marți | 19 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


UPET SA TARGOVISTE - UPET

Convocare AGA O & E 26.04.2021

Data Publicare: 19.03.2021 15:49:15

Cod IRIS: 7C239

 

 

SC UPET SA

CUI 908332 J15/320/1991

upet@upetgroup.ro www.upetgroup.ro

tel: +40 245 616 514 fax: +40 245 615 291

str. Arsenalului nr. 14, 130021, Targoviste, Romania

 

 


Catre

            Bursa de Valori Bucuresti

            Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

 

RAPORT CURENT

 

intocmit in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare

 

 

Data raportului:

19.03.2021

Denumirea emitentului:

UPET S.A.

Sediul social:

Targoviste, str. Arsenalului nr. 14, jud. Dambovita

Nr. telefon/ fax:

0245 616 514

Cod unic inregistrare:

908332

Nr. ordine in Registrul Comertului:

J15/320/1991

Capital social subscris si varsat:

29.870.890 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

Sistemul multilateral de tranzactionare (piata AeRO)

Simbol de tranzactionare:

UPET

 

Evenimente importante de raportat:

 

UPET S.A. (Societatea) informeaza investitorii si alte persoane interesate cu privire la hotararea luata in sedinta Consiliului de Administratie intrunit in data de 19.03.2021, de convocare a Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor Societatii pentru data de 26.04.2021, prima convocare, respectiv, 27.04.2021, a doua convocare in cazul in care nu se indeplinesc cerintele de cvorum pentru prima sedinta.

Textul Convocatorului, care cuprinde ordinea de zi a Adunarilor precum si alte informatii privind desfasurarea acestora si drepturile actionarilor indreptatiti sa participe la lucrarile Adunarilor este redat in continuare.

 

CONVOCATOR

al Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor UPET S.A.

 

In conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 republicata privind functionarea societatilor comerciale, a Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a Regulamentului ASF nr. 5/2018 si a Actului Constitutiv al UPET SA Targoviste, CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL UPET SA cu sediul in Targoviste, str. Arsenalului Nr. 14, judetul Dambovita, telefon 0245/213023, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului Dambovita sub nr. J15/320/1991, CUI 908332,

 

CONVOACA

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, la data de 26.04.2021, ora 15:00 la sediul societatii pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 16.04.2021 ca data de referinta (AGOA). In situatia in care la data de 26.04.2021, ora 15:00 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea loc la 27.04.2021, in acelasi loc, la aceeasi ora, cu aceeasi data de referinta si cu aceeasi ordine de zi:

1. Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare aferente anului 2020, intocmite de societate in conformitate cu OMFP nr. 1802/2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate, pe baza raportului prezentat de Consiliul de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar.

2. Aprobarea descarcarii de gestiune a tuturor administratorilor care au indeplinit functia de administrator al Societatii pe durata exercitiului financiar 2020;

3. Prezentarea si aprobarea Politicii de remunerare.

4. Alegerea unui nou membru al Consiliului de Administratie ca urmare a demisiei doamnei Constantin Adriana.

5. Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2021, a programului de activitate si a programului de investitii pe anul 2021.

6. Numirea auditorului financiar al Societatii si stabilirea duratei contractului de audit financiar.

7. Aprobarea datei de 28.05.2021 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele  hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, cu 27.05.2021 ca „ex-date”, asa cum este definita de prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

8. Mandatarea domnului Marian Dan, cu drept de substituire, pentru semnarea hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la Adunare, pentru implementarea hotararilor luate in cadrul adunarii si pentru indeplinirea tuturor procedurilor si formalitatilor necesare in vederea inregistrarii hotararilor la ONRC si publicarii acestora in Monitorul Oficial al Romaneai, partea a IV-a.

si

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, la data de 26.04.2021 ora 16:00 la sediul societatii pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 16.04.2021 ca data de referinta (AGEA). In situatia in care la data de 26.04.2021, ora 16:00 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea loc la 27.04.2021, in acelasi loc, la aceeasi ora, cu aceeasi data de referinta si cu aceeasi ordine de zi:

1. Aprobarea vanzarii imobilelor situate in Targoviste, str. Arsenalului, nr. 14, constand in: o parcela de teren in suprafata de 2.358 mp, inscrisa in Cartea Funciara nr. 75445, avand nr. cadastral/topo 10272; o parcela de teren in suprafata de 5.986 mp, inscrisa in Cartea Funciara nr. 75446, cu nr. cadastral/topo10273; o parcela de teren in suprafata de 15.330 mp, inscrisa in Cartea Funciara nr. 75447, avand nr. cadastral/topo 10274; o parcela de teren in suprafata de 9.751 mp, inscrisa in cartea Funciara nr. 72903 cu numar cadastral 3463/1/1; o parcela de teren in suprafata de 10.014 mp, inscrisa in cartea Funciara nr. 72904 cu numar cadastral 3463/1/2/1; o parcela de teren in suprafata de 3.104 mp, inscrisa in cartea Funciara nr. 72902 cu numar cadastral 3464; o parcela de teren in suprafata de 370 mp, inscrisa in cartea Funciara nr. 84384 cu numar cadastral 3463/1/3 si o parcela de teren in suprafata de 136 mp, inscrisa in cartea Funciara nr. 84358 cu numar cadastral 3463/1/4 .

Pretul vanzarii nu va fi mai mic decat pretul stabilit printr-un raport de evaluare intocmit de un evaluator atestat ANEVAR.

 

2. Aprobarea imputernicirii Directorului General al societatii, dl. Marian Dan, sa semneze contractele  de vanzare - cumparare ale imobilelor descrise mai sus.

 

3. Aprobarea demolarii halelor care se afla intr-o stare de uzura avansata si care nu sunt afectate productiei.

4. Aprobarea modificarii actului constitutiv, in conformitate cu prevederile art. 8 din Legea nr. 31/1990, republicata cu modificarile si completarile ulterioare si cu statutul de emitent de instrumente financiare admise la tranzactionare, astfel:

4.1. Articolul 3.3. al Actului Constitutiv se modifica si va avea urmatorul continut:

„3.3. Actionarii Societatii sunt persoanele fizice si juridice inregistrate in Registrul Actionarilor „de tip lista”. Datele de identificare ale fiecarui actionar, aportul fiecaruia la capitalul social, numarul de actiuni detinut de fiecare si cota de participare din totalul capitalului social sunt mentionate in Registrul Actionarilor tinut in regim electronic de catre Depozitarul Central S.A. in baza unui contract de servicii de registru si in conformitate cu legislatia aplicabila pietei de capital si Codul Depozitarului Central.”

4.2. Articolul 5.2. al Actului Constitutiv se modifica si va avea urmatorul continut:

„5.2. Majoritatea membrilor Consiliului de Administratie este formata din membri ne-executivi, iar cel putin una din persoanele desemnate este independenta in raport cu Societatea.”

4.3. Articolul 6.3. al Actului Constitutiv se modifica si va avea urmatorul continut:

„6.3. Auditorul financiar intocmeste raportul de audit asupra situatiilor financiare anuale, in care prezinta opinia sa, din care sa rezulte daca situatiile financiare anuale prezinta o imagine fidela a pozitiei financiare, a performantei financiare si a celorlalte informatii referitoare la activitatea desfasurata, potrivit standardelor profesionale ale Camerei Auditorilor Financiari din Romania. Raportul auditorului financiar, impreuna cu opinia sa, vor fi prezentate Adunarii Generale a Actionarilor si va fi publicat impreuna cu situatiile financiare anuale ale Societatii.”

4.4. Articolul 6.4. al Actului Constitutiv se modifica si va avea urmatorul continut:

„6.4. Auditorul intern al Societatii este numit si revocat de Consiliul de Administratie care va stabili si durata contractului de audit.

 

5. Aprobarea actualizarii Actului Constitutiv al societatii in conformitate cu hotararea AGEA referitoare la punctul 4 de pe ordinea de zi.

 

6. Aprobarea datei de 28.05.2021 ca data de inregistrare a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor si a datei de 27.05.2021 ca „Ex date”, asa cum este definita de prevederile Regulamentului A.S.F nr. 5/2018.

7. Mandatarea domnului Marian Dan, cu drept de substituire, pentru semnarea hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si a Actului constitutiv modificat in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la Adunare, pentru implementarea hotararilor luate in cadrul adunarii si pentru indeplinirea tuturor procedurilor si formalitatilor necesare in vederea inregistrarii hotararilor la ONRC si publicarii acestora in Monitorul Oficial al Romaneai, partea a IV-a.

 

Informatii generale cu privire la desfasurarea Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor UPET S.A.

 

La data convocarii, capitalul social al Societatii este de 29.870.890 lei si este format din 11.948.356 actiuni nominative, cu valoarea nominala de 2,5 lei fiecare actiune, fiecare dand dreptul la un vot in sedintele Adunarilor Generale ale Actionarilor Societatii (AGA).

Drepturi ale actionarilor cu privire la AGA

Incepand cu data de 26.03.2021, documentele aferente adunarilor, respectiv convocatorul, numarul total al actiunilor emise si al drepturilor de vot la data convocarii, proiectele de hotarare propuse spre aprobare, lista cu candidaturi la postul vacant de membru al Consiliului de Administratie, formularele de imputernicire speciala si de vot prin corespondenta, situatiile financiare, raportul Consiliului de administratie si raportul auditorului financiar, pot fi descarcate de pe website-ul Societatii www.upetgroup.ro, Sectiunea AGA sau pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09:00 – 13:00, de la sediul Societatii, prin fax sau prin posta.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii, au dreptul, in conditiile legii, sa solicite introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA, precum si sa prezinte proiecte de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a acestora, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire/curierat, mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara a Actionarilor din data de 26/27.04.2021”, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 12.04.2021, ora 16:00. Cererile vor fi insotite de copia actului de identitate, in cazul actionarilorpersoane fizice, respectiv, copia actului de identitate al reprezentantului/mandatarului, certificatul constatator eliberat de registrul comertului cu cel mult 30 de zile inaintea publicarii convocatorului AGA, in cazul actionarilor persoane juridice si fiecare nou punct propus trebuie sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre aprobarea adunarii. Noua ordine de zi va fi publicata pana cel tarziu la data de 15.04.2021.

Pana la data de 05.04.2021, ora 16:00 si in aceleasi conditii procedurale referitoare la actele insotitoare doveditoare pentru calitatea de actionar, respectiv la modalitatea de expediere/depunere a propunerii cu cele specificate mai sus, actionarii pot formula propuneri de candidaturi pentru postul vacant in Consiliul de Administratie, precizand in cerere informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanei propuse. Lista cu candidaturile propuse va fi actualizata pana cel mai tarziu la data de 15.04.2021.

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si AGEA; intrebarile vor fi transmise in scris si vor fi depuse/expediate astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 05.04.2021, ora 16:00, mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara a Actionarilor din data de 26/27.04.2021”. In cazul in care se va publica o ordine de zi completata la cererea actionarilor semnificativi in conformitate cu prevederile legale si ale prezentului Convocator, termenul limita de transmitere a intrebarilor devine 19.04.2021, ora 16:00.

Raspunsurile vor fi disponibile pe website-ul Societatii www.upetgroup.ro, Sectiunea AGA, incepand cu data de 22.04.2021, ora 16:00

Dreptul de a adresa intrebari si obligatia Societatii de a raspunde vor fi conditionate de protejarea confidentialitatii si a intereselor Societatii.

Participarea la AGA

Actionarii indreptatiti pot participa (1) personal, (2) prin vot prin corespondenta sau (3) pot fi reprezentati in cadrul sedintei Adunarii Generale a Actionarilor prin mandatari carora li s-a acordat o procura speciala sau o procura generala de reprezentare, in conditiile art. 92 alin (10) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

(1) In cazul votului personal, actionarii persoane fizice si actionarii persoane juridice sunt indreptatiti sa participe la sedinta AGA prin simpla proba a identitatii facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere) si, in cazul actionarilor persoane juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere). Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta entitate echivalenta, cu cel mult 30 zile inaintea publicarii convocatorului AGA.

(2) In cazul votului prin reprezentare cu procura, acesta va putea fi exprimat prin procura generala cu respectarea prevederilor legale in vigoare sau prin completarea si semnarea formularelor de procura speciala puse la dispozitie de societate. Acestea vor fi depuse/expediate la sediul societatii sau trimise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica la adresa: juridic_actionariat@upetgroup.ro, astfel incat sa fie inregistrate ca primite pana la data de 23.04.2021, ora 09:00 a.m. pentru AGOA, mentionand pe plic/ la subiectul mesajului electronic „Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 26/27.04.2021” si, respectiv, pana la data de 23.04.2021, ora 10:00 a.m. pentru AGEA, mentionand pe plic/ la subiectul mesajului electronic  „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 26/27.04.2021”.

Societatea nu impune un anumit format pentru Imputernicirea generala. Procura speciala de reprezentare in AGA,  acordata de un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, va fi valabila fara prezentarea altor documente suplimentare referitoare la respectivul actionar, cu respectarea art. 196 si art. 207 din Regulamentul ASF nr.5/2018.

Actionarii nu pot fi reprezentanti in AGA in baza unei procuri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, potrivit art. 92 pct 15 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Reprezentarea prin imputernicire generala va respecta prevederile art. 202-205 ale Regulamentului ASF nr. 5/2018.

Procura speciala sau generala va fi nula daca actionarul insusi participa la intrunirea AGA sau imputerniceste alt mandatar printr-o procura valida, trimisa in termen si datata ulterior primei procuri.

(3) In cazul votului prin corespondenta, actionarii vor completa, semna si transmite, pana cel tarziu in data de 23.04.2021, ora 09:00 a.m. pentru AGAO, respectiv ora 10:00 a.m. pentru AGAE, formularul de vot prin corespondenta pus la dispozitie in format fizic, la sediul societatii, sau pe pagina de internet a societatii. Formularele pe suport de hartie vor fi trimise in plic inchis la sediul societatii, mentionandu-se pe plic in clar si cu majuscule, „VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA / EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR UPET S.A. DIN DATA DE 26/27.04.2021”. Buletinele de vot pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa juridic_actionariat@upetgroup.ro, cu aceeasi mentiune la subiectul mesajului.

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant,  numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la emitent in conformitate cu art. 92 alin (14) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si cu prevederile prezentei convocari.

Formularul de vot prin corespondenta, respectiv procura speciala / generala vor fi insotite de documente doveditoare ale calitatii de actionar, respectiv:

§  copia actului de identitate a actionarului persoana fizica, conforma cu originalul;

§  certificatul de inregistrare al actionarului persoana juridica, in copie conforma cu originalul;

§  certificatul constatator al actionarului persoana juridica eliberat de Registrul Comertului sau document oficial echivalent care sa ateste calitatea de reprezentant legal a semnatarului imputernicirii, emis cu cel mult 30 zile inainte de data publicarii anuntului de convocare a AGA, in original sau in copie conforma cu originalul, precum si copia actului de identitate al reprezentantului legal (conforma cu originalul);

§  copia actului de identitate al mandatarului (persoanei imputernicite), conforma cu originalul

 

Recomandari privind AGEA si AGOA din 26/27.04.2021 in contextul situatiei generate de COVID-19. In contextul restrictiilor impuse de autoritatile competente ale statului pentru gestionarea situatiei generate de COVID-19, legislatia privind masuri de prevenire a raspandirii COVID-19, in vederea protejarii tuturor participantilor, UPET S.A. recomanda actionarilor sai sa utilizeze cu precadere mijloacele electronice/de interactiune la distanta pentru accesarea materialelor aferente AGA, inclusiv votarea prin corespondenta in cadrul AGEA si AGOAconvocate pentru data de 26/27.04.2021.

Totodata, dorim sa atragem atentia ca participarea la evenimente/intruniri publice in spatii inchise (care respecta eventualele limite impuse de autoritati la acel moment) expune participantii la o posibila contaminare cu coronavirusul SARS-CoV-2, iar Societatea si/sau conducerea acesteia nu pot fi tinute raspunzatoare pentru un astfel de risc.

 

Documentele prezentate intr-o alta limba decat romana sau engleza vor fi insotite de traducerea autorizata in limbile romana/engleza. Propunerile de hotarare, cererile pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGA, propuneri de candidaturi, precum si imputernicirile si buletinele de vot nedepuse in termen, incomplete, ilizibile sau neinsotite de documentele doveditoare ale calitatii de actionar nu vor fi luate in considerare.

Prezentul convocator se va completa cu prevederile legale aplicabile.

Informatii suplimentare se pot obtine in fiecare zi lucratoare, intre orele 9:00-12:00, la telefon 0245213023, precum si de pe website-ul Societatii www.upetgroup.ro, Sectiunea AGA.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Dan MARIAN



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.