotriva” reprezentand 0 % din totalul voturilor exprimate si 0 abtineri reprezentand 0% din totalul voturilor exprimate, s-a adoptat urmatoarea hotarare:

1.             Se aproba modificarea actului constitutiv al societatii MERCUR S.A., astfel:

I.         ART. 13. Se completeaza cu alineatul l) care are urmatorul continut:

“l) Adunarile Generale Extraordinare ale Actionarilor au competente stabilite prin lege. Suplimentar atributiilor stabilite prin lege, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor aproba prealabil orice act de dobandire, instrainare, schimb sau constituirea in garantie a activelor din categoria imobilizari corporale de natura cladirilor si terenurilor, indiferent de valoarea lor. ”

II.           ART.20. alineatul (1)

“(1) Administrarea societatii se realizeaza in sistem unitar, de catre un Consiliu de Administratie format din un presedinte si 2 membri.”

se modifica si completeaza avand urmatorul continut :

“(1) Societatea este administrata in sistem unitar, de catre un Consiliu de Administratie compus din trei membri. Mandatul membrilor CA este de 2 (doi) ani, cu posibilitatea de a fi realesi.”

III.        ART. 20 alineatul (2)

“(2) Administratorii sunt temporari si revocabili, fiind alesi de A.G.A., in conditiile legii, pentru un mandat de 4 ani. Administratorii sunt reeligibili. Drepturile si raspunderea administratorilor sunt reglementate de dispozitiile referitoare la mandat si de cele prevazute in legislatia aplicabila in materia societatilor.”

        se modifica si completeaza avand urmatorul continut :

„(2) Membrii Consiliului de Administratie incheie un contract de administrare cu societatea, reprezentata de mandatarul aprobat de Adunarea Generala a Actionarilor societatii. Drepturile si raspunderea administratorilor sunt reglementate de dispozitiile referitoare la contractul de administrare, actul constitutiv si de cele prevazute in legislatia aplicabila in materia societatilor.”

IV.   ART. 23 alineatul m)

“m) analizeaza si aproba incheierea de contracte ce angajeaza societatea, care vor fi semnate de presedintele C.A., cu exceptia celor date de catre C.A. in competenta directorului general sau date de lege in competenta A.G.A.; toate contractele vor fi avizate de consilierul juridic al societatii;”

      se modifica si completeaza avand urmatorul continut :

“m) analizeaza si aproba incheierea de contracte ce angajeaza societatea, care vor fi semnate de presedintele C.A., cu exceptia celor date de catre C.A. in competenta directorului general sau date de lege si actul constitutiv in competenta A.G.A.; toate contractele vor fi avizate de consilierul juridic al societatii;”

V.  ART. 23 alineatul r)

„r) actele de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale societatii, a caror valoare depaseste, individual sau cumulat, pe durata unui exercitiu financiar, 20% din totalul activelor imobilizate in sold la inceputul exercitiului financiar, mai putin creantele, vor fi incheiate de catre administratorii sau directorii societatii numai dupa aprobarea prealabila de catre adunarea generala extraordinara a actionarilor.

Inchirierile de active corporale, pentru o perioada mai mare de un an, a caror valoare individuala sau cumulata fata de acelasi co-contractant sau persoane implicate ori care actioneaza in mod concertat depaseste 20% din valoarea totalului activelor imobilizate, mai putin creantele, la data incheierii actului juridic, precum si asocierile pe o perioada mai mare de un an, depasind aceeasi valoare, se aproba in prealabil de adunarea generala extraordinara a actionarilor.”

         se modifica si completeaza avand urmatorul continut :

„r) actele de dobandire, instrainare, schimb sau constituirea in garantie a activelor din categoria imobilizari corporale de natura cladirilor si terenurilor, indiferent de valoarea lor, sunt aprobate prealabil de adunarea generala extraordinara a actionarilor.

Inchirierile de active corporale, pentru o perioada mai mare de un an, a caror valoare individuala sau cumulata fata de acelasi co-contractant sau persoane implicate ori care actioneaza in mod concertat depaseste 20% din valoarea totalului activelor imobilizate, mai putin creantele, la data incheierii actului juridic, precum si asocierile pe o perioada mai mare de un an, depasind aceeasi valoare, se aproba in prealabil de adunarea generala extraordinara a actionarilor.”

VI.                       art. 4 alin. 2 se completeaza cu codul CAEN “6499 alte intermedieri financiare n.c.a.” intre codurile 6312 si 6810.

VII.                      la art. 15 alin. 3 se va elimina ultima propozitie, avand urmatoarea formulare: „ A doua adunare nu se poate intruni in chiar ziua fixata pentru prima adunare, termenul putand fi redus la 8 zile.”

VIII.                  art. 17 se modifica si va avea urmatoarea formulare: „ART.17. Orice actiune detinuta da dreptul la un vot in adunarea generala.”

IX. art. 19 alin. 2 se modifica si va avea urmatoarea formulare: „(2) Alegerea membrilor Consiliului de administratie si a auditorului financiar, revocarea lor, precum si hotararile referitoare la raspunderea membrilor organelor de administrare, de conducere si de control ale societatii se fac prin vot secret.”

X.    art. 23 alin. 2 litera d) va avea urmatoarea formulare: „d) – organizarea si asigurarea exercitarii activitatii de audit intern;”

XI. art. 23 alin. 2 litera o) se modifica si va avea urmatoarea formulare: „o) -   exercita drepturile aferente calitatii de actionar in societatile in care MERCUR S.A. detine participatii; poate da mandat de reprezentare directorului executiv;”

2.        Se aproba imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al societatii, cu posibilitatea de substituire, pentru a semna hotararile Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, forma modificata si actualizata a actului constitutiv si orice alte documente conexe, pentru a reprezenta societatea si pentru a  efectua toate actele si formalitatile de publicitate, de inregistrare si implementare a hotararilor adoptate de adunarea generala a actionarilor la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central si la  alte autoritati.

3.        Se aproba data de 19.03.2021 ca data de inregistrare si  data de 18.03.2021 ca ex date.

 

B. In sedinta Ordinara din data de 01.03.2021 a Adunarii Generale  a  Actionarilor MERCUR S.A. cu o prezenta a actionarilor ce detin un numar de 7.106.430 de actiuni  reprezentand  97,88 % din capitalul social, in baza atributiilor conferite de lege si de Actul constitutiv al societatii, cu un numar de 7.106.430 voturi „pentru” fiecare punct inscris pe ordinea de zi reprezentand 100 % din totalul voturilor exprimate, 0 voturi „impotriva” reprezentand 0 % din totalul voturilor exprimate si 0 abtineri reprezentand 0% din totalul voturilor exprimate, s-a adoptat urmatoarea hotarare:

1.                 Se aproba situatiile financiare ale anului 2020 in forma prezentata, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar.

2.                 Se aproba repartizarea profitului net inregistrat la sfarsitul anului 2020 in suma de 276.256,78 lei conform propunerii Consiliului de Administratie, astfel :

-          conform prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile republicata, suma de 13.812,84 lei pentru rezerva legala corespunzator majorarii capitalului social;

-          262.443,94 lei  va fi capitalizata la alte rezerve – surse proprii de finantare.

3.                 Se aproba intocmirea pentru exercitiul financiar al anului 2020 a situatiilor financiare anuale intocmite conform IFRS, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

4.                 Se aproba B.V.C. pentru anul 2021.

5.                 Se aproba Programul de activitate pentru anul 2021.

6.                 Se aproba Programul de investitii pentru anul 2021.

7.                 Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2020.

8.                 Se aproba revocarea incepand cu data prezentei a membrilor Consiliului de Administratie al societatii format din domnul STOIAN NICOLAE, doamna RADU ANINA si doamna SICHIGEA ELENA.

9.                 Se aproba descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie  pentru perioada cuprinsa intre 01.01.2021 si data desfasurarii prezentei A.G.O.A.

10.             Se aproba alegerea membrilor Consiliului de Administratie pentru un mandat de 2 ani incepand cu data prezentei, in urmatoarea componenta:

-          VASILE CARMEN IULIA, cetatean roman, cu datele de identificare la sediul societatii,

-          STAN BOGDAN, cetatean roman, cu datele de identificare la sediul societatii,

-          VLADUTOAIA VALENTINA, cetatean roman, cu datele de identificare la sediul societatii.

11.             Se aproba numirea auditorului financiar JPA AUDIT & CONSULTANTA S.R.L. pe perioada determinata de un an, respectiv pentru exercitiul financiar 2021.

12.             Se aproba indemnizatia lunara neta pentru fiecare membru al Consiliului de Administratie in suma de 2.000 lei.

13.             Se aproba mentinerea limitei asigurarii profesionale a membrilor Consiliului de Administratie al societatii de 100.000 lei/an, cu suportarea cheltuielilor de asigurare de catre societate.

14.             Se aproba forma contractului de administrare ce va fi incheiat de societate cu administratorii  MERCUR  S.A.

15.             Se aproba mandatarea reprezentantului S.I.F. OLTENIA S.A. in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, domnul Baceanu Constantin Mugurel, sa semneze, in numele si pe seama societatii MERCUR  S.A., contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administratie.

16.             Se aproba data de 19.03.2021 ca data de inregistrare  si  data de 18.03.2021 ca ex date.

17.             Se imputerniceste Presedintele Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de inlocuire de catre Directorul General,  sa indeplineasca toate formalitatile legale, sa semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dolj, spre a fi mentionata in registru si publicata  in Monitorul Oficial al Romaniei, precum si toate actele juridice necesare pentru ducerea la indeplinire a acestei hotarari.

 

 

DIRECTOR GENERAL,

RADUT DUMITRU

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.