joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


SAFETECH INNOVATIONS S.A. - SAFE

Hotararile AGOA & AGEA din data de 21.07.2022

Data Publicare: 22.07.2022 8:37:39

Cod IRIS: B2552

Catre: Bursa De Valori Bucuresti

            Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT 28/2022

Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24 /2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.

Data raportului

22.07.2022

Denumirea societatii

Safetech Innovations S.A.

Sediul social

Strada Frunzei nr. 12-14, sector 2, Bucuresti

Telefon

+40 31 860 21 01

Email

investors@safetech.ro

Nr. inreg. la ONRC

J40/3550/2011

Cod unic de inregistrare

28239696

Capital social subscris si varsat

13.300.000 lei

Numar de actiuni

66.500.000

Simbol

SAFE

Piata de tranzactionare

SMT AeRO Premium

Evenimente importante de raportat: Hotararile AGOA & AGEA din data de 21.07.2022

In data de 21.07.2022, de la ora 10:00, la sediul Companiei din Strada Frunzei 12-14, Etaj 1, Bucuresti, s-a desfasurat Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Safetech Innovations S.A., (denumita in continuare „Compania”), si incepand cu ora 10:30, la aceeasi locatie, a avut loc Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Companiei. Pentru ambele sedinte, cvorumul legal si statutar a fost constituit la prima convocare.

Hotararile Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor Companiei sunt anexate acestui raport curent.

 

Victor GANSAC

Director General


 

 

HOTARAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE

A ACTIONARILOR SAFETECH INNOVATIONS S.A.

DIN 21.07.2022

 

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor SAFETECH INNOVATIONS S.A S.A., cu sediul in Bucuresti, Sectorul 2, Str. FRUNZEI Nr. 12-14, Etaj 1 si 2, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J40/3550/2011, avand CUI 28239696, (denumita in continuare “Societatea), intrunita in data de 21.07.2022 orele 10:00, la sediul Societatii din Str. FRUNZEI Nr. 12-14, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, prezidata de Domnul Gansac Victor, Presedinte al Consiliului de Administratie, avand ca secretar ales pe Dl. Daniel Pisaru si echipa Evote ca secretar tehnic.

 

Conform listei de prezenta a actionarilor, Anexa 1 la Procesul Verbal al Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 21.07.2022, la sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (“AGOA”) au participat actionari reprezentand 79,2160% din capitalul social si 79,2160% din numarul de drepturi de vot existente, fiind astfel intrunit cvorumul necesar adoptarii prezentei Hotarari a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

 

Avand in vedere:

•        Prevederile Actului Constitutiv al Societatii si ale Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata;

•        Faptul ca, in conformitate cu Actul Constitutiv al Societatii,  Adunarea Generala a fost convocata de catre Consiliul de administratie, prin convocatorul publicat in Monitorul Oficial Partea a IV-a, nr. 2576 din data de 20.06.2022 si in Ziarul Bursa nr. 113 din data de 20.06.2022;

·                Faptul ca, la sedinta AGOA din 21.07.2022 au fost prezenti doar actionarii care detineau aceasta calitate pana la data de referinta de 11.07.2022, inclusiv;

·                Faptul ca, in cadrul sedintei AGOA a fost intocmit procesul-verbal ce contine toate dezbaterile, obiectiunile si voturile actionarilor prezenti si care a stat la baza emiterii prezentei Hotarari a Adunarii Generale Ordinare, in conformitate cu Actul Constitutiv;

•        Faptul ca toate conditiile prevazute de Actul Constitutiv au fost indeplinite;

 

Ordinea de zi aferenta sedintei AGOA din data de 21.07.2022 :

1.      Aprobarea modului de repartizare a profitului net aferent anului financiar 2021;

2.      Aprobarea modificarii Politicii de Remunerare a Consiliului de Administratie al SAFETECH INNOVATIONS S.A. si adoptarea acestor modificari intr-o Politica de Remunerare actualizata;

3.      Autorizarea si imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, in vederea semnarii oricaror documente si intreprinderii oricaror formalitati necesare in vederea implementarii, depunerii, inregistrarii si publicarii hotararilor AGOA si/sau a operatiunilor aprobate prin acestea.

Actionarii prezenti sau reprezentati, confirmand ordinea de zi mai sus mentionata,

au adoptat urmatoarele hotarari:

 

Hotararea nr. 1

Repartizarea profitului

In prezenta actionarilor reprezentand 79,2160% din capitalul social si 79,2160% din totalul drepturilor de vot, cu votul afirmativ al actionarilor reprezentand 99,7132% din voturile exprimate, in numar de 52.461.866 de voturi, reprezentand 78,8900% din capitalul social total al societatii (existand 52.461.866 voturi afirmative din 52.612.752 de voturi exprimate, 9.380 de abtineri si 150.886 de voturi impotriva):

 

Se aproba:

Modul de repartizare a profitului net aferent anului financiar 2021, ramas nedistribuit in suma de 1.630.519,65 (un milion sase sute treizeci de mii cinci sute nouasprezece si 65 %) Lei , astfel:

a)  Utilizarea sumei de 1.600.000 (un milion sase sute de mii) Lei in vederea demararii de catre Societate a unui program de rascumparare actiuni proprii, in conditiile si modalitatea aprobate prin AGEA Socetatii, necesar indeplinirii obligatiilor Societatii rezultate din demararea programului de recompensare si motivare a personalului cheie de tip Stock Option Plan.

b)  Profit ramas nedistribuit = 30.519,65 lei (treizeci de mii cinci sute nouasprezece si 65 %) Lei;

c)  Alte rezerve = 0 (zero) lei

 

Hotararea nr. 2

Modificarea Politicii de Remunerare

In prezenta actionarilor reprezentand 79,2160% din capitalul social si 79,2160% din totalul drepturilor de vot, cu votul afirmativ al actionarilor reprezentand 99,4935% din voturile exprimate, in numar de 27.204.198 de voturi, reprezentand 40,9086% din capitalul social total al societatii (existand 27.204.198 voturi afirmative din 27.342.692 de voturi exprimate, 24.614.440 de abtineri si 138.494 de voturi impotriva):

 

Se aproba:

Modificarea Politicii de Remunerare a Consiliului de Administratie al SAFETECH INNOVATIONS S.A, in sensul acordarii posibilitatii membrilor Consiliului de Administratie de a beneficia de prevederile Planului de recompensare prin actiuni - Stock Option Plan, demarat de Societate si adoptarea acestor modificari intr-o Politica de Remunerare actualizata

 

Hotararea nr. 3

Autorizarea si imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie

In prezenta actionarilor reprezentand 79,2160% din capitalul social si 79,2160% din totalul drepturilor de vot, cu votul afirmativ al actionarilor reprezentand 99,9948% din voturile exprimate, in numar de 51.946.562 de voturi, reprezentand 78,1151% din capitalul social total al societatii (existand 51.946.562 voturi afirmative din 51.949.262 de voturi exprimate, 7.870 de abtineri si 2.700 de voturi impotriva):

 

Se aproba:

Autorizarea si imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, cu drept de substituire/subdelegare, in vederea semnarii oricaror documente (inclusiv hotararile AGOA) si intreprinderii oricaror formalitati necesare in vederea implementarii, depunerii, inregistrarii si publicarii hotararilor AGOA si/sau a operatiunilor aprobate prin acestea, inclusiv reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati in acest scop.

 

 

Prezenta hotarare a fost adoptata, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, precum si cu prevederile Actului Constitutiv al Societatii.

 

 

Redactata si semnata astazi, 21.07.2022, in 4 (patru) exemplare originale.

 

 

 

Presedinte de sedinta                                                                      Secretar                                            

DL. GANSAC VICTOR                                                                     DL. DANIEL PISARU           

                                                                                   

 

_____________________                                                                  ___________________

                                                           

 

HOTARAREA ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE

A ACTIONARILOR SAFETECH INNOVATIONS S.A.

DIN 21.07.2022

 

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor SAFETECH INNOVATIONS S.A S.A., cu sediul in Bucuresti, Sectorul 2, Str. FRUNZEI Nr. 12-14, Etaj 1 si 2, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J40/3550/2011, avand CUI 28239696, (denumita in continuare “Societatea), intrunita in data de 21/22.07.2022 orele 10:30, la sediul Societatii din Str. FRUNZEI Nr. 12-14, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, prezidata de Domnul Gansac Victor, Presedinte al Consiliului de Administratie, avand ca secretar ales pe Dl. Daniel Pisaru si echipa Evote ca secretar tehnic.

 

Conform listei de prezenta a actionarilor, Anexa 1 la Procesul Verbal al Adunarii Generale Extraordinare rdinare a Actionarilor din data de 21.07.2022, la sedinta Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (“AGEA”) au participat actionari reprezentand 79,0817% din capitalul social si 79,0817% din numarul de drepturi de vot existente , fiind astfel intrunit cvorumul necesar adoptarii prezentei Hotarari a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

 

Avand in vedere:

•        Prevederile Actului Constitutiv al Societatii si ale Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata;

•        Faptul ca, in conformitate cu Actul Constitutiv al Societatii,  Adunarea Generala a fost convocata de catre Consiliul de administratie, prin convocatorul publicat in Monitorul Oficial Partea a IV-a, nr. 2576 din data de 20.06.2022 si in Ziarul Bursa nr. 113 din data de 20.06.2022;

·                Faptul ca, la sedinta AGEA din 21.07.2022 au fost prezenti doar actionarii care detineau aceasta calitate pana la data de referinta de 11.07.2022, inclusiv;

·                Faptul ca, in cadrul sedintei AGEA a fost intocmit procesul-verbal ce contine toate dezbaterile, obiectiunile si voturile actionarilor prezenti si care a stat la baza emiterii prezentei Hotarari a Adunarii Generale Extraordinare, in conformitate cu Actul Constitutiv;

•        Faptul ca toate conditiile prevazute de Actul Constitutiv au fost indeplinite;

 

Ordinea de zi aferenta sedintei AGEA din data de 21.07.2022:

4.      Aprobarea implementarii unui plan de recompensare si motivare a persoanlului cheie al Societatii;

5.      Aprobarea rascumpararii de catre Societate a propriilor actiuni prin achizitii in cadrul pietei unde actiunile sunt listate sau prin desfasurarea de oferte publice de cumparare;

6.      Aprobarea, pentru operatiunile din prezenta Hotarare AGEA, a datei de inregistrare, a datei ex-date.

 

7.      Autorizarea si imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, in vederea semnarii oricaror documente si intreprinderii oricaror formalitati necesare in vederea implementarii, depunerii, inregistrarii si publicarii hotararilor AGEA si/sau a operatiunilor aprobate prin aceasta.

 

 

Actionarii prezenti sau reprezentati, confirmand ordinea de zi mai sus mentionata,

au adoptat urmatoarele hotarari:

 

 

Hotararea nr. 1

Aprobarea implementarii unui plan de recompensare si motivare

In prezenta actionarilor reprezentand 79,0817%, (52.589.330 actiuni) din capitalul social si 79,0817%, (52.589.330 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul afirmativ al actionarilor reprezentand 99,3187% (52.231.028 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul “impotriva” al actionarilor reprezentand 0,2729% (143.498 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 187.116 abtineri si 27.688 voturi neexprimate):

 

Se aproba:

Implementarea unui program de recompensare de tip Stock Option Plan (Planul SOP), ce se va desfasura in perioada 2022-2024, avand ca obiectiv acordarea de drepturi privind dobandirea cu titlu gratuit a unui numar determinat de actiuni, reprezentand maxim 10% din totalul capitalului social al Societatii la orice moment, de catre angajatii, administratorii si/sau directorii Societatii in scopul fidelizarii si motivarii acestora, in forma prezentata Adunarii Generale. Programul se va desfasura in urmatoarele conditii:

(a)       dreptul de a dobandi actiuni in conformitate cu termenii si conditiile Planului SOP va putea fi exercitat dupa o perioada stabilita prin decizia Consiliului de Administratie privind implementarea Planului SOP, care va fi de minim un an intre momentul acordarii dreptului si momentul exercitarii acestuia.

(b)       In cadrul Planului SOP vor putea participa persoanele care ocupa pozitiile din organigrama Societatii ce urmeaza a fi stabilite prin Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor sau prin decizia Consiliului de Administratie, dupa caz, cu respectarea principiului nediscriminarii.

(c)       Implementarea Planului SOP se va face de catre Consiliul de Administratie al Societatii, cu respectarea prezentei Hotararii a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

(d)       Implementarea Planului SOP se va realiza cu respectarea obligatiilor legale de intocmire si publicare a documentelor de informare, in conditiile legii si ale regulamentelor ASF aplicabile.

(e)       Consiliul de Administratie va fi imputernicit sa adopte toate masurile necesare si sa indeplineasca toate formalitatile cerute pentru aprobarea si implementarea Planului SOP cum ar fi, dar fara a se limita la: (i) determinarea criteriilor in baza carora vor fi acordate beneficiarilor planului drepturile de a dobandi actiuni in conformitate cu termenii si conditiile Planului SOP; (ii) numarul de actiuni care vor reveni fiecarui beneficiar al Planului ca obiect al drepturilor de a dobandi actiuni (iii) perioada dintre data de acordare a dreptului de a dobandi actiuni si data exercitarii acestuia, fara ca perioada sa poata fi mai scurta de 12 luni (iv) conditiile pentru exercitarea dreptului de a dobandi actiuni; (v) termenul inauntrul caruia titularul dreptului de a dobandi actiuni trebuie sa isi exercite acest drept, (vi) intocmirea si publicarea documentelor de informare in conditiile legii etc.

(f)        Actionarii semnificativi ai Societatii nu pot fi beneficiari ai Planului, indiferent daca indeplinesc sau nu criteriile de eligibilitate stabilite in Planul SOP.

 

Hotararea nr. 2

Aprobarea rascumpararii de catre societate a propriilor actiuni

In prezenta actionarilor reprezentand 79,3573%, (52.772.606 actiuni) din capitalul social si 79,3573%, (52.772.606 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul afirmativ al actionarilor reprezentand 99,0824% (52.288.380 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul “impotriva” al actionarilor reprezentand 0,2525% (133.266 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 151.996 abtineri si 198.964 voturi neexprimate):

 

Se aproba:

Rascumpararea de catre Societate a propriilor actiuni prin achizitii in cadrul pietei unde actiunile sunt listate sau prin desfasurarea de oferte publice de cumparare, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, in urmatoarele conditii:

(a)  numarul maxim ce poate fi achizitionat este de 6.650.000 actiuni,

(b)  pretul pe actiune ce urmeaza a fi platit va fi situat intre un pret minim egal cu 0,2 lei si un pret maxim egal cu 6 lei;

(c)  valoarea agregata a programului de rascumparare este de pana la 1.600.000 lei,

(d)  durata programului de rascumparare este de maximum 18 luni de la data publicarii prezentei hotarari in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a,

(e)  tranzactiile de rascumparare pot avea drept obiect doar actiuni platite integral si vor fi efectuate doar din profitul distribuibil sau din rezervele disponibile ale Societatii inscrise in ultima situatie financiara anuala aprobata, cu exceptia rezervelor legale.

(f)   scopul programului de rascumparare este de a implementa Planul SOP de recompensare de tip Stock Option Plan, ce se va desfasura in conformitate cu punctul 1 din prezentul convocator.

(g)  Consiliul de Administratie este imputernicit sa adopte toate deciziile necesare pentru ducerea la indeplinire a prezentei hotararii AGEA inclusiv, dar fara a se limita la: (i) perioada efectiva de derulare a programului de rascumparare, (ii) pretul la care vor fi achizitionate actiunile in cazul ofertelor publice de cumparare, (iii) determinarea numarului de actiuni care vor fi efectiv achizitionate de Societate in vederea implementarii planului de rascumparare.

 

Hotararea nr. 3

Stabilirea datei de inregistrare si data Ex-date

In prezenta actionarilor reprezentand 79,3573% (52.772.606 actiuni) din capitalul social si 79,3573% (52.772.606 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul afirmativ al actionarilor reprezentand 99,0798% (52.286.980 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul “impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0038% (2.006 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 146.796 abtineri si 336.824 voturi neexprimate):

 

Se aproba:

Stabilirea datei de 17.08.2022 ca data de inregistrare si a datei de 16.08.2022 ca ex-date pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de catre AGEA.

 

Hotararea nr. 4

Autorizarea si imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie

In prezenta actionarilor reprezentand 79,3573%, (52.772.606 actiuni) din capitalul social si 79,3573%, (52.772.606 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul afirmativ al actionarilor reprezentand 98,0920% (51.765.682 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul “impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0035% (1.856 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 3.244 abtineri 1.001.824 voturi neexprimate):

 

Se aproba:

Autorizarea si imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, cu drept de substituire/subdelegare, in vederea semnarii oricaror documente (inclusiv a hotararilor AGEA) si intreprinderii oricaror formalitati necesare in vederea implementarii, depunerii, inregistrarii si publicarii hotararilor AGEA si/sau a operatiunilor aprobate prin aceasta, inclusiv reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati in acest scop

 

Prezenta hotarare a fost adoptata, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, precum si cu prevederile Actului Constitutiv al Societatii.

 

Redactata si semnata astazi, 21.07.2022, in 4 (patru) exemplare originale.

 

 

Presedinte de sedinta                                                          Secretar        

DL. GANSAC VICTOR                                                         DL. DANIEL PISARU

                       

_____________________                                                      ___________________

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.