sâmbătă | 20 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


UAMT S.A. - UAM

Convocare AGAE 22.01.2021

Data Publicare: 14.12.2020 18:00:07

Cod IRIS: 1421F

 

 
   

 

Nr.Reg.Com. J05/173/1991

C.I.F.  RO 54620

Capital Social

17.766.860 lei

Tel: +40 259 451026; +40 359 401677

Fax:+40 259 462066; +40 359 401676

 Mobil:  40 730 631737; +40 741 069069

 e-mail: office@uamt.ro

Catre: Bursa de Valori Bucuresti, Dept. Operatiuni Emitenti Piete Reglementate    

            Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT

conform Regulamentului ASF Nr.5/2018

Data raportului: 14.12.2020

Denumirea societatii comerciale: SC UAMT SA

Sediul social: ORADEA, 410605 Str.Uzinelor Nr.8, jud.Bihor

Nr.telefon/fax: 0259 451026; 0359 401677 / 0259 462 066; 0359 401676

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 54620

Numar de ordine in Registrul Comertului: J05/173/1991

Capital social subscris si varsat: 17.766.860,00 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile emise: Bursa de Valori Bucuresti

 

Eveniment important de raportat: Convocarea Adunarii Generale Extraordinara a Actionarilor

 

In temeiul dispozitiilor Legii societatilor comerciale nr. 31/1990 si ale Legii privind piata de capital nr.24/2017, tinand cont de prevederile Regulamentului ASF nr.5/2018, Consiliul de Administratie al S.C. UAMT S.A. Oradea, intrunit in sedinta din data de 14.12.2020, convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 22.01.2021, ora 10:00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 11.01.2021, considerata ca data de referinta. Doar persoanele care detin calitatea de actionari la data de referinta mentionata au dreptul de a participa si vota in cadrul Adunarii Generale.

 

Ordinea de zi este urmatoarea:

1.      Ratificarea hotararii Consiliului de Administratie din data de 30.10.2020 de aprobare a reinnoirii liniei multiprodus de la entitatea finantatoare in valoare de 15.000.000 lei si de garantare a acestei linii de credit cu creante ale Societatii UAMT S.A., prezente si viitoare actului de reinnoire.

2.      Ratificarea demersurilor Consiliului de Administratie de restructurare a structurii personalului angajat prin desfiintarea unui numar de posturi de pana la 26 % din efectivul initial, fapt determinat de reducerea semnificativa a comenzilor facute de clientii automotive, comenzi care s-au redus cu pana la 60% urmare a masurilor luate la nivel national si mondial pentru prevenirea raspandirii COVID – 19.

3.      Continuarea de catre Consiliul de Administratie a demersurilor de valorificare a bunurilor care nu sunt utilizate in activitatea curenta de productie automotive, conform hotararilor anterioare aprobate de catre actionari in AGA prin:

3.a. vanzari

3.b. inchiriere

Scopul aplicarii punctelor 3.a. 3.b. este asigurarea de venituri suplimentare, precum si a conservarii bunurilor in conditii optime.

4.      Aprobarea datei de 19.02.2021 ca data de de inregistrare propusa de Consiliul de Administratie pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile AGA si 18.02.2021 ca ex-date.

In situatia neindeplinirii conditiilor statutare privind tinerea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, se convoaca a doua adunare in data de 23.01.2021, la ora 10:00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

Doar actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionari, pe baza de procura speciala sau procura generala acordata conform prevederilor legale.

Accesul actionarilor la adunarea generala se face prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice sau persoane fizice reprezentate, cu procura speciala sau procura generala acordata conform prevederilor legale in vigoare data persoanei fizice care ii reprezinta.

Procura speciala sau procura generala acordata conform prevederilor legale in vigoare se va intocmi (fie in limba romana, fie in limba engleza) in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant si unul pentru mandatar) si se poate obtine (atat in limba romana, cat si in limba engleza) fie de la sediul societatii sau descarca de pe site-ul www.uamt.ro,  incepand cu data de 18.12.2020 ora 10.00. Dupa completare si semnare, acestea se vor depune la sediul societatii, pana la data de 21.01.2021, ora 08.00, sau prin transmitere pe cale electronica la adresa resurse.umane@uamt.ro .

          Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarea Generala a Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta (in limba romana si limba engleza, disponibile la sediul societatii si pe site-ul www.uamt.ro ).

Formularele de vot prin corespondenta completate (fie in limba romana, fie in limba engleza) si semnate insotite de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice respectiv certificat de inregistrare si copia actului de identitate al reprezentantului legal in cazul persoanelor juridice) se vor expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel sa fie inregistrat ca fiind primit pana cel tarziu in data de 21.01.2021, ora 08.00. Formularele primite ulterior de aceasta data nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in AGA.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv data de 31.12.2020, puncte noi pe ordinea de zi cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare si de a prezenta in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv data de 31.12.2020, proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, propuneri privind candidatii pentru posturile de administratori. Aceste drepturi se pot exercita in scris, transmis la sediul societatii prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice.

Fiecare actionar are dreptul de a adresa intrebari privind punctele inscrise pe ordinea de zi a Adunarii Generale, pana cel tarziu cu o zi lucratoare inaintea datei Adunarii generale, respectiv 21.01.2021. Intrebarile se pot depune si in scris, acestea fiind insotite de copii ale actelor de identitate valabile respectiv, buletin/carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice si certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice. Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut si va fi disponibil pe pagina de internet a societatii, in format intrebare-raspuns.

Documentele, materialele vizand problemele de pe ordinea de zi, proiectul de hotarare, formularele procurilor speciale si formularul de vot prin corespondenta vor fi disponibile actionarilor la sediul societatii si pe site-ul societatii www.uamt.ro, incepand cu data de 18.12.2020.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii sau la telefon 0259 451026 interior 339.

 

 

Olimpia Doina Stanciu,

                                               Presedinte al Consiliului de Administratie

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.