vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


TERAPLAST SA - TRP

Hotarari AGA O & E 28.04.2022

Data Publicare: 28.04.2022 20:51:28

Cod IRIS: 45576

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 republicata si Regulamentul ASF nr. 5/2018

Data raportului: 28.04.2022

Denumirea societatii emitente: TERAPLAST S.A.

Sediul social: Sat Saratel, comuna Sieu-Magherus, Calea Teraplast, nr.1, Judetul Bistrita-Nasaud

Telefon/Fax: 0263/238.202; 0263/231.221

Numar de inregistrare ORC: J06/735/1992

Cod unic de inregistrare: 3094980

Capital social subscris si varsat: 217.900.035,80 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti, categoria standard

Simbol de piataTRP

Evenimente importante de raportat:

In data de 28 aprilie 2022, cu incepere de la ora 11:00, respectiv 11:30, la sediul Societatii TeraPlast, precum si prin participarea prin mijloace electronice, a avut loc sedinta Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor, care a fost legal si statutar constituita la prima convocare.

In vederea asigurarii unei informari complete si corecte a actionarilor si potentialilor investitori, redam continutul hotararilor luate de Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor TeraPlast S.A:

 

HOTARAREA nr. 1 din data de 28 aprilie 2022 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

In temeiul art.111 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A. (Societatea), ale prevederilor Legii nr. 24/2017 (Republicata) precum si ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in sat Saratel, com Sieu-Magherus, Calea Teraplast, nr. 1, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, legal si statutar intrunita in data de 28 aprilie 2022, la sediul Societatii, precum si prin participarea prin mijloace electronice, de la ora 11:00 (Ora Romaniei),in prezenta personala, prin reprezentant precum si prin exprimarea de voturi prin corespondenta a unui numar de actionari ce detin 71,146% din totalul de 2.178.997.817 drepturi de vot aferente celor 2.179.000.358 actiuni emise de Societate.

 

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

1.         Aproba situatiile financiare individuale, aferente exercitiului financiar 2021, pe baza Raportului Consiliului de Administratie al Societatii si a Raportului auditorului financiar.

 

 

Exercitiul financiar incheiat la:

Denumirea indicatorului

 

31 decembrie

 2021

 

31 decembrie

2020

Venituri Total

 

531.841.986

 

362.417.107

Alte venituri din exploatare (inclusiv chirii)

 

2.623.223

 

1.823.400

Venituri din subventii

 

1.374.763

 

1.247.947

Modificari in cadrul stocurilor de bunuri finite si productie in curs

 

20.502.164

 

2.512.784

Materiile prime, consumabile folosite si marfuri

 

(382.310.546)

 

(234.270.575)

Cheltuieli cu beneficiile angajatilor

 

(50.270.015)

 

(38.925.704)

Cheltuieli de transport

 

(17.862.197)

 

(14.918.908)

Cheltuieli cu utilitatile

 

(13.471.867)

 

(9.220.227)

Cheltuieli cu ajustarile pentru depreciere si amortizarea

 

(16.478.026)

 

(14.255.359)

Alte cheltuieli

 

(18.677.425)

 

(18.163.992)

Rezultat din exploatare

 

57.272.060

 

38.246.471

 

 

 

 

 

Rezultat financiar

 

1.807.867

 

(4.246.026)

Profitul inainte de impozitare

 

59.079.927

 

34.000.445

 

 

 

 

 

Cheltuiala cu impozitul pe profit

 

(9.732.920)

 

(3.892.245)

Profitul business-ului care isi continua activitatea

 

49.347.007

 

30.108.199

Profitul business-urilor Steel si Profile Tamplarie

 

274.163.434

 

2.995.940

Profitul exercitiului financiar

 

323.510.441

 

33.104.139

 

 

 

 

 

 

 

31 decembrie

2021

 

31 decembrie

2020

Active imobilizate

 

258.198.688

 

168.877.454

Active circulante

 

521.672.309

 

292.459.859

Total capital propriu

 

580.032.553

 

239.463.641

 

 

 

 

 

Datorii pe termen lung

 

55.787.200

 

49.622.358

Datorii curente

 

144.051.245

 

172.251.312

 

Structura votului: Cu un numar de 1.550.056.380 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 1 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.550.056.380 voturi pentru, reprezentand 100% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi impotriva reprezentand 0% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 61.000 voturi abtinere.

 

2.         Aproba repartizarea profitului net total aferent exercitiului financiar 2021, in suma de 323.510.441 lei, dupa cum urmeaza: 

-       Rezerve legale: 16.662.168 lei;

-       Distribuire de dividende, in valoare de 32.684.967,26 lei, dividendul brut/actiune propus fiind de 0,015 lei* aferent trimestrelor II, III si IV al anului 2021. Dividendele urmeaza a fi distribuite in baza prezentei hotarari, la Data Platii, astfel cum este aceasta stabilita mai jos, catre actionarii inregistrati la Data de Inregistrare stabilita mai jos;

-       Dividende in valoare totala de 226.615.937 lei, respectiv 0,13 lei brut/actiune au fost distribuite din profitul inregistrat in trimestrul unu 2021, in baza hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor Societatii din data de 25 iunie 2021 si au fost platite in iulie 2021;

Astfel, valoarea totala a dividendelor care se distribuie pentru exercitiul financiar 2021 este de 259.300.904,26 lei, respectiv 0,145 lei brut pe actiune (din care suma de 0,13 lei brut/actiune a fost deja platita).

-       Majorare de capitalul social: 43.579.988 lei. Majorarea a fost aprobata prin hotararea adunarii generale extraordinare a actionarilor Societatii din data de 25 iunie 2021 si implementata in septembrie 2021, din profitul inregistrat in trimestrul unu al anului 2021;

-       Rezultat reportat: 3.967.380 lei.

 

*La calcularea valorii dividendului brut/actiune s-a avut in vedere numarul de actiuni emise de Societate, din care s-a scazut un numar de 2.541 actiuni care au intrat in contul Societatii (in urma aplicarii algoritmului si rotunjirii rezultatelor la intregul inferior ca urmare a procesarii majorarii capitalului social, realizata in temeiul Hotararii A.G.E.A. nr.1/29.04.2020, respectiv a Hotararii A.G.E.A. nr. 1/25.06.2021) si pe care Societatea le detine la data prezentei, tinand cont de faptul ca actiunile proprii nu dau drept la dividende sau alte drepturi.

 

Structura votului: Cu un numar de 1.550.117.380 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 2 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.516.362.533 voturi pentru, reprezentand 97,822433% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 33.754.847 voturi impotriva, reprezentand 2,177567% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si  0 voturi abtinere.


 

3.         Aproba situatiile financiare consolidate, aferente exercitiului financiar 2021, pe baza Raportului Consiliului de Administratie al Societatii si a Raportului auditorului financiar.

 

 

Exercitiul financiar incheiat la:

 

 

 

31 decembrie

 2021

 

31 decembrie

 2020

 

Venituri din contractele cu clientii

 

615.111.229

 

 396.180.378

Alte venituri din exploatare

 

1.088.999

 

 622.666

Venituri din subventii pentru investitii

 

2.396.968

 

 2.054.541

Modificari in cadrul stocurilor de produse finite si productie in curs

 

17.937.485

 

 (1.731.653)

Materiile prime, consumabile folosite si marfuri

 

(424.446.513)

 

(238.958.599)

Cheltuieli cu beneficiile angajatilor

 

(69.274.901)

 

 (49.866.847)

Cheltuieli de transport

 

(22.306.207)

 

(18.028.567)

Cheltuieli cu utilitatile

 

(17.478.236)

 

(11.231.599)

Amortizare si ajustarile pentru deprecierea activelor imobilizate, net

 

(22.381.746)

 

 (18.641.137)

Alte cheltuieli

 

(27.328.474)

 

(22.549.147)

Rezultat din exploatare

 

53.318.604

 

  37.850.036

 

 

 

 

 

Rezultat financiar, net

 

(2.343.698)

 

 (4.148.908)

Profitul inainte de impozitare

 

50.974.906

 

      33.701.128

Cheltuiala cu impozitul pe profit

 

(8.683.806)

 

(3.999.294)

Profitul business-urilor care-si continua activitatea in Grup

 

42.291.100

 

      29.701.834

 

 

 

 

 

Profitul din vanzarea business-urilor Steel si Profile tamplarie/ Profitul net realizat de aceste businees-uri in 2020, cand erau parte a Grupului

 

189.249.012

 

     47.798.964

Profitul exercitiului financiar

 

231.540.112

 

     77.500.798

 

 

 

 

 

                     
 

 

31 decembrie

 

31 decembrie

 

2021

 

2020

Active imobilizate

 

296.258.629

 

174.507.735

Active circulante

 

583.433.582

 

     198.101.970

Active detinute in vederea vanzarii – Profile tamplarie

 

-

 

25.399.520

Active detinute in vederea vanzarii – Divizia Steel

 

-

 

      333.788.087

 

 

 

 

 

Capital propriu

 

591.530.924

 

334.198.504

Datorii pe termen lung

 

90.275.354

 

59.911.876

Datorii curente

 

197.885.933

 

     171.958.285

Datorii asociate activelor detinute in scopul vanzarii si activitatilor intrerupte

 

-

 

  165.728.647

 

Structura votului: Cu un numar de 1.552.617.380 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 3 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.552.617.380 voturi pentru, reprezentand 100% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi impotriva reprezentand 0% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 0 voturi abtinere.

4.         Aproba raportul de remunerare pentru membrii Consiliului de Administratie si ai directorilor executivi, pentru anul 2021.

Structura votului: Cu un numar de 1.410.489.089 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 4 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.091.747.209 voturi pentru, reprezentand 77,402032% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 318.741.880 voturi impotriva, reprezentand 22,597968% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 142.126.291 voturi abtinere.

 

5.         Aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2021.

Structura votului: Cu un numar de 530.868.414 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 5 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 526.538.306 voturi pentru, reprezentand 99,184335% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 4.330.108 voturi impotriva, reprezentand 0,815665% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 1.021.848.966 voturi abtinere.

Dintre cele 1.021.848.966 voturi de abtinere, 1.021.785.866 sunt date de administratorii societatii care au si calitatea de actionari

6.         Aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli aferent exercitiului financiar al anului 2022.

           

mii lei

Total Grup

Instalatii & Reciclare

Granule & Reciclare

Ferestre & usi

Ambalaje flexibile

Cifra de afaceri

788.967

493.302

186.751

46.967

61.947

% vs 2021

28%

21%

27%

8%

268%

 

 

 

 

 

 

EBITDA

112.204

73.168

33.268

2.102

3.665

% vs 2021

50%

45%

24%

110%

n/a

Marja EBITDA

14,2%

14,8%

17,8%

4,5%

5,9%

 

 

 

 

 

 

Profit net

69.389

44.814

24.113

742

-280

% vs 2021

64%

57%

23%

n/a

n/a

 

Structura votului: Cu un numar de 1.552.740.250  voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 6 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.552.740.250 voturi pentru, reprezentand 100% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi impotriva reprezentand 0% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 0 voturi abtinere;


 

7.         Aproba Programul de Investitii, aferent exercitiului financiar al anului 2022.

Structura votului: Cu un numar de 1.550.240.250 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 7 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.550.229.035 voturi pentru, reprezentand 99,999277% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 11.215 voturi impotriva, reprezentand 0,000723% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 0 voturi abtinere.

8.         Aproba propunerea privind nivelul remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru anul in curs si a limitei generale a remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie, respectiv:

                - Aproba ca remuneratia fixa pentru membrii Consiliului de Administratie (inclusiv pentru Presedintele Consiliului de Administratie) sa fie in cuantum de 2.000 euro net/luna;

                - Aproba limita maxima a remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie – respectiv maxim 200% fata de remuneratia fixa lunara stabilita conform punctului precedent. Remuneratiile astfel stabilite vor fi valabile pana la data urmatoarei adunari generale ordinare prin care se va aproba cuantumul indemnizatiilor administratorilor si/sau a remuneratiilor suplimentare.

Structura votului: Cu un numar de 1.410.676.365 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 8 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.091.928.434 voturi pentru, reprezentand 77,404603% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 318.747.931 voturi impotriva, reprezentand 22,595397% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, si 142.063.885 voturi abtinere.

 

9.         Aproba numirea ca auditor intern al Societatii a Mazars Romania S.R.L., pentru un mandat de 1 (unu) an de la data adoptarii hotararii AGOA, cu o remuneratie de 5.000 euro.

Structura votului: Cu un numar de 1.552.585.379 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 9 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.516.374.723 voturi pentru, reprezentand 97,667719% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 36.210.656 voturi impotriva, reprezentand 2,332281% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 2.100 voturi abtinere;

10.       Aproba radierea din Oficiul Registrului Comertului Bistrita-Nasaud a mentiunilor privind auditorul intern a carui mandat nu va fi prelungit, daca este cazul.

Structura votului: Cu un numar de 1.552.485.479 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 10 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.552.485 voturi pentru, reprezentand 100% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi impotriva reprezentand 0% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 0 voturi abtinere.

11.       Aproba data de 8 iulie 2022 ca „ex date”, respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu art. 2 alin. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018.

Structura votului: Cu un numar de 1.552.679.250 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 11 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.552.579.250 voturi pentru, reprezentand 99,993560% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 100.000 voturi impotriva, reprezentand 0,006440% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 61.000 voturi abtinere.

12.       Aproba data de 11 iulie 2022 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, conform art. 87 din Legea nr. 24/2017 (Republicata) (“Data de inregistrare”).

Structura votului: Cu un numar de 1.552.679.250 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 12 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.550.704.250 voturi pentru, reprezentand 99,872801% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 1.975.000 voturi impotriva, reprezentand 0,127199% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 61.000 voturi abtinere.

 

13.       Aproba data de 29 iulie 2022 ca data platii, astfel cum este definita de art. 87 alin. 2 din Legea nr. 24/2017 (Republicata) si de art. 2 alin. 2 lit. h) si art. 178 din Regulamentul nr. 5/2018 (“Data Platii”)

Structura votului: Cu un numar de 1.552.679.250 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 13 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.552.579.250 voturi pentru, reprezentand 99,993560% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 100.000 voturi impotriva, reprezentand 0,006440% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 61.000 voturi abtinere.

14.       Mandatarea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

Structura votului: Cu un numar de 1.552.734.035 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 14 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.552.734.035 voturi pentru, reprezentand 100% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi impotriva reprezentand 0% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 0 voturi abtinere;


 

 

15.       Mandatarea presedintelui Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Teraplast S.A. sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

Structura votului: Cu un numar de 1.552.740.250 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 15 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.552.740.250 voturi pentru, reprezentand 100% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi impotriva reprezentand 0% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 0 voturi abtinere;

16.       Mandatarea consilierului juridic al societatii, doamna Kinga Vaida, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Structura votului: Cu un numar de 1.552.728.894 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 16 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.552.728.894 voturi pentru, reprezentand 100% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi impotriva reprezentand 0% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 0 voturi abtinere.

 

Prezenta hotarare a fost redactata si semnata azi, 28 aprilie 2022, in 5 (cinci) exemplare originale, dintre care 2 (doua) exemplare pentru Societate si 3 (trei) exemplare pentru a fi depuse la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud.

 

v   

 

HOTARAREA nr. 1 din data de 28 aprilie 2022 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

In temeiul art.113 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A. (Societatea), ale prevederilor Legii nr. 24/2017 precum si ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in sat Saratel, com Sieu-Magherus, Calea Teraplast nr.1, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, legal si statutar intrunita in data de 28 aprilie 2022, la sediul Societatii, precum si prin participarea prin mijloace electronice, de la ora 11:30 (Ora Romaniei), in prezenta personala, prin reprezentant precum si prin exprimarea de voturi prin corespondenta a unui numar de actionari ce detin 71,255% din totalul de 2.178.997.817 drepturi de vot aferente celor 2.179.000.358 actiuni emise de Societate,

 

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

   1.          Aproba valoarea de 300.000.000 lei ca limita maxima de indatorare pe care o poate contracta societatea in perioada 28.04.2022 – 28.04.2023 si aproba garantarea contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

Structura votului: Cu o participare de 1.552.647.818 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 1 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza:  1.544.353.519 voturi pentru, reprezentand 99,465796% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 2.533.176 voturi impotriva, reprezentand 0,163152% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 5.712.430 voturi abtinere, reprezentand 0,367915% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 48.693 voturi neexercitate, reprezentand 0,003136% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta.

 

2.        Aproba suplimentarea limitei maxime de indatorare, prevazuta la pct.1 de mai sus, pe care o poate contracta societatea in perioada 28.04.2022 – 28.04.2023 cu suma de 150.000.000 lei, ce va fi folosita (daca este cazul) exclusiv pentru garantarea imprumuturilor subsidiarelor si aprobarea garantarii contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate de subsidiare, in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

Structura votului: Cu o participare de 1.552.647.818 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 2 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.544.002.934 voturi pentru, reprezentand 99,443217% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 2.538.276 voturi impotriva, reprezentand 0,163480% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 6.057.915 voturi abtinere, reprezentand 0,390167% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 48.693 voturi neexercitate, reprezentand 0,003136% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta.


 

 

3.      Mandatarea Consiliului de Administratie ca, pana la limita maxima de indatorare aprobata, sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, toate actiunile si demersurile necesare sau utile in vederea aducerii la indeplinire a celor aprobate conform pct. 1 si 2 din prezenta. In acest sens, Consiliul de Administratie va emite decizii cu privire la:

-               accesarea unor credite bancare, incheierea unor contracte de credit/de leasing, prelungirea contractelor de credit bancar/de leasing accesate, stabilirea structurii de garantii aferente contractelor de credit/de leasing accesat/prelungit, restructurarea/rescadentarea creditelor acordate, schimbarea structurii garantiilor creditelor existente in sold, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de credit/contractele de leasing/contractele de garantie/actele aditionale la contractele de credit/de leasing, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de credit/de leasing, contractele de garantie sau orice alte documente, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii bancare.

-               garantarea accesarii de catre subsidiarele societatii a unor credite bancare si/sau contracte de credit/de leasing, stabilirea/schimbarea structurii de garantii aferente, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de garantie/actele aditionale, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de garantie, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii.

Structura votului: Cu o participare de 1.552.647.818 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 3 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.546.756.394 voturi pentru, reprezentand 99,620556% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 25.301 voturi impotriva, reprezentand 0,001630% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 5.717.430 voturi abtinere, reprezentand 0,368237% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 148.693 voturi neexercitate, reprezentand 0,009577% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta.

 

4.       Autorizeaza rascumpararea de catre societatea Teraplast S.A. a propriilor actiuni, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, in urmatoarele conditii: Un numar de maxim 2.760.000 actiuni cu valoarea nominala de 0,1 lei/actiune la un pret minim egal cu pretul de piata de la BVB din momentul efectuarii achizitiei si un pret maxim de 2 lei/actiune, pentru o perioada de maximum 18 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a, in cadrul unui program stock option plan, in vederea implementarii unui sistem de remunerare a angajatilor, membrilor conducerii societatilor din Grupul Teraplast, a administratorilor si a directorilor executivi ai Societatii, care sa asigure respectarea principiului performantei pe termen lung si a unui program de fidelizare a personalului ("SOP").

Valoarea nominala a actiunilor proprii astfel rascumparate nu poate depasi impreuna cu orice alte actiuni proprii detinute de Teraplast S.A. pragul de 10% din capitalul social subscris al Teraplast S.A.

Plata actiunilor rascumparate se face din profitul distribuibil sau din rezervele disponibile ale societatii, inscrise in ultima situatie financiara anuala aprobata, cu exceptia rezervelor legale, conform prevederilor art. 103 ind.1 din Legea nr. 31/1990, actualizata.

Structura votului: Cu o participare de 1.552.679.820 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 4 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.290.342.343 voturi pentru, reprezentand 83,104213% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 262.100.186 voturi impotriva, reprezentand 16,880504% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 3.825 voturi abtinere, reprezentand 0,000246% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 233.466 voturi neexercitate, reprezentand 0,015036% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta.

 

5.     Mandatarea Consiliului de Administratie al Societatii pentru punerea in aplicare si pentru aducerea la indeplinire a hotararii de rascumparare actiuni conform pct. 4 de pe ordinea de zi a AGEA, precum si pentru implementarea programului SOP.

Structura votului: Cu o participare de 1.552.679.820 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 5 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.290.608.485 voturi pentru, reprezentand 83,121354% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 261.969.366 voturi impotriva, reprezentand 16,872079% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 30.406 voturi abtinere, reprezentand 0,001958% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 71.563 voturi neexercitate, reprezentand 0,004609% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta.

6.      Mandatarea presedintelui Adunarii Generale Extraordinare a Societatii, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.E.A.

Structura votului: Cu o participare de 1.552.679.820 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 6 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.552.571.161 voturi pentru, reprezentand 99,993002% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi impotriva reprezentand 0% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi abtinere reprezentand 0% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 108.659 voturi neexercitate, reprezentand 0,006998% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta.

7.     Mandatarea consilierului juridic al Societatii, doamna Kinga Vaida, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.E.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Structura votului: Cu o participare de 1.552.679.820 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, Punctul 7 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.552.608.257 voturi pentru, reprezentand 99,995391% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi impotriva reprezentand 0% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, 0 voturi abtinere reprezentand 0% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta si 71.563 voturi neexercitate, reprezentand 0,004609% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta.

Prezenta hotarare a fost redactata si semnata azi, 28 aprilie 2022, in 5 (cinci) exemplare originale, dintre care 2 (doua) exemplare pentru Societate si 3 (trei) exemplare pentru a fi depuse la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud.

 

Presedintele de sedinta

Alexandru Stanean

 

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la

e-mail investor.relations@teraplast.ro sau tel. +40 741 270 439 – persoana de contact: Alexandra Sica.

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.