RAPORT CURENT conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data: 18.10.2022
BANCA TRANSILVANIA S.A. CLUJ-NAPOCA
Sediul social: Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr. 30-36
Numar telefon/fax: 0264/407150/407179
Numar/data inregistrarii la ORC: J12/4155/1993
CUI: 5022670
Capital social subscris si varsat: 7.076.582.330 lei
Piata reglementata de tranzactionare: Bursa de Valori Bucuresti
1. Evenimente importante de raportat
a) Schimbari in controlul asupra emitentului – nu este cazul.
b) Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul.
c) Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment – nu este cazul.
d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2017– nu este cazul.
e) Alte evenimente: Hotararile Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Bancii Transilvania S.A.
In data de 18.10.2022 a avut loc Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Bancii Transilvania S.A. Cluj-Napoca.
La Adunarea Generala Extraordinara au fost prezenti actionari care au reprezentat 65,85% din numarul total de actiuni cu drept de vot, respectiv 465.309.427 actiuni.
In urma dezbaterilor, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor a adoptat urmatoarele hotarari cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a Convocatorului publicat:
1. Aprobarea unei program de emisiuni de obligatiuni corporative, denominate in euro si/sau lei si/sau in alta valuta, dupa caz, in conditiile pietei in ceea ce priveste rata dobanzii, cu o scadenta de maximum 10 ani, cu frecventa cuponului anuala sau semianuala, pentru o suma de maximum un miliard euro sau echivalent, pe baza unei structuri flexibile, prin mai multe emisiuni separate, derulate pe o perioada de maximum 10 ani, cu delegarea competentelor privind stabilirea conditiilor programului de emisiune catre Consiliul de Administratie conform punctului 5 de pe ordinea de zi („Obligatiunile”).
2. Aprobarea desfasurarii unei oferte publice si/sau plasamente private avand ca obiect Obligatiunile din prima transa, oferta care va fi adresata (i) investitorilor calificati si/sau (ii) unui numar de pana la 150 de persoane fizice sau juridice, altele decat investitorii calificati, per stat membru, in conformitate cu cadrul legislativ aplicabil, cu delegarea competentelor catre Consiliul de Administratie privind oferta de Obligatiuni aferenta transelor ulterioare („Oferta”).
3. Aprobarea derularii de catre Societate a tuturor actiunilor si formalitatilor necesare, utile si/sau oportune in scopul admiterii Obligatiunilor la tranzactionare pe piata reglementata administrata de Bursa de Valori Bucuresti si/sau pe piata reglementata si/sau alte locuri de tranzactionare din alte jurisdictii ulterior desfasurarii Ofertei („Admiterea”).
4. Aprobarea desemnarii BT Capital Partners S.A., o persoana juridica infiintata si functionand in conformitate cu legile din Romania, cu sediul social in Romania, Mun. Cluj-Napoca, Str. Constantin Brancusi, nr. 74-76, Brancusi Business Center, Parter, Judetul Cluj, inregistrata la Registrul Comertului Cluj sub nr. J12/3156/1994, EUID: J12/3156/1994, cod unic de inregistrare 6838953, ca unul dintre Intermediarii Ofertei.
5. Aprobarea imputernicirii Consiliul de Administratie, cu posibilitatea de subdelegare, dupa caz:
a) sa emita orice hotarare si sa indeplineasca orice acte si fapte juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor AGEA, inclusiv, fara a se limita la, negocierea, stabilirea si aprobarea tipului si valorii de emisiune a Obligatiunilor, transele de emisiune, pretului de emisiune in conformitate cu conditiile pietei, precum si alti termeni si conditii finale ale Obligatiunilor, a conditiilor contractuale, de tragere, de rambursare anticipata, a dobanzilor, a taxelor si tarifelor, a garantiilor, acordarea oricarui tip de garantii reale, asigurarea redactarii si publicarii, daca e cazul, a oricarui prospect de oferta si termeni finali (final terms), precum si negocierea, aprobarea si semnarea oricaror acte ce au legatura cu Oferta si Admiterea, negocierea si semnarea oricaror contracte cu intermediari si consultanti si indeplinirea oricaror acte si fapte juridice necesare, in masura in care sunt conforme cu hotararile AGEA aferente;
b) sa aprobe orice contracte si/sau aranjamente privind Obligatiunile si/sau Oferta si/sau Admiterea sau orice alte aranjamente, prospecte de oferta, orice contracte de subscriere, vanzare, agentie, trust, de consultanta, certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si orice alte acte si documente necesare, sa indeplineasca orice formalitati si sa autorizeze si/sau sa execute orice alte actiuni necesare pentru a da efecte depline emisiunii Obligatiunilor si/sau Ofertei si/sau Admiterii (dupa caz) si sa imputerniceasca reprezentanti ai Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni; si
c) sa semneze orice documente, in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa depuna, sa solicite publicarea hotararii in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa ridice orice documente, precum si sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor AGEA.
6. Aprobarea datei de 15 noiembrie 2022 ca data de inregistrare si a ex-date – 14 noiembrie 2022, pentru identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de alte drepturi si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGEA.
CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
PRESEDINTE,
Horia CIORCILA