joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. - PPLI

Raport aferent trimestrului III 2018

Data Publicare: 12.11.2018 8:00:10

Cod IRIS: B3778

 

Raportul trimestrial aferent trimestrului III 2018

 

Raport trimestrial conform: Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Data raportului: 09.11.2018

Denumirea societatii: Professional Imo Partners SA

Sediul social: str. Ziduri Mosi nr.23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, sector 2, Bucuresti

 Numarul de telefon/fax: 021.252.10.77

 Cod unic de inregistrare la Oficiu Registrului Comertului: RO 24599480

Numar  de ordine in Registrul Comertului: J40/17508/14.10.2008 

Capital Subscris si varsat: 77.363.547 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Piata AeRO – Sistem Alternativ de Tranzactionare (ATS) al Bursei de Valori Bucuresti, simbol de piata PPLI

 

 

A.    Indicatori economico-financiari la 30.09.2018

Indicatorul lichiditatii curente   =      Active curente           2.142.657 = 19,90
                                                             Datorii curente           107.659

 

 

Gradul de indatorare =                Capital imprumutat               0             x     100  = 0%
                                                     Capitalul propriu            219.059.340

 

Indicatorul lichiditatii imediate =  Active curente – Stocuri 2.142.657 - 0  = 19,90

                                                            Datorii curente            107.659

 

 

Viteza de rotatie a activelor imobilizate  =   Cifra de afaceri          810.520   = 0,0037

                                                       Active imobilizate    217.024.342

 

Viteza de rotatie a activelor totale =  Cifra de afaceri                  810.520                   = 0,0037

                                                            Active totale           217.024.342+2.142.657

 

La data de 30.09.2018, societatea dispunea de o suma de 1.886.154 lei disponibilitatile banesti din casa si conturi bancare.

 

Societatea nu s-a confruntat cu probleme de lichiditate pana la data de 30.09.2018, nivelul indicatorului de lichiditate imediata la 30.09.2018 fiind de 19,90.

B.    Alte informatii

 

1.    Prezentarea evenimentelor importante care s-au produs in perioada de timp relevanta si impactul pe care acestea il au asupra pozitiei financiare a emitentului si a filialelor acestuia.

 

Societatea a continuat sa intreprinda actiuni specifice obiectului principal de activitate, prin concentrarea resurselor pentru extinderea centrului comercial Veranda Mall, realizata de catre Veranda Obor S.A., la care Societatea este actionar majoritar detinand 99,99%, in baza contractului de asistenta privind extinderea centrului comercial Veranda Mall, incheiat in data de 16.01.2017.

 

Totodata, Societatea mai desfasoara pentru Veranda Obor S.A. activitatea  de servicii de administrare imobil, conform contractului de prestari servicii incheiat in data de 31.01.2017.

Ca efect al incheierii unui act aditional in data de 23.02.2018,  serviciile prestate in baza acestui contract s-au diminuat cu 66,67%, fapt ce a condus la reducerea valorii onorariul primit cu 50%; Serviciile livrate, precum si onorariul corespunzator se vor diminua progresiv, in ritm lunar constant, pana la sfarsitul anului 2018, cand este prevazuta incetarea acestui contract, conform actului aditional din data de 02.07.2018.

Scopul acestei esalonari este eficientizarea activitatii prestate de Societate in temeiul contractului respectiv, in stricta corespondenta cu structura de personal de care dispune societatea si competentele asociate acesteia.

 

Informatii cu privire la tranzactiile cu partea afiliata Veranda Obor S.A. in perioada 01.01.2018 – 30.09.2018:

 

Tip tranzactii

Valoare inclusiv TVA

Venituri asistenta privind extinderea Veranda Mall

748.998 lei

Venituri servicii privind administrarea de imobil Veranda Mall

215.520 lei

Cheltuieli cu chiria sediu social

12.630 lei

 

Asa cum si-a propus in programul de activitate Societatea intentioneaza sa continue activitatea de dezvoltare (promovare) imobiliara corespunzatoare obiectului principal de activitate si a obtinut autorizatia de desfiintare a constructiilor de pe imobilul situat in comuna Tunari, Sos. de Centura nr.3, judetul Ilfov  demarand lucrarile de desfiintarea a acestora si curatarea terenului de vegetatia spontana. Receptia acestor lucrari s-a finalizat la 29 august 2018.

 

2. Descrierea generala a pozitiei financiare si a performantelor emitentului si ale filialelor acestuia aferente perioadei de timp relevante.

 

La data de 30.09.2018 situatia patrimoniala a societatii se prezinta astfel

Denumirea elementului

Nr.

rd.

Sold la:

30.09.2017

30.09.2018

A

B

1

2

A.

ACTIVE IMOBILIZATE

 

 

 

 

I. IMOBILIZARI NECORPORALE

01

8.559

9.448

 

II. IMOBILIZARI CORPORALE

02

2.799.609

6.482.725

 

III. IMOBILIZARI FINANCIARE

03

210.536.722

210.532.169

 

ACTIVE IMOBILIZATE - TOTAL (rd 01+02+03)

04

213.344.890

217.024.342

 

 

 

 

 

 

B.

ACTIVE CIRCULANTE

 

 

 

 

l. STOCURI

05

 

 

 

II. CREANTE

06

248.133

256.503

 

III. INVESTITII PE TERMEN SCURT

07

 

 

 

IV. CASA SI CONTURI LA BANCI

08

1.872.841

1.886.154

 

ACTIVE CIRCULANTE (rd. 05+ 06 + 07 + 08)

09

2.120.974

2.142.657

 

 

 

 

 

C.

CHELTUIELI IN AVANS (rd. 11+12)

10

 

 

 

Sume de reluat intr-o perioada de oana la un an

11

 

 

 

Sume de reluat intr-o perioada mai mare de un an

12

 

 

 

 

 

 

 

D.

DATORII: SUMELE CARE TREBUIE PLATITE INTR-O PERIOADA DE PANA LA UN AN

13

157.472

107.659

E.

ACTIVE CIRCULANTE NETE / DATORII CURENTE NETE

(rd. 09+11-13-20-23-26)

14

1.963.502

2.034.998

 

 

 

 

 

F.

TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE

(rd. 04+12+14)

15

215.308.392

219.059.340

 

 

 

 

 

G.

DATORII: SUMELE CARE TREBUIE PLATITE INTR-O PERIOADA MAI MARE DE UN AN

16

 

 

 

 

 

 

 

H.

PROVIZIOANE

17

 

 

 

 

 

 

 

I.

VENITURI IN AVANS (rd. 19+22+25+28)

18

 

 

 

1. Subventii pentru investitii (rd. 20+21)

19

 

 

 

Sume de reluat intr-o perioada de pana la un an

20

 

 

 

Sume de reluat intr-o perioada mai mare de un an

21

 

 

 

2. Venituri inregistrate in avans-total (rd. 23+24)

22

 

 

 

Sume de reluat intr-o perioada de pana la un an

23

 

 

 

Sume de reluat intr-o perioada mai mare de un an

24

 

 

 

3. Venituri in avans aferente activelor primite prin transfer de la clienti (rd. 26+27)

25

 

 

 

Sume de reluat intr-o perioada de pana la un an

26

 

 

 

Sume de reluat intr-o perioada mai mare de un an

27

 

 

 

Fond commercial negativ

28

 

 

 

 

 

 

 

J.

CAPITAL SI REZERVE

 

 

 

 

I. CAPITAL (rd.30+31+32+33+34)

29

77.363.547

77.363.547

 

1. Capital subscris varsat

30

77.363.547

77.363.547

 

2. Capital subscris nevarsat

31

 

 

 

3. Patrimoniul regiei

32

 

 

 

4. Patrimoniul institutelor nationale de cercetare-dezvoltare

33

 

 

 

5. Alte elemente de capitaluri proprii

34

 

 

 

 

 

 

 

 

II. PRIME DE CAPITAL

35

36.329

36.329

 

 

 

 

 

 

III. REZERVE DIN REEVALUARE

36

2.273.106

5.929.330

 

 

 

 

 

 

IV. REZERVE

37

691.022

691.022

 

Actiuni proprii

38

 

 

 

Castiguri legate de instrumentele de capitaluri proprii

39

 

 

 

Pierderi legate de instrumentele de capitaluri proprii

40

 

 

 

 

 

 

 

 

V. PROFITUL SAU PIERDEREA REPORTAT(A)

Sold C

41

136.799.860

135.037.765

 

 

Sold D

42

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. PROFITUL SAU PIERDEREA EXERCITIULUI

Sold C

43

 

1.347

 

FINANCIAR

Sold D

44

1.855.471

 

 

Repartizarea profitului

45

 

 

 

 

 

 

 

 

CAPITALURI PROPRII – TOTAL (rd. 29+35+36+37-38+39-40+41-42+43-44-45)

46

215.308.392

219.059.340

 

 

 

 

 

 

Patrimoniul public

47

 

 

 

Patrimoniul privat

48

 

 

 

CAPITALURI - TOTAL (rd. 46+47+48) (rd.04+09+10-13-16-17-18)

49

215.308.392

219.059.340

 

Activele imobilizate ale Societatii la data de 30.09.2018 sunt in valoare de 217.024.342 lei, in crestere fata de 30.09.2017 in valoare de 213.344.890 lei, ca urmare a reevaluarii la 31.12.2017 a terenului detinut de Societate in comuna Tunari, judetul Ilfov.

 

Activele circulante la data de 30.09.2018 in valoare totala de 2.142.657 lei sunt constituite in proportie de 11,97% din creante in valoare de 256.503 lei si  in proportie de 88,03% din disponibilul in lei si valuta, in valoare de 1.886.154 lei.

 

Datoriile Societatii la data de 30.09.2018 in suma de 107.659 lei sunt reprezentatein proportie de 0.51% de furnizori  in suma de 546 lei, in proportie de 62,37% de salarii si datorii asimilate  in suma de 67.143 lei, din TVA neexigibila in proportie 37,06%  in suma de 39.901 lei si impozit nerezidenti in proportie de 0,06%  in suma de 69 lei. Aceste datorii au fost achitate pana la data intocmirii raportului.

 

Cu o valoare de 219.059.340 lei la data de 30.09.2018, activul net inregistreaza, fata de 30.09.2017, o crestere de 1,74%.

 

Contul de profit si pierdere la data de 30.09.2018

Denumirea indicatorilor

Nr.

rd.

Realizarile aferentei perioadei raportate

01.01.2017

30.09.2017

01.01.2018

30.09.2018

A

B

1

2

1.

Cifra de afaceri neta

01

1.001.181

810.520

2.

Alte venituri

02

128.447

133.784

3.

Costul materiilor prime si al consumabilelor

03

 

 

4.

Cheltuieli cu personalul

04

2.016.505

717.473

5.

Ajustari de valoare

05

14.165

13.618

6.

Alte cheltuieli

06

954.429

209.768

7.

Impozite

07

 

2.098

8.

PROFITUL SAU PIERDEREA NET(A) A PERIOADEI DE RAPORTARE:

 

 

 

 

- Profit

08

 

1.347

 

- Pierdere

09

1.855.471

 

 

 

Pana la 30.09.2018, Professional Imo Partners S.A. a realizat venituri totale de 944.304 lei, din care venituri din exploatare in valoare de 810.520  lei, si venituri financiare in valoare de 133.784 lei.

 

Cheltuielile de exploatare in suma de 942.949 lei la data de 30.09.2018 au scazut fata de cele realizate la 30.09.2017 in suma de 2.985.099 lei.  

 

Veniturilor totale la data de 30.09.2018 (944.304 lei) au scazut fata de 30.09.2017 (1.129.628 lei)  concomitent cu scaderea cheltuielilor totale la data de 30.09.2018 (942.957 lei) fata de 30.09.2017 (2.985.099 lei), dar mai mare fata de scaderea veniturilor, au condus la incheierea la data de 30.09.2018 cu un profit in suma de 1.347 lei.

 

Precizam ca situatiile financiare la 30.09.2018 nu sunt auditate.

 

Presedinte Consiliul de Administrati

Popescu Mihaela Ramona

 

 

 

 

Director General

Voiculescu Aurora

Expert contabil verificator

Diaconescu Narcisa

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.