vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ARGUS SA Constanta - UARG

Hotarari AGEA si AGOA 12 Martie 2021

Data Publicare: 12.03.2021 14:59:08

Cod IRIS: CCF4B

 

ARGUS S.A. Str. Industriala nr. 1, 900147 Constanta, Romania

Tel: 40/241/676840 Fax: 40/241/634367; Cod LEI (Legal Entity Identifier): 315700M31ZOTBZMMBE46

R.C.:J13/550/1991; C.U.I.: RO 1872644; Capital social: 53.670.699 lei

IBAN : RO70 BTRL 0140 1202 F767 76XX – Banca Transilvania Suc.Constanta

Catre:           AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE  FINANCIARA

           SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE

           Fax : 021 659.60.51 ; 021 659.64.36

 

BURSA DE VALORI BUCURESTI

            Fax : 021 312 47 22

RAPORT CURENT

conform Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 24/2017 privind emitentii si operatiunile de piata

 

Data raportului: 12.03.2021

Denumirea societatii emitente: ARGUS S.A. CONSTANTA

Sediul social: Str. Industriala, nr. 1

Tel/Fax 0241/67.68.40; 0241/63.43.67

Cod unic de inregistrare 1872644: Atribut fiscal RO

Numar de ordine la Registrul Comertului: J 13/550/1991;

Capital social subscris si varsat: 53.670.699 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:  BVB-ATS AeRO

Actiuni (simbol de piata UARG)

 

Evenimente importante de raportat:

 

Hotararile A.G.E.A.  si A.G.O.A. Nr. 1 si 2  din 12.03.2021

 

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor si-a desfasurat lucrarile in data de 12.03.2021,  la prima convocare, la sediul societatii din str.Industriala nr.1, Constanta, in conditii de publicitate, cvorum si vot conform legislatiei romane aplicabile si in conformitate cu dispozitiile Actului Constitutiv al societatii.

La sedinta a fost prezent  un actionar ce detine un numar de 30.920.056 actiuni, reprezentand 86,42% din capitalul social total, actiuni cu drept de vot.

In urma dezbaterilor cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul verbal de sedinta,  cu unanimitate, a fost  adoptata urmatoarea hotarare:

 

 

 HOTARAREA A.G.E.A. Nr.1/ 12.03.2021

 

1.      Se aproba modificarea Actului constitutiv al societatii, astfel:

a.       CAPITOLUL IV. PUNCTUL A. Adunarea generala a actionarilor

Art. 18 Se completeaza cu litera n) care va avea urmatorul cuprins:

“n) aproba prealabil orice act de dobandire, instrainare, schimb sau constituirea in garantie a activelor din categoria imobilizari corporale de natura cladirilor si terenurilor, indiferent de valoarea lor”

b.      CAPITOLUL IV. PUNCTUL B. Consiliul de Administratie

Art. 27 se completeaza si va avea urmatoarea forma:

“Societatea este administrata de un Consiliu de Administratie format din 3 administratori, majoritatea membrilor Consiliului de administratie va fi formata din administratori neexecutivi.

Mandatul membrilor Consiliului de Administratie este de doi ani, cu posibilitatea de a fi realesi.

Membrii Consiliului de Administratie incheie un contract de administrare cu societatea, reprezentata de mandatarul aprobat de Adunarea Generala a Actionarilor societatii.”

Art. 28 alin. (2) se completeaza si va avea urmatoarea forma:

“Administratorii pot fi revocati oricand de catre Adunarea Generala Ordinara. In cazul in care revocarea survine fara justa cauza, administratorul revocat este indreptatit la plata unor daune- interese egale cu suma a doua indemnizatii”.

Art. 33 lit. p) se modifica si va avea urmatoarea forma:

“p) Hotaraste privind cumpararea de valori mobiliare cu respectarea prevederilor legale.”

2.      Se aproba imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al societatii, cu posibilitatea de substituire, pentru a semna hotararile Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, forma modificata si actualizata a actului constitutiv si orice alte documente conexe, pentru a reprezenta societatea si pentru a efectua toate actele si formalitatile de publicitate, de inregistrare si implementare a hotararilor adoptate de adunarea generala a actionarilor la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central si la orice alte autoritati.

3.      Se aproba prelungirea liniei de credit in valoare de 7.500.000 lei , pe o perioada de 12 luni.

4.      Se aproba garantarea liniei de credit in valoare de 7.500.000 lei cu aceiasi structura de garantii incheiate in anul anterior.

5.      Se aproba contractarea de catre ARGUS SA Constanta a unor credite bancare in suma maxima de 110.000.000 lei, pentru capital de lucru, cu aceeasi structura de garantii aprobata prin Hotararea AGEA nr.2 din data de 13.03.2020;

6.      Se aproba garantarea creditelor bancare cu urmatoarele:

-          active imobilizate apartinand ARGUS SA Constanta, reprezentand pana la 100% din total active imobilizate corporale din patrimoniu;

-          cesiune de creante;

-          stocuri;

-          ipoteca mobiliara asupra incasarilor si soldurilor curente si subconturilor deschise de Argus SA la banca finantatoare.

7.      Se aproba accesarea unor facilitati de factoring in valoare maxima de 26.000.000 lei garantate cu creantele rezultate din contractele perfectate de societate cu diferiti parteneri contractuali.

8.      Se aproba imputernicirea Consiliului de Administratie pentru aprobarea nivelului maxim al creditelor efectiv contractate, precum si al garantiilor aferente si imputernicirea persoanelor care vor semna contractele de credit si de garantie reala mobiliara si imobiliara aferente.

9.      Se aproba data de 31.03.2021 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 30.03.2021 ca data “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile.

 

 

HOTARAREA A.G.O.A. Nr.2/ 12.03.2021

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si-a desfasurat lucrarile in data de 12.03.2021,  la prima convocare, la sediul societatii din str.Industriala nr.1, Constanta, in conditii de publicitate, cvorum si vot conform legislatiei romane aplicabile si in conformitate cu dispozitiile Actului Constitutiv al societatii.

La sedinta a fost present un actionar ce detine un numar de 30.920.056 actiuni, reprezentand 86,42% din capitalul social total, actiuni cu drept de vot.

In urma dezbaterilor cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul verbal de sedinta, ,  cu unanimitate,  a fost  adoptata urmatoarea hotarare:

 

1.      Se aproba revocarea membrilor Consiliului de Administratie;

2.      Se respinge descarcarea de gestiune a  membrilor Consiliului de Administratie  pentru perioada cuprinsa intre 01.01.2020 – 31.12.2020;

3.      Se respinge descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie  pentru perioada cuprinsa intre 01.01.2021 si data desfasurarii prezentei AGOA;

4.       Se aproba alegerea unui nou Consiliu de Administratie incepand cu data de  12.03.2021 pentru un mandat de 2 ani, respectiv pe perioada  12.03.2021-12.03.2023, format din:

-          Popescu Florentina – cu datele aflate la societate;

-          Stan Bogdan – cu datele aflate la societate;

-          Vasile Carmen Iulia – cu datele aflate la societate.

5.      Se aproba nivelul remuneratiei lunare nete cuvenite membrilor Consiliului de Administratie in anul 2021 si cuantumul pentru asigurarea de raspundere profesionala a administratorilor la nivelul  celor existente in anul 2020

6.       Se aproba forma contractului de administrare care va fi incheiat de societate cu administratorii ARGUS SA;

7.      Se aproba mandatarea reprezentantului SIF OLTENIA SA in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor sa semneze, in numele si pe seama societatii ARGUS SA, contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administratie;

 

8.      Se aproba imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al societatii, cu posibilitatea de substituire, pentru a semna hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si orice alte documente conexe, pentru a reprezenta societatea si pentru a efectua toate actele si formalitatile de publicitate, de inregistrare si implementare a hotararilor adoptate de adunarea generala a actionarilor la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central si la orice alte autoritati.

9.      Se aproba situatiilor financiare individuale la 31.12.2020, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar;

10.   Se aproba   repartizarea profitului inregistrat de societate la data de 31.12.2020, suma de 1.966.064,77 lei astfel:

-          98.305,58 lei pentru fondul de rezerva, conform art. 183 (1) din Legea 31/1990;

-          1.867.759,19 lei pentru acoperirea pierderii din anii anteriori.

  1.  Se aproba  Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a Programului de investitii pentru anul 2021;
  2. Se aproba intocmirea situatiilor financiare anuale conform IFRS la 31.12.2020, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

13.  Se aproba data de 31.03.2021 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 30.03.2021 ca data “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile.

 

 

 

 

PRESEDINTE AGOA/AGEA

Niculescu Emilian-Mihai

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.