vineri | 26 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. - PPLI

Hotarari AGA E 02.08.2018

Data Publicare: 03.08.2018 16:00:10

Cod IRIS: 5CDB0

 

 

RAPORT CURENT

Data raportului: 3.08.2018

Denumirea entitatii emitente: PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

Sediul social: Str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, Sector 2, Mun. Bucuresti

Numarul de telefon/fax: 021/252.10.77

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 24599480

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/17508/2008

Capital social subscris si varsat: 77.363.547 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Piata AeRO – Sistem Alternativ de Tranzactionare (ATS) al Bursei de Valori Bucuresti, simbol de piata PPLI

 

Eveniment important de raportat: Sedinta Adunarii Generale Extraordinare a actionarilor PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. („Societatea”)

Societatea aduce la cunostinta actionarilor faptul ca in data de 2.08.2018, ora 09:00 a.m. la sediul Societatii din Bucuresti, Str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, sector 2, la prima convocare, a avut loc sedinta Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii („Adunarea Generala Extraordinara”), pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 18.07.2018, considerata drept Data de Referinta pentru aceasta adunare generala extraordinara a actionarilor.

Adunarea Generala Extraordinara s-a intrunit in prezenta actionarilor ce detin 75.773.891 actiuni, echivalentul a 75.773.891 drepturi de vot, reprezentand 97,95% din capitalul social cu drept de vot al Societatii.

In urma celor dezbatute si a voturilor exprimate, actionarii Societatii au aprobat urmatoarele hotarari:

  1. HOTARAREA NR. 1

Cu majoritate de voturi prezente si reprezentate, se aproba luarea la cunostinta de si aprobarea (i) termenilor si conditiilor si (ii) negocierii, semnarii, indeplinirii, perfectarii, executarii, comunicarii si transmiterii de catre Societate a documentelor la care Societatea va fi parte, respectiv:

1.1 Contractul de Credit; si

1.2 Ipoteca Mobiliara asupra Actiunilor,

(Contractul de Credit si Ipoteca Mobiliara asupra Actiunilor denumite impreuna „Documentele”);

1.3 oricaror alte documente accesorii, renuntari sau formalitati sau care sunt avute in vedere in orice alt mod in Documentele mentionate mai sus sau care rezulta din negocieri, precum si orice confirmari ce urmeaza a fi emise de catre Societate in baza sau in conformitate cu documentele enumerate la alineatele 1.1 - 1.2 de mai sus, precum si indeplinirea oricareia si a tuturor formalitatilor care sunt necesare, utile, recomandabile si indicate pentru a face ca documentele indicate mai sus sa fie valabile, angajante, prin inregistrarea lor la autoritatile competente din Romania; si

1.4 oricare si toate modificarile, acordurile suplimentare, actele aditionale si alte acorduri similare sau intelegeri si orice alte documente in legatura cu documentele enumerate la punctele 1.1 - 1.2 de mai sus.

  1. HOTARAREA NR. 2

Cu unanimitate de voturi prezente si reprezentate, se aproba mandatarea Consiliului de Administratie al Societatii pentru a negocia conditiile refinantarii in limitele maxime aprobate la punctul 1 din prezenta hotarare si pentru a intreprinde orice actiuni necesare, utile sau recomandabile in acest sens.

  1. HOTARAREA NR. 3

Cu unanimitate de voturi prezente si reprezentate, se aproba luarea la cunostinta de si aprobarea (i) termenilor si conditiilor si (ii) aprobarea negocierii, semnarii, indeplinirii, perfectarii, executarii, comunicarii si transmiterii de catre Veranda Obor a documentelor la care va fi parte, respectiv Contractul de Credit, Ipoteca Imobiliara, Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor, Ipoteca Mobiliara asupra Conturilor si Contractul de Credit pentru TVA.

  1. HOTARAREA NR. 4

Cu unanimitate de voturi prezente si reprezentate, se aproba ca Data de Inregistrare a zilei de 21.08.2018 conform art. 86 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Extraordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 20.08.2018 ca data ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii.

 

  1. HOTARAREA NR.5

Cu unanimitate de voturi prezente si reprezentate, se aproba mandatarea Dnei Aurora Voiculescu, director general al Societatii, cu posibilitatea de substituire, cu puteri si autoritate depline de a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, precum si de actiona, in mod individual, in numele si pe seama Societatii, pentru a:

(i)           negocia, semna, incheia, efectua, depune, primi si preda Documentele in numele si pe seama Societatii, in orice modalitate pe care oricare dintre persoanele imputernicite o considera corespunzatoare, precum si orice alte documente, instrumente, notificari, cereri, certificari, certificate si formulare de inregistrare necesar a fi intocmite in baza sau in legatura cu Documentele (inclusiv, dar fara a se limita la, indeplinirea oricaror conditii suspensive/ precedente sau subsecvente din Contractul de Credit sau Ipoteca Mobiliara asupra Actiunilor si a oricaror notificari si/ sau confirmari, depuneri de documente care trebuie transmise/ intocmite in baza Documentelor, inclusiv orice modificare adusa documentelor respective necesara in vederea indeplinirii obiectivului si intentiei hotararilor Adunarii Generale Extraordinare de mai sus;

(ii)         reprezenta Societatea in fata Registrului Comertului competent, a Monitorului Oficial al Romaniei, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., a Bancii Nationale a Romaniei, a institutiilor de credit, a autoritatilor fiscale, precum si a oricaror alte institutii, autoritati sau instante competente, in scopul indeplinirii tuturor formalitatilor necesare in legatura cu semnarea, inregistrarea, prefectarea si executarea Documentelor si a tuturor celorlalte autoritati competente pentru a efectua demersurile necesare pentru implementarea si inregistrarea hotararilor Adunarii Generale Extraordinare de mai sus;

(iii)        primi de la orice autoritati, registre, notari publici sau orice alte persoane, toate documentele care trebuie transmise Societatii cu privire la orice formalitati realizate in legatura cu tranzactiile aprobate prin hotararile Adunarii Generale Extraordinare de mai sus;

(iv)        intreprinde oricare si toate actiunile necesare sau utile in legatura cu indeplinirea oricarei obligatii a Societatii in baza sau in legatura cu Documentele;

(v)          intreprinde orice masuri utile, necesare sau recomandabile pentru aducerea la indeplinire a mandatului acordat prin hotararile Adunarii Generale Extraordinare;

(vi)        reprezenta Societatea si vota in numele si pentru Societate, in calitatea acesteia de actionar al Veranda Obor in cadrul sedintei adunarii generale extraordinare a actionarilor Veranda Obor in care, printre altele, se vor aproba urmatoarele:

a.            aprobarea incheierii de catre Veranda Obor a Contractului de Credit, Ipoteca Imobiliara, Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor, Ipoteca Mobiliara asupra Conturilor, Contractul de Credit pentru TVA; si

b.            acordarea de imputerniciri catre persoanele care vor semna in numele si pe seama Veranda Obor a documentelor indicate la punctul a) de mai sus si pentru incheierea, executarea, semnarea si transmiterea tuturor documentelor si notificarilor in legatura cu aceste documente;

(vii)       sa semneze si sa execute in numele Societatii si al actionarilor Societatii hotararea adunarii generale extraordinare a actionarilor Veranda Obor si sa indeplineasca toate formalitatile legale in vederea asigurarii intregistrarii, publicitatii, opozabilitatii caracterului executoriu si publicarii hotararilor adoptate de actionarii Veranda Obor si sa transmita, primeasca si semneze astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in numele Societatii;

(viii)      incheia si/ sau semna in numele Societatii si/ sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei Adunari Generale Extraordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii in relatia cu Registrul Comertului, ASF, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., precum si orice alte entitati publice sau private.

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

 

Aurora Voiculescu

Director General

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.