sâmbătă | 20 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SOCEP S.A. - SOCP

Raport anual 2020

Data Publicare: 29.04.2021 9:15:11

Cod IRIS: AED05

AGOA       27.04.2021


CAP. I SINTEZA RAPORT ANUAL

conform Regulament ASF nr.5/2018

pentru exercitiul financiar 2020

SOCIETATEA EMITENTA                : SOCEP SA

SEDIUL SOCIAL                               : CONSTANTA, INCINTA PORT Dana 34

TELEFON/FAX                                  : 0241/693856; 0241/693759

COD UNIC INREGISTRARE             : RO 1870767

NR.ORDINE in REG.COM.               : J 13/643/1991

PIATA DE TRANZACTIONARE       : B.V.B. Cat.Standard, simbol SOCP

CAPITAL SOCIAL                             : 35.399.149 lei impartit in 353.991.490 actiuni nominative

                                                             dematerializate cu valoarea nominala de 0,10 lei/actiune

 

I.1 ACTIVITATEA SOCEP S.A.

1.1.  PREZENTAREA GENERALA

 a)      ACTIVITATEA DE BAZA consta in efectuarea de servicii portuare, respectiv: incarcari, descarcari, depozitari, expedieri marfuri generale si containere si a altor operatiuni conexe transporturilor navale.

          Aceste servicii sunt definite ca „manipulari” si au cod CAEN „5224”.

            b) DATA INFIINTARII SOCIETATII este 01.02.1991 in baza H.G.nr.19/1991 prin care s-a divizat fosta intreprindere de exploatare portuara a Ministerului Transporturilor.

            In urma divizarii au rezultat mai multe societati comerciale cu capital social integral de stat printre care si SOCEP SA.

            In anul 1996 SOCEP SA s-a privatizat integral, 60% prin programul de privatizare in masa (cupoane atribuite gratuit cetatenilor romani) si 40% prin cumpararea actiunilor de la stat de catre Asociatia Salariatilor.

            In prezent Asociatia s-a desfiintat, actiunile fiind distribuite nominal membrilor asociatiei.

            c) FUZIUNI, FILIALE, REORGANIZARI: In anul 2012, SOCEP S.A. a infiintat ca actionar unic, societatea cu raspundere limitata SOCEFIN S.R.L. Constanta, cu obiect principal de activitate cod CAEN 6420 – activitati ale holdingurilor si cu un capital social in suma de 30.000.000 lei.

          In AGEA din data de 06.01.2020 s-a aprobat de fuziunea prin absorbtie de catre societatea SOCEP SA a societatii Casa de Expeditii Phoenix SA cu sediul in mun. Constanta, Incinta Port, jud.Constanta, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J13/703/1991 si cod unic de inregistrare RO 1878000, la valoarea evaluata. Fuziunea a fost finalizata in cursul anului 2020.

            d) ACHIZITII SAU INSTRAINARI DE ACTIVE: In ultimii trei ani societatea a achizitionat sau a instrainat active dupa cum urmeaza:

 

                                                                                                                                 - lei –

Anul

Achizitii

Instrainari /casari

2018

1.747.736

1.098.662

2019

274.604

189.900

2020

17.140.612

721.088

 

            In cursul anului 2020 s-a inregistrat achiztii de imobilizari corporale in suma de 17.140.612 lei, dupa cum urmeaza:

 

-          ADMINISTRATIV                                   - 29.733 lei,

-          ADMINISTRATIE PORT VECHI           – 6.432 lei,

-          MACARALE CHEU                                – 17.095.723 lei,

-          MANIPULARI CONTAINERE                – 8.724 lei.

 

Au fost scoase din functiune prin casare/vanzare imobilizari corporale in suma de 721.088 lei.

            In cursul anului 2020 a fost pusa in functiune investita macara portal pivotanta cu o capacitate maxima de ridicare de 84 to, in valoare de 2.672.000 euro.

            In cursul anului 2019 societatea a incheiat contracte in vederea realizarii in Portul Constanta a investitie Teminal modern de cereale faza I, cu o capacitate de 50.000 to, investitie aflata in derulare si preconizata a se finaliza in anul 2021.

 

b)      ELEMENTE DE EVALUARE GENERALA

 

Principalele elemente de evaluare generala in ultimii trei ani se prezinta astfel:

Nr.

Elemente

U.M.

2018

2019

2020

crt.

1.

Capital social

lei

34.342.574

34.342.574

35.399.149

2.

Trafic portuar (fara containere)

mii to

1.895*

1.901

1.766

3.

Numar containere

mii

81

84

64

4.

TEU-ri containere

mii

137

142

101

5.

% piata detinuta

%

» 5

» 5

» 5

6.

Numar mediu salariati

pers.

396

379

388

7.

Cifra de afaceri

lei

74.678.818

76.921.205

66.439.712

8.

Total venituri

lei

78.503.999

90.672.264

71.003.280

9.

Total cheltuieli

lei

63.954.577

69.223.303

68.396.481

10.

Profit brut

lei

14.549.422

21.448.961

2.606.799

11.

Lichiditate

lei

44.316.871

41.966.630

9.398.706

* in raportarea anului 2018 valoarea traficului portuar comunicat era de 2.593 mii to; incepand cu anul 2019 s-a utilizat o noua metodologie de calcul, valoarea comparabila fiind cea prezentata.

Traficul portuar la nivelul anului 2020 a inregistrat o scadere cu 9,73%, pe fondul reducerii volumelor de marfuri, ca efect al pandemiei Covid 19.

 

            1.1.2.   EVALUAREA NIVELULUI TEHNIC, SERVICII PRESTATE SI PIATA DE   DESFACERE

           Principalele servicii prestate de SOCEP S.A. sunt:

            - manipulari marfuri, respectiv incarcari/descarcari marfuri solide vrac sau ambalate, inclusiv containere;

            - depozitari marfuri: marfuri solide vrac sau ambalate, inclusiv containere;

            - alte servicii.

            Piata de desfacere (vanzare) a acestor servicii este reprezentata de operatorii economici ce tranziteaza marfuri prin Portul Constanta si Constanta Sud Agigea.

            Evolutia ponderii acestor servicii in cifra de afaceri in ultimii trei ani se prezinta astfel:

 

SERVICII

2018

2019

2020

Lei

%

lei

%

Lei

%

1. manipulari

60.602.969

81,15%

62.407.522

81,13%

56.664.998

85,29%

2. depozitari

13.493.577

18,07%

13.373.251

17,39%

9.138.814

13,75%

3. alte servicii

582.272

0,78%

1.140.432

1,48%

635.900

0,96%

TOTAL

74.678.818

100%

76.921.205

100%

66.439.712

100%

Variatia traficului de marfuri prin Portul Constanta se reflecta si in ponderea principalelor servicii in cifra de afaceri realizata.

Consideram ca, desi exista o puternica concurenta pe piata serviciilor portuare, SOCEP SA va reusi mentinerea unei cote de piata a serviciilor portuare de aproximativ 5%.

            In acest moment nu exista produse noi avute in vedere pentru care sa se afecteze un volum substantial de active in viitorul exercitiu financiar.

Mentionam ca in cursul anului 2019 s-a demarat realizarea unui terminal de cereale, proiect a carui executie se va intinde pe perioada anilor 2019 – 2021.

            1.1.3.  APROVIZIONAREA TEHNICO – MATERIALA

 

            Serviciile de exploatare portuara prestate de SOCEP S.A. implica aprovizionari de utilitati (energie electrica, termica, apa, comunicatii), combustibili, piese de schimb si materiale consumabile diverse.

            Pentru utilitati sursele de aprovizionare sunt asigurate atat de Administratia Portului cat si de alti furnizori si sunt livrate in baza contractelor economice incheiate, in cantitatile solicitate. Pentru combustibili si materiale diverse sursele de aprovizionare sunt asigurate atat de pe platforma portuara cat si de pe piata Municipiului Constanta.

            Preturile de aprovizionare sunt de regula variabile, dificil de mentinut constante pe durate lungi de timp, utilizand de regula selectia de oferte.

            1.1.4. EVALUAREA ACTIVITATII DE VANZARE

            Activitatea societatii consta in prestari servicii (manipulari), si nu in vanzarea de produse.

In momentul de fata, in Portul Constanta principalii competitori sunt CHIMPEX S.A., UMEX S.A. si Constanta South Container Terminal SRL. Ponderea de piata este de 5% din volumul marfurilor derulate in Portul Constanta.

1.1.5. FORTA DE MUNCA ANGAJATA

            Numarul de salariati pe categorii de meserii si grad de instruire este dimensionat in functie de volumul de activitate, tehnologiile de lucru utilizate si alte criterii specifice activitatii de exploatare portuara.

            Evolutia principalelor categorii de salariati in ultimii trei ani a fost urmatoarea:

Categorie / meserie

2018

2019

2020

1.Docheri, conducatori utilaje

192

181

187

2.Operatori dana, gestionari

76

76

82

3.Auxiliari, intretinere

73

66

61

4. Conducere, functionari

55

56

61

    TOTAL:

396

379

391

 

Numarul de personal este influentat direct de productivitatea muncii, de evolutia traficului portuar si structurii acestuia.

            1.1.6. IMPACTUL ACTIVITATII SOCEP S.A. ASUPRA MEDIULUI

            SOCEP S.A. isi desfasoara activitatea numai pe baza avizelor si autorizarilor obtinute de la autoritatea de mediu, respectandu-se astfel legislatia privind protectia mediului inconjurator. Din acest punct de vedere societatea este controlata de organele specializate ale institutiilor statului, nu a fost sanctionata pe aceasta linie si nu exista nici un litigiu in acest sens.

            1.1.7. ACTIVITATEA DE CERCETARE SI DEZVOLTARE

            Datorita specificului activitatii societatii, in exercitiul financiar al anului 2020 nu au fost efectuate cheltuieli pentru activitatea de cercetare si dezvoltare. In anul 2021 nu sunt preconizate astfel de cheltuieli.

 

         1.1.8.  ACTIVITATEA PRIVIND MANAGEMENTUL RISCULUI

            SOCEP S.A. este expusa urmatoarelor riscuri aferente instrumentelor financiare:

c)      riscul de credit

d)      riscul de lichiditate

e)      riscul de piata.

Managementul societatii se concentreaza asupra imprevizibilitatii pietelor financiare si cauta sa minimalizeze potentialele efecte nefavorabile asupra performantelor financiare ale societatii. Societatea nu utilizeaza instrumente financiare derivate pentru a se proteja impotriva expunerii la risc.

f)       Riscul de credit

Riscul de credit reprezinta riscul ca societatea sa suporte o pierdere financiara, daca un client sau o contraparte intr-un instrument financiar nu reuseste sa-si indeplineasca obligatiile contractuale. Aceasta rezulta in principal din creante fata de clienti si numerar si echivalente de numerar.

Atunci cand evalueaza riscul de credit pentru banci si investitii financiare, managementul societatii se bazeaza pe evaluari independente cu privire la rating-ul acestora. Pentru clienti nu exista o evaluare independenta, managementul societatii evaluand situatia financiara a clientilor in functie de: bonitate, experienta trecuta si alti factori. Limitele de risc individuale se stabilesc pe baza calificativelor interne, conform limitelor stabilite de conducerea societatii.

Valoarea maxima a expunerii la riscul de credit a fost urmatoarea:

- lei -

 

31.12.2018

31.12.2019

31.12.2020

Clienti si alte creante

15.205.514

17.426.954

21.107.844

Numerar si echivalente de numerar

44.316.871

41.966.630

9.398.706

TOTAL

59.522.385

59.393.584

30.506.550

b) Riscul de lichiditate

Riscul de lichiditate este riscul pe care societatea poate sa-l intampine cu privire la indeplinirea obligatiilor asociate datoriilor financiare a caror decontare se realizeaza in numerar sau alte active financiare. Managementul societatii urmareste previziunile privind necesarul de lichiditati al societatii pentru a se asigura ca exista numerar suficient pentru a raspunde nevoilor operationale. Conducerea societatii investeste surplusul de numerar in depozite la termen cu o scadenta de maximum 3 luni, asigurandu-se astfel o lichiditate suficienta. Datoriile societatii sunt constituite din datorii fata de furnizori, salariati, bugetul statului si bugetul asigurarilor sociale.

            Societatea a contractat un credit bancar in valoare de 35.090.000 lei in data de 05.10.2015 de la BRD din care s-a utilizat suma de 32.152.074,80 RON. Destinatia creditului a fost de plata partiala a acreditivului documentar de import in valoare de 8.710.550 Euro (deschis de BRD la cererea SOCEP, in favoarea beneficiarului PACECO ESPANA S.A., conform contract emitere acreditiv nr. 209763/05.10.2015). In luna februarie a anului curent s-a realizat conversia monedei creditului din lei in euro. La 31.12.2020 soldul creditului a fost 11.912.758,77 RON.

            In cursul anului 2020, societatea a contractat, de la BRD, un alt credit bancar, denominat in euro, avand drept scop finantarea proiectului Terminal modern de cereale, facilitate aflata in derulare. Soldul acestuia la 31.12.2020 este de 31.079.225,69 lei.

c) Riscul de piata

   - Riscul valutar

Societatea este expusa riscului valutar legat in special de Euro si dolarul american. Riscul valutar este aferent creantelor, numerarului si echivalentelor de numerar in valuta. Societatea nu este acoperita impotriva riscului valutar, insa conducerea primeste regulat previziuni referitoare la evolutia cursului de schimb leu/euro si leu/USD. Deoarece activele financiare exprimate in valuta acopera necesarul curent de finantare al datoriile financiare exprimate in valuta, societatea este expusa riscului valutar, numai in situatia aprecierii monedei nationale.

             - Riscul de pret

          Societatea este expusa la riscul de pret aferent instrumentelor de capitaluri proprii detinute la alte societati si care nu sunt cotate la Bursa de Valori Bucuresti.

          - Riscul de rata a dobanzii

          Riscul de rata a dobanzii la care este expusa societatea este la nivelul celor doua credite contractate de la BRD, pentru cele doua investitii Podul Paceco si Terminalul modern de cereale.

Depozitele bancare ale societatii, care au maturitate mai mica de 3 luni, au o dobanda fixa.

            1.1.9. ELEMENTE DE PERSPECTIVA ALE ACTIVITATII SOCEP S.A.

            Tendintele fluctuante ale traficului portuar si cifrei de afaceri manifestate in ultimii trei ani vor fi prezente in cursul anului 2021. Mentinerea unor tarife de referinta in Euro va influenta cifra de afaceri in conditiile evolutiei imprevizibile a cursurilor valutare.

            Mentionam ca trecerea la tarife in lei nu se poate face cu mare usurinta, intrucat partenerii nostri de afaceri solicita comparabilitatea acestora cu tarifele externe.

            Cheltuielile de capital, care urmeaza a fi programate in anii urmatori, vor avea in vedere, in special, inlocuirea utilajelor invechite cu altele noi sau modernizarea celor existente care vor asigura mentinerea capacitatilor de exploatare portuara la standarde competitive si realizarea silozului de cereale.

            Estimam ca nu sunt in acest moment evenimente, tranzactii, schimbari economice care sa afecteze semnificativ veniturile din activitatea de baza.

I.2 ACTIVELE CORPORALE ALE SOCEP S.A.

            Principalele active corporale detinute de SOCEP S.A. sunt reprezentate de constructii si utilaje portuare amplasate pe MOL-urile II, III si radacinile acestor MOL-uri din Portul Constanta Nord si ocupa aproximativ 330 mii m.p. din domeniul public al portului.

Constructiile au urmatoarele destinatii si suprafete:

- administrative .......................... 5.000 m.p. din care in proprietate …..........  5.000 m.p.

- magazii depozitare .................. 70.000 m.p. din care in proprietate ............ 41.000 m.p.

- platforme depozitare ............. 212.000 m.p. din care in proprietate …....... 125.000 m.p.

- ateliere reparatii .....................  2.200 m.p. din care in proprietate ..............  2.200 m.p.

- platforme tehnologice ............. 40.000 m.p. din care in proprietate ............   0 (zero) m.p.

            Constructiile care nu sunt in proprietatea SOCEP S.A. sunt inchiriate pana in anul 2050 de la Administratia Portului Constanta.

            Utilajele de exploatare portuara includ: macarale cheu, macarale auto, autostovuitoare, tractoare, poduri containere, utilaje specifice operarii de marfuri vrac minerale.

            Intregul parc de utilaje este in proprietatea SOCEP SA.

            Gradul mediu de uzura al activelor corporale pe grupe de imobilizari la 31.12.2020 se prezinta astfel:

-           constructii       : »   8%

-           utilaje portuare            : » 55%.

            La data prezentei nu exista potentiale probleme legate de proprietatile SOCEP S.A.

I.3 PIATA VALORILOR MOBILIARE EMISE DE SOCEP S.A.

            Valorile mobiliare emise de SOCEP S.A. in numar de 353.399.149 actiuni nominative dematerializate cu valoarea nominala de 0,10 lei sunt tranzactionate la Bursa de Valori Bucuresti, categoria Standard, simbol "socp", incepand cu luna Octombrie 2005. Societatea nu a emis obligatiuni sau alte titluri de creanta.

Din anul 2012 SOCEP S.A. este actionar unic la societatea cu raspundere limitata SOCEFIN S.R.L. CONSTANTA, in conformitate cu Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 23 februarie 2012. SOCEFIN S.R.L. Constanta are ca obiect principal de activitate cod CAEN 6420 – activitati ale holdingurilor si un capital social in suma de 30.000.000 lei.

            In anul 2020 s-au distribuit dividende, in suma de 4.497.432,11 lei (prin DEPOZITARUL CENTRAL).

In anul 2021 SOCEP nu intentioneaza sa emita obligatiuni.

I.4 CONDUCEREA SOCEP  S.A.

             In conformitate cu hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din 14 decembrie 2012, societatea este administrata in sistem dualist de un Consiliu de Supraveghere si un Directorat care isi desfasoara activitatea in conditiile prevazute de lege.

 Incepand din data 11.06.2018 Consiliul de Supraveghere este format din 3 membri, in urma hotararii AGOA/26.04.2018. Componenta Consiliului de Supraveghere este urmatoarea:

-    DUSU NICULAE            -        Presedinte, varsta 65 ani, economist, vechime in functii de conducere peste 25 ani, detine 12.746.697 actiuni SOCEP;

-    DUSU ION                      -        Vicepresedinte, varsta 63 ani, inginer, vechime in functii de conducere  peste 25 ani, detine 7.566.491 actiuni SOCEP;

§  SAMARA STERE            -        Vicepresedinte, varsta 69 ani, economist, vechime in functii de conducere peste 25 ani, detine 39.798.742 actiuni SOCEP.

 

Directoratul este format din 5 membri, la data de 31.12.2020 componenta Directoratului SOCEP SA este urmatoarea:

·    Cazacu Dorinel             -           Presedinte Directorat

·      Codet Gabriel               -           Membru

·    Pavlicu Ramona            -           Membru

·    Ududec Cristian Mihai -           Membru

·    Stefanescu Niculaie      -           Membru

 

Membrii Directoratului au fost numiti in conformitate cu prevederile Actului Constitutiv al SOCEP SA, prin Hotararile Consiliului de Supraveghere.

Membrii Directoratului isi desfasoara activitatea in baza Contractelor de mandat aprobate de Consiliul de Supraveghere.

Dl. Dorinel Cazacu indeplineste functia de presedinte al Directoratului. Directorii isi desfasoara activitatea in baza contractelor de mandat incheiate conform prevederilor legale si nu au fost implicati in litigii sau proceduri administrative.

 

I.5. SITUATIA FINANCIAR – CONTABILA

            Situatiile financiare individuale incheiate la 31.12.2020 sunt anexate. Ele au fost intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS) asa cum au fost adoptate de Uniunea Europeana si au fost auditate de societatea JPA AUDIT&CONSULTANTA SRL, reprezentata legal de domnul Toma Florin, conform raportului anexat.

a) Situatia pozitiei financiare:                                                                       

- lei -

 

INDICATORI

U.M.

31.12.2018

31.12.2019

31.12.2020

I.         ACTIVE TOTALE

lei

198.724.961

355.611.114

406.211.670

1.1.

Active imobilizate

137.335.317

294.731.196

374.582.942

1.2.

Stocuri

863.563

1.306.149

914.175

1.3.

Clienti si alte creante

15.137.516

15.946.258

19.992.312

1.4.

Creante privind impozitul pe profit

832.747

1.480.697

1.115.533

1.5.

Cheltuieli in avans

170.948

180.184

208.004

1.6.

Numerar si echivalente de numerar

44.384.869

41.966.630

9.398.706

II.        PASIVE TOTALE

lei

198.724.961

355.611.114

406.211.670

2.1.

Capitaluri proprii

160.318.460

173.978.931

188.320.925

2.2.

Furnizori si alte datorii

8.470.704

6.008.078

9.521.812

2.3.

Datorii leasing aferente drepturilor de utilizare

0

153.793.525

158.509.634

2.4.

Datorii privind impozitul pe profit amanat si impozitul pe profit curent

6.063.938

3.782.811

6.369.311

2.5.

Imprumuturi pe termen lung (inclusiv dobanda)

23.331.057

17.144.765

43.012.076

2.6.

Provizioane

518.323

869.175

452.324

2.7.

Venituri in avans

22.479

33.829

25.588

 

b) Contul de profit si pierderi

                                                                                                                                 - lei –

 

INDICATORI

U.M.

31.12.2018

31.12.2019

31.12.2020

I.

CIFRA DE AFACERI

lei

74.678.818

76.921.205

66.439.712

II.

VENITURI TOTALE

78.503.999

90.672.264

71.003.280

III.

CHELTUIELI TOTALE

63.954.577

69.223.303

68.396.481

IV.

PROFIT BRUT

14.549.422

21.448.961

2.606.799

Dintre activele cu pondere de cel putin 10% din total active fac parte constructiile (12,16 %), instalatii tehnice (13,73%) si activele aferente drepturilor de utilizare (37,12%), iar ca element de cheltuieli cu o pondere de cel putin 15% din vanzarile nete (cifra de afaceri) fac parte cheltuiala cu beneficiile angajatilor (41,55%) si cheltuielile cu amortizarea si deprecierea (21,92%).

 

c) Fluxuri de trezorerie                                                                                                                                                                                                                               - lei 

Denumirea elementului

31.12.2018

31.12.2019

31.12.2020

FLUXURI DE NUMERAR DIN ACTIVITATI DE EXPLOATARE

Incasari de la clienti

76.793.374

86.856.658

69.975.952

Plati catre furnizori si angajati

-54.872.946

-51.891.543

-44.361.972

Dobanzi platite

0

0

0

TVA si alte impozite (mai putin impozitul pe profit)

-3.894.633

-6.145.346

-3.593.568

Impozit pe profit platit

-1.539.557

-3.186.457

-146.191

Alte incasari

3.736.470

5.629.632

2.432.728

Alte plati

-1.027.107

-5.952.140

-1.201.220

I. NUMERAR NET DIN ACTIVITATILE DE EXPLOATARE

19.195.601

25.310.804

23.105.729

FLUXURI DE NUMERAR DIN ACTIVITATI DE INVESTITII

Plati pentru achizitionarea de imobilizari necorporale

-1.742

0

0

Plati pentru achizitionarea de imobilizari corporale

-2.770.908

-28.585.386

-74.324.042

Plati pentru achizitionarea de actiuni

0

-110

 

Plati pentru achizitionarea actiunilor in cadrul fuziunii

0

0

-4.084.532

Incasari din vanzarea sau lichidarea de titluri imobilizate

23.919

0

0

Incasari din vanzarea de imobilizari corporale

720.176

424.759

0

Incasari din fuziune

0

0

1.596.391

Dobanzi incasate

222.306

317.794

109.425

Dividende incasate

100.158

10.580.358

39.906

II. NUMERAR NET DIN ACTIVITATI DE INVESTITII

-1.706.091

-17.262.585

-76.662.852

FLUXURI DE NUMERAR DIN ACTIVITATI DE FINANTARE

 

 

 

Incasari din imprumuturi pe termen lung

0

0

47.122.463

Restituire imprumut pe termen lung

-6.163.242

-10.377.082

-21.483.061

Dobanzi platite aferente incasari din imprumuturi pe termen lung

-862.718

-776.570

-260.095

Dividende platite

-4.184.723

0

-3.897.466

III. NUMERAR NET DIN ACTIVITATI DE FINANTARE

-11.210.683

-11.153.652

21.481.841

IV. CRESTEREA NETA A NUMERARULUI SI ECHIVALENTELOR DE NUMERAR (I + II + III)

6.278.827

-3.105.433

-32.075.282

V. INCIDENTA VARIATIEI CURSURILOR DE SCHIMB

355.601

755.192

-492.641

VI. NUMERAR SI ECHIVALENTE DE NUMERAR LA INCEPUTUL EXERCITIULUI FINANCIAR

37.682.443

44.316.871

41.966.630

VII. NUMERAR SI ECHIVALENTE DE NUMERAR LA 31.12.

44.316.871

41.966.630

9.398.706

 

I.6 INDICATORII ECONOMICO-FINANCIARI

 

 

INDICATORI

MODUL DE CALCUL

REZULTATE

2019

2020

1.

Lichiditatea curenta

Active curente/Datorii curente

3,47

1,63

2.

Grad indatorare

Capital imprumutat

--------------------------------- x 100

Capital propriu

 

Capital imprumutat

------------------------------ x 100

Capital angajat

 

 

94,32

 

 

 

48,54

 

105,27

 

 

 

51,28

 

 

3.

Viteza de rotatie a debitelor clienti

Sold mediu clienti

---------------------------- x 360

Cifra de afaceri

 

 

70,89

86,02

4.

Viteza de rotatie a activelor imobilizate

Cifra afaceri/Active imobilizate

0,26

0,18

 

I.7. SCHIMBARI CARE AFECTEAZA CAPITALUL SI ADMINISTRAREA SOCIETATII COMERCIALE

 

7.1. In perioada de referinta nu s-au inregistrat cazuri de imposibilitate de respectare a obligatiilor financiare fata de creditori sau salariati.

 

7.2. Fata de 31.12.2019, situatia principalilor actionari semnificativi sau grupe de actionari la 31.12.2020 se prezinta dupa cum urmeaza:

 

ACTIONARI (GRUPE)

U.M.

31.12.2019

31.12.2020

1.

GRUPUL DD SA CONSTANTA

%

32,3737

55,3146

2.

CELCO SA

%

24,6427

0

3.

SAMARA STERE

%

11,5887

11,2429

4.

DUSU NICULAE

%

2,5935

3,6008

5.

DUSU ION

%

1,0851

2,1375

6.

PERSOANE FIZICE

%

20,9791

19,5366

7.

PERSOANE JURIDICE

%

6,7372

8,1676

TOTAL

%

100

100

 

            DIRECTOR GENERAL,                                         DIRECTOR ECONOMIC,

DORINEL CAZACU                                              CRISTIAN MIHAI UDUDEC

 

Raportului anual aferent exercitiului financiar incheiat la 31 decembrie 2020 este disponibil incepand cu data de 29 aprilie 2021, ora 8.00, dupa cum urmeaza:

-         in format electronic pe website-ul societatii, la rubrica „Relatia cu investitorii - Rapoarte BVB – Anuale finale”  http://www.socep.ro/rapoarte-bvb.htm

-          Raportul anual 2020 poate fi accesat la linkul de  mai jos:

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.