joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


PREBET SA AIUD - PREB

Convocare AGA O & E 28/29 Aprilie 2021

Data Publicare: 17.03.2021 18:05:14

Cod IRIS: 715B2

Nr. 1038 / 17.03.2021

 

   Catre,

  Bursa de Valori Bucuresti

  Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

 

 

RAPORT CURENT

Conform prevederilor Regulamentului UE nr. 596/2014 privind abuzul de piata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata:

Data Raportului: 17.03.2021

Denumirea entitatii emitente: S.C. PREBET AIUD S.A.

Sediul Social: Aiud, Strada Arenei, Nr. 10, jud. Alba – Romania, 515200

Numar de telefon/fax: 004-0258-861661 / 004-0258-861454

Codul unic de inregistrare fiscala: RO 1763841

Cod LEI: 254900R0KBC9MDTF1V33

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 01/121/1991

Capital social subscris si varsat: 8.199.547,74 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti, Categoria Standard.

 

Eveniment important de raportat:

 

PREBET AIUD S.A. informeaza ca in sedinta Consiliului de Administratie al PREBET AIUD S.A. din data de 16.03.2021, s-a hotarat :

 

Convocarea A.G.O.A si A.G.E.A a SC PREBET AIUD SA pentru data de 28/29.04.2021, orele 1200, respectiv 1330.

 

Atasat va transmitem Convocatorul Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale S.C PREBET AIUD S.A. convocate pentru data de 28/29.04.2021.

                                                                       

                                                                                               

                                                                           Director General   

                                                                          Ing. Ranca Flaviu

 

 

         

           CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SC PREBET AIUD SA

    intrunit in sedinta din data de 16.03.2021 ora 1300

 

    CONVOACA

 

I. ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR in data de 28/29.04.2021, ora 1200   la sediul Societatii din Aiud, Str. Arenei, Nr. 10, Jud. Alba,

 

II. ADUNAREA GENERALA EXTRORDINARA A ACTIONARILOR in data de 28/29.04.2021,   ora 1330 la sediul Societatii din Aiud, Str. Arenei, Nr. 10, Jud. Alba,

 

pentru toti actionarii societatii inregistrati in Registrul Actionarilor intocmit de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la data de 16.04.2021, zi stabilita ca data de referinta pentru ambele adunari generale ale actionarilor, cu mentiunea ca doar persoanele care sunt actionari la acea data au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale ale actionarilor.

 

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile art. 117 din Legea societatilor nr. 31/1990, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale reglementarilor CNVM/ASF si ale Actului Constitutiv ale SC PREBET AIUD S.A.

 

I. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor

  va avea urmatoarea

 

  ORDINE DE ZI:

 

1.    Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale ale SC PREBET AIUD S.A. pentru exercitiul financiar 2020, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS), pe baza Raportului Administratorilor Societatii  si a Raportului Auditorului Financiar Independent.

 

2.    Aprobarea modului de repartizare a profitului net al Societatii realizat in anul 2020 in suma de 8.647.517 lei, conform propunerii Consiliului de Administratie, astfel :

 

-               37.186 lei – rezerva legala;

-          7.610.331 lei – alte rezerve;

-          1.000.000 lei – dividende.

 

Aprobarea fixarii unui dividend brut/actiune de 0.0220 lei/actiune.

Aprobarea datei de 16.06.2021 ca data a platii dividendelor in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, costurile aferente platii fiind suportate de catre Societate.

3.    Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar al anului 2020.

4.    Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli, a Programului de productie si al Programului de investitii pentru anul 2021.

5.    Aprobarea politicii de remunerare a conducatorilor societatii pentru exercitiul financiar 2021.

6.     Aprobarea datei de 25.05.2021 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din Legea nr. 24/ 2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

7.     Aprobarea datei de 24.05.2021 ca ex-date, in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 si ale Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

8.     Alegerea auditorului financiar.

9.      Aprobarea imputernicirii si mandatarea domnului Cimpean Ioan – director economic, pentru efectuarea operatiunilor necesare si legale pentru inregistrarea hotararilor adunarii generale ordinare a actionarilor cat si realizarea formalitatilor de publicitate.

 

 

II.  Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor

va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

1.    Incheierea de catre Societate, in calitate de Imprumutat, cu BRD – Groupe Societe Generale SA, in calitate de creditor a unui contract de credit, pentru contractarea de catre Societate a unei linii de  in valoare de 6.000.000  Lei pentru  un termen de 12 luni. („Contractul de Credit”).

 

2.    Incheierea de catre Societate a urmatoarelor contracte de garantie („Contractele de Garantie”) pentru garatarea tuturor obligatiilor rezultate din Contractul de Credit, Contractul cadru si Tranzactii:

(i) Ipoteca mobiliara asupra tuturor conturilor curente deschise de catre Societate la BRD – Groupe Societe Generale SA precum si asupra tuturor soldurilor creditoare ale acestora;

(ii) Ipoteca  imobiliara asupra Baza de productie situata in Mun Aiud, str. Arenei nr. 10, jud Alba proprietatea SC Prebet SA, inscrisa in CF 70989/Aiud (nr. CF vechi 8593);

(iii) Ipoteca mobiliara asupra  creantelor rezultate din contracte comerciale finantate prin Credite pe contract cat si ipoteca mobiliara asupra creantelor pe care le are/le va avea  Imprumutatul  fata de beneficiarii SGB-lor emise in cadrul Plafonului.

 

3.    Imputernicirea Directorilor Societatiii sa reprezinte Societatea in relatia cu Banca conform puterilor de reprezentare conferite de lege si de Consiliul de Administratie sa realizeze urmatoarele :

 

·       sa negocieze, semneze, perfecteze, elibereze si intocmeasca, (in forma autentica, unde este cazul) in numele si pe seama Societatii, Contractul de Credit, Contractul cadru, Tranzactiile si Contractele de Garantie, precum si toate actele, confirmarile si documentele in legatura cu acestea, precum si orice acte modificatoare ale acestora, in vederea aducerii la indeplinire a rezolutiilor adoptate in prezenta hotarare.

 

·      sa intreprinda toate actiunile in legatura cu inregistrarea Contractelor de Garantie sau a amendamentelor aduse acestora, la Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare si/sau Cartea Funciara competenta si/sau Registrul Comertului competent si/sau in registrul actionarilor Societatii si/sau in legatura cu notificarea si/sau indeplinirea oricarei alte formalitati necesare in fata oricarei alte autoritati competente sau tertelor parti interesate, precum si pentru publicarea prezentei Hotarari in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a;

 

·       in general, sa indeplineasca toate actiunile si demersurile necesare sau utile in scopul tranzactiei avute in vedere de documentele mentionate in rezolutiile de mai sus.

 

 

4.    Aprobarea datei de 25.05.2021 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din Legea nr. 24/ 2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

 

5.    Aprobarea datei de 24.05.2021 ca ex-date, in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/ 2017 si ale Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

6.    Aprobarea imputernicirii si mandatarea domnului Cimpean Ioan – director economic, pentru efectuarea operatiunilor necesare si legale pentru inregistrarea hotararilor adunarii generale extraordinare a actionarilor cat si realizarea formalitatilor de publicitate.

 

Documente aferente adunarii generale a actionarilor:

Situatile financiare ale Societatii aferente anul 2020, Raportul Administratorilor Prebet Aiud Sa, precum si propunerea cu privire la reartizarea profitului net vor fi puse la dispozitia actionarilor incepand cu data de 27.03.2021.

 

 Raportul Auditorului financiar al SC Prebet Aiud SA si alte material aferente ordinii de zi, formularele de imputernicire speciala (procuri), buletinele de vot prin corespondenta, proiectele de hotarare ale adunarilor generale, precum si Procedura privind exercitarea dreptului de vot vor fi puse la dispozitia actionarilor incepand cu data de 27.03.2021.

 

Documentele sus-mentionate vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii din Aiud, Str. Arenei, Nr. 10, Jud. Alba, in fiecare zi de luni pana vineri intre orele 10:00-12:00.

 

Totodata documentele vor putea fi consultate si/sau descarcate de pe site-ul societatii de la adresa www.prebet.ro sectiunea Relatia cu Investitorii, AGOA-AGEA Prebet Aiud SA din 28/29.04.2021.

 

Punctul I - Drepturile actionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale si de a face propuneri pentru punctele de pe ordinea de zi:

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, are/au dreptul :

 

       a)         de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala; si

 

b)        de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale .

 

Solicitarile privind completarea ordinii de zi si propunerile pentru proiectele de hotarare prezentate de actionari vor fi publicate pe site-ul societatii, www.prebet.ro.

Drepturile mentionate la literele (a) si (b) de mai sus pot fi exercitate numai in scris, propunerile formulate urmand a fi trimise prin servicii de curierat sau mijloace electronice, pana cel tarziu la data de

12.04.2021, ora 14:30. Cererile intocmite in vederea exercitarii drepturilor sus-mentinate vor cuprinde in mod obligatoriu, pe fiecare pagina, mentiunea scrisa cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR SC PREBET AIUD SA DIN 28/29.04.2021” si pot fi transmise la sediul societatii din Aiud, Str. Arenei, Nr. 10, Jud. Alba, cod postal 515200 sau la adresa de e-mail office@prebet.ro.

 

I.1 - Metode de transmitere a documentelor :

-       prin servicii de curierat, la adresa SC PREBET AIUD SA din Aiud, Str. Arenei, Nr. 10, Jud. Alba, in original;

-       prin e-mail la adresa office@prebet.ro. Copiile scanate ale documentelor vor fi transmise ca atasamente, sub forma de fisiere format pdf avand incorporate, atasat sau asociat logic semnatura electronica ce respecta conditiile specificate de legea 455/2001.

Indiferent de modul de transmitere cererile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora.    In toate cazurile, cererile vor fi insotite de unul din urmatoarele documente :

1)      dovada calitatii de actionar in original, respectiv extras de cont emis de catre Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii care furnizeaza servicii de custodie, eliberate cu cel mult 48 de ore inainte de data depunerii cererii din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni;

2)      documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantu legal la depozitarul central/respectiv participant.

Actionarii pentru care verificarea identitatii sau a calitatii persoanei/persoanelor semnatare reiese din certificatul atasat semnaturii electronice utilizate sunt exonerate de a prezentarea documentelor specificate la pct. 1) si 2) enumerate anterior.

 

I.2 - Reguli pentru identificarea actionarilor:

(i)        Pentru identificarea actionarilor persoane fizice este necesara copia actului de identitate, certificata prin mentionarea “conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a actionarului. In cazul actionarilor persoane fizice fara capacitate legala de exercitiu, vor fi prezentate si urmatoarele documente suplimentare:

-          copia actului de identitate a persoanei fizice care are calitatea de reprezentant legal;

-          copia actului care dovedeste capacitatea de reprezentant legal.

     Si aceste documente vor fi certificate prin mentiunea “conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a reprezentantului legal.

 

(ii) Pentru identificarea actionarilor persoane juridice romane sunt necesare urmatoarele elemente:

-         copia actului de identitate a reprezentantului legal, certificata prin mentionarea ”conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a reprezentantului legal;

-       calitatea de reprezentant legal va fi verificata in Registrul Actionarilor intocmit de Depozitarul Central pentru data de referinta.

In cazul in care informatiile din Registrul Actionarilor intocmit de Depozitarul Central pentru data de referinta nu permit indentificarea reprezentantului legal al actionarului persoana juridical romana, identificarea poate fi facuta in baza unui certificat constatator eliberat de registrul comertului, in original sau in copie conforma cu originalul, sau in baza oricarui alt document cu rol similar, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate romana competenta. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal trebuie sa fie emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii.

 

(iii)   Pentru identificarea persoanelor juridice straine:

-       copia actului de identitate a reprezentantului legal, certificata avand inscrisa mentiunea “conform cu originalul” in limba romana sau engleza, urmata de semnatura olografa a acestuia;

-         calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice straine va fi luata din Registrul Actionarilor primit de la Depozitarul Central sau va fi justificata pe baza documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice straine, anume document cu rol similar certificatului constatator emis de registrul comertului, in original sau in copie conforma cu originalul, prin mentionarea “conform cu originalul” in limba engleza, urmata de semnatura olografa, emis de catre autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii;

 

(iv)   Pentru actionarii de tipul entitatilor fara personalitate juridical:

-       copia actului de indentitate al reprezentantului legal, certificata conform cu originalul, prin mentionarea “conform cu originalul” in limba romana sau engleza, urmata de semnatura olografa;

-       calitatea de rezentant legal va fi verificata la Registru Actionarilor intocmit de Depozitarul Central pentru data de referinta.

    In cazul in care informatiile din Registrul Actionarilor intocmit de catre Depozitarul Central pentru data de referinta nu permit identificarea reprezentantului legal al actionarului de tipul entitatilor fara personalitate juridical, aceasta calitate poate fi dovedita in baza altor documente care atesta calitatea de reprezentant legal, emisa de catre autoritatea competenta sau de orice alt document care atesta atare calitate, in conformitate cu prevederile legale.

  In cazul in care documentele mentionate la alin (i) – (iv) de mai sus, sunt intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, acestea vor fi insotite de o traducere in limba romana sau limba engleza realizata de un traducator autorizat.

Punctul II - Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi :

 

Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute de Art. 198 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 pana cel mai tarziu la data de 24.04.2021, orele 14:30. Intrebarile  vor fi transmise in scris prin una din metodele specificate la punctul I.1 - “Metode de transmitere a documentelor”.

Informatii detaliate privind drepturile actionarilor mentinate mai sus sunt disponibile pe site-ul Prebet Aiud SA, la adresa www.prebet.ro.

 

 

Punctul III - Dreptul actionarilor de a participa la AGOA-AGEA PREBET AIUD SA din 28/29.04.2021 :

 

Pot participa la adunarile generale ordinara si extraordinara ale SC Prebet Aiud SA din 28/29.04.2021 toti actionarii Societatii inscrisi in Registrul Consolidat intocmit de Depozitarul Central Bucuresti pentru sfarsitul zilei de 16.04.2021 (data de referinta).

Actionari pot participa la adunarea generala direct sau prin imputernicit.

 

III.1 Participarea directa la Adunarea Generala a Actionarilor:

 

Accesul actionarilor indreptatiti sa participle, la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice , cu actul de identitate al acestora sau, in cazul persoanelor juridice, al reprezentantului legal, iar in cazul entitatilor legale si al actionarilor pesoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei care le reprezinta, cu respectarea prevederilor legale aplicabile in materie.

 

III.2 Participarea la Adunarea Generala a Actionarilor prin reprezentant:

 

Actionarii pot fi reprezentati in adunarea generala si prin alte persoane decat actionarii, pe baza unei imputerniciri (procuri) special sau generale.

Imputernicirea (procura) speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specific de vot din partea actionarului, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pentru ordinea de zi a adunarii generale. In aceasta situatie, prevederile art. 125 alin 5 din Legea 31/1990 nu sunt aplicabile. In situatia discutarii in cadrul adunarii generale a actionarilor, in conformitate cu prevederile legale, a unor puncte neincluse pe ordinea de zi publicata, imputernicitul poate vota pe marginea acestora, conform interesului actionarului reprezentat.

Formularele de imputernicire (procura) special vor fi completate si semnate de catre actionar si de catre imputernicit in trei exemplare:

1)      un exemplar va fi inmanat imputernicitului;

2)      al doilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat;

3)    al treilea exemplar va fi depus personal sau va fi transmis la sediul SC Prebet Aiud SA cu respectarea punctului I.1 -  “Metode de transmitere a documentelor”, pana cel mai traziu la data de 26.04.2021, orele 12:00, respectiv 13:30.

In cazul in care imputernicirea (procura) speciala este trimisa prin curierat, este obligatoriu ca semnatura actionarului sa fie certificate de catre un notar sau un avocat.

In cazul actionarilor fara capacitate de exercitiu si in cazul actionarilor persoane juridice,  imputernicirea (procura) special ava fi semnata de catre reprezentantul legal al acestora.

Identificarea actionarilor si a reprezentantilor legali ai acestora se va face cu respectare regulilor prezentate la punctul I.2 - Reguli privind indentificarea actionarilor”  din prezentul convocator.

 

Actionari pot acorda o imputernicire (procura) generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale ale actionarilor a unuia sau mai multi emitenti idntificati in imputernicire (procura), in mod individual sau printr-o formulare generic referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusive in cee ace priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art.2 alin. 1, pct.-ul 20 din Legea 24/2017 sau unui avocat.

Imputernicirele (procurile) generale avand continutul minim prevazut de art. 202 din Regulamentul ASF 5 /2018, se depun la societate cu 48 de ore inainte de adunarea generala a actionarilor, in copie, avand inscrisa mentiunea “Conform cu originalul” urmate de semnatura olografa a reprezentantului. Copii certificate ale impternicirilor (procurilor) sunt retinute de societate, urmand ca acestea sa fie mentionate in procesul verbal al adunarii generale.

Imputernicirea (procura) generala trebuie sa fie insotita de catre o declarative pe proprie raspundere data de catre reprezentantul legal al intermediarului sau de avocaul care a primit imputernicirea (procura) de reprezentare, din care sa reiasa ca imputernicirea este acordata de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului si ca imputernicirea (procura) generala este semnata de actionar, inclusive prin semnatura electronica extinsa, daca este cazul. Declaratia trebuie depusa odata cu impternicirea (procura) generaa la sediul SC Prebet Aiud SA, in original, semnata si, dupa caz, stampilata pana cel tarziu la data de 26.04.2021, ora 12:00, respective ora 13:30, in cazul primei utilizari.

 

Actionarii nu pot reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei imputerniciri (procuri) generale de catre o persoana care se afla in situatia de conflict de interese, in conformitate cu prevederile art. 92 din Legea nr. 24/2017.

 

Imputernicitul nu poate fi substituit de catre o alta persoana decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de actionar in imputernicire (procura). In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridical, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul sau de administrare sau conducere au dintre angajatii sai.

Prevederile prezentului alineat nu afecteaza dreptul actionarului de a desemna prin imputernicire (procura) unil sau mai multi imputerniciti supleanti, care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala, in conformitate cu reglementarile emise de ASF in aplicarea prezentelor dispozitii.

 

Punctul IV – Votul prin Corespondenta :

 

Actionarii pot vota si prin corespondenta. Bultetinele de vot completate, semnate si dupa caz, stampilate pot fi transmise la sediul SC Prebet Aiud SA prin una din metodele specificate la alineatul “Metode de transmitere a documentelor” din prezentul convocator. Buletinele de vot vor fi insotite de documente care sa permita identificarea actionarilor si a reprezentantilor legali ai acestora cu respectarea regulilor specificate la alineantul “Reguli privind identificara actionarilor” din prezentul convocator. Vor fi luate in considerare doar buletinele de vot prin corespondenta primate pana la data de 26.04.2021, ora 12:00, respective 13:30.

In situatia in care actionarul si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimst pentru acea adunare generala este anulat si va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant. Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la adunarea generala este alta decat cea care a semnat olograf/electronic buletinul de vot prin corespondenta, atunci, pentru valabilitatea votului sau, acesta trebie sa przinte la adunarea generala o rvocare scrisa a votului prin corespndenta. Revocarea trebuie sa fie semnata de catre actionar sau de reprezentantul care a semnat buletinul de vot prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este present la adunarea generala.

 

Detalii suplimentare privind procedura de vot si emiterea imputernicirilor (procurilor) special si a buletinelor de vot prin corespondenta se vor regasi in materialele informative, ce vor fi puse la dispozitia actionarilor, incepand cu data de 27.03.2021.

 

 

 

Consiliul de Administratie al PREBET AIUD S.A,

prin Francisc Mathe

Presedinte al Consiliului de Administratie

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.