ARGUS S.A. Str. Industriala nr. 1, 900147 Constanta, Romania
Tel: 40/241/676840 Fax: 40/241/634367; Cod LEI (Legal Entity Identifier): 315700M31ZOTBZMMBE46
R.C.:J13/550/1991; C.U.I.: RO 1872644; Capital social: 53.670.699 lei
IBAN : RO70 BTRL 0140 1202 F767 76XX – Banca Transilvania Suc.Constanta
Catre: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE
Fax : 021 659.60.51 ; 021 659.64.36
BURSA DE VALORI BUCURESTI
Fax : 021 312 47 22
RAPORT CURENT
conform Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 24/2017 privind emitentii si operatiunile de piata
Data raportului: 12.03.2021
Denumirea societatii emitente: ARGUS S.A. CONSTANTA
Sediul social: Str. Industriala, nr. 1
Tel/Fax 0241/67.68.40; 0241/63.43.67
Cod unic de inregistrare 1872644: Atribut fiscal RO
Numar de ordine la Registrul Comertului: J 13/550/1991;
Capital social subscris si varsat: 53.670.699 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB-ATS AeRO
Actiuni (simbol de piata UARG)
Evenimente importante de raportat:
Hotararile A.G.E.A. si A.G.O.A. Nr. 1 si 2 din 12.03.2021
Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor si-a desfasurat lucrarile in data de 12.03.2021, la prima convocare, la sediul societatii din str.Industriala nr.1, Constanta, in conditii de publicitate, cvorum si vot conform legislatiei romane aplicabile si in conformitate cu dispozitiile Actului Constitutiv al societatii.
La sedinta a fost prezent un actionar ce detine un numar de 30.920.056 actiuni, reprezentand 86,42% din capitalul social total, actiuni cu drept de vot.
In urma dezbaterilor cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul verbal de sedinta, cu unanimitate, a fost adoptata urmatoarea hotarare:
HOTARAREA A.G.E.A. Nr.1/ 12.03.2021
1. Se aproba modificarea Actului constitutiv al societatii, astfel:
a. CAPITOLUL IV. PUNCTUL A. Adunarea generala a actionarilor
Art. 18 Se completeaza cu litera n) care va avea urmatorul cuprins:
“n) aproba prealabil orice act de dobandire, instrainare, schimb sau constituirea in garantie a activelor din categoria imobilizari corporale de natura cladirilor si terenurilor, indiferent de valoarea lor”
b. CAPITOLUL IV. PUNCTUL B. Consiliul de Administratie
Art. 27 se completeaza si va avea urmatoarea forma:
“Societatea este administrata de un Consiliu de Administratie format din 3 administratori, majoritatea membrilor Consiliului de administratie va fi formata din administratori neexecutivi.
Mandatul membrilor Consiliului de Administratie este de doi ani, cu posibilitatea de a fi realesi.
Membrii Consiliului de Administratie incheie un contract de administrare cu societatea, reprezentata de mandatarul aprobat de Adunarea Generala a Actionarilor societatii.”
Art. 28 alin. (2) se completeaza si va avea urmatoarea forma:
“Administratorii pot fi revocati oricand de catre Adunarea Generala Ordinara. In cazul in care revocarea survine fara justa cauza, administratorul revocat este indreptatit la plata unor daune- interese egale cu suma a doua indemnizatii”.
Art. 33 lit. p) se modifica si va avea urmatoarea forma:
“p) Hotaraste privind cumpararea de valori mobiliare cu respectarea prevederilor legale.”
2. Se aproba imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al societatii, cu posibilitatea de substituire, pentru a semna hotararile Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, forma modificata si actualizata a actului constitutiv si orice alte documente conexe, pentru a reprezenta societatea si pentru a efectua toate actele si formalitatile de publicitate, de inregistrare si implementare a hotararilor adoptate de adunarea generala a actionarilor la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central si la orice alte autoritati.
3. Se aproba prelungirea liniei de credit in valoare de 7.500.000 lei , pe o perioada de 12 luni.
4. Se aproba garantarea liniei de credit in valoare de 7.500.000 lei cu aceiasi structura de garantii incheiate in anul anterior.
5. Se aproba contractarea de catre ARGUS SA Constanta a unor credite bancare in suma maxima de 110.000.000 lei, pentru capital de lucru, cu aceeasi structura de garantii aprobata prin Hotararea AGEA nr.2 din data de 13.03.2020;
6. Se aproba garantarea creditelor bancare cu urmatoarele:
- active imobilizate apartinand ARGUS SA Constanta, reprezentand pana la 100% din total active imobilizate corporale din patrimoniu;
- cesiune de creante;
- stocuri;
- ipoteca mobiliara asupra incasarilor si soldurilor curente si subconturilor deschise de Argus SA la banca finantatoare.
7. Se aproba accesarea unor facilitati de factoring in valoare maxima de 26.000.000 lei garantate cu creantele rezultate din contractele perfectate de societate cu diferiti parteneri contractuali.
8. Se aproba imputernicirea Consiliului de Administratie pentru aprobarea nivelului maxim al creditelor efectiv contractate, precum si al garantiilor aferente si imputernicirea persoanelor care vor semna contractele de credit si de garantie reala mobiliara si imobiliara aferente.
9. Se aproba data de 31.03.2021 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 30.03.2021 ca data “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile.
HOTARAREA A.G.O.A. Nr.2/ 12.03.2021
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si-a desfasurat lucrarile in data de 12.03.2021, la prima convocare, la sediul societatii din str.Industriala nr.1, Constanta, in conditii de publicitate, cvorum si vot conform legislatiei romane aplicabile si in conformitate cu dispozitiile Actului Constitutiv al societatii.
La sedinta a fost present un actionar ce detine un numar de 30.920.056 actiuni, reprezentand 86,42% din capitalul social total, actiuni cu drept de vot.
In urma dezbaterilor cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul verbal de sedinta, , cu unanimitate, a fost adoptata urmatoarea hotarare:
1. Se aproba revocarea membrilor Consiliului de Administratie;
2. Se respinge descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru perioada cuprinsa intre 01.01.2020 – 31.12.2020;
3. Se respinge descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru perioada cuprinsa intre 01.01.2021 si data desfasurarii prezentei AGOA;
4. Se aproba alegerea unui nou Consiliu de Administratie incepand cu data de 12.03.2021 pentru un mandat de 2 ani, respectiv pe perioada 12.03.2021-12.03.2023, format din:
- Popescu Florentina – cu datele aflate la societate;
- Stan Bogdan – cu datele aflate la societate;
- Vasile Carmen Iulia – cu datele aflate la societate.
5. Se aproba nivelul remuneratiei lunare nete cuvenite membrilor Consiliului de Administratie in anul 2021 si cuantumul pentru asigurarea de raspundere profesionala a administratorilor la nivelul celor existente in anul 2020
6. Se aproba forma contractului de administrare care va fi incheiat de societate cu administratorii ARGUS SA;
7. Se aproba mandatarea reprezentantului SIF OLTENIA SA in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor sa semneze, in numele si pe seama societatii ARGUS SA, contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administratie;
8. Se aproba imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al societatii, cu posibilitatea de substituire, pentru a semna hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si orice alte documente conexe, pentru a reprezenta societatea si pentru a efectua toate actele si formalitatile de publicitate, de inregistrare si implementare a hotararilor adoptate de adunarea generala a actionarilor la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central si la orice alte autoritati.
9. Se aproba situatiilor financiare individuale la 31.12.2020, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar;
10. Se aproba repartizarea profitului inregistrat de societate la data de 31.12.2020, suma de 1.966.064,77 lei astfel:
- 98.305,58 lei pentru fondul de rezerva, conform art. 183 (1) din Legea 31/1990;
- 1.867.759,19 lei pentru acoperirea pierderii din anii anteriori.
-
Se aproba Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a Programului de investitii pentru anul 2021;
-
Se aproba intocmirea situatiilor financiare anuale conform IFRS la 31.12.2020, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
13. Se aproba data de 31.03.2021 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 30.03.2021 ca data “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile.
PRESEDINTE AGOA/AGEA
Niculescu Emilian-Mihai