vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ARGUS SA Constanta - UARG

Convocare AGAO 20/21.12.2017

Data Publicare: 16.11.2017 18:05:04

Cod IRIS: 4471E

 

ARGUS S.A. Str. Industriala nr. 1, 900147 Constanta, Romania

Tel: 40/241/676840 Fax: 40/241/634367; Cod LEI (Legal Entity Identifier): 315700M31ZOTBZMMBE46

R.C.:J13/550/1991; C.U.I.: RO 1872644; Capital social: 53.670.699 lei

IBAN : RO70 BTRL 0140 1202 F767 76XX –Banca Transilvania ,Sucursala Constanta

 

Catre:           AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE  FINANCIARA

           SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE

           Fax : 021 659.60.51 ; 021 659.64.36

 

BURSA DE VALORI BUCURESTI

            Fax : 021 312 47 22

RAPORT CURENT

conform Regulamentului ASF nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 24/2017 privind emitentii si operatiunile de piata

Data raportului: 16.11.2017

Denumirea societatii emitente:  ARGUS S.A. CONSTANTA

Sediul social: Str. Industriala nr. 1

Tel/Fax 0241/67.68.40; 0241/63.43.67

Cod unic de inregistrare 1872644: Atribut fiscal RO

Numar de ordine la Registrul Comertului: J 13/550/1991;

Capital social subscris si varsat: 53.670.699 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:  BVB-ATS AeRo

Actiuni (simbol de piata UARG)

Evenimente importante de raportat

Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 20/21.12.2017, conform deciziei Consiliului de administratie nr. 43 din data de 15.11.2017

Consiliul de administratie al ARGUS S.A. CONSTANTA, in temeiul art.111 din Legea nr. 31/1990, republicata si modificata, ale Legii nr.24//2017, Regulamentelor A.S.F. si dispozitiilor Actului constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, care va avea loc in data de 20.12.2017, orele 11:00,  la sediul societatii din Constanta – Str.Industriala nr.1

Au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale toti detinatorii de actiuni inregistrati nominal in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 08.12.2017,  care este  data de referinta.

In cazul in care la prima convocare nu vor fi intrunite conditiile legale de cvorum, Adunariea Generala se reprogrameaza pe data de 21.12.2017, orele 11:00, la sediul ARGUS SA  din Constanta, Str.Industriala nr.1.

 ORDINEA DE ZI  A.G.O.A

 

1. Revocarea membrilor Consiliului de Administratie ca urmare a expirarii mandatelor acestora la data de 24.01.2018;

2. Alegerea noului Consiliu de Administratie incepand cu data de 24.01.2018 pentru un mandat de 4 ani, respective pe perioada 24.01.2018-24.01.2022

3.   3. Stabilirea remuneratiei Administratorilor.

4.   4.  Stabilirea nivelului la care se incheie asigurarea pentru raspundere profesionala a administratorilor,

5.   5. Aprobarea prelungirii contractului de audit cu auditorul financiar JPA Audit&Consultanta Bucuresti pe o durata de doi ani, pentru auditarea situatiilor financiare individuale si consolidate aferente anilor financiari 2017 si 2018.

      6. Aprobarea imputernicirii Consiliului de administratie in vederea negocierii si incheierii  contractului de audit cu firma JPA Audit&Consultanta.

     7. Aprobarea datei de 16.01.2018 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86 alin.(1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 15.01.2018 ca data “ex date”, conform art.2 litera f si art. 5 pct.11 din Regulamentul C.N.V.M. nr. 6/2009, astfel cum a fost modificat si completat prin Regulamentul ASF nr. 13/2014;

     8. Aprobarea imputernicirii d-nului Paul Verdes, director general si/sau a d-nei Alina Pirjan, avocat, pentru semnarea si ducerea la indeplinire a hotararilor AGOA, si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului, conform hotararilor adoptate.

      Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul, in termen de 15 zile ( 04.12.2017) de la publicarea prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa solicite introducerea de puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi.

Solicitarea de completare a ordinii de zi va fi transmisa in scris, in original, prin posta, la sediul societatii,  insotita de copia actului de identitate al actionarului persoana fizica/reprezentant legal al actionarului persoana juridica  si a dovezii calitatii de actionar, emisa de catre Depozitarul Central.

Dovada calitatii de reprezentant legal al persoanei juridice se va face cu certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii solicitarii.

Dreptul  de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi poate fi exercitat pana cel mai tarziu la data de 14.12.2017, prin adresa, in original, insotita de dovada calitatii de actionar emisa de Depozitarul Central si de dovada calitatii de reprezentant legal, prin certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul,  eliberat de Registrul Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii adresei.

Informatiile privind exercitarea acestor drepturi se gasesc pe website-ul societatiii www.argus-oil.ro, la rubrica “Relatia cu investitorii”.

Nominalizarea candidatilor pentru posturile de administrator se va face pana cel tarziu la data de 11.12.2017,  ora 15,00.

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanei propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor , putand fi consulatat si completata in conditiile legii.

Dosarele candidatilor propusi pentru posturile de administratori vor fi depuse la sediul ARGUS SA din Constanta, Str.Industriala Nr.1, compartiment actionariat , pana la data de 11.12.2017, ora 15,00.

Dosarele vor contine:

-          copie  act identitate (B.I./C.I.)

-          copie dupa actul de studii

-          C.V.-datat si semnat

-          Certificat de cazier judiciar/ cazier fiscal, in termen de valabilitate al acestuia,in original

-          acceptul persoanei propuse de a indeplini functia de administrator

Actionarii pot participa si vota in adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, care va fi depusa direct la sediul societatii, in original, pana cel tarziu 18.12.2017, ora 15:00.

 Actionarii isi vor putea exercita dreptul de vot si prin corespondenta.

Votul prin corespondenta va fi depus la sediul societatii sau expediat prin posta pana cel tarziu la data de 18.12.2017, ora 15:00.

Formularul de imputernicire speciala sau generala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora , se vor obtine, incepand cu data de 04.12.2017, de pe website-ul societatii www.argus-oil.ro sau de la compartimentul actionariat.

Materialele pot fi consultate sau procurate de catre actionari de pe website-ul oficial al societatii www.argus-oil.ro, la rubrica “Relatia cu investitorii” , incepand cu data 22.11.2017.

Accesul in sala de sedinta este permis actionarilor numai pe baza de B.I./C.I., pentru persoanele fizice, iar, pentru persoanele juridice, pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal sau imputernicit al acesteia. In situatia persoanelor fizice si juridice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau generale.

 

 

 

PRESEDINTE

CONSILIU DE ADMINISTRATIE,

Cristian Busu

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.