miercuri | 24 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


VRANCART SA - VNC

Convocare AGA O & E - 27/28 aprilie 2021

Data Publicare: 18.03.2021 18:00:17

Cod IRIS: 87B83

 

Catre,

 

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Bursa de Valori Bucuresti

 

 Raportul curent conform Regulamentului ASF nr.5/2018

                    

Data raportului:                                                  18.03.2021

Denumirea entitatii emitente:                        VRANCART S.A.

Sediul social:                                                       Adjud, str. Ecaterina Teodoroiu nr. 17, judet Vrancea

Numarul de telefon/fax:                                  0237-640.800/0237-641.720

Codul unic de inregistrare:                              1454846

Numar de ordine in Registrul Comertului:   J39/239/1991

Capital social subscris si varsat:                     103.168.354,70 lei

Piata reglementata de tranzactionare:         Bursa de Valori Bucuresti

 

Evenimente importante de raportat:

Consiliul de Administratie al societatii VRANCART S.A. cu sediul in municipiul Adjud, str. Ec. Teodoroiu, nr. 17, judetul Vrancea, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Vrancea sub numarul J39/239/1991, avand C.U.I. nr. RO 1454846, intrunit in sedinta in data de 17.03.2021 convoaca pentru data de 27/28 aprilie 2021 Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor la ora 1100, respectiv ora 1200.

Anexam prezentului raport convocatorul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de  27/28 aprilie 2021.

 

 

Presedinte Consiliu de Administratie,

Ionel-Marian CIUCIOI

 

 

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII VRANCART S.A.

 

 

cu sediul social in municipiul Adjud, str. Ecaterina Teodoroiu nr. 17, judetul Vrancea, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Vrancea sub numarul J39/239/1991, avand Codul Unic de Inregistrare 1454846, Cod de Inregistrare Fiscala RO 1454846, convoaca pentru data de 27 aprilie 2021 Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, la ora 1100 si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, la ora 1200.

Daca nu sunt indeplinite conditiile de cvorum la prima convocare, se convoaca, pentru a doua oara, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, cu aceeasi Ordine de zi, in data de 28 aprilie 2021, ora 1100 , respectiv ora 1200.

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor isi vor desfasura lucrarile la sediul social al societatii din municipiul Adjud, str. Ecaterina Teodoroiu, nr. 17, judetul Vrancea. La aceste Adunari Generale ale Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la sfarsitul zilei de 13 aprilie 2021.

                                  

A. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea Ordine de zi:

1. Aprobarea situatiilor financiare ale exercitiului financiar 2020, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar.

2. Raportul Presedintelui Consiliului de Administratie privind coordonarea activitatii Consiliului de Administratie in anul 2020.

3. Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2020.

4. Aprobarea repartizarii unui dividend brut de 0,0097 lei/actiune (respectiv a unui dividend total de 10.007.331 lei) din profitul aferent exercitiului financiar incheiat la 31 decembrie 2020. 

5. Aprobarea suportarii cheltuielilor ocazionate cu plata dividendelor din resursele financiare ale societatii VRANCART S.A. (comisioane bancare, taxe postale si alte cheltuieli de aceeasi natura).

6. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021 si a Planului de Investitii pentru 2021.

7. Alegerea unui nou administrator/confirmarea administratorului provizoriu, pentru un mandat egal cu perioada ramasa pana la expirarea mandatului administratorilor aflati in functie (27 aprilie 2022).

8. Selectarea si alegerea auditorului financiar si fixarea duratei minime a contractului cu auditorul financiar, ca urmare a expirarii contractului de audit.

9. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 01 ianuarie 2021 – 31 decembrie 2021.

10. Aprobarea Politicii de Remunerare.

11. Aprobarea limitelor generale ale tuturor remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 01 ianuarie 2021 – 31 decembrie 2021.

12. Aprobarea limitei generale a remuneratiei lunare prevazute in contractul de mandat a Directorului General pentru exercitiul financiar 01 ianuarie 2021 – 31 decembrie 2021.

13. Aprobarea datei de 11 august 2021, ca ex-date, asa cum este definita de prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018.

14. Aprobarea datei de 12 august 2021, ca data de inregistrare, data care defineste actionarii asupra carora se rasfrang hotararile luate in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 27/28 aprilie 2021.

15. Aprobarea datei de 31 august 2021, ca data platii, asa cum este definita de prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018.

16. Imputernicirea Presedintelui de sedinta si a Secretarului de sedinta, pentru semnarea hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din 27/28 aprilie 2021.

 

B. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea Ordine de zi:

1. Aprobarea majorarii capitalului social al VRANCART S.A. cu suma de 17.194.725,80 lei, de la 103.168.354,70 lei la 120.363.080,50 lei, prin emiterea unui numar de 171.947.258 actiuni noi, cu o valoare nominala de 0,10 lei fiecare.

Etapa I. Fiecare detinator de drepturi de preferinta va avea dreptul sa subscrie, cu drept de preemptiune, proportional cu numarul de drepturi de preferinta detinute, un numar de actiuni noi calculat conform formulei : drepturi detinute x Rata de subscriere, cu rotunjire la intregul inferior.

Rata de subscriere este 0,166666667. Actiunile vor fi subscrise fara prima de emisiune.

Numarul drepturilor de preferinta va fi egal cu numarul actiunilor emise de Societate, inregistrate in Registrul Actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A., la data de inregistrare de 18 mai 2021; fiecarui actionar inregistrat in Registrul Actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A. la data de inregistrare de 18 mai 2021 ii va fi alocat un numar de drepturi de preferinta egal cu numarul actiunilor detinute.

Drepturile de preferinta nu vor fi admise la tranzactionare si, respectiv, nu vor fi tranzactionate.

Toate detaliile necesare pentru ca actionarii sa isi exercite drepturile de preferinta (cum ar fi: procedura de subscriere, perioada de subscriere, procedura si metoda de plata, validarea subscrierii, formularul de subscriere si drepturile de alocare) vor fi incluse in Prospectul proportionat care va fi aprobat de Autoritatea de Supraveghere Financiara.

Pretul de emisiune pentru noile actiuni ce se vor emite este de 0,10 lei/actiune.

Majorarea capitalului social are la baza nevoia de dezvoltare a societatii, prin extinderea capacitatilor de productie la fabricile de hartie igienica, carton si ambalaje, retehnologizarea acestora, cat si angrenarea de noi proiecte relevante, in acord cu planul general de dezvoltare a Grupului.

Etapa II. Actiunile ramase nesubscrise, in urma exercitarii dreptului de preemptiune din Etapa I, se vor oferi spre subscriere catre actionarii societatii care au subscris si si-au exprimat optiunea de subscriere in Etapa II, proportional cu actiunile detinute, dupa acelasi algoritm ca in Etapa I. Pretul de emisiune pentru noile actiuni ce se vor emite si subscrie in Etapa II este de 0,11 lei/actiune.

2. Imputernicirea Consiliului de Administratie, cu puteri depline, pentru efectuarea tuturor demersurilor si formalitatilor necesare pentru majorarea capitalului social, in limita nivelului fixat, respectiv 120.363.080,50 lei,  precum si pentru a adopta toate masurile si formalitatile necesare, utile si/ sau recomandabile cerute de lege in legatura cu implementarea operatiunii de majorare a capitalului social, inclusiv, dar fara a se limita la, contractarea de servicii de intermediere financiara in vederea intocmirii Prospectului si a documentatiei aferente necesara pentru majorarea capitalului social, aprobarea Prospectului pentru oferirea actiunilor actionarilor existenti in baza dreptului de preferinta, stabilirea datei de la care incepe sa curga perioada de subscriere ce va urma celei de exercitare a drepturilor de preferinta, stabilirea locului unde se vor desfasura operatiunile de subscriere, constatarea sumei cu care se majoreaza in mod efectiv capitalul social in urma subscrierilor, precum si pentru aprobarea oricaror elemente/documente si luarea oricaror masuri considerate necesare pentru buna finalizare a operatiunii de majorare a capitalului social.

3. Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al VRANCART S.A., astfel:

Articolul 6 si Articolul 7 din Actul Constitutiv se modifica si vor avea urmatoarea formulare:

„Art. 6. Capitalul social subscris si varsat al societatii este de 120.363.080,50 lei.

Art. 7. Capitalul social este divizat in 1.203.630.805 actiuni  nominative in forma dematerializata, cu o valoare nominala de 0,10 lei fiecare.”

La finalul procedurilor de majorare de capital, valoarea capitalului social si numarul de actiuni se vor corela cu numarul final de actiuni subscrise.

4. Imputernicirea Consiliului de Administratie si a Presedintelui Consiliului de Administratie de a valida majorarea de capital social la valoarea actiunilor subscrise, de a semna actele aditionale la Actul Constitutiv precum si Actul Constitutiv actualizat cu modificarile adoptate.

5. Aprobarea efectuarii de catre VRANCART S.A., in calitatea sa de asociat unic al VRANCART RECYCLING S.R.L. (persoana juridica romana, cu sediul social in municipiul Adjud, Str. Ecaterina Teodoroiu nr. 17, judetul Vrancea, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Vrancea sub nr. J39/570/2020, Cod Unic de Inregistrare 42972640) a unei majorari a capitalului social al acestei societati, cu suma de 15.600.000 lei, prin aport integral in numerar, respectiv de la 1.000.000 lei (actualul capital social) la 16.600.000 lei.

6. Imputernicirea Consiliului de Administratie, cu puteri depline, pentru efectuarea tuturor demersurilor si formalitatilor necesare pentru majorarea capitalului social al VRANCART RECYCLING S.R.L., in limita nivelului fixat.

7. Aprobarea datei de 17 mai 2021, ca ex-date, asa cum este definita de prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018.

8. Aprobarea datei de 18 mai 2021, ca data de inregistrare, data care defineste actionarii asupra carora se rasfrang hotararile luate in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 27/28 aprilie 2021.

9. Aprobarea datei de 19 mai 2021, ca data platii, asa cum este definita de prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018.

10. Imputernicirea Presedintelui de sedinta si a Secretarului de sedinta pentru semnarea hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din 27/28 aprilie 2021.

 

Dreptul de vot se poate exercita direct, prin reprezentant sau prin corespondenta. Fiecare actiune detinuta da dreptul la un vot in Adunarile Generale ale Actionarilor.

Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce noi puncte pe Ordinea de zi a A.G.O.A. si A.G.E.A., cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare.

Propunerile privind completarea Ordinei de zi cu noi puncte pot fi depuse, in plic inchis, la sediul social al societatii din municipiul Adjud, Str. Ecaterina Teodoroiu, nr. 17, judetul Vrancea, cod postal 625100, pana la data de 07 aprilie 2021, ora 16:00, ora de inchidere a programului societatii, sau transmise prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pana la data de 07 aprilie 2021, ora 16:00, la adresa laurentiu.dobre@vrancart.ro, mentionand la subiect „Pentru A.G.O.A. si A.G.E.A. din 27/28 aprilie 2021 – Propuneri completare Ordine de zi”. Aceste propuneri trebuie sa fie insotite de copii ale actelor de identitate valabile ale actionarilor care solicita introducerea de noi puncte pe Ordinea de zi, respectiv, buletin/carte de identitate si extrasul de cont emis de Depozitarul central - in cazul actionarilor persoane fizice, si certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie conforma cu originalul) cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului sau orice alt document emis de autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal - in cazul persoanelor juridice.

Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe Ordinea de zi.

Propunerile privind aceste proiecte de hotarari pot fi depuse, in plic inchis, la sediul social al societatii din municipiul Adjud, Str. Ecaterina Teodoroiu, nr. 17, judetul Vrancea, cod postal 625100, pana la data de 07 aprilie 2021, ora 16:00, ora de inchidere a programului societatii, sau transmise prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pana la data de 07 aprilie 2021, ora 16:00, la adresa laurentiu.dobre@vrancart.ro, mentionand la subiect „Pentru A.G.O.A. si A.G.E.A. din 27/28 aprilie 2021 - Propuneri completare Ordine de zi”. Aceste propuneri trebuie sa fie insotite de copii ale actelor de identitate valabile ale actionarilor solicitanti, respectiv, buletin/carte de identitate si extrasul de cont emis de Depozitarul Central - in cazul actionarilor persoane fizice, si certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie conforma cu originalul) cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului sau orice alt document emis de autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal - in cazul persoanelor juridice.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe Ordinea de zi a A.G.O.A. si A.G.E.A. pana in data de 08 aprilie 2021, ora 16:00. Intrebarile se pot depune in scris, la sediul social al societatii din municipiul Adjud, Str. Ecaterina Teodoroiu, nr. 17, judetul Vrancea, cod postal 625100, sau transmite prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, la adresa laurentiu.dobre@vrancart.ro, mentionand la subiect „Pentru A.G.O.A. si A.G.E.A. din 27/28 aprilie 2021”. Aceste intrebari trebuie sa fie insotite de copii ale actelor de identitate valabile ale actionarilor, respectiv, buletin/carte de identitate si extrasul de cont emis de Depozitarul central - in cazul actionarilor persoane fizice si certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie conforma cu originalul) cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului sau orice alt document emis de autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal - in cazul persoanelor juridice.

Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut, ce va fi disponibil pe pagina de internet a societatii, in format intrebare-raspuns, la rubrica “Intrebari frecvente”.

Actionarii pot participa personal sau pot fi reprezentati in cadrul A.G.O.A. si A.G.E.A.  de catre reprezentantii lor legali sau de catre alte persoane carora li s-a acordat procura speciala pe baza formularului de procura speciala pus la dispozitie de societate, in conditiile legii.

Actionarii pot fi reprezentati in cadrul A.G.O.A. si A.G.E.A.  prin alte persoane, in baza unei procuri speciale sau a unei procuri generale, intocmita in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la sfarsitul zilei datei de referinta isi pot exercita drepturile in cadrul A.G.O.A. si A.G.E.A.  si prin procuri generale. Astfel, un actionar poate participa la A.G.O.A. si A.G.E.A.  prin reprezentant cu procura generala, daca procura este acordata de catre actionar, in calitate de client, doar unui intermediar definit conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare, sau unui avocat.

Procura generala, in original, va trebui sa parvina societatii in aceleasi conditii si in aceleasi termene aplicabile procurilor speciale, asa cum sunt precizate in prezentul Convocator.

Actionarii nu pot fi reprezentati in cadrul A.G.O.A. si A.G.E.A. pe baza de procura generala de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese.

Formularele de procura speciala (in limba romana si/sau limba engleza) se pot obtine de la sediul social al societatii, din municipiul Adjud, Str. Ecaterina Teodoroiu, nr. 17, judetul Vrancea, cod postal 625100, sau se pot descarca de pe website-ul societatii, incepand cu data de 26 martie 2021. Un exemplar, in original, al procurii speciale, completat si semnat, insotit de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/carte de identitate - in cazul actionarilor persoane fizice si certificat de inregistrare - in cazul persoanelor juridice) se va depune/expedia la sediul social al societatii pana la data de 23 aprilie 2021, ora 11:00, un altul urmand sa fie pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi calitatea de reprezentant in Adunare. Procurile, insotite de actele de identificare ale actionarilor, pot fi transmise si prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pana la data de 23 aprilie 2021, ora 11:00, la adresa laurentiu.dobre@vrancart.ro, mentionand la subiect „Pentru A.G.O.A. si A.G.E.A. din 27/28 aprilie 2021”. La data desfasurarii A.G.O.A. si A.G.E.A., reprezentantul desemnat va preda originalele procurilor speciale, in cazul in care au fost transmise prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, si o copie a actului de identitate valabil al reprezentantului desemnat.

Actionarii VRANCART S.A. au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de A.G.O.A. si A.G.E.A., utilizand formularul de vot prin corespondenta. Formularele de vot prin corespondenta (in limba romana si/sau limba engleza) pot fi obtinute de la sediul social al societatii – Departamentul Juridic sau se pot descarca de pe website-ul societatii, incepand cu data de 26 martie 2021. Formularele de vot prin corespondenta,  completate si semnate, insotite de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/carte de identitate - in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv certificat de inregistrare si copia actului de identitate al reprezentantului legal - in cazul persoanelor juridice) se vor expedia la sediul social al societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana cel tarziu in data de 23 aprilie 2021, ora 11:00. Sub sanctiunea pierderii dreptului de vot, buletinele de vot primite ulterior datei si orei de mai sus nu vor fi luate in calcul nici pentru determinarea cvorumului in cadrul A.G.O.A. si A.G.E.A..

Candidaturile pentru alegerea in Consiliul de Administratie se pot depune la sediul social al societatii sau pot fi transmise prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pana la data de 07 aprilie 2021, ora 11:00, la adresa de e-mail laurentiu.dobre@vrancart.ro, mentionand la subiect „Pentru A.G.O.A. si A.G.E.A. din 28/29 aprilie 2021 – Candidatura Consiliu de Administratie”. Candidatii pentru Consiliul de Administratie trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute de Regulamentul de Guvernanta Corporativa al societatii si ale Actului Constitutiv, care se gasesc pe website-ul societatii (www.vrancart.ro - Sectiunea Pentru Actionari /A.G.A.). 

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor candidate pentru functia de administrator se va afla la sediul social al societatii si pe website-ul societatii (www.vrancart.ro - Sectiunea Pentru Actionari /A.G.A.), la dispozitia actionarilor, pentru a fi consultata si completata de catre acestia, pana pe data de 07 aprilie 2021, care este si data limita de depunere a dosarelor.

Candidatii pentru calitatea de Administrator vor fi inscrisi in Buletinele de vot in ordinea cronologica a depunerii acestora.

Candidaturile pentru alegerea Auditorului Financiar se pot depune la sediul social al societatii sau pot fi transmise prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pana la data de 07 aprilie 2021, ora 11:00, la adresa de e-mail laurentiu.dobre@vrancart.ro, mentionand la subiect „Pentru A.G.O.A. si A.G.E.A. din 27/28 aprilie 2021 – Candidatura Auditor Financiar”.

Lista cuprinzand informatii cu privire la persoanele care si-au depus oferta pentru calitatea de auditor financiar va fi pusa la dispozitia actionarilor la sediul social al societatii si pe website-ul societatii (www.vrancart.ro - Sectiunea Pentru Actionari /A.G.A.), pentru a fi consultata si completata de catre acestia, pana pe data de 07 aprilie 2021, care este si data limita de depunere a dosarelor.

Candidatii pentru calitatea de Auditor Financiar vor fi inscrisi in Buletinele de vot in ordinea cronologica a depunerii acestora.

Formularele de procura speciala si formularele de vot pentru sedintele A.G.O.A. si A.G.E.A. vor fi actualizate pana pe data de 12 aprilie 2021, in cazul in care unul sau mai multi actionari, ce indeplinesc conditiile legale, vor solicita introducerea de noi puncte pe Ordinea de zi, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 a societatilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018.

Proiectele de hotarari si materialele supuse dezbaterilor A.G.O.A. si A.G.E.A. pot fi consultate la sediul social al societatii, in fiecare zi lucratoare sau pe website-ul societatii (www.vrancart.ro - Sectiunea Pentru Actionari /A.G.A.), incepand cu data de 26 martie 2021.

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Ionel-Marian CIUCIOI

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.