Societatea ALIMENTARA S.A.SLATINA
230022, Slatina, Olt, str. Arinului nr.1 Nr. Registrul Comertului: J28/62/1991
E-mail: alimentara.slatina@yahoo.com Cod Unic de inregistrare: 1513357
Website: www.alimentara-slatina.ro Atribut fiscal RO
Tel: 0249-422.092 Capital social: 998.988 LEI
Fax: 0249-422.451 EUID : ROONRCj28/62/1991
___________________________________ Cod LEI: 254900ODCU8X5FUK9K31
Nr. 41 / 15.01.2019
Catre,
-
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
Sectorul Instrumente si Investitii Financiare
Fax:021-659.60.51, 021-659.64.36
-
A.T.S administrat de B.V.B. – Piata AeRO
Fax : 021-307.95.19
RAPORT CURENT
conform Legii nr. 24/2017, Codului BVB-ATS si Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018
privind emitentii de instrumete financiare si operatiuni de piata
Data Raportului: 15.01.2019
Denumirea entitatii emitente: Societatea ALIMENTARA S.A.
Sediul social : Slatina, str. Arinului, nr.1, jud.Olt
Telefon/fax : 0249/422451
Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 1513357
Numar de ordine in Registrul Comertului : J28/62/1991
Capital social subscris si varsat: 998.987,58 lei
Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de Societatea Alimentara SA: A.T.S.
administrat de Bursa de Valori Bucuresti – Piata AeRO, piata XRS1, simbol de piata ALRV.
Eveniment important de raportat: Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor
din data de 19/20.02.2019
Consiliul de Administratie al Societatii Alimentara SA, cu sediul in Slatina, str. Arinului nr. 1, jud. Olt, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Olt cu nr. J28/62/1991, CUI: RO1513357, capitalul social: 998.987,58 lei, intrunit in sedinta din data de 15.01.2019, in temeiul prevederilor legale si ale Actului Constitutiv,
CONVOACA
ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR PENTRU DATA DE 19.02.2019,
ORA 10:00
Adunarea isi va desfasura lucrarile la sediul societatii din Slatina, str. Arinului nr. 1, fiind indreptatiti sa participe si sa voteze actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 11.02.2019, considerata data de referinta.
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor are urmatoarea ordine de zi:
1. Prezentarea si aprobarea Situatiilor Financiare ale anului 2018, pe baza Rapoartelor Administratorilor si Auditorului Financiar Extern.
2. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2018.
3. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar al anului 2018.
4. Discutarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a Programului de investitii / reparatii pentru anul 2019.
5. Alegerea Consiliului de Administratie, pentru un mandat de 2 ani. Mandatul incepe la data de 01.05.2019.
6. Aprobarea remuneratiei lunare brute cuvenite administratorilor in anul 2019 si pana la data tinerii AGOA de inchidere a exercitiului financiar 2019 si a nivelului politei de asigurare profesionala a administratorilor.
7. Aprobarea prelungirii mandatului Auditorului Financiar JPA Audit & Consultanta SRL, Bucuresti cu 2 ani pentru auditarea situatiilor financiare aferente anilor 2019 si 2020 si mandatarea Consiliului de Administratie pentru aprobarea conditiilor cuprinse in contractul de audit ce se va incheia cu acesta.
8. Aprobarea intocmirii situatiilor financiare anuale pentru anul 2018, conform IFRS, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
9. Validarea hotararilor consiliului de administratie nr. 6/29.05.2018, nr. 11/23.10.2018, privind investitii pe piata de capital.
10. Aprobarea datei de 08.03.2019, ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor, conform dispozitiilor art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv a datei de 07.03.2019 ca “ex date” .
11. Imputernicirea domnului Fortan Procopie, director general, cu posibilitatea de substituire, pentru a actiona pe seama societatii, a efectua si indeplini toate formalitatile necesare legate de ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate, pentru a semna, executa si inregistra la Oficiul Registrului Comertului si publica la autoritatile competente hotararile adunarii generale ordinare a actionarilor.
Unul sau mai multi actionarii, reprezentand individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:
- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de justificare si de un proiect de hotarare propus spre adoptare adunarilor generale in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial;
- de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarilor generale.
Fiecare actionar, persoana fizica sau juridica, are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale pana la data de 14.02.2019. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe web-site-ul propriu www.alimentara-slatina.ro .
Solicitarile actionarilor mentionate la alineatele precedente vor putea fi transmise in scris, in original, prin posta sau servicii de curierat, la sediul societatii.
In vederea identificarii si a dovedirii calitatii de actionar a unei persoane care adreseaza intrebari sau solicita completarea ordinii de zi, persoana in cauza are obligatia sa anexeze solicitarii documente care ii atesta identitatea (pentru persoana fizica: copie BI/CI, pentru persoana juridica: copie BI/CI reprezentant legal si certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau un act emis de o autoritate competenta, in care actionarul este inmatriculat legal) si extrasul de cont emis de Depozitarul Central SA din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute.
Propunerile de candidati la postul de administrator, intocmite in conformitate cu prevederile legale in vigoare se vor depune la sediul societatii pana cel tarziu la data de 05.02.2019, ora 12.00, in scris.
Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati de alte persoane, pe baza unei imputerniciri speciale sau generale, sau pot vota prin corespondenta conform procedurii afisate pe website-ul societatii www.alimentara-slatina.ro .
Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul persoanelor fizice cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice cu actul de identitate al reprezentantului legal si a documentului care atesta calitatea de reprezentant legal.
Dovada calitatii de reprezentant legal a persoanei juridice se constata pe baza listei actionarilor eliberata de Depozitarul Central sau se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de ORC, in original sau copie conforma cu originalul, emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor. Daca actionarul este reprezentat de o alta persoana, reprezentantul va prezenta actul sau de identitate si imputernicirea speciala, semnata de actionarul persoana fizica sau de reprezentantul legal al persoanei juridice.
In cazul participarii la AGOA prin reprezentant sau in cazul votului prin corespondenta, dupa completarea si semnarea imputernicirilor speciale sau a formularelor de vot prin corespondenta, un exemplar din acestea va fi depus, in original, la sediul societatii, cu 48 de ore inainte de termenul fixat pentru tinerea adunarii generale, conform procedurii afisate pe website-ul societatii www.alimentara-slatina.ro.
Incepand cu data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a a Convocatorului AGOA, formularele de imputernicire speciala si formularele de vot prin corespondenta se gasesc pe website-ul societatii www.alimentara-slatina.ro.
Formularele definitive cu numele candidatilor la functia de administrator si eventuala ordine de zi completata /modificata sunt disponibile incepand cu data de 07.02.2019.
Proiectul de hotarare a AGOA, precum si documentele si materialele de sedinta de pe ordinea de zi sunt disponibile incepand cu data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, in format electronic, pe website-ul societatii la adresa www.alimentara-slatina.ro si la sediul societatii, in zilele lucratoare intre orele 10.00-14.00.
In situatia in care la data de 19.02.2019 nu se intruneste cvorumul necesar desfasurarii in conditiile legii a lucrarilor AGOA, aceasta se va desfasura la a doua convocare, in data de 20.02.2019, in locul si la ora indicata pentru prima convocare, cu aceeasi ordine de zi, indiferent de cvorumul intrunit si va adopta hotarari cu majoritatea voturilor exprimate.
Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 10:00-14:00 de la sediul societatii, dupa data aparitiei prezentului convocator in M.O. al Romaniei- partea a IV-a
- Nu mai sunt alte evenimente de raportat.
PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE,
Aurel TENEA
SOCIETATEA ALIMENTARA S.A. SLATINA
J28/62/1991 CUI RO1513357
Str.Arinului nr.1, judetul Olt
Tel. 0249-422092, fax 422451
Nr. 33 /15.01.2019
Propunerea Consiliului de Administratie
de repartizare a profitului net aferent anului 2018
Societatea Alimentara S.A. Slatina la 31.12.2018, a realizat urmatorii indicatori:
- venituri totale = 1.480.229 lei
- cheltuieli totale = 1.107.265 lei
- profit brut = 372.964 lei
- impozit profit/venit = 16.881 lei
- profit net = 356.083 lei
Profitul net, in suma de 356.083 lei, s-a propus a fi repartizat pentru urmatoarele destinatii :
- rezerve legale, 0 lei
- acoperirea pierderilor din anii precedenti, 0 lei
- profit nerepartizat, 356.083 lei
urmand a fi repartizat ulterior intr-o alta sedinta AGOA.
Pierderea contabila se propune a fi acoperita din urmatoarele resurse:/ nu este cazul.
CONSILIUL DE ADMINISTRATIE,
ec. Tenea Aurel – presedinte