Nr.Reg.Com. J05/173/1991
C.I.F. RO 54620
|
Capital Social
17.766.860 lei
|
Tel: +40 259 451026; +40 359 401677
Fax:+40 259 462066; +40 359 401676
|
Mobil: 40 730 631737; +40 741 069069
e-mail: office@uamt.ro
|
Catre: Bursa de Valori Bucuresti, Dept. Operatiuni Emitenti Piete Reglementate
Autoritatea de Supraveghere Financiara
RAPORT CURENT
conform Regulamentului ASF Nr.5/2018
Data raportului: 14.12.2020
Denumirea societatii comerciale: SC UAMT SA
Sediul social: ORADEA, 410605 Str.Uzinelor Nr.8, jud.Bihor
Nr.telefon/fax: 0259 451026; 0359 401677 / 0259 462 066; 0359 401676
Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 54620
Numar de ordine in Registrul Comertului: J05/173/1991
Capital social subscris si varsat: 17.766.860,00 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile emise: Bursa de Valori Bucuresti
Eveniment important de raportat: Convocarea Adunarii Generale Extraordinara a Actionarilor
In temeiul dispozitiilor Legii societatilor comerciale nr. 31/1990 si ale Legii privind piata de capital nr.24/2017, tinand cont de prevederile Regulamentului ASF nr.5/2018, Consiliul de Administratie al S.C. UAMT S.A. Oradea, intrunit in sedinta din data de 14.12.2020, convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 22.01.2021, ora 10:00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 11.01.2021, considerata ca data de referinta. Doar persoanele care detin calitatea de actionari la data de referinta mentionata au dreptul de a participa si vota in cadrul Adunarii Generale.
Ordinea de zi este urmatoarea:
1. Ratificarea hotararii Consiliului de Administratie din data de 30.10.2020 de aprobare a reinnoirii liniei multiprodus de la entitatea finantatoare in valoare de 15.000.000 lei si de garantare a acestei linii de credit cu creante ale Societatii UAMT S.A., prezente si viitoare actului de reinnoire.
2. Ratificarea demersurilor Consiliului de Administratie de restructurare a structurii personalului angajat prin desfiintarea unui numar de posturi de pana la 26 % din efectivul initial, fapt determinat de reducerea semnificativa a comenzilor facute de clientii automotive, comenzi care s-au redus cu pana la 60% urmare a masurilor luate la nivel national si mondial pentru prevenirea raspandirii COVID – 19.
3. Continuarea de catre Consiliul de Administratie a demersurilor de valorificare a bunurilor care nu sunt utilizate in activitatea curenta de productie automotive, conform hotararilor anterioare aprobate de catre actionari in AGA prin:
3.a. vanzari
3.b. inchiriere
Scopul aplicarii punctelor 3.a. 3.b. este asigurarea de venituri suplimentare, precum si a conservarii bunurilor in conditii optime.
4. Aprobarea datei de 19.02.2021 ca data de de inregistrare propusa de Consiliul de Administratie pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile AGA si 18.02.2021 ca ex-date.
In situatia neindeplinirii conditiilor statutare privind tinerea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, se convoaca a doua adunare in data de 23.01.2021, la ora 10:00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.
Doar actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionari, pe baza de procura speciala sau procura generala acordata conform prevederilor legale.
Accesul actionarilor la adunarea generala se face prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice sau persoane fizice reprezentate, cu procura speciala sau procura generala acordata conform prevederilor legale in vigoare data persoanei fizice care ii reprezinta.
Procura speciala sau procura generala acordata conform prevederilor legale in vigoare se va intocmi (fie in limba romana, fie in limba engleza) in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant si unul pentru mandatar) si se poate obtine (atat in limba romana, cat si in limba engleza) fie de la sediul societatii sau descarca de pe site-ul www.uamt.ro, incepand cu data de 18.12.2020 ora 10.00. Dupa completare si semnare, acestea se vor depune la sediul societatii, pana la data de 21.01.2021, ora 08.00, sau prin transmitere pe cale electronica la adresa resurse.umane@uamt.ro .
Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarea Generala a Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta (in limba romana si limba engleza, disponibile la sediul societatii si pe site-ul www.uamt.ro ).
Formularele de vot prin corespondenta completate (fie in limba romana, fie in limba engleza) si semnate insotite de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice respectiv certificat de inregistrare si copia actului de identitate al reprezentantului legal in cazul persoanelor juridice) se vor expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel sa fie inregistrat ca fiind primit pana cel tarziu in data de 21.01.2021, ora 08.00. Formularele primite ulterior de aceasta data nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in AGA.
Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv data de 31.12.2020, puncte noi pe ordinea de zi cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare si de a prezenta in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv data de 31.12.2020, proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, propuneri privind candidatii pentru posturile de administratori. Aceste drepturi se pot exercita in scris, transmis la sediul societatii prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice.
Fiecare actionar are dreptul de a adresa intrebari privind punctele inscrise pe ordinea de zi a Adunarii Generale, pana cel tarziu cu o zi lucratoare inaintea datei Adunarii generale, respectiv 21.01.2021. Intrebarile se pot depune si in scris, acestea fiind insotite de copii ale actelor de identitate valabile respectiv, buletin/carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice si certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice. Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut si va fi disponibil pe pagina de internet a societatii, in format intrebare-raspuns.
Documentele, materialele vizand problemele de pe ordinea de zi, proiectul de hotarare, formularele procurilor speciale si formularul de vot prin corespondenta vor fi disponibile actionarilor la sediul societatii si pe site-ul societatii www.uamt.ro, incepand cu data de 18.12.2020.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii sau la telefon 0259 451026 interior 339.
Olimpia Doina Stanciu,
Presedinte al Consiliului de Administratie