joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE SA - TBK

Hotarari AGA E_ 21 decembrie 2020

Data Publicare: 21.12.2020 15:40:18

Cod IRIS: F11CD

Nr. de inreg.  418/ 21.12.2020

            Catre,

            Bursa de Valori Bucuresti S.A.

            Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

 

 

 

RAPORT CURENT

Conform Anexei 12 a Regulamentului ASF 5/2018

privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului

21.12.2020

Denumirea emitentului

TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A.

Sediul social

Bistrita, Calea Moldovei nr. 5, judetul Bistrita-Nasaud

Numarul  de Telefon/Fax

0263-235900/ 0263-235910

Codul unic de inregistrare la ORC

19044296

Nr. de ordine in  registrul  comertului

J06/674/2006

Capital subscris si varsat

500.000 lei

Piata reglementata

Piata reglementata la vedere, Segment Principal, Categorie Standard

 

I.                   Evenimente importante de raportat

a)       Schimbari in controlul asupra emitentului  – nu este cazul;

b)       Achizitii sau instrainari substantiale de active - nu este cazul;

c)        Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment  - nu este cazul;

d)       Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2007- nu este cazul;

e)        Alte evenimente :

Soc. TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. in calitate de emitent de instrumente financiare, aduce la cunostinta celor interesati faptul ca, in data de 21 decembrie 2020, cu incepere de la ora 10.00,  la Bistrita, s-a desfasurat  sedintea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii, legal si statutar constituita la prima convocare si pune la dispozitia acestora Hotararea AGEA nr.13 din 21 decembrie 2020 , adoptata cu aceasta ocazie .

 

 

Soc. TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A.

Niculae Dan

                                                                                                             Presedinte al  Consiliului de Administratie

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                        HOTARAREA NR.13

A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

SOCIETATII TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A., Bistrita

                                                                                             din data de 21 decembrie  2020

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (AGEA) Societatii TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. (Societatea), avand sediul din Bistrita, str. Calea Moldovei, nr. 13, jud. Bistrita Nasaud, persoana juridica romana avand ca unic obiect de activitate intermedierea in asigurari, autorizata de Autoritatea de Supraveghere Financiara in baza Deciziei CSA nr. 114.420/2006 si inmatriculata in Registrul Brokerilor de Asigurare sub nr. RBK-374/17.11.2006, identificata prin CUI 19044296, inregistrata la ORC Bistrita cu numarul J06-674/2006, convocata cu respectarea prevederilor  Legii 31/1990 privind societatile, republicata,  cu modificarile si completarile ulterioare,  Actului constitutiv,  Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului ASF  nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,

adopta azi, in sedinta desfasurata la data de  21 decembrie 2020 , ora 10.00,  la Bistrita , jud. Bistrita-Nasaud, cu un cvorum de  77,1278 din totalul de 2.500.000 drepturi de vot aferente celor 2.500.000 de actiuni emise de Societate , reprezentand un numar total de  1.928.195  voturi valabil exprimate , urmatoarea  :

 

                                                                                                                H O T A R A R E

                                                                           asupra punctelor aflate pe ordinea de zi , dupa cum urmeaza :

 

 

Abrogarea pct.6  din Hotararea AGEA nr.11/29.07.2020 si adoptarea unor noi hotarari, dupa cum urmeaza  :

 

           1. Aprobarea modificarii Actului constitutiv al societatii, ca efect al :

-  modificarii numarului membrilor Consiliului de Administratie, in vederea alinierii la principiile de guvernanta corporativa si a cvorumului necesar adoptarii deciziilor acestuia;

- inchiderii/deschiderii unui punct de lucru al societatii (Bucuresti), dupa finalizarea achizitiei aprobate la pct.1;  

- eliminarii din obiectul secundar de activitate al societatii, a codului CAEN 6621( Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor), in conformitate prevederile art.19(3) din Norma ASF 19/2018 privind distributia de asigurari, cu privire la activitatile permise companiilor de brokeraj, pe langa activitatea de distributie de asigurari   ;

- necesitatii introducerii unei prevederi care sa permita participarea  actionarilor la adunarile generale prin utilizarea de mijloace electronice:

 

Ø  Art. 4 pct. 4.3. paragraf 2  : „Societatea detine puncte de lucru in :

- Bucuresti, str. Buzesti, nr.59, bl.A5, sc.4, et.1, ap.66, Sector1; - se modifica si va avea urmatorul continut :

   4.3. par.2  : ” Societatea detine puncte de lucru in :

                        - Bucuresti, str.Elena Caragiani nr.21D, ap.1 Sector 1;”

Ø  Art. 6  Obiectul de activitate al Societatii , pct.6.3. „Alte activitati 6621- Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor” - se elimina.

Ø  Art.12. Convocarea si desfasurarea Adunarii Generale a Actionarilor se completeaza cu un pct. nou 12.11., care va avea urmatorul continut :

12.11. „Societatea poate utiliza mijloace electronice pentru a permite participarea si votul actionarilor la Adunarea Generala, cu hotararea prealabila a Consiliul de Administratie care aproba si procedurile ce trebuie indeplinite in vederea utilizarii respectivelor mijloace. In acest caz, convocatorul va cuprinde informatiile necesare privind participarea si exercitarea dreptului de vot in cadrul Adunarii Generale.”

Ø  Art. 14. Administrarea si Conducerea Societatii ,pct 14.1. „Societatea este administrata in sistem unitar, de catre un Consiliu de administratie, format din 3 administratori, persoane fizice romane si/sau straine, desemnati de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, care le stabileste si remuneratia.- se modifica si va avea urmatorul continut :

14.1. „Societatea este administrata in sistem unitar, de catre un Consiliu de administratie, format din 5 administratori, persoane fizice romane si/sau straine, desemnati de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, care le stabileste si remuneratia.

Ø  Art. 14. Administrarea si Conducerea Societatii ,pct 14.4.- Consiliul de Administratie va fi format din 3  administratori: un presedinte si doi membri.- se modifica si va avea urmatorul continut :

14.4. „Consiliul de Administratie va fi format din 5 administratori: un presedinte si patru membri.

Ø  Art.14 pct. 14.6. „ Conducerea executiva a Societatii este delegata, de catre Consiliul de Administratie, catre doi directori un Director general si un Director executiv.

Presedintele Consiliului de Administratie indeplineste si functia de Director general.

Directorii pot fi numiti dintre administratori sau din afara Consiliului de Administratie. Directorii pot fi revocati oricand de catre Consiliul de Administratie.

Revocarea din functie a Directorului general, presupune si pierderea calitatii de presedinte al Consiliului de Administratie. „- se modifica prin eliminarea  paragrafelor 2 si 5  si va avea urmatorul continut :

14.6. „ Conducerea executiva a Societatii este delegata, de catre Consiliul de Administratie, catre doi directori un Director general si un Director executiv.

Directorii pot fi numiti dintre administratori sau din afara Consiliului de Administratie. Directorii pot fi revocati oricand de catre Consiliul de Administratie.”

Ø  Art.15. Sedintele Consiliului de Administratie , pct. 15.1. “Consiliul de Administratie se intalneste trimestrial, la convocarea Presedintelui Consiliului de Administratie, care va cuprinde data si locul unde se va tine sedinta, precum si ordinea de zi. In caz de urgenta, Consiliul de Administratie va putea decide asupra unor puncte care nu sunt prevazute in ordinea de zi. “- se comaseaza cu prevederea de la vechiul pct. 15.2 si va avea urmatorul continut :

15.1. “Consiliul de Administratie se intalneste trimestrial, la convocarea Presedintelui Consiliului de Administratie, care va cuprinde data si locul unde se va tine sedinta, precum si ordinea de zi.

In caz de urgenta, Consiliul de Administratie va putea decide asupra unor puncte   care nu sunt prevazute in ordinea de zi.

Ordinea de zi este stabilita de catre Presedinte, care vegheaza asupra informarii adecvate a membrilor Consiliului cu privire la punctele aflate pe ordinea de zi si prezideaza intrunirea.”

Ø  Art. 15 pct.15.2. se modifica cu o prevedere noua si va avea urmatorul continut :

15.2.Consiliul de Administratie este, de asemenea, convocat la cererea motivata a cel putin 2 dintre membrii sai sau a Directorului general. In acest caz, ordinea de zi este stabilita de catre autorii cererii. Presedintele este obligat sa dea curs unei astfel de cereri.”

Ø  Art.15 pct.15.3. Pentru validitatea deciziilor Consiliului de Administratie este necesara prezenta a cel putin doi membri. Deciziile se iau cu votul majoritatii membrilor Consiliului de Administratie”- se modifica si va avea urmatorul continut  :

15.3. Pentru validitatea deciziilor Consiliului de Administratie este necesara prezenta a cel putin trei membri. Deciziile se iau cu votul majoritatii membrilor Consiliului de Administratie”

Ø  Art.16 Atributiile Consiliului de Administratie ,pct. 16.3. “In relatiile cu tertii si in justitie, Consiliul de Administratie reprezinta Societatea. In situatia delegarii atributiilor de conducere catre directori, puterea de a reprezenta Societatea apartine  Directorului general .”- se modifica si va avea urmatorul continut  :

16.3.” Presedintele Consiliului de Administratie coordoneaza activitatea consiliului si raporteaza cu privire la aceasta Adunarii Generale a Actionarilor. El vegheaza la buna functionare a organelor Societatii.”

           

Structura votului : 100 % pentru , 100 % impotriva , 100 % abtinere

 

2.      Abrogarea pct.7 din Hotararea AGEA nr.11/29.07.2020 si aprobarea actualizarii Actului constitutiv al Societatii, in conformitate cu modificarile de la pct.1 din prezenta Hotarare.

 

Structura votului : 100 % pentru , 100 % impotriva , 100 % abtinere

 

3.      Aprobarea datei de 12.01.2021 ca “data de inregistrare” care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinare a Actionarilor in conformitate cu prevederile art.86(1) din Legea emitentilor, data de 11.01.2021 reprezentand  “ex-date”.

 

        Structura votului : 100 % pentru , 100 % impotriva , 100 % abtinere

 

4.      Mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie dl. Niculae Dan, sa semneze in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la Adunare, Hotararea AGEA si Actul constitutiv, modificat.

 

               Structura votului : 100 % pentru , 100 % impotriva , 100 % abtinere

 

5.      Mandatarea  Directorului  General  dl. Niculae Dan si a Directorului Departamentului juridic dna Denes Adriana,  sa indeplineasca toate formalitatile legale privind obtinerea aprobarii prealabile de la ASF pentru modificarea Actului constitutiv precum si pentru inregistrarea Hotararii AGEA la ORC de pe  langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia  in Monitorul oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

 

Structura votului : 100 % pentru , 100 % impotriva , 100 % abtinere

 

              Prezenta hotarare a fost redactata si semnata azi, 21 decembrie 2020, in 5(cinci) exemplare originale .

 

 

Presedinte al Consiliului de Administratie 

NICULAE DAN

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.