joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SATURN SA ALBA IULIA - SATU

Convocare AGAO 14 aprilie 2021

Data Publicare: 11.03.2021 8:36:31

Cod IRIS: 7DD29

RAPORT CURENT (conform Regulamentului ASF nr. 5/2018)

Data raportului: 11.03.2021

Denumirea emitentului: SATURN S.A.

Sediul social: Alba Iulia, str. Cabanei, nr. 57, jud. Alba

Tel./Fax: 0258/812763; 0258-814032

Nr. ORC Alba: J01/186/1991

Cod fiscal: RO1750957

Capital social subscris si varsat: 4.945.202,50 lei

Sistemul multilateral de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de SATURN S.A. este sistemul multilateral de tranzactionare administrat de BVB – SMT.

 

Eveniment important de raportat:

 

Consiliul de Administratie al societatii SATURN S.A., cu sediul social in Alba Iulia, str. Cabanei, nr. 57, inregistrata la ORC Alba sub nr. J01/186/1991, avand CUI RO1750957, intrunit in sedinta in data de 10.03.2021 a decis convocarea ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR pentru data de 14.04.2021, respectiv 15.04.2021, a doua convocare, in cazul neintrunirii cvorumului de prezenta la prima convocare, la ora 10:00, la sediul Societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la data de referinta 02.04.2021, care au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale, cu urmatoarea ordine de zi: 

1. Prezentarea si aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pe anul 2020.

2. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in anul 2020.

3. Aprobarea raportului anual intocmit conform Regulamentului ASF nr. 5/2018, aferent exercitiului financiar 2020.

4. Prezentarea si aprobarea raportului de audit financiar privind exercitiul financiar 2020.

5. Discutarea, aprobarea sau modificarea situatiilor financiare anuale: bilant contabil, anexele la bilant si contul de profit si pierdere pe anul 2020.

6. Aprobarea  pierderii  inregistrate in exercitiul  financiar 2020.

7. Analiza si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de investitii aferent anului 2021.

8. Aprobarea politicii de remunerare in ceea ce priveste conducatorii societatii.

9. Aprobarea raportului de remunerare a conducerii societatii pentru exercitiul financiar 2020.

10. Aprobarea revocarii mandatului de administrator, Presedinte al Consiliului de Administratie si Director General, a dlui. Decean Virgil Petru.

11. Aprobarea indeplinirii formalitatilor de radiere a dlui.Decean Virgil Petru din evidentele registrului comertului.

12. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorului Decean Virgil Petru pentru mandatul exercitat.

13. Aprobarea alegerii unui nou administrator, membru in Consiliul de Administratie. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la sediul societatii, putand fi consultata si completata de actionari, pana la data de 02.04.2021.

14. Aprobarea duratei mandatului noului administrator ales si a remuneratiei acestuia.

15. Aprobarea prelungirii mandatelor celorlalti membrii ai Consiliului de Administratie.

16. Stabilirea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie ale caror mandate se prelungesc, precum si durata mandatelor.

17. Aprobarea revocarii mandatului auditorului financiar extern Tamas Szora Attila PFA.

18. Aprobarea indeplinirii formalitatilor de radiere din evidenta ORC a auditorului financiar extern Tamas Szora Attila PFA.

19. Aprobarea alegerii unui nou auditor financiar extern.

20. Aprobarea duratei mandatului noului auditor financiar extern si a remuneratiei acestuia.

21. Aprobarea incheierii contractelor de mandat/actelor aditionale la contractele de mandat intre societate si membrii Consiliului de Administratie, respectiv auditor financiar extern, precum si mandatarea unei persoane sa semneze in numele si pentru societate respectivele contracte de mandat/actele aditionale la contractele de mandat.

22. Aprobarea datei de 06.05.2021 ca data de inregistrare si a datei de 05.05.2021 ca ex date.

23. Aprobarea mandatarii unei persoane sa semneze in numele si pentru toti actionarii societatii Hotararea AGOA ce va fi adoptata si a unei persoane sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului a Hotararii AGOA ce va fi adoptata si privind publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, precum si sa obtina documentele aferente eliberate de ORC.

 

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei sa introduca puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii cel tarziu pana la data de 11.04.2021, printr-un inscris care va fi transmis in original la sediul societatii, prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire.

Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenta, imputernicirile speciale, proiectele de hotarari pot fi consultate si procurate de la sediul Societatii sau de pe site-ul www.saturn-alba.ro, sectiunea “Informatii actionari” incepand cu data de 12.03.2021.

Actionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generala, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de Dispunerea de masuri CNVM nr. 26/2012, precum si in conformitate cu Regulamentul ASF nr. 5/2018. Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale.

Imputernicirea speciala pentru reprezentare in adunarile generale contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda.

Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.

Imputernicirile speciale sau generale se vor depune la sediul societatii sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: personal@saturn-alba.ro pana la data de 11.04.2021. In acelasi termen buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionar se vor depune la sediul societatii personal sau prin posta recomandat cu confirmare de primire pe care sa fie trecuta adresa expeditorului (actionarului) sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: personal@saturn-alba.ro.

In contextul actual, pentru prevenirea/limitarea raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 in randul populatiei, in conformitate cu prevederile legale in vigoare la data prezentei, recomandam participarea la AGOA si exercitarea dreptului de vot asupra punctelor de pe ordinea de zi AGOA prin utilizarea votului prin corespondenta si recomandam accesarea si transmiterea documentelor aferente AGOA prin mijloace de comunicare electronice, cu evitarea, in masura in care este posibil, a transmiterii acestora in copie fizica prin posta, servicii de curierat sau a depunerii in mod personal la registratura emitentului.

 

 

Convocatorul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se da spre publicare in ziarul local “Unirea”, in ziarul national “Romania libera” si in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, numerele din data de 12.03.2021.

 

    Presedinte Consiliul de Administratie,

         ing. DECEAN VIRGIL PETRU

 

L.S.



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.