vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. - PPLI

Convocare AGAE 2_03.08.2018

Data Publicare: 02.07.2018 18:00:10

Cod IRIS: 3164C

 

Catre:                                 

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA - Sectorul instrumentelor si investitiilor financiare

Fax: 021-659.60.51/021-659.64.14

RAPORT CURENT

Raport curent conform prevederilor art. 234, alin. 1, lit. (a) din Regulamentul ASF nr. 5/2018

Data raportului: 2.07.2018

Denumirea entitatii emitente: PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

Sediul social: Str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, Sector 2, Mun. Bucuresti

Numarul de telefon/fax: 021/252.10.77

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 24599480

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/17508/2008

Capital social subscris si varsat: 77.363.547 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Piata AeRO – Sistem Alternativ de Tranzactionare (ATS) al Bursei de Valori Bucuresti, simbol de piata PPLI

 

Eveniment important de raportat: Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a actionarilor PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. („Societatea”)

Societatea aduce la cunostinta actionarilor interesati faptul in data de 29.06.2018 a avut loc sedinta Consiliului de Administratie al Societatii care a aprobat convocarea Adunarii Generale Extraordiare a Actionarilor Societatii („Adunarea Generala Extraordinara”) in data de 2.08.2018, ora 09:00 a.m., la adresa din str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, sector 2, Bucuresti, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 18.07.2018, considerata drept Data de Referinta pentru aceasta adunare generala a actionarilor.

In cazul in care la data mentionata mai sus nu se intrunesc conditiile de validitate/cvorumul de prezenta prevazute de Legea Societatilor si de Actul Constitutiv, se convoaca si se fixeaza in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990 cea de-a doua Adunare Generala Ordinara a Actionarilor Societatii pentru data de 3.08.2018, la ora 09:00 a.m., in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta.

AVAND IN VEDERE CA:

(A)         Societatea este actionar majoritar al Veranda Obor S.A., o societate pe actiuni, infiintata si functionand conform legilor din Romania, cu sediul in Str. Ziduri Mosi nr. 23, Veranda Mall, biroul 1, Sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/10838/2014, cod unic de inregistrare 33599063 (Veranda Obor), detinand un numar de 20.817.500 actiuni, cu valoarea nominala de 10 RON fiecare si o valoare nominala toatala de 208.175.000 RON, reprezentand 99,99999995% din capitalul social subscris si varsat al Veranda Obor S.A.;

(B)         Veranda Obor S.A., in calitate de imprumutat („Imprumutatul”), alaturi de Societate, in calitate de garant ipotecar, intentioneaza sa incheie un contract de credit la termen („Contractul de Credit”) cu scopul:

(i)        re-finantarii soldului creditului la termen contractat de catre Imprumutat de la Raiffeisen Bank International AG (“RBI”) si Raiffeisen Bank S.A. (“RBRO” si impreuna cu RBI „Partile Finantatoare”) prin care Partile Finantatoare au convenit sa puna la dispozitia Imprumutatului facilitati de credit la termen in suma totala care sa nu depaseasca 25.500.000 Euro, cu posibilitatea de a fi majorata pana la 28.500.000 Euro („Suma Aditionala”);

(ii)       finantarii/ refinantarii partiale a costurilor totale pentru extinderea centrului comercial Veranda Mall, detinut de Imprumutat si situat pe amplasamentul situat in Str. Ziduri Mosi nr, 23, Sector 2, Bucuresti („Proiectul”); si

(iii)     refinantarii partiale a contributiei Societatii la capitalul social al Imprumutatului, sub rezerva indeplinirii anumitor termeni si conditii prevazute in Contractul de Credit,

conditiile refinantarii avand urmatoarele limite maxime:

a.               Valoarea maxima a facilitatii de credit: 34.000.000 Euro, cu posibilitatea de majorare pana la maxim 40.000.000 Euro, sub rezerva indeplinirii anumitor conditii;

b.               Durata maxima a facilitatii: 16 ani de la data semnarii contractului;

c.               Dobanda: maxim 3% peste rata de referinta;

d.               Alte costuri si comisioane conform ofertelor primite;

e.               Constituirea de catre Veranda Obor S.A. a unei ipoteci imobiliare asupra terenului proprietate al Veranda Obor S.A. in suprafata de 43.454 mp inscris in cartea funciara nr. 235082 a Sectorului 2, Bucuresti, numar cadastral 235082 si asupra cladirii in suprafata construita la sol de 15.407 mp inscrisa in cartea funciara nr. 235082 a Sectorului 2, Bucuresti, numar cadastral 235082- C11 („Ipoteca Imobiliara”), asa cum va fi aceasta modificata in conformitate cu prevederile Autorizatiei de Construire nr. 639/10”Z”/28.12.2017;

f.                Constituirea de catre Veranda Obor S.A. de ipoteci mobiliare asupra conturilor Veranda Obor S.A. („Ipoteca Mobiliara asupra Conturilor”);

g.               Constituirea de catre Veranda Obor S.A. de ipoteci mobiliare asupra creantelor („Ipoteca Mobiliara asupra Createlor”);

h.               Constituirea de catre Societate a unei ipoteci mobiliare asupra unui numar de 20.817.500 actiuni, cu valoarea nominala de 10 RON fiecare si o valoare nominala totala de 208.175.000 RON, reprezentand 99,99999995% din capitalul social subscris si varsat al Veranda Obor S.A si asupra tuturor dividendelor prezente si viitoare sau altor distribuiri ale Veranda Obor S.A. („Distributiile”) care pot fi, in prezent sau in viitor declarate, facute, platite sau platibile in legatura cu oricare dintre Actiuni, impreuna cu toate drepturile, veniturile si creantele prezente si viitoare nascute din sau in legatura cu bunurile de mai sus („Ipoteca Mobiliara asupra Actiunilor”);

(C)          Veranda Obor S.A., in calitate de imprumutat („Imprumutatul”), intentioneaza sa incheie un contract de facilitate de credit de tip revolving in suma de pana la echivalentul in RON a 1.500.000 EUR („Contractul de Credit pentru TVA”), cu scopul finantarii/refinantarii cheltuielilor de taxa pe valoarea adaugata efectuate in legatura cu Proiectul, precum si a dobanzii acumulate in baza Contractului de Credit pentru TVA; si

(D)         Ca urmare a incheierii de catre Societate si Veranda Obor a documentelor indicate mai sus, isi vor inceta valabilitatea urmatoarele documente incheiate intre Veranda Obor in calitate de Imprumutat si Societate, in calitate de Garant / Parte Obligata cu Raiffeisen Bank International AG (“RBI”) si Raiffeisen Bank S.A. (“RBRO” si impreuna cu RBI „Partile Finantatoare”):

a.            Contractul de Credit;

b.            Angajamentul;

c.            Ipoteca asupra Proprietatii Tunari,

d.            Contractul de Credit pentru TVA;

e.            Ipoteca asupra Actiunilor;

f.             Ipoteca asupra Proprietatii Tunari;

g.            Ipoteca asupra Creantelor;

h.            Contractul de Subordonare;

i.             Ipoteca asupra Contului de TVA de Rang 1;

j.             Ipoteca asupra Contului de TVA de Rang 2;

k.            Ipoteca asupra Returnarilor de TVA;

(astfel cum aceste documente au fost aprobate spre semnare de catre actionarii Societatii conform prevederilor hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 2.11.2015 si 20.01.2016), precum si toate celelalte documente incheiate de Veranda Obor cu Partile Finantatoare si la care Societatea nu a fost parte,

Consiliul de Administratie, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 a societatilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (“Legea Societatilor”), Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea 297/2004”), Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea 24/2017”), Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul 5/2018”), si cu cele ale Actului Constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”), a decis convocarea sedintei Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii, cu urmatoarea ordine de zi:

1.            Luarea la cunostinta de si aprobarea (i) termenilor si conditiilor si (ii) negocierii, semnarii, indeplinirii, perfectarii, executarii, comunicarii si transmiterii de catre Societate a documentelor la care Sociecatea va fi parte, respectiv:

1.1 Contractul de Credit; si

1.2 Ipoteca Mobiliara asupra Actiunilor,

(Contractul de Credit si Ipoteca Mobiliara asupra Actiunilor denumite impreuna „Documentele”);

1.3 oricaror alte documente accesorii, renuntari sau formalitati sau care sunt avute in vedere in orice alt mod in Documentele mentionate mai sus sau care rezulta din negocieri, precum si orice confirmari ce urmeaza a fi emise de catre Societate in baza sau in conformitate cu documentele enumerate la alineatele 1.1 - 1.2 de mai sus, precum si indeplinirea oricareia si a tuturor formalitatilor care sunt necesare, utile, recomandabile si indicate pentru a face ca documentele indicate mai sus sa fie valabile, angajante, prin inregistrarea lor la autoritatile competente din Romania; si

1.4 oricare si toate modificarile, acordurile suplimentare, actele aditionale si alte acorduri similare sau intelegeri si orice alte documente in legatura cu documentele enumerate la punctele 1.1 - 1.2 de mai sus.

2.            Mandatarea Consiliului de Administratie al Societatii pentru a negocia conditiile refinantarii in limitele maxime aprobate la punctul 1 din prezenta hotarare si pentru a intreprinde orice actiuni necesare, utile sau recomandabile in acest sens;

3.            Luarea la cunostinta de si aprobarea (i) termenilor si conditiilor si (ii) aprobarea negocierii, semnarii, indeplinirii, perfectarii, executarii, comunicarii si transmiterii de catre Veranda Obor a documentelor la care va fi parte, respectiv Contractul de Credit, Ipoteca Imobiliara, Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor, Ipoteca Mobiliara asupra Conturilor si Contractul de Credit pentru TVA;

4.            Aprobarea ca Data de Inregistrare a zilei de 21.08.2018 conform art. 86 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Extraordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 20.08.2018 ca data ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii.

5.            Aprobarea mandatarii Dnei Aurora Voiculescu, director general al Societatii, cu posibilitatea de substituire, cu puteri si autoritate depline de a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, precum si de actiona, in mod individual, in numele si pe seama Societatii, pentru a:

(i)           negocia, semna, incheia, efectua, depune, primi si preda Documentele in numele si pe seama Societatii, in orice modalitate pe care oricare dintre persoanele imputernicite o considera corespunzatoare, precum si orice alte documente, instrumente, notificari, cereri, certificari, certificate si formulare de inregistrare necesar a fi intocmite in baza sau in legatura cu Documentele (inclusiv, dar fara a se limita la, indeplinirea oricaror conditii suspensive/ precedente sau subsecvente din Contractul de Credit sau Ipoteca Mobiliara asupra Actiunilor si a oricaror notificari si/ sau confirmari, depuneri de documente care trebuie transmise/ intocmite in baza Documentelor, inclusiv orice modificare adusa documentelor respective necesara in vederea indeplinirii obiectivului si intentiei hotararilor Adunarii Generale Extraordinare de mai sus;

(ii)          reprezenta Societatea in fata Registrului Comertului competent, a Monitorului Oficial al Romaniei, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., a Bancii Nationale a Romaniei, a institutiilor de credit, a autoritatilor fiscale, precum si a oricaror alte institutii, autoritati sau instante competente, in scopul indeplinirii tuturor formalitatilor necesare in legatura cu semnarea, inregistrarea, prefectarea si executarea Documentelor si a tuturor celorlalte autoritati competente pentru a efectua demersurile necesare pentru implementarea si inregistrarea hotararilor Adunarii Generale Extraordinare de mai sus;

(iii)        primi de la orice autoritati, registre, notari publici sau orice alte persoane, toate documentele care trebuie transmise Societatii cu privire la orice formalitati realizate in legatura cu tranzactiile aprobate prin hotararile Adunarii Generale Extraordinare de mai sus;

(iv)         intreprinde oricare si toate actiunile necesare sau utile in legatura cu indeplinirea oricarei obligatii a Societatii in baza sau in legatura cu Documentele;

(v)          intreprinde orice masuri utile, necesare sau recomandabile pentru aducerea la indeplinire a mandatului acordat prin hotararile Adunarii Generale Extraordinare;

(vi)         reprezenta Societatea si vota in numele si pentru Societate, in calitatea acesteia de actionar al Veranda Obor in cadrul sedintei adunarii generale extraordinare a actionarilor Veranda Obor in care, printre altele, se vor aproba urmatoarele:

a.            aprobarea incheierii de catre Veranda Obor a Contractului de Credit, Ipoteca Imobiliara, Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor, Ipoteca Mobiliara asupra Conturilor, Contractul de Credit pentru TVA; si

b.            acordarea de imputerniciri catre persoanele care vor semna in numele si pe seama Veranda Obor a documentelor indicate la punctul a) de mai sus si pentru incheierea, executarea, semnarea si transmiterea tuturor documentelor si notificarilor in legatura cu aceste documente;

(vii)       sa semneze si sa execute in numele Societatii si al actionarilor Societatii hotararea adunarii generale extraordinare a actionarilor Veranda Obor si sa indeplineasca toate formalitatile legale in vederea asigurarii intregistrarii, publicitatii, opozabilitatii caracterului executoriu si publicarii hotararilor adoptate de actionarii Veranda Obor si sa transmita, primeasca si semneze astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in numele Societatii;

(viii)      incheia si/ sau semna in numele Societatii si/ sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei Adunari Generale Extraordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii in relatia cu Registrul Comertului, ASF, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., precum si orice alte entitati publice sau private.

***

INFORMATII GENERALE PRIVIND ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

La Adunarea Generala Extraordinara sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta (18.07.2018), conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv al Societatii, personal, prin reprezentantii legali sau prin reprezentant conventional (pe baza de Procura speciala in baza formularului de procura pus la dispozitie de Societate, sau pe baza de Procura generala, in conditiile legii). Actionarii au dreptul sa voteze si prin corespondenta, utilizand formularele speciale puse la dispozitie de catre Societate in acest sens.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Extraordinara este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de un document oficial care ii atesta aceasta calitate.

Calitatea de reprezentant legal va fi determinata in baza Registrului Actionarilor Societatii, de la Data de Referinta sau, in cazul in care actionarul in cauza nu a facut demersuri in sensul inregistrarii reprezentantului legal la Depozitarul Central S.A., in vederea reflectarii in Registrul Actionarilor Societatii, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conforma cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Extraordinare.

Reprezentantii persoanelor fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 92 alin. (10)- (13), (15), (16) din Legea 24/2017, semnata de catre actionarul persoana fizica si copie dupa actul de identitate al actionarului.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate al mandatarului (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 92 alin. (10)- (13), (15), (16) din Legea 24/2017, semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective. Reprezentantii actionarilor persoanelor juridice vor prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii speciale, in cazul in care calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice respective nu poate fi determinata in baza Registrului Actionarilor al Societatii de la Data de Referinta (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau in copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Extraordinare).

Documentele prezentate intr-o limba straina (cu exceptia limbii engleze si a actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana.

Incepand cu data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei, pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00 a.m. - 17.00 p.m., de la sediul Societatii, prin fax sau posta, formularele de procuri speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Extraordinara, formularele de vot prin corespondenta, proiectele de hotarari, documentele si materialele informative referitoare la problemele/aspectele incluse pe ordinea de zi. Aceste documente sunt disponibile, incepand cu aceeasi data si pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro

Dupa completarea si semnarea Procurii speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Extraordinara, pusa la dispozitie de Societate, un exemplar original al Procurii speciale va fi depus personal sau transmis prin posta sau curier cu confirmare de primire, astfel incat sa poata fi inregistrat ca primit la biroul de registratura al Societatii, situat la sediul acesteia pana la data de 31.07.2018, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROCURA SPECIALA PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 2.08.2018/3.08.2018”.

De asemenea, Procurile speciale pot fi transmise si prin mijloace electronice la adresa de e-mail office@prodplastimobiliare.ro avand atasata o semnatura electronica extinsa, cu respectarea termenului precizat mai sus.

Actionarii pot fi reprezentati de alte persoane si in temeiul unei imputerniciri generale acordate in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 24/2017. Inainte de prima utilizare a acestor imputerniciri, copii certificate pentru conformitate a acestora se depun/ transmit astfel incat sa fie inregistrate la Societate cu respectarea procedurii si a termenului pentru depunerea procurilor speciale, indicat mai sus. In aplicarea prevederilor art. 92 alin. (15) din Legea nr. 24/2017, reprezentantul desemnat de actionar prin procura generala va da la momentul prezentarii la sala de sedinta, inainte de primirea buletinului de vot, o declaratie pe proprie raspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecarei adunari generale desfasurate de Societate, pe perioada de valabilitate a imputernicirii generale, din care sa rezulte ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese potrivit prevederilor legale mentionate.

In cazul votului prin corespondenta, formularele de vot, completate si semnate, impreuna cu dovada identitatii actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini respectiv, in cazul persoanelor juridice, buletinul/cartea de identitate/pasaportul reprezentantului legal, impreuna cu actul constitutiv, extras/certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta) pot fi transmise la sediul Societatii prin servicii postale sau de curierat, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la biroul de registratura al Societatii situat la sediul sau pana la data de 31.07.2018, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 2.08.2018/3.08.2018”

Formularele de vot care nu sunt primite la registratura Societatii situata la sediul acesteia, in limita termenului mentionat mai sus, nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si a majoritatii in Adunarea Generala Extraordinara.

Actionarii reprezentand individual sau impreuna mai mult de 5% din capitalul social al Societatii au dreptul, in conditiile legii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi si sa faca propuneri de hotarare pentru punctele incluse sau astfel introduse pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a. Solicitarile vor fi transmise in scris, la adresa sediului Societatii, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROPUNERE PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 2.08.2018/3.09.2018”. In cazul in care se propune introducerea unor puncte noi pe ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare, se vor transmite totodata (i) documentele care atesta identitatea actionarului/actionarilor (astfel cum este detaliat mai sus) (ii) propunerile de hotarari cu privire la punctele nou incluse precum si (iii) informatii suplimentare cu privire la punctele propuse, care sa asigure o informare adecvata a tuturor actionarilor referitor la problemele supuse dezbaterii.

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa Consiliului de Administratie intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi. Intrebarile, impreuna cu documentele mentionate mai jos, vor fi incluse in plic inchis cu mentiunea in clar “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 2.08.2018/3.08.2018”. Societatea va raspunde intrebarilor adresate de catre actionari in cadrul Adunarii Generale Extraordinare. Societatea poate publica raspunsurile la intrebari si pe website-ul sau, www.prodplastimobiliare.ro

Pentru exercitiul drepturilor mai sus mentionate (propunerea de noi puncte si/sau hotarari, adresarea de intrebari), actionarii vor transmite Societatii si dovada identitatii, anume, in cazul persoanelor fizice, copia certificata a actului de identitate al actionarului (BI/CI/Pasaport/Legitimatie de sedere/act de identitate national recunoscut de Statul Roman) iar in cazul persoanelor juridice, se va prezenta actul de identitate al reprezentantului precum si un document oficial emis de o autoritate competenta privind calitatea reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, in original sau in copie conforma cu originalul, nu mai vechi de 3 luni inainte de data publicarii convocarii Adunarii Generale Extraordinare. Documentele prezentate intr-o limba straina (cu exceptia limbii engleze si a actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana.

Daca va fi cazul, formularele de Procuri speciale si buletine de vot prin corespondenta actualizate pot fi obtinute, la cerere, incepand cu data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a convocarii sedintei Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00 a.m. - 17.00 p.m., de la sediul Societatii, prin fax sau posta, sau direct de pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro, incepand cu ziua lucratoare imediat urmatoare publicarii ordinii de zi completate in conformitate cu legea.

La data convocarii, capitalul social al Societatii este de 77.363.547 lei si este format din 77.363.547 actiuni ordinare, nominative, dematerializate, cu valoarea nominala de 1,00 lei, fiecare actiune dand dreptul la un vot in Adunarea Generala Extraordinara.

Informatii suplimentare se pot obtine de la Dna. Aurora Voiculescu, Director General, intre orele 09.00 a.m.-17.00 p.m., la telefon 021-252.10.77.

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

Mihaela Ramona Popescu

Presedinte CA

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.