joi | 18 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. - PPLI

Convocare AGAO_12/13.11.2018

Data Publicare: 04.10.2018 18:00:09

Cod IRIS: B9A3E

 

 

RAPORT CURENT

Data raportului: 4.10.2018

Denumirea entitatii emitente: PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

Sediul social: Str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, Sector 2, Mun. Bucuresti

Numarul de telefon/fax: 021/252.10.77

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 24599480

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/17508/2008

Capital social subscris si varsat: 77.363.547 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Piata AeRO – Sistem Alternativ de Tranzactionare (ATS) al Bursei de Valori Bucuresti, simbol de piata PPLI

 

Eveniment important de raportat:  Decizia Consiliului de Administratie al PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. („Societatea”) privind convocarea sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii

Societatea informeaza actionarii interesati cu privire la faptul ca in data de 3.10.2018 a avut loc sedinta Consiliului de Administratie al Societatii, in care,

AVAND IN VEDERE CA:

(A) In temeiul prevederilor punctului 5 din Hotararea Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii din data de 26.04.2018, actionarii Societatii au aprobat „prelungirea mandatului societatii KPMG Audit S.R.L. auditor al situatiilor financiare ale Societatii, pentru auditarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2018 si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru a stabili conditiile contractuale petru exercitarea auditului financiar”;

(B) In exercitarea prerogativelor acordate prin prevederile punctului 5 al Hotararii Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii din data de 26.04.2018, Consiliul de Administratie al Societatii a purtat negocieri cu societatea KPMG Audit S.R.L. in vederea stabilirii pretului aferent exercitarii de catre KPMG Audit S.R.L. a auditului financiar aferent anului 2018, insa, in urma negocierilor purtate, pretul ofertat de catre KPMG Audit S.R.L. a fost considerat de catre Consiliul de Administratie a fi prea mare fata de, pe de o parte volumul si complexitatea activitatii ce trebuie exercitata de auditorul Societatii pentru auditarea situatiilor financiare aferente anului 2018 si pe de alta parte, fata de preturile practicate in piata de alti auditori din categoria Big Four;

(C) Urmare a imposibilitatii ajungerii la un acord intre Societate si KPMG AUDIT S.R.L. cu privire la pretul aferent serviciilor de auditare a situatiilor financiare ale Societatii, nu s-a semnat niciun contract intre Societate si KMPG AUDIT S.R.L. avand ca obiect prestarea serviciilor de audit ale situatiilor financiare ale Societatii aferente anului 2018 si nici nu a fost intreprins niciun demers din partea Societatii in legatura cu inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului a KMPG AUDIT S.R.L. in calitate de auditor al Societatii iar KPMG AUDIT S.R.L. nu a acceptat, conform prevederilor legale in vigoare, in mod expres numirea sa de catre AGOA Societatii in calitate de auditor financiar al Societatii;

(D) Consiliul de Administratie a demarat negocieri cu societatea DELOITTE AUDIT S.R.L., si raportat la oferta financiara primita din partea acestei societati pe care o considera mult mai avantajoasa fata de cea primita din partea KPMG AUDIT S.R.L., Consiliul de Administratie doreste sa procedeze la semnarea contractului de prestari servicii de audit pentru anul financiar 2018 cu societatea DELOITTE AUDIT S.R.L.;

(E) Se impune convocarea sedintei Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii in vederea numirii DELOITTE AUDIT S.R.L. in calitate de auditor al Societatii pentru auditarea situatiilor financiare aferente anului 2018;

(F) Societatea este actionar majoritar al Veranda Obor S.A., o societate pe actiuni, infiintata si functionand conform legilor din Romania, cu sediul in Str. Ziduri Mosi nr. 23, Veranda Mall, biroul 1, Sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/10838/2014, cod unic de inregistrare 33599063, detinand un numar de 20.817.500 actiuni, cu valoarea nominala de 10 RON fiecare si o valoare nominala toatala de 208.175.000 RON, reprezentand 99,99999995% din capitalul social subscris si varsat al Veranda Obor S.A.,

Consiliul de Administratie al Societatiii a aprobat urmatoarele:

1.       Semnarea contractului de audit cu societatea DELOITTE AUDIT S.R.L. avand ca obiect prestarea de catre Auditor a serviciilor de audit ale situatiilor financiare ale Societatii aferente anului 2018.

2.      Stabilirea datei la care va avea loc sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii

Membrii Consiliului de Administratie au aprobat stabilirea datei la care va avea loc AGOA, dupa cum urmeaza:

-          Prima convocare la data de 12.11.2018, ora 09:00 a.m., la adresa din Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, sector 2, Romania;

-          In cazul in care la data mentionata mai sus nu se intrunesc conditiile de validitate/ cvorumul de prezenta prevazute de Legea Societatilor si de Actul Constitutiv, se convoaca si se fixeaza in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990 cea de-a doua Adunare Generala Ordinara a Actionarilor Societatii pentru data de 13.11.2018, la ora 09:00 a.m., in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

3.      Stabilirea ordiniii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

Membrii Consiliului de Administratie al Societatii au aprobat ordinea de zi a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii, dupa cum urmeaza:

1.       Constatarea si confirmarea expirarii la data de 27.04.2018 a valabilitatii mandatului societatii KPMG AUDIT S.R.L. de auditor al situatiilor financiare ale Societatii.

2.   Numirea societatii DELOITTE AUDIT S.R.L., cu sediul in Bucuresti, str. Nicolae Titulescu nr. 4-8, etaj 2- zona Deloitte si etaj 3, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/6775/1995, CUI RO7756924, in calitate de auditor al situatiilor financiare ale Societatii aferente anului 2018, mandatul DELOITTE AUDIT S.R.L. urmand a fi valabil pentru o perioada de 1 an.

3.     Aprobarea ca Data de Inregistrare a zilei de 29.11.2018 conform art. 86 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Ordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 28.11.2018 ca data ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii.

4.    Aprobarea mandatarii Dnei Aurora Voiculescu, director general al Societatii, cu posibilitatea de substituire, cu puteri si autoritate depline de a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, precum si de actiona, in mod individual, in numele si pe seama Societatii, pentru a incheia si/ sau semna in numele Societatii si/ sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii in relatia cu Registrul Comertului, ASF, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., precum si orice alte entitati publice sau private, astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in acest sens.

4.    Stabilirea Datei de Referinta pentru sedinta Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii conform prevederilor Legii nr. 24/2017. Membrii Consiliului de Administratie al Societatii au aprobat data de 25.10.2018 ca Data de Referinta pentru sedinta Adunarii Generale Ordinara a Actionarilor, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A.

5.    Stabilirea Datei de Inregistrare si ex-date conform prevederilor Legii nr. 24/2017. Membrii Consiliului de Administratie al Socetatii au aprobat ca Data de Inregistrare a zilei de 29.11.2018 conform art. 86 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 28.11.2018 ca ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu vor decide asupra datei platii.

6.    Mandatarea dnei. Aurora Voiculescu, director general al Societatii, pentru ca, in numele si pe seama Societatii, cu puteri si autoritate depline, sa reprezinte Societatea in cadrul sedintei adunarii generale ordinare a actionarilor VERANDA OBOR S.A. in care se va discuta numirea unui auditor al situatiilor financiare ale VERANDA OBOR S.A. si sa voteze in favoarea acestei numiri, sa semneze si sa execute in numele Societatii si al actionarilor Societatii hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor Veranda Obor si sa indeplineasca toate formalitatile legale in vederea asigurarii intregistrarii, publicitatii, opozabilitatii caracterului executoriu si publicarii hotararilor ce vor fi adoptate de actionarii Veranda Obor si sa transmita, primeasca si semneze astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in numele Societatii.

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

 

Aurora Voiculescu

Director General

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.