joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


UNISEM SA BUCURESTI - UNISEM

Convocare AGA O & E 22/23.04.2021

Data Publicare: 19.03.2021 18:05:17

Cod IRIS: 12438

UNISEM SA

Str. Matasari nr.46, sector 2, Bucuresti

Tel.centrala: 021/210 68 39, Fax: 021/210 12 10

CUI: RO302, Nr. Registrul Comertului: J40/14/1990

Cont: RO38 RZBR 0000 0600 0052 5643

Raiffeisen Bank Romania S.A. - Agentia Dorobanti

Capital social subscris si integral varsat: 7.892.612,90 lei

office@unisemromania.ro

 

RAPORT CURENT

Raport curent conform:

 

Regulamentului ASF nr. 5/2018

Data raportului:

 

18/03/2021

Denumirea societatii emitente:

 

UNISEM SA

Sediul social:

 

Bucuresti, Sector 2, Str. MATASARI NR. 46, Etaj 3, CAM. C10A

Nr. tel./fax:

 

021/2106839        021/2101210

Cod Unic de Inregistrare:

 

RO 302

Nr. Inregistrare la ORCMB:

 

J40/14/1990

Capital Social subscris si varsat:

Numar actiuni emise:

Valoare nominala:           

Evidenta Actiunilor:                     

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

 

 

 

7.892.612,90 RON

78.926.129

 

0,1000 RON

Depozitarul Central

 

BVB –ATS AeRO

COD LEI: (Legal Entity Identifier): 254900ADLUFRBNFLUL27

 

Evenimente importante de raportat:

 

CONVOCAREA ADUNARILOR GENERALE ORDINARE si EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR PENTRU DATA DE 22/23.04.2021

 

Societatea UNISEM S.A. informeaza ca in sedinta Consiliului de Administratie din data de 18.03.2020 s-a aprobat convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) si Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (AGEA) astfel:

 

·         AGOA in data de 22.04.2021 (prima convocare), respectiv in data de 23.04.2021 ( a doua convocare), cu incepere de la ora 12:00 (ora Romaniei), la adresa din Bucuresti, Sector 2, Str. Matasari nr. 46, Etaj 3, Cam. C10A;

·         Data de Referinta a AGOA este 09.04.2021;

·         Ordinea de zi si procedurile de participare la AGOA sunt detaliate in Convocatorul nr. 506 din 18.03.2021 – Anexa la prezentul Raport Curent.

 

·         AGEA in data de 22.04.2021 (prima convocare), respectiv in data de 23.04.2021 ( a doua convocare), cu incepere de la ora 12:00 (ora Romaniei), la adresa din Bucuresti, Sector 2, Str. Matasari nr. 46, Etaj 3, Cam. C10A;

·         Data de Referinta a AGEA este 09.04.2021;

·         Ordinea de zi si procedurile de participare la AGEA sunt detaliate in Convocatorul nr. 506 din 18.03.2021 – Anexa la prezentul Raport Curent

 

Nu mai sunt alte evenimente importante de raportat.

Prezentul Raport se afla si pe site-ul societatii www.unisemromania.ro

 

Director General UNISEM S.A.

Sorin MARICA

 

CONVOCATOR

AL  ADUNARILOR GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE

ALE ACTIONARILOR SOCIETATII UNISEM S.A

 

Consiliul de Administratie al UNISEM S.A. (“Societatea”) cu sediul social situat in Bucuresti, sector 2, str. Matasari nr. 46, etaj 3, cam. C10A (“sediul societatii”), inregistrata sub J40/14/1990, CUI RO 302, avand capital social subscris si varsat in cuantum de 7.892.612,90 RON, in conformitate cu prevederile art. 117 din Legea nr.31/1990, republicata si modificata, art. 106 coroborat cu art.92 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentului ASF nr.5/2018 emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Actului constitutiv actualizat, convoaca:

 

a) Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor UNISEM S.A. pentru data de 22.04.2021 ora 10:00 la sediul societatii („AGEA”);

b) Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor UNISEM S.A. pentru data de 22.04.2021 ora 12:00 la sediul societatii („AGOA”).

 

In cazul in care, la data de 22.04.2021 nu se intruneste cvorumul legal si statutar pentru a valida intrunirea AGOA/AGEA, se convoaca si se fixeaza cea de-a doua sedinta AGOA/AGEA pentru data de 23.04.2021, in acelasi loc, la aceeasi ora si avand aceeasi ordine de zi.

 

In cadrul AGOA/AGEA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 09.04.2021 (“data de referinta”). Data de referinta pentru participarea la vot in cadrul celei de-a doua convocari AGOA/AGEA ramane aceeasi, respectiv data de 09.04.2021.

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

1.    Aprobarea radierii sediilor secundare ale societatii UNISEM SA din:

·         Iasi str. Niciman nr 1, judetul Iasi - CUI 29347165

·         Bucuresti ,Splaiul  Unirii nr 16, et. 9, camera L6, sector 4 - CUI 35465548

·         Bucuresti, Splaiul Unirii nr 16, camera 501, 502, 513A, 613, et. 5 sector 4 - CUI 28623947

2.    Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al societatii dupa cum urmeaza:

Articolul 18, pct. 8 se modifica si va avea urmatorul continut: „Consiliul de Administratie se intruneste cel putin o data la 3 luni sau ori de cate ori este necesar, la convocarea presedintelui sau la cererea a cel putin 2 dintre membrii sai sau a directorului general. Participarea la reuniunile Consiliului de Administratie se poate face si prin intermediul mijloacelor de comunicare directa la distanta, indiferent de obiectul deciziei, mijloace ce trebuie sa indeplineasca conditiile tehnice pentru: identificarea participantilor; participarea efectiva la reuniune a celor convocati si retransmiterea deliberarilor in mod continuu. Prin Convocatorul transmis membrilor se va alege si mentiona modalitatea de participare la sedinta si de exercitare a dreptului de vot, astfel incat sa se asigure colegialitatea deliberarii.”

3.    Ratificarea promisiunii bilaterale de vanzare/cumparare a unui lot de teren in suprafata de aproximativ 900 mp ce urmeaza a fi dezmembrat din imobilul teren situat in Judetul Alba, localitatea Barabant, inscris in cartea funciara a localitatii Alba-Iulia nr. 72764, potrivit  propunerii Consiliului de Administratie.

4.    Aprobarea vanzarii unui lot de teren in suprafata de aproximativ 10.000 mp si a constructiilor amplasate pe acesta, situat in Judetul Alba, localitatea Barabant, inscris in cartea funciara a localitatii Alba-Iulia nr. 72764, potrivit propunerii Consiliului de Administratie.

5.    Aprobarea vanzarii unui teren in suprafata de 1672 mp si a doua magazii amplasate pe acesta, situate in Caracal jud Olt, inscris in cartea funciara a localitatii Caracal nr. 51258,  potrivit propunerii Consiliului de Administratie .

6.    Desemnarea persoanei imputernicite sa semneze toate documentele si sa faca toate demersurile necesare pentru indeplinirea hotarariilor de vanzare a imobilelor asa cum este stabilit la punctele 3, 4 si 5, fiind imputernicit sa semneze din partea societatii contractul de vanzare-cumparare in forma autentica.

7.    Desemnarea persoanei imputernicite sa semneze toate documentele si sa faca toate demersurile necesare pentru ducerea la indeplinire a prezentelor hotarari ale Adunarii Generale Extraordinare a Unisem SA.

8.    Aprobarea datei de 14.05.2021 ca data de inregistrare si a datei de 13.05.2021 ca data ex date, in conformitate cu prevederile art. 86, al. 1 din Legea nr. 24/2017, respectiv prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018.

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

1.    Prezentarea si discutarea Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar pentru anul 2020.

2.    Aprobarea situatiilor financiare anuale  ale Societatii pentru anul 2020 (bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxului de trezorerie, politici si note explicative), pe baza rapoartelor prezentate.

3.    Aprobarea repartizarii profitului realizat in anul 2020, conform propunerii Consiliului de Administratie.

4.    Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2020.

5.    Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al Societatii pentru exercitiul financiar 2021.

6.    Numirea unui auditor financiar al Societatii, stabilirea duratei contractului de audit si a cuantumului remuneratiei.

7.    Aprobarea politicii de remunerare a membrilor Consiliului de Administratie si a Directorilor executivi ai societatii.

8.    Desemnarea persoanei imputernicite pentru semnarea hotararilor adoptate de AGOA si pentru indeplinirea tuturor formalitatilor de publicitate si mentiune cerute de lege.

9.    Aprobarea datei de 15.06.2021 ca data de inregistrare si a datei de 14.6.2021 ca data ex – date in conformitate cu art 2 al 2 lit. L din regulamentul ASF nr.5/2018.

10.  Aprobarea datei de 23.06.2021 ca data pentru plata dividendelor.

 

I. Reguli privind identificarea actionarilor

Pentru identificarea actionarilor persoane fizice este necesara copia actului de identitate, certificata prin mentionarea „conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a actionarului.

Pentru identificarea actionarilor persoane juridice este necesara copia actului de identitate al reprezentantului legal, certificata prin mentionarea „conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a reprezentantului legal si dovada calitatii de reprezentant legal.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta/de inregistrare, primita de emitent de la depozitarul central, sau, dupa caz, pentru date diferite de data de referinta/de inregistrare, pe baza urmatoarelor documente prezentate emitentului de catre actionar, emise de depozitarul central sau de participantii care furnizeaza servicii de custodie:

a) extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la depozitarul central/respectivii participanti.

Societatea accepta dovada calitatii de reprezentant legal si in baza documentelor considerate relevante de catre societate prezentate de actionarul persoana juridica, eliberate de registrul comertului sau de o alta autoritate similara din statul in care actionarul este inmatriculat, emise cu cel mult trei luni inainte de data publicarii convocatorului, in cazul in care actionarul nu a furnizat depozitarului central/participantului informatii corespunzatoare privind reprezentantul sau legal.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere in limba romana sau in limba engleza, realizata de un traducator autorizat.

II. Dreptul actionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a AGOA/AGEA si de a face propuneri de hotarari pentru punctele de pe ordinea de zi

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

b) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Aceste drepturi pot fi exercitate in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii AGOA/AGEA, respectiv pana in data de 06.04.2021.

Drepturile mentionate la lit. (a) si (b) de mai sus pot fi exercitate numai in scris, propunerile formulate urmand a fi transmise prin servicii de curierat la sediul societatii sau pot fi transmise prin e-mail la adresa office@unisemromania.ro in format pdf caruia i s-a incorporat, atasat sau i s-a asociat logic o semnatura electronica cu respectarea conditiilor prevazute de Legea nr. 455/2001. Actionarii vor inainta propunerile de noi puncte pe ordinea de zi si proiectele de hotarari insotite de documentele mentionate la pct. I. Reguli pentru identificarea actionarilor.

In cazurile in care exercitarea drepturilor prevazute mai sus determina modificarea ordinii de zi a AGOA/AGEA comunicate deja actionarilor, societatea face disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de data de referinta a adunarii generale a actionarilor, astfel incat sa permita celorlalti actionari sa desemneze un reprezentant sau, daca este cazul, sa voteze prin corespondenta.

III. Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

Actionarii Societatii, indiferent de participatia detinuta in capitalul social, pot pune intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA/AGEA. Acest drept poate fi exercitat pana cel tarziu in data de 06.04.2021, ora 10:00.

Dovada calitatii de actionar se va face cu respectarea cerintelor specificate la pct. I. Reguli pentru identificarea actionarilor din prezentul convocator.

Intrebarile vor fi transmise prin servicii de curierat la sediul societatii sau pot fi transmise prin e-mail la adresa office@unisemromania.ro in format pdf caruia i s-a incorporat, atasat sau i s-a asociat logic o semnatura electronica cu respectarea conditiilor prevazute de Legea nr. 455/2001.

Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut, considerandu-se ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe website-ul Societatii, in format intrebare-raspuns. Raspunsurile la intrebari vor fi disponibile pe site-ul Societatii www.unisemromania.ro incepand cu data de 06.04.2021.

IV. Participarea si votarea la sedintele AGOA/AGEA

Actionarii isi pot exercita votul direct participand la sedinta AGOA/AGEA, pot vota prin corespondenta sau pot fi reprezentati prin alte persoane in baza unei imputerniciri speciale sau a unei imputerniciri generale, date cu respectarea prevederilor Regulamentului ASF nr.5/2018.

Procedura privind modul de exercitare a votului in cadrul AGOA/AGEA va fi pusa la dispozitia actionarilor la sediul societatii si pe site-ul societatii www.unisemromania.ro incepand din data de 22.03.2021.

IV.1. Participarea directa la AGOA/AGEA

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe, la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate al acestora sau, in cazul persoanelor juridice, al reprezentantului legal, iar in cazul entitatilor legale si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei care le reprezinta, cu respectarea prevederilor legale aplicabile in materie.

IV.2. Participarea la AGOA/AGEA prin reprezentant

Actionarii pot fi reprezentati in adunarea generala si prin alte persoane decat actionarii, pe baza unei imputerniciri speciale sau generale.

Pentru votul prin reprezentare in baza unei imputerniciri speciale, trebuie utilizate formularele de imputernicire speciala. Acestea pot fi descarcate incepand cu data de 22.03.2021 de pe site-ul societatii www.unisemromania.ro si vor fi disponibile si la sediul societatii.

Identificarea actionarilor si a reprezentantilor legali ai acestora se va face cu respectarea regulilor prezentate la punctul I din prezentul convocator.

Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a unuia sau mai multor emitenti identificati in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea 24/2017 sau unui avocat.

Societatea accepta o imputernicire generala pentru participarea si votarea in cadrul AGOA/AGEA, fara a solicita alte documente suplimentare referitoare la respectivul actionar, daca imputernicirea generala respecta prevederile Regulamentului ASF 5/2018, este semnata de respectivul actionar si este insotita de o declaratie pe propria raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicirea generala, in conformitate cu prevederile art. 205 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

In cazul in care un actionar este reprezentat de o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va putea vota in adunarea generala a actionarilor pe baza instructiunilor de vot primite prin mijloace electronice de comunicare, fara a mai fi necesara intocmirea unei imputerniciri speciale sau generale de catre actionar. Custodele voteaza in adunarea generala a actionarilor exclusiv in conformitate si in limita instructiunilor primite de la clientii sai avand calitatea de actionari la data de referinta.

Vor fi luate in considerare formularele de imputernicire speciala/generala depuse/transmise prin posta/curier/e-mail la sediul societatii, respectiv la adresa office@unisemromania.ro in format pdf caruia i s-a incorporat, atasat sau i s-a asociat logic o semnatura electronica cu respectarea conditiilor prevazute de Legea nr.455/2001, pana cel tarziu in data de 20.04.2021, ora 10:00 pentru formularele aferente AGEA, respectiv ora 12:00 pentru formularele aferente AGOA.

IV.3. Votul prin corespondenta

Actionarii pot vota si prin corespondenta. Formularul pentru votul prin corespondenta redactat atat in limba romana cat si in limba engleza, poate fi descarcat incepand cu data de 22.03.2021 de pe site-ul societatii www.unisemromania.ro si va fi disponibil si la sediul societatii.

Buletinele de vot vor fi insotite de documente care sa permita identificarea actionarilor si a reprezentantilor legali ai acestora cu respectarea regulilor prezentate la punctul I din prezentul convocator.

Vor fi luate in considerare formularele de vot prin corespondenta depuse/transmise prin posta/curier/e-mail la sediul societatii, respectiv la adresa office@unisemromania.ro in format pdf caruia i s-a incorporat, atasat sau i s-a asociat logic o semnatura electronica cu respectarea conditiilor prevazute de Legea nr.455/2001, pana cel tarziu in data de 20.04.2021, ora 10:00 pentru formularele aferente AGEA, respectiv ora 12:00 pentru formularele aferente AGOA.

V. Documentele aferente AGOA si AGEA

Situatiile financiare anuale ale societatii pentru anul 2020, raportul anual intocmit de Consiliul de Administratie al societatii, raportul intocmit de auditorul financiar si propunerea de repartizare a profitului aferent anului 2020 se vor afla la dispozitia actionarilor incepand cu data de 22.03.2021.

Restul materialelor ce urmeaza a fi supuse aprobarii in cadrul sedintelor AGOA/AGEA, , proiectele de hotarari ale AGOA/AGEA, precum si Procedura privind exercitarea dreptului de vot, vor fi puse la dispozitia actionarilor incepand cu data de 22.03.2021, putand fi consultate la sediul societatii sau pe site-ul societatii la adresa www.unisemromania.ro. Actionarii pot solicita contra sumei de 0,1 lei/pag. copii ale documentelor ce vor fi prezentate in cadrul sedintelor AGOA/AGEA.

Informatii suplimentare se pot obtine de la secretariatul societatii la nr. de telefon 021/2106839 sau de la adresa de e-mail office@unisemromania.ro

 

Sergiu Mihailov

                                                   Presedintele Consiliului de Administratie al UNISEM SA

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.