joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


REMARUL 16 FEBRUARIE SA CLUJ NAPOCA - REFE

Convocare AGAE 30.03.2021

Data Publicare: 24.02.2021 8:48:59

Cod IRIS: 33BAB

       

 nr. 106/43 din 24.02.2021

RAPORT CURENT (conform Regulamentului ASF nr. 5/2018)

Data raportului: 24.02.2021

Denumirea emitentului: REMARUL 16 FEBRUARIE S.A.

Sediul social: Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescunr. 2-4, judet Cluj

Tel./Fax: 0264 436022; 0264 432299

Nr. ORC Alba: J12/1591/1992

Cod fiscal: RO 201373

Capital social subscris si varsat: 5.113.007.5 lei

Sistemul multilateral de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. este sistemul multilateral de tranzactionare administrat de BVB - SMT.

 

Eveniment important de raportat:

Consiliul de Administratie al societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A., avand sediul in Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr. J12/1591/1992, cod unic de inregistrare 201373, intrunit in sedinta de lucru la sediul societatii din data de 23.02.2021 convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (AGEA) pentru data de 30.03.2021 ora 12:00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 19.03.2021 considerata data de referinta.

In cazul in care la data de 30.03.2021 nu se indeplinesc conditiile de cvorum, sedinta AGEA se va desfasura in data de 31.03.2021, ora 12:00  in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi.

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor are urmatoarea ordine de zi:

1.                  Aprobarea vanzarii de catre societatea Remarul 16 Februarie SA a imobilelor in suprafata totala de 5.062 mp (teren si constructii) aflate in proprietatea societatii, amplasate in Mun. Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescu nr. 2-4 jud. Cluj, identificate cu numar cadastral/topografic: cad.256705 cu nr. top.vechi 7974/16, 7975/16, 8206/2/16, 8262/1/16, 8263/8/1/16, inscrise in Cartea Funciara nr. 256705 Cluj-Napoca, la pretul minim de vanzare de 480.000 euro stabilit conform Raportului de evaluare nr. 809/18.12.2020 intocmit de Daran DRS SA.

2.                  Aprobarea vanzarii de catre societatea Remarul 16 Februarie SA a imobilului in suprafata totala de 1.487 mp aflat in proprietatea societatii, amplasat in Mun. Cluj-Napoca str. Tudor Vladimirescu nr. 2-4 jud. Cluj, identificat cu numar cadastral/topografic: 329039, 329039 – C1 inscris in Cartea Funciara nr. 329039 Cluj-Napoca, la pretul minim de vanzare de 118.000 euro stabilit conform Raportului de evaluare nr. NCV: 5208/05.11.2020 intocmit de Neoconsult Valuation SRL.

3.                  Aprobarea ca Remarul 16 Februarie SA, in calitate de vanzator, sa instituie in favoarea cumparatorului/cumparatorilor imobilelor un drept de servitute de trecere pietonala si de transport si un drept de servitute de trecere pentru retele de utilitati (subterane/de suprafata) existente/viitoare pe suprafata de 31.849 mp asupra imobilului indentificat cu nr.cadastral 332713, nr.top.vechi 7974/17/1, 7975/17/1, 8260/2/17/1, 8262/1/1/17/1, 8263/8/1/17/1  inscris in Cartea Funciara nr. 332713 Cluj-Napoca, in conditiile convenite de parti prin contractul/contractele de vanzare-cumparare incheiate in forma autentica.

4.                  Aprobarea mandatarii Consiliului de Administratie sa stabileasca conditiile instrainarii imobilelor (inclusiv conditiile de plata) si sa obtina acordul creditorilor ipotecari necesar pentru incheierea in forma autentica a contractelor de vanzare-cumparare imobile.

5.                  Aprobarea mandatarii Directorului General ca in numele societatii sa deruleze etapele privind vanzarea imobilelor, ca urmare a aprobarii punctelor 1 si 2 de pe ordinea de zi (intocmire rapoarte de evaluare, promisiunile autentice de vanzare-cumparare, etc), semnarea si incheierea promisiunilor /contractelor de vanzare-cumparare incheiate in forma autentica, acte aditionale la acestea, dupa caz, de a indeplini toate formalitatile necesare aferente acestui scop in relatiile cu autoritatile competente (notar, banca, alte entitati publice sau private), precum si orice alte acte necesare instrainarii acestor active in numele si pe seama societatii, inclusiv pentru demersul de instituire a drepturilor de servitute, ca urmare a aprobarii punctului 3 de pe ordinea de zi a prezentei AGEA convocate.

6.                   Aprobarea datei de 20.04.2021 ca data de inregistrare si a datei de 19.04.2021 ca ex date.

7.                  Aprobarea mandatarii Presedintelui Consiliului de Administratie sau a presedintelui de sedinta sa conduca sedinta, sa semneze in numele actionarilor hotararile adoptate si a consilierului juridic al societatii Poptean Carmen Ramona sa intocmeasca toate formalitatile legale necesare ducerii la indeplinire a hotararilor, fara a se limita la: publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, depunerea/ridicarea de cereri si alte inscrisuri in scopul realizarii operatiunilor de inregistrare/ridicare a hotararilor in Registrul Comertului Cluj si oriunde ar fi necesar.

 

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei sa introduca puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii cel tarziu pana la data de 27.03.2021.

Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenta, procurile speciale, proiectele de hotarari pot fi consultate si procurate de la sediul societatii sau de pe site-ul www.remarul.eu, incepand cu data de 26.02.2021.

Actionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generala, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de Dispunerea de masuri CNVM nr. 26/2012, precum si in conformitate cu Regulamentul ASF nr. 5/2018. Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri/procuri speciale sau generale.

Imputernicirea speciala contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda.

Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.

Imputernicirile/procurile speciale sau generale, dupa caz, se vor depune la sediul societatii sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@remarul.eu, pana la data de 27.03.2021. In acelasi termen buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionar se vor depune la sediul societatii personal, prin posta recomandat cu confirmare de primire pe care sa fie trecuta adresa expeditorului (actionarului) sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@remarul.eu.

In contextul actual, pentru prevenirea/limitarea raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 in randul populatiei, in conformitate cu prevederile legale in vigoare la data prezentei,  recomandam participarea la AGEA si exercitarea dreptului de vot asupra punctelor de pe ordinea de zi AGEA prin utilizarea votului prin corespondenta si recomandam accesarea si transmiterea documentelor aferente AGEA prin mijloace de comunicare electronice, cu evitarea, in masura in care este posibil, a transmiterii acestora in copie fizica prin posta, servicii de curierat sau a depunerii in mod personal la registratura emitentului.

 

Convocatorul se da spre publicare in ziarul local “Monitorul de Cluj”, si in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numerele din data de 25.02.2021.

 

 

 

Presedinte Consiliul de Administratie,

           DL. AVRAM IONUT

 

L.S.



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.