vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. - PPLI

Convocator AGAO 12/13.11.2018

Data Publicare: 05.10.2018 18:00:10

Cod IRIS: AA5E6

CONVOCARE

Consiliul de Administratie al PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A., o societate pe actiuni, infiintata si functionand in conformitate cu legile din Romania, cu sediul in str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/17508/2008, cod unic de inregistrare 24599480 („Societatea”) (denumit in continuare „Consiliul de Administratie”),

AVAND IN VEDERE CA:

(A)   In temeiul prevederilor punctului 5 din Hotararea Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii din data de 26.04.2018, actionarii Societatii au aprobat „prelungirea mandatului societatii KPMG Audit S.R.L. auditor al situatiilor financiare ale Societatii, pentru auditarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2018 si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru a stabili conditiile contractuale petru exercitarea auditului financiar”;

(B)   In exercitarea prerogativelor acordate prin prevederile punctului 5 al Hotararii Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii din data de 26.04.2018, Consiliul de Administratie al Societatii a purtat negocieri cu societatea KPMG Audit S.R.L. in vederea stabilirii pretului aferent exercitarii de catre KPMG Audit S.R.L. a auditului financiar aferent anului 2018, insa, in urma negocierilor purtate, pretul ofertat de catre KPMG Audit S.R.L. a fost considerat de catre Consiliul de Administratie a fi prea mare fata de, pe de o parte volumul si complexitatea activitatii ce trebuie exercitata de auditorul Societatii pentru auditarea situatiilor financiare aferente anului 2018 si pe de alta parte, fata de preturile practicate in piata de alti auditori din categoria Big Four;

(C)   Urmare a imposibilitatii ajungerii la un acord intre Societate si KPMG AUDIT S.R.L. cu privire la pretul aferent serviciilor de auditare a situatiilor financiare ale Societatii, nu s-a semnat niciun contract intre Societate si KMPG AUDIT S.R.L. avand ca obiect prestarea serviciilor de audit ale situatiilor financiare ale Societatii aferente anului 2018 si nici nu a fost intreprins niciun demers din partea Societatii in legatura cu inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului a KMPG AUDIT S.R.L. in calitate de auditor al Societatii iar KPMG AUDIT S.R.L. nu a acceptat, conform prevederilor legale in vigoare, in mod expres numirea sa de catre AGOA Societatii in calitate de auditor financiar al Societatii;

(D)  Consiliul de Administratie a demarat negocieri cu societatea DELOITTE AUDIT S.R.L., si raportat la oferta financiara primita din partea acestei societati pe care o considera mult mai avantajoasa fata de cea primita din partea KPMG AUDIT S.R.L., Consiliul de Administratie doreste sa procedeze la semnarea contractului de prestari servicii de audit pentru anul financiar 2018 cu societatea DELOITTE AUDIT S.R.L.;

(E)   Se impune convocarea sedintei Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii in vederea numirii DELOITTE AUDIT S.R.L. in calitate de auditor al Societatii pentru auditarea situatiilor financiare aferente anului 2018;

(F)    Societatea este actionar majoritar al Veranda Obor S.A., o societate pe actiuni, infiintata si functionand conform legilor din Romania, cu sediul in Str. Ziduri Mosi nr. 23, Veranda Mall, biroul 1, Sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/10838/2014, cod unic de inregistrare 33599063, detinand un numar de 20.817.500 actiuni, cu valoarea nominala de 10 RON fiecare si o valoare nominala toatala de 208.175.000 RON, reprezentand 99,99999995% din capitalul social subscris si varsat al Veranda Obor S.A.,

in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 a societatilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (“Legea Societatilor”), Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea 297/2004”), Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea 24/2017”), Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul 5/2018”), si cu cele ale Actului Constitutiv al Societatii in vigoare la data prezentei („Actul Constitutiv”), Consiliul de Administratie al Societatii,

CONVOACA:

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii („Adunarea Generala Ordinara”) in data de 12.11.2018, ora 09:00 a.m., la adresa Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Verandda Mall, biroul 3, sector 2, Romania, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 25.10.2018, considerata Data de Referinta pentru aceasta Adunare Generala Ordinara.

In cazul in care la data mentionata mai sus nu se intrunesc conditiile de validitate/cvorumul de prezenta prevazute de Legea Societatilor si de Actul Constitutiv, se convoaca si se fixeaza in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990 cea de-a doua Adunare Generala Ordinara a Actionarilor Societatii pentru data de 13.11.2018, la ora 09:00 a.m., in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta.

Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea:

1.       Constatarea si confirmarea expirarii la data de 27.04.2018 a valabilitatii mandatului societatii KPMG AUDIT S.R.L. de auditor al situatiilor financiare ale Societatii.

2.       Numirea societatii DELOITTE AUDIT S.R.L., cu sediul in Bucuresti, str. Nicolae Titulescu nr. 4-8, etaj 2- zona Deloitte si etaj 3, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/6775/1995, CUI RO7756924, in calitate de auditor al situatiilor financiare ale Societatii aferente anului 2018, mandatul DELOITTE AUDIT S.R.L. urmand a fi valabil pentru o perioada de 1 an.

3.       Aprobarea ca Data de Inregistrare a zilei de 29.11.2018 conform art. 86 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Ordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 28.11.2018 ca data ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii.

4.       Aprobarea mandatarii Dnei Aurora Voiculescu, director general al Societatii, cu posibilitatea de substituire, cu puteri si autoritate depline de a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, precum si de actiona, in mod individual, in numele si pe seama Societatii, pentru a incheia si/ sau semna in numele Societatii si/ sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii in relatia cu Registrul Comertului, ASF, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., precum si orice alte entitati publice sau private, astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in acest sens.

***

INFORMATII GENERALE PRIVIND ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

La Adunarea Generala Ordinara sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta (25.10.2018), conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv al Societatii, personal, prin reprezentantii legali sau prin reprezentant conventional (pe baza de Procura speciala in baza formularului de procura pus la dispozitie de Societate, sau pe baza de Procura generala, in conditiile legii). Actionarii au dreptul sa voteze si prin corespondenta, utilizand formularele speciale puse la dispozitie de catre Societate in acest sens.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Ordinara este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de un document oficial care ii atesta aceasta calitate.

Calitatea de reprezentant legal va fi determinata in baza Registrului Actionarilor Societatii, de la Data de Referinta sau, in cazul in care actionarul in cauza nu a facut demersuri in sensul inregistrarii reprezentantului legal la Depozitarul Central S.A., in vederea reflectarii in Registrul Actionarilor Societatii, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conforma cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Ordinare.

Reprezentantii persoanelor fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 92 alin. (10)- (13), (15), (16) din Legea 24/2017, semnata de catre actionarul persoana fizica si copie dupa actul de identitate al actionarului.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate al mandatarului (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 92 alin. (10)- (13), (15), (16) din Legea 24/2017, semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective. Reprezentantii actionarilor persoanelor juridice vor prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii speciale, in cazul in care calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice respective nu poate fi determinata in baza Registrului Actionarilor al Societatii de la Data de Referinta (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau in copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Ordinare).

Documentele prezentate intr-o limba straina (cu exceptia limbii engleze si a actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana.

Incepand cu data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei, pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00 a.m. - 17.00 p.m., de la sediul Societatii, prin fax sau posta, formularele de procuri speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara, formularele de vot prin corespondenta, proiectele de hotarari, documentele si materialele informative referitoare la problemele/aspectele incluse pe ordinea de zi. Aceste documente sunt disponibile, incepand cu aceeasi data si pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro

Dupa completarea si semnarea Procurii speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara, pusa la dispozitie de Societate, un exemplar original al Procurii speciale va fi depus personal sau transmis prin posta sau curier cu confirmare de primire, astfel incat sa poata fi inregistrat ca primit la biroul de registratura al Societatii, situat la sediul acesteia pana la data de 9.11.2018, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROCURA SPECIALA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 12.11.2018/13.11.2018”.

De asemenea, Procurile speciale pot fi transmise si prin mijloace electronice la adresa de e-mail office@prodplastimobiliare.ro avand atasata o semnatura electronica extinsa, cu respectarea termenului precizat mai sus.

Actionarii pot fi reprezentati de alte persoane si in temeiul unei imputerniciri generale acordate in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 24/2017. Inainte de prima utilizare a acestor imputerniciri, copii certificate pentru conformitate a acestora se depun/ transmit astfel incat sa fie inregistrate la Societate cu respectarea procedurii si a termenului pentru depunerea procurilor speciale, indicat mai sus. In aplicarea prevederilor art. 92 alin. (15) din Legea nr. 24/2017, reprezentantul desemnat de actionar prin procura generala va da la momentul prezentarii la sala de sedinta, inainte de primirea buletinului de vot, o declaratie pe proprie raspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecarei adunari generale desfasurate de Societate, pe perioada de valabilitate a imputernicirii generale, din care sa rezulte ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese potrivit prevederilor legale mentionate.

 

In cazul votului prin corespondenta, formularele de vot, completate si semnate, impreuna cu dovada identitatii actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini respectiv, in cazul persoanelor juridice, buletinul/cartea de identitate/pasaportul reprezentantului legal, impreuna cu actul constitutiv, extras/certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta) pot fi transmise la sediul Societatii prin servicii postale sau de curierat, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la biroul de registratura al Societatii situat la sediul sau pana la data de 9.11.2018, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 12.11.2018/13.11.2018”.

Formularele de vot care nu sunt primite la registratura Societatii situata la sediul acesteia, in limita termenului mentionat mai sus, nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si a majoritatii in Adunarea Generala Ordinara.

Actionarii reprezentand individual sau impreuna mai mult de 5% din capitalul social al Societatii au dreptul, in conditiile legii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi si sa faca propuneri de hotarare pentru punctele incluse sau astfel introduse pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a. Solicitarile vor fi transmise in scris, la adresa sediului Societatii, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROPUNERE PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 12.11.2018/13.11.2018”. In cazul in care se propune introducerea unor puncte noi pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare, se vor transmite totodata (i) documentele care atesta identitatea actionarului/actionarilor (astfel cum este detaliat mai sus) (ii) propunerile de hotarari cu privire la punctele nou incluse precum si (iii) informatii suplimentare cu privire la punctele propuse, care sa asigure o informare adecvata a tuturor actionarilor referitor la problemele supuse dezbaterii.

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa Consiliului de Administratie intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi. Intrebarile, impreuna cu documentele mentionate mai jos, vor fi incluse in plic inchis cu mentiunea in clar “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 12.11.2018/13.11.2018”. Societatea va raspunde intrebarilor adresate de catre actionari in cadrul Adunarii Generale Ordinare. Societatea poate publica raspunsurile la intrebari si pe website-ul sau, www.prodplastimobiliare.ro

Pentru exercitiul drepturilor mai sus mentionate (propunerea de noi puncte si/sau hotarari, adresarea de intrebari), actionarii vor transmite Societatii si dovada identitatii, anume, in cazul persoanelor fizice, copia certificata a actului de identitate al actionarului (BI/CI/Pasaport/Legitimatie de sedere/act de identitate national recunoscut de Statul Roman) iar in cazul persoanelor juridice, se va prezenta actul de identitate al reprezentantului precum si un document oficial emis de o autoritate competenta privind calitatea reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, in original sau in copie conforma cu originalul, nu mai vechi de 3 luni inainte de data publicarii convocarii Adunarii Generale Ordinare. Documentele prezentate intr-o limba straina (cu exceptia limbii engleze si a actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana.

Daca va fi cazul, formularele de Procuri speciale si buletine de vot prin corespondenta actualizate pot fi obtinute, la cerere, incepand cu data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a convocarii desintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00 a.m. - 17.00 p.m., de la sediul Societatii, prin fax sau posta, sau direct de pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro, incepand cu ziua lucratoare imediat urmatoare publicarii ordinii de zi completate in conformitate cu legea.

La data convocarii, capitalul social al Societatii este de 77.363.547 lei si este format din 77.363.547 actiuni ordinare, nominative, dematerializate, cu valoarea nominala de 1,00 lei, fiecare actiune dand dreptul la un vot in Adunarea Generala Ordinara.

Informatii suplimentare se pot obtine de la Dna. Aurora Voiculescu, Director General, intre orele 09.00 a.m.-17.00 p.m., la telefon 021-252.10.77.

Mihaela Ramona POPESCU

Calitate: Presedinte al Consiliului de Administratie

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.