joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


TURISM COVASNA SA COVASNA - TUAA

Convocare AGA O & E 19.04.2021

Data Publicare: 16.03.2021 9:14:17

Cod IRIS: A0676

      

 

RAPORT CURENT

Conform Regulamentului nr.5/2018

 

 

Data raportului: 16.03.2021

Denumirea emitentului: Turism Covasna SA

Sediul social : Oras Covasna, Str. 1 Decembrie 1918, nr. 1-2, jud. Covasna

Numarul de telefon/fax : 0267-340825, 0267-342222

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 559747

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 14/55/1991

Capitalul social subscris si varsat 47.120.843,30  lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise Bursa de Valori Bucuresti - Piata AeRo

Cod LEI: 254900YRLU5MKSM3LD84

 

           I. Evenimente importante de raportat

a) Schimbari in controlul asupra emitentului, inclusiv schimbari in controlul entitatii care detine controlul asupra emitentului, precum si schimbari in acordurile cu privire la control – Nu este cazul

b) Achizitii sau instrainari substantiale de active - Nu este cazul

c) Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment - Nu este cazul

d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art.82 din Legea nr.24/2017- Nu este cazul

 

          In baza prevederilor Regulamentului 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a Legii nr.24/2017  privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Turism Covasna S.A. raporteaza ca eveniment important convocarea  Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor de la Turism Covasna S.A. pentru data de 19.04.2021, ora 10.00 si Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor de la Turism Covasna S.A. pentru data de 19.04.2021, ora 11.00, conform dispozitiilor Legii nr.31/1990 republicata si modificata cu urmatoarea ordine de zi:

 

  1. Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor:

1. Constatarea majorarii de drept a capitalului social al Societatii Turism Covasna S.A., cu aplicarea corespunzatoare a dispozitiilor art. 322 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 coroborat cu art. 12 din Legea nr. 137/2002, cu suma de 194.600 lei, reprezentand aport in natura, respectiv valoarea terenului in suprafata de 4.338,57 mp mentionat in Certificatul de atestare a dreptului de proprietate Seria M03 nr. 13240 emis de Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri din data de 06.10.2020, situat in str. Mihai Eminescu nr. 160A din oras Covasna, jud. Covasna, de la 47.120.843,30 lei la 47.315.443,30 lei, prin emiterea unui numar de 1.946.000 actiuni nominative in valoare de 0,10 lei fiecare si modificarea corespunzatoare a Actului constitutiv in partea referitoare la valoarea capitalului social, natura aporturilor si numarul actiunilor emise de societate. Actiunile nou emise vor fi atribuite Statului Roman prin Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri.

2. Aprobarea ridicarii dreptului de preferinta al actionarilor inregistrati la data de identificare, in conditiile art. 87 din Legea nr. 24/2017, pentru majorarea de drept a capitalului social constatata prin aceasta hotarare a adunarii generale extraordinare a actionarilor.

3.Aprobarea conversiei in actiuni ordinare, nominative si dematerializate a 9.044.000 actiuni preferentiale cu dividend prioritar, fara drept de vot, simbol de piata TUAA1, care reprezinta 1,9193% din capitalul social al societatii.

4. Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al societatii, dupa cum urmeaza:

(i) Art. 3 alin. (3) al Capitolului I – Denumirea, forma, sediul si durata societatii - va avea urmatorul continut:

Art. 3 - (3) In vederea realizarii obiectului de activitate societatea are deschise urmatoarele puncte de lucru:

Camping Valea Zanelor – oras Covasna, strada Mihai Eminescu, nr.160 si nr.160/A, jud. Covasna;

Depozit Central – oras Covasna, strada Stefan cel Mare, nr.37, jud. Covasna”.

(ii) Art. 7 al Capitolului III – Capitalul social si actiunile societatii - va avea urmatorul continut:

Art. 7 – (1) Capitalul social subscris si varsat este de 47.315.443,30 lei divizat intr-un numar de 473.154.433 actiuni nominative si dematerializate, fiecare in valoare de 0,10 lei.

(2) Capitalul social este format din 46.171.873,30 lei aporturi in numerar si 1.143.570 lei aporturi in natura.”

(iii) Art. 9 al Capitolului III – Capitalul social si actiunile societatii - va avea urmatorul continut:

“Art. 9 – (1) Actiunile societatii sunt nominative, dematerializate, ordinare si indivizibile. Cand o actiune nominativa devine proprietatea mai multor persoane, acestea trebuie sa desemneze un reprezentant unic pentru exercitarea drepturilor rezultand din detinerea acestei actiuni. Actiunile au valoare egala si acorda posesorilor drepturi si obligatii egale.

(2) Actiunile emise de societate sunt tranzactionate pe piata AeRO Standard – sistemul multilateral de tranzactionare al Bursei de Valori Bucuresti.

(iv) Art. 12 al Capitolului III – Capitalul social si actiunile societatii - va avea urmatorul continut:

Art. 12 – (1) Dreptul de proprietate exercitat asupra actiunilor emise de societate se va putea transmite in conformitate cu reglementarile referitoare la transferul valorilor mobiliare ale societatilor admise la tranzactionare pe o piata reglementa.

(2) Pe baza unei hotarari A.G.A. va putea fi schimbata piata de tranzactionare, cu respectarea prevederilor legale.”

(v) Art. 15 alin. (2) si alin. (5) al Capitolului IV – Adunarea generala a actionarilor - va avea urmatorul continut:

Art.15 - (2) Atributiile pe care le exercita adunarile generale ordinare si extraordinare sunt cele prevazute de Legea societatilor. Ori de cate ori trebuie adoptata o hotarare privind o problema care nu este prevazuta de lege ca fiind de competenta uneia dintre cele doua forme ale adunarii generale si nu rezulta, din analiza problemei, ca este legata de gestiunea curenta a societatii, se considera ca ea este de competenta adunarii generale extraordinare.

...

(5) Pentru validitatea deliberarilor adunarii generale extraordinare a actionarilor, la prima convocare, este necesar ca actionarii prezenti sau reprezentati sa detina cel putin doua treimi din numarul total al drepturilor de vot, iar pentru a doua convocare este necesara, in vederea deliberarii, prezenta actionarilor reprezentand cel putin o jumatate din numarul total al drepturilor de vot.”

(vi) Art. 17 alin. (3) si alin. (4) al Capitolului IV – Adunarea generala a actionarilor - va avea urmatorul continut:

“Art. 17 - (3) Adunarea generala este condusa de presedintele consiliului de administratie sau, in lipsa acestuia, de un alt administrator desemnat de presedinte in acest scop.

(4) Actionarii pot participa si vota in cadrul adunarilor generale ale actionarilor conform reglementarilor incidente in materie direct, prin reprezentant sau prin corespondenta.”

(vii) Art. 18 al Capitolului V – Consiliul de Administratie - va avea urmatorul continut:

“Art. 18 – (1) Societatea este administrata, in sistem unitar, de catre un Consiliu de Administratie, organ colegial de conducere, format din minim 3 membri, temporari si revocabili, persoane fizice si/sau juridice, dupa caz, conform Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor care are inscrisa pe ordinea de zi alegerea administratorilor. In cazul in care a fost ales un membru al consiliului de administratie o persoana juridica aceasta va desemna un reprezentant persoana fizica. Durata mandatului fiecarui administrator este stabilita prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor care alege administratorii, ea neputand depasi 4 ani. Administratorii pot fi renumiti pentru mandate de pana la 4 ani.

(2) Membrii consiliului de administratie isi aleg din randul lor un presedinte.

(3) Consiliul de administratie, prin presedinte, reprezinta legal societatea in raporturile cu tertii si isi desfasoara activitatea in conformitate cu prevederile prezentului act constitutiv si ale legislatiei in vigoare.

(4) Consiliul de administratie are puteri depline in luarea oricaror decizii de gestiune si administrare - conform regulii judecatii de afaceri - adoptate in vederea realizarii obiectului de activitate al societatii, in afara celor pe care legea le da in mod expres adunarii generale a actionarilor.”

(viii) Art. 19 alin. (2) si alin. (3) al Capitolului V – Consiliul de Administratie -  va avea urmatorul continut:

“Art. 19 - (2) Remuneratia lunara a presedintelui consiliului de administratie, respectiv a membrilor consiliului de administratie, se va stabili prin A.G.O.A si nu va putea depasi de 3 ori (pentru presedinte), respectiv de 2,5 ori (pentru fiecare membru), salariul mediu brut realizat pe societate in exercitiul financiar anterior. Remuneratia suplimentara a membrilor consiliului de administratie care fac parte din comitetele de specialitate este de 10% din remuneratia lunara cuvenita acestora. Remuneratia variabila a membrilor consiliului de administratie este aprobata de Adunarea Generala a Actionarilor. Remuneratia variabila se va plati membrilor consiliului de administratie in termen de cel mult o luna de la data adunarii generale a actionarilor in care s-au aprobat documentele de inchidere a exercitiului financiar precedent si se va suporta din bugetul anului in curs.

(3) Fiecare membru al consiliului de administratie trebuie sa accepte in mod expres exercitarea mandatului incredintat si sa incheie o asigurare pentru raspundere civila profesionala, in limita stabilita de Adunarea Generala a Actionarilor. Primele de asigurare vor fi suportate de societate.”

(ix) Art. 20 alin. (1), alin. (2), alin. (4), alin. (10) al Capitolului V – Consiliul de Administratie -  va avea urmatorul continut:

“Art. 20 - (1) Consiliul de administratie se va intruni cel putin o data la 3 luni, la convocarea presedintelui. Consiliul de administratie va putea fi convocat si la cererea motivata a cel putin doi dintre membri sai sau a directorului general, ori de cate ori este necesara o astfel de convocare, iar ordinea de zi va fi propusa de catre autorii cererii. Presedintele este obligat sa dea curs unei astfel de cereri.

(2) Convocarea in vederea intrunirii consiliului de administratie va fi transmisa administratorilor cu cel putin 5 zile inainte de data propusa pentru tinerea sedintei. Convocarea sedintei Consiliului de Administratie va fi trimisa fiecarui membru in scris, prin fax sau prin posta electronica, la adresele de fax sau de email ale membrilor Consiliului de Administratie.

(4) Sedintele consiliului de administratie se vor tine la sediul societatii sau in oricare alt loc indicat in convocator si vor fi prezidate si conduse de catre presedinte, ori, in caz de impiedicare fizica sau juridica a acestuia, de catre un alt administrator desemnat de presedinte sau ales in cadrul sedintei pentru aceasta activitate.

...

(10) Administratorii au dreptul sa li se deconteze, de catre societate, toate cheltuielile determinate de deplasarea si participarea la oricare dintre sedintele consiliului de administratie, precum si pentru orice activitate legata de gestiunea si administrarea societatii. Cuantumul sumelor decontabile se stabilesc in contractul de administrare.

(x) Se va elimina art. 201.

(xi) Art. 21 alin. (1) si alin. (2) al Capitolului V – Consiliul de Administratie - va avea urmatorul continut:

Art. 21 - (1) Membrii consiliului de administratie pot fi revocati oricand de catre adunarea generala a actionarilor pentru motive temeinice. Constituie just motiv de revocare:

i. Orice actiune sau inactiune prin care acestia isi incalca cu vinovatie (din culpa sau cu intentie) oricare dintre obligatiile asumate si/sau care-i revin in aceasta calitate potrivit legii, hotararilor adunarilor generale si actului constitutiv;

ii. Neindeplinirea obiectivelor stabilite de catre Adunarea Generala a Actionarilor, in special a prevederilor din bugetul de venituri si cheltuieli;

iii. Hotararea A.G.A. de reorganizare/restructurare a organelor statutare de conducere a societatii, prin modificarea numarului membrilor Consiliului de Administartie sau a formei de administrare;

iv. Modificarea structurii actionariatului in sensul reducerii participatiei unuia dintre actionari (prin vanzare partiala sau totala a pachetului de actiuni detinut, majorari de capital social, fuziuni, divizari, etc.).

(2) In caz de vacanta a unui post al unuia sau mai multor administratori, ceilalti administratori deliberand, procedeaza, cu majoritate, la numirea unui administrator provizoriu, pana la convocarea adunarii generale.

(xii) Art. 22 alin. (2) si alin. (3) al Capitolului VI – Directorii societatii - va avea urmatorul continut:

Art.22 - (2) Contractul de mandat al directorului general/directorilor se va putea incheia pentru o perioada de pana la 4 ani, conform deciziei consiliului de administratie, putand fi reinnoit pentru noi perioade de pana la 4 ani. Directorul general este responsabil cu luarea tuturor masurilor aferente conducerii curente a societatii, in limitele obiectului de activitate al acesteia si cu respectarea competentelor exclusive rezervate de lege sau de actul constitutiv consiliului de administratie si adunarii generale.

(3) Limitele remuneratiei lunare a directorului/directorilor se stabilesc intre 4 si 10 salarii medii brute realizate pe societate in exercitiul financiar anterior. Remuneratia variabila este aprobata de Adunarea Generala a Actionarilor la propunerea Consiliului de administratie Remuneratia variabila se plateste Directorilor in termen de cel mult o luna de la data Adunarii Generale a Actionarilor in care s-au aprobat documentele de inchidere a exercitiului financiar precedent si se va suporta din bugetul anului in curs.”

(xiii) Art. 27 al Capitolului VIII –Activitatea societatii - va avea urmatorul continut:

Art. 27 - Incheierea contractului individual de munca si salarizarea se face conform legislatiei in vigoare si cu respectarea dispozitiilor cuprinse in contractul colectiv de munca. Plata salariilor, impozitele pentru acestea si a cotei de asigurari, se va face potrivit legii.”

5. Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al societatii pentru intocmirea si semnarea Actului constitutiv actualizat conform hotararii adoptate de Adunarea Generala Extrordinara a Actionarilor.

6. Imputernicirea directorului general Narcisa Diaconu pentru efectuarea formelor de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extrordinara a Actionarilor.

7. Stabilirea datei de 19.05.2021 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale a actionarilor, conform art. 86 din Legea nr. 24/2017.

8. Aprobarea datei de 18.05.2021 ca data ''ex-date'', respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. l) din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 08.04.2021, stabilita ca data de referinta.

Capitalul social al societatii TURISM COVASNA S.A. inregistrat la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Covasna, la data de referinta este de 47.120.843,30 lei, fiind divizat intr-un numar de 462.164.433 actiuni nominative, ordinare si dematerializate fiecare cu o valoare de 0,10 lei si un numar de 9.044.000 actiuni preferentiale, cu dividend prioritar fara drept de vot.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel tarziu in data de 31.03.2021.

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la 31.03.2021.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

      Actionarii mentionati la alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate sub semnatura olografa a titularului actului,  ale actelor de identitate, buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule.

PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 19.04.2021.

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii – www.turismcovasna.ro si/ sau de la sediul societatii, incepand cu data de 19.03.2021 in zilele lucratoare intre orele 900 - 1500 .

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii pe baza de imputernicire speciala sau generala.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice sau actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea/ procura data persoanei fizice care le reprezinta.

Formularele de imputerniciri speciale sau generale se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 19.03.2021 intre orele 900 - 1500 sau se pot descarca de pe web-site-ul societatii. Un exemplar al imputernicirii speciale sau generale se va depune/ expedia la sediul societatii pana inclusiv la data de 16.04.2021, iar un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot poate fi obtinut, incepand cu data de 19.03.2021, intre orele 900 - 1500 de la sediul social al societatii sau de pe site-ul www.turismcovasna.ro.

         In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la sediul societatii, pana la data de 16.04.2021, ora 1500, in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 19.04.2021”.

Formularele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului dar nu si in calculul majoritatii in cadrul adunarii generale pentru luarea hotararilor.

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0267-340825 intre orele 900 - 1500.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare adunarea generala este convocata pentru data de 20.04.2021, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

                                                                  

  1. Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor:

1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si a anexelor la acestea incheiate la 31.12.2020, insotite de raportul auditorului statutar si de  raportul administratorilor.

2.Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobati pentru exercitiul financiar 2020.

3.Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2020.

4.Aprobarea politicii de remunerare a conducatorilor societatii in conformitate cu art.92^1 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

5.Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie pe locul ramas vacant urmare demisiei unui administrator in vederea completarii Consiliului de Administratie, aprobarea incheierii contractului de administrare si imputernicirea mandatarului conventional din partea societatii pentru semnarea contractului.

6. Aprobarea formei actualizate a contractelor de administrare, respectiv de mandat.

7. Stabilirea remuneratiei cuvenite administratorilor.

8.Aprobarea indicatorilor si obiectivelor de performanta pentru exercitiul financiar 2021.

9.Imputernicirea directorului general Narcisa Diaconu pentru efectuarea formelor de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

10.Stabilirea datei de 19.05.2021 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale a actionarilor, conform art.86 din Legea nr.24/2017.

11.Aprobarea datei de 18.05.2021 ca data ''ex-date'', respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 08.04.2021, stabilita ca data de referinta.

Capitalul social al societatii TURISM COVASNA S.A. inregistrat la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Covasna, la data de referinta este de 47.120.843,30 lei, fiind divizat intr-un numar de 462.164.433 actiuni nominative, ordinare si dematerializate fiecare cu o valoare de 0,1 lei si un numar de 9.044.000 actiuni preferentiale, cu dividend prioritar fara drept de vot.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel tarziu in data de 31.03.2021.

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la 31.03.2021.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

      Actionarii mentionati la alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate sub semnatura olografa a titularului actului,  ale actelor de identitate, buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule.

PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 19.04.2021.

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii – www.turismcovasna.ro si/ sau de la sediul societatii, incepand cu data de 19.03.2021 in zilele lucratoare intre orele 900 - 1500 .

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii pe baza de imputernicire speciala sau generala.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice sau actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea/ procura data persoanei fizice care le reprezinta.

Data limita pana la care se depun, la sediul societatii din localitatea Covasna, Str.1 Decembrie 1918, nr.1-2, judet Covasna, candidaturile pentru un loc in Consiliul de Administratie este 24.03.2021.

Propunerile vor fi insotite de CV-ul si datele de identificare ale candidatului. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

Formularele de imputerniciri speciale sau generale se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 19.03.2021 intre orele 900 - 1500 sau se pot descarca de pe web-site-ul societatii. Un exemplar al imputernicirii speciale sau generale se va depune/ expedia la sediul societatii pana inclusiv la data de 16.04.2021, iar un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot poate fi obtinut, incepand cu data de 19.03.2021, intre orele 900 - 1500 de la sediul social al societatii sau de pe site-ul www.turismcovasna.ro.

         In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la sediul societatii, pana la data de 16.04.2021, ora 1500, in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 19.04.2021”.

Formularele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului dar nu si in calculul majoritatii in cadrul adunarii generale pentru luarea hotararilor.

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0267-340825 intre orele 900 - 1500.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare adunarea generala este convocata pentru data de 20.04.2021, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

  PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

   TONY-CRISTIAN RADUTA-GIB    

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.