vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. - SIF5

Convocare AGOA pentru data de 28.04.2021

Data Publicare: 18.03.2021 11:51:20

Cod IRIS: EC416

RAPORT CURENT

conform Regulamentului A.S.F.  nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului: 18.03.2021

Denumirea emitentului: Societatea de Investitii Financiare OLTENIA S.A.

Sediul social: judetul Dolj, Craiova, Str. Tufanele nr. 1, cod postal 200767

Tel./Fax: 0251-419.335 / 0251-419.340

CUI/CIF: RO 4175676

Numar de ordine la Registrul Comertului: J16/1210/30.04.1993

Numar Registru A.S.F.:PJR071AFIAA/160004/15.02.2018  

ISIN: ROSIFEACNOR4
Cod LEI: 254900VTOOM8GL8TVH59
Depozitar-Custode: Raiffeisen Bank S.A.
Depozitar: Depozitarul Central Bucuresti

Capital social subscris si varsat: 52.214.914,30 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti – categoria Premium (simbol de piata SIF5)

 

Eveniment important de raportat:

Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor S.I.F. Oltenia S.A.   pentru data de 28.04.2021

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

AL

SOCIETATII DE INVESTITII FINANCIARE OLTENIA S.A.

cu sediul in judetul Dolj, Craiova, str. Tufanele nr. 1,

Nr. Reg. Com.: J16/1210/1993

Cod Unic de Inregistrare: RO 4175676

Cod LEI 254900VTOOM8GL8TVH59

Capital social: 52.214.914,30 lei

intrunit in sedinta din data de 18.03.2021

CONVOACA

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

                                                          

in data de 28.04.2021

 

Adunarea isi va desfasura lucrarile la Hotel Golden House din Craiova, str. Brestei nr.18, fiind indreptatiti sa participe si sa voteze actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 16.04.2021, considerata data de referinta.

Ora stabilita pentru inceperea lucrarilor ADUNARII GENERALE ORDINARE este ora 10:00.

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017, ale reglementarilor A.S.F. date in aplicarea acesteia si ale Actului constitutiv al S.I.F. Oltenia S.A.  

Capitalul social al societatii este format din 522.149.143 actiuni nominative, cu valoare nominala de 0,10 lei, dematerializate si indivizibile, din care cu drept de vot 500.000.000, fiecare dintre aceste actiuni dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

 

1. Alegerea secretariatului de sedinta format din 2 membri, respectiv dna. Cimpoeru Ana – Auditor intern si dl. Nedelcu Ion Eugen, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, dl. Nedelcu Ion Eugen urmand sa fie ales secretarul sedintei care va intocmi Procesul-verbal al adunarii. Persoanele propuse au calitatea de actionari ai S.I.F. Oltenia S.A.

 

2. Numirea notarului public Virgil Claudiu Faurar din cadrul Biroului Notar Public – SPN Doina Faurar din Craiova, judetul Dolj, pentru supravegherea, pe cheltuiala societatii, a operatiunilor efectuate de secretarii adunarii, in conformitate cu dispozitiile art.129 alin.(3) din Legea nr.31/1990 R.

 

3. Alegerea comisiei de numarare a voturilor exprimate de actionari asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, compusa din trei membri, respectiv dna. Popescu Florentina, dna. Balan Viorica si dna. Talea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii. Persoanele propuse au calitatea de actionari ai S.I.F. Oltenia S.A.

 

4. Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare individuale si consolidate ale S.I.F. Oltenia S.A. la 31.12.2020, intocmite in conformitate cu Norma nr. 39/2015 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, aplicabile entitatilor autorizate, reglementate si supravegheate de Autoritatea de Supraveghere Financiara din Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare, pe baza Rapoartelor Consiliului de Administratie si ale Auditorului Financiar.

 

5. Aprobarea  repartizarii profitului net pentru exercitiul financiar al anului 2020 in suma de 52.231.020 lei, conform propunerilor formulate de Consiliul de Administratie, in una din urmatoarele doua variante:

Varianta I : repartizarea intregului profit net al exercitiului financiar 2020, in suma de 52.231.020 lei, la Alte rezerve, pentru surse proprii, in vederea sustinerii viitoarelor investitii, inclusiv a unui/unor program/programe de rascumparare de actiuni, ulterior obtinerii aprobarilor necesare in acest sens;

 

SAU

 

Varianta II: repartizarea profitului net al exercitiului financiar 2020, in suma de 52.231.020 lei, pe urmatoarele destinatii:

a) Dividende: 25.000.000 lei  (47,86% din profitul net), ceea ce asigura un dividend brut pe actiune de 0,05 lei.

Dividendul propus asigura o rata de remunerare a actionarilor de 2,35% calculata la pretul mediu de tranzactionare al actiunilor in 2020 (2,1249 lei/actiune) si 2,78% calculata la pretul de inchidere pentru anul 2020 (1,80 lei/actiune).

Se aproba data de 30.07.2021 ca DATA PLATII dividendelor in conformitate cu dispozitiile art. 178 alin. (2) din Regulamentul ASF nr. 5/2018. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, costurile aferente platii fiind suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.

b) Alte rezerve (surse proprii de finantare): 27.231.020 lei (52,14% din profitul net) in vederea constituirii fondurilor necesare pentru investitii.

 

6. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2020, corespunzator duratei mandatului detinut:

- Tudor Ciurezu (perioada 01.01.2020 – 12.10.2020);

- Anina Radu (perioada 01.01.2020 – 12.10.2020);

- Nicolae Stoian (perioada 01.01.2020 – 12.10.2020);

- Carmen Popa (perioada 01.01.2020 – 12.10.2020);

- Cristian Busu (perioada 01.01.2020 – 03.12.2020);

- Radu Hanga (perioada 01.01.2020 – 04.05.2020);

- Ana Barbara Bobirca (perioada 01.01.2020 -15.05.2020);

- Sorin-Iulian Cioaca (perioada 03.12.2020 – 31.12.2020);

- Mihai Trifu (perioada 03.12.2020 – 31.12.2020);

- Codrin Matei (perioada 03.12.2020 – 31.12.2020);

- Adrian Andrici (perioada 03.12.2020 – 31.12.2020).

 

7. Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2021 si a Strategiei pentru anul 2021.

 

8. Aprobarea limitelor generale ale tuturor remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie si a limitelor generale ale remuneratiei directorilor.

 

9. Aprobarea Politicii de remunerare a S.I.F. Oltenia S.A., in conformitate cu prevederile art. 921 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

10. Alegerea unui membru al Consiliului de Administratie al Societatii de Investitii Financiare Oltenia SA, pentru un mandat cu o durata de timp egala cu mandatul ramas de efectuat al administratorilor in functie, ce va exercita atributiile mandatului de la data autorizarii acestuia de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

 

11. Aprobarea datei de 14.07.2021 ca data de inregistrare (ex date 13.07.2021), in conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

 

In aplicarea prevederilor Legii nr. 24/2017 si a Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, actionarii reprezentand singuri sau impreuna 5% din capitalul social, au dreptul:

- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Data limita pana la care pot exercita aceste drepturi este 07.04.2021, ora 1000.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel mai tarziu la data de 07.04.2021, ora 1000, data numarului de registratura. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul propriu, la sectiunea Informatii Investitori - Intrebari frecvente.

Solicitarile vor fi depuse in forma scrisa, in original, la sediul societatii pe adresa S.I.F. Oltenia S.A. Craiova, Str. Tufanele nr.1, judetul Dolj, sub semnatura actionarului sau reprezentantului legal al acestuia. De asemenea, actionarii sau reprezentantii legali pot transmite solicitarile cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, prin e-mail la adresa ,,public@sifolt.ro”. Actionarii, indiferent de modalitatea de transmitere aleasa au obligatia mentionarii in clar, cu majuscule: PENTRU AGOA SIF OLTENIA SA DIN DATA DE 28/29.04.2021.

Pentru identificare, actionarii care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, vor anexa solicitarii documente care sa le ateste identitatea (act de identitate pentru persoane fizice iar pentru persoana juridica, actul de identitate al reprezentantului legal, insotit de dovada calitatii de reprezentant legal, respectiv certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal) si un extras de cont din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute la data solicitarii, emis de Depozitarul Central. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau engleza. 

 

Aceleasi documente se vor depune si de catre actionarii care inainteaza intrebari Consiliului de Administratie.

Documentele anexate la solicitarea transmisa prin posta sau curierat vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de catre semnatarii cererilor iar pentru cele transmise in format electronic, titularii semnaturii electronice extinse (actionar sau reprezentant legal) vor transmite o declaratie pe proprie raspundere ca documentele transmise sunt conforme cu originalul.           

Intrucat pe ordinea de zi figureaza alegerea unui membru al Consiliului de Administratie al S.I.F. Oltenia S.A., pentru un mandat cu o durata de timp egala cu mandatul ramas de efectuat al administratorilor in functie, dosarele de candidatura pentru functia de administrator se vor depune in perioada 22.03.2021, ora 10ºº si 02.04.2021, ora 16ºº. Informatiile privind documentele ce vor trebui continute de acestea, aprobate de Consiliul de Administratie, vor fi aduse la cunostinta persoanelor interesate prin publicare pe website-ul oficial al SIF Oltenia SA – www.sifolt.ro – incepand cu data de 18.03.2021. Lista cu candidaturi va fi intocmita dupa parcurgerea procedurii de depunere, analiza, evaluare si selectie potrivit prevederilor Regulamentului ASF nr. 1/2019 privind evaluarea si aprobarea membrilor structurii de conducere si a persoanelor care detin functii – cheie in cadrul entitatilor reglementate de Autoritatea de Supraveghere Financiara si reglementarilor proprii S.I.F. Oltenia S.A. aplicabile. Evaluarea candidatilor pentru functia de administrator se va efectua in perioada 03.04.2021 – 14.04.2021 de catre Comitetul de Nominalizare si Remunerare si supusa spre analiza Consiliului de Administratie, care va aviza lista de candidaturi. Lista finala a candidatilor va fi publicata pe site-ul societatii pe data de 15.04.2021. Membrii actuali ai Consiliului de Administratie sau actionarii au dreptul de a nominaliza persoane pentru functia de administrator, conform art. 117 alin.(6) si art. 1371 din Legea nr. 31/1990 R. 

 

Participarea la lucrarile Adunarii Generale se face in nume propriu sau prin reprezentare. Reprezentarea se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale, potrivit Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a Regulamentului ASF nr. 5/2018 dat in aplicarea acesteia.

Imputernicirea speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pe ordinea de zi a Adunarii Generale. In aceasta situatie, prevederile art. 125 (5) din Legea nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, nu sunt aplicabile. 

Imputernicirea generala se poate acorda de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar (definit conform art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017) sau unui avocat, in conditiile prevazute de Legea nr. 24/2017, pentru o perioada care nu poate depasi 3 ani. Imputernicirea generala se depune, inainte de prima ei utilizare, la S.I.F. Oltenia S.A. in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului.

Reprezentantul desemnat de actionar prin imputernicire generala va da la momentul prezentarii la sala de sedinta, inainte de primirea buletinului de vot, o declaratie pe proprie raspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecarei adunari generale desfasurate de S.I.F. Oltenia S.A. pe perioada de valabilitate a imputernicirii generale, din care sa rezulte ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese potrivit prevederilor legale. De asemenea, imputernicitul, intermediar sau avocat, va face dovada indeplinirii conditiei de client al actionarului care a emis imputernicirea generala cu contract (extras copie, vizata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentant) valabil la data emiterii imputernicirii generale si care sa cuprinda partile si sa aiba valabilitate cel putin perioada pentru care actionarul a emis imputernicirea generala.

Imputernicitul nu poate fi substituit de catre o alta persoana, decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de catre actionar, in imputernicire. In conditiile in care imputernicitul este persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul sau de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai. Daca persoana fizica participanta este reprezentantul legal, atunci aceasta va face dovada calitatii sale prin aceleasi inscrisuri solicitate si in cazul formularii de cereri privind completarea ordinii de zi sau adresarea de intrebari. Daca mandatul este exercitat prin intermediul unei alte persoane care face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii persoanei juridice, la documentele anterior mentionate se va adauga si o imputernicire, IN ORIGINAL, semnata de reprezentantul legal pentru desemnarea persoanei care sa participe la adunarea generala in care sa fie mentionata si calitatea/functia detinuta in cadrul persoanei juridice desemnata de catre actionar ca reprezentant al sau.

Actionarii pot revoca sau modifica votul sau mandatele emise, pana cel mai tarziu 26.04.2021 ora 10°° (ora inregistrarii la registratura societatii), fiind luat in considerare ultimul vot sau ultima imputernicire speciala sau generala inregistrata la S.I.F. Oltenia S.A. De asemenea, in situatia participarii personale a actionarului in cadrul adunarii, voturile sau mandatele transmise anterior vor deveni nule.

Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la adunarea generala este alta decat cea care a exprimat votul prin corespondenta, atunci, pentru valabilitatea votului sau, aceasta prezinta la adunare o revocare scrisa a votului prin corespondenta, semnata de actionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarea generala.

In cazul reprezentarii unui actionar printr-o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, se vor aplica prevederile Legii nr. 24/2017, custodele avand obligatia respectarii cerintelor prevazute in Procedura de vot, aprobata de Consiliul de Administratie.

Procedura de vot, in functie de optiunea de exprimare a votului aleasa de actionari, va fi adusa la cunostinta acestora, impreuna cu formularul de imputernicire  speciala si buletin de vot prin corespondenta, pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A., incepand cu data de 18.03.2021, in limba romana si limba engleza.

Imputernicirile speciale, IN ORIGINAL, si cele generale in conditiile descrise mai sus, vor fi depuse (prin registratura sau corespondenta) la S.I.F. Oltenia S.A. incepand cu data de 16.04.2021, ora 10°°, pana cel mai tarziu la data de 26.04.2021, ora 10°°, data numarului de registratura sau sub forma de document electronic cu semnatura electronica extinsa, transmis in aceleasi termene, la adresa de e-mail: aga@sifolt.ro.

De asemenea, Votul prin corespondenta va fi depus, in original, sau transmis prin mijloace electronice la S.I.F. Oltenia S.A., in acelasi termen, respectiv perioada 16.04.2021, ora 10°° – 26.04.2021, ora 1000 .

 In situatia depasirii termenului specificat mai sus, voturile nu vor fi luate in consideratie. Actionarii au obligatia respectarii procedurii stabilite de Consiliul de Administratie pentru exprimarea votului, in functie de modalitatea aleasa, sub sanctiunea anularii votului.

In vederea primirii si centralizarii voturilor prin corespondenta exprimate de actionari, precum si a imputernicirilor speciale va fi desemnata o Comisie speciala. Membrii comisiei vor avea obligatia pastrarii inscrisurilor in siguranta si de asemenea vor asigura confidentialitatea votului, in baza unui Angajament de confidentialitate, pana la momentul centralizarii votului, nepermitand deconspirarea acestuia decat membrilor comisiei insarcinate cu numararea voturilor exprimate si numai in momentul in care sunt cunoscute si celelalte voturi exprimate de actionarii prezenti sau de reprezentantii actionarilor care participa la sedinta.

Dreptul de vot pentru actiunile rascumparate de societate este suspendat.

Materialele aferente ordinii de zi, proiectele de hotarari, precum si materialele necesare desfasurarii adunarii in conditiile legii,  pot fi consultate sau procurate de catre actionari, contra cost, de la sediul societatii din Craiova, str. Tufanele nr.1 sau de pe site-ul oficial,  dupa cum urmeaza:

- Materiale aferente ordinii de zi, proiectele de  hotarari, procedura de vot, formularele de buletin de vot prin corespondenta si imputernicire speciala - de la data de 18.03.2021.

- formularele de buletin de vot prin corespondenta si imputernicire speciala completate cu numele si prenumele candidatilor pentru functia de administrator si actualizate – in conditiile in care vor exista cereri de completare a ordinii de zi din partea actionarilor sau solicitari din partea ASF - de la data de 15.04.2021.

Accesul in sala de sedinta este permis:

-actionarilor, numai pe baza actului de identitate pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice in baza actului de identitate al reprezentantului legal, identificat in lista actionarilor la data de referinta primita de la Depozitarul Central. In situatia in care datele privind calitatea de reprezentant legal nu au fost actualizate la Depozitarul Central de catre actionarul persoana juridica, corespunzator datei de referinta, dovada calitatii de reprezentant legal se face pe baza unui Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document, in  original, sau in copie conforma cu originalul emis de autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica. Documentul care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica este valabil daca a fost emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului Adunarii Generale.

-reprezentantilor, pentru care actionarii au emis imputerniciri speciale sau generale care se  vor prezenta, in conditiile prezentului convocator si Procedurii aprobate de Consiliul de Administratie al S.I.F. Oltenia S.A., pe baza actului de identitate.

-institutiilor de credit care presteaza servicii de custodie (prin reprezentant legal sau imputernicit al acestuia) - pe baza actului de identitate, in conditiile prezentului convocator si Procedurii aprobate de Consiliul de Administratie al S.I.F. Oltenia S.A.

 

In cazul in care la data de 28.04.2021 nu se intruneste cvorumul de cel putin o patrime din numarul total de drepturi de vot, necesar desfasurarii in conditiile legii a lucrarilor AGOA, acestea se vor desfasura la a doua convocare, in data de 29.04.2021, in locul si la ora indicate pentru prima convocare, cu aceeasi ordine de zi, indiferent de cvorumul intrunit. Hotararile vor fi luate in AGOA cu majoritatea voturilor exprimate.

Nota: Consiliul de Administratie al Societatii de Investitii Financiare Oltenia SA va lua masurile legale ce se impun pentru modificarea organizarii si desfasurarii AGOA in concordanta cu dispozitiile date de autoritatile statului cu privire la masurile de prevenire a raspandirii virusului SARS – Cov-2.

Societatea aduce la cunostinta actionarilor faptul ca se vor aplica cu strictete toate recomandarile si reglementarile in vigoare la data desfasurarii adunarii generale ordinare a actionarilor, cu privire la numarul de participanti la evenimente desfasurate in spatii inchise, in functie de deciziile exprese adoptate de autoritatile competente. Informam pe aceasta cale in mod specific si expres actionarii Societatii ca participarea la evenimente/intruniri publice desfasurate in spatii inchise, in conditiile impuse de autoritati la acel moment, expune participantii la o posibila contaminare cu coronavirusul SARS – Cov-2, poate reprezenta un risc cu privire la care Societatea si/sau conducerea acesteia nu poate fi tinuta raspunzatoare.

In considerarea masurilor aplicate de catre Societate pentru a asigura desfasurarea corespunzatoare a adunarilor generale ale actionarilor, avand in vedere si dispozitiile legale aplicabile privind situatia epidemiologica actuala din Romania, in cazul in care Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor nu se poate desfasura prin prezenta fizica a actionarilor, ca urmare a deciziilor exprese adoptate de autoritati, Societatea a luat toate masurile pentru desfasurarea Adunarii generale a actionarilor prin utilizarea votului prin corespondenta, precum si prin exprimarea votului prin utilizarea unor mijloace electronice de transmitere a datelor, potrivit prevederilor legale si procedurii de vot publicata.

Astfel, avand in vedere prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul Autoritatii de Supraveghere Financiara nr.5/2020 pentru adoptarea unor masuri referitoare la desfasurarea adunarilor generale ale emitentilor pe perioada existentei starii de urgenta generate de COVID -19, solicitam in mod special actionarilor convocati la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din 28/29.04.2021 sa analizeze materialele suport pentru punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor disponibile pe site-ul web www.sifolt.ro.

In contextul actual, conducerea S.I.F. Oltenia S.A. recomanda actionarilor sai, in masura posibilului:

-sa acceseze materialele suport pentru punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor in format electronic, disponibile pe site-ul web al societatii, mai degraba decat copiile disponibile la sediul societatii;

-sa voteze prin corespondenta folosind buletinul de vot prin corespondenta disponibil pe site-ul web al societatii;

-sa utilizeze toate mijloacele de comunicare electronica indicate in convocator mai degraba decat posta sau curierul la sediul Societatii, atunci cand trimit (i) propuneri cu privire la adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi a AGOA, (ii) proiectele de hotarari, (iii) intrebari scrise inainte de AGOA, (iv) dosarele de candidaturi pentru functia de administrator, (v) imputernicirile pentru reprezentare in cadrul AGOA sau (vi) buletinul de vot prin corespondenta.          

Informatii suplimentare pot fi obtinute la sediul SOCIETATII DE INVESTITII FINANCIARE OLTENIA S.A. din Craiova, str. Tufanele nr. 1, telefon 0251-419.335, 0251-419.338, precum si pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A. - www.sifolt.ro – Sectiunea Informatii Investitori- Adunari Generale.

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

 

Sorin - Iulian Cioaca

Presedinte - Director General

                                                                                 

 

Ofiter de conformitate

Viorica Balan



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.