Catre:
|
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Sectorul Instrumente si Investitii Financiare
|
|
Bursa de Valori Bucuresti
Piata Reglementata, Categoria Int’l (Actiuni)
|
De la:
|
DIGI COMMUNICATIONS N.V.
|
RAPORT CURENT
conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, precum si prevederile relevante din Codul Bursei de Valori Bucuresti
Data raportului:
|
17 martie 2020
|
Denumirea entitatii emitente:
|
DIGI COMMUNICATIONS N.V. („Societatea”)
|
Sediul social:
|
Amsterdam, Regatul Tarilor de Jos
|
Adresa sediului operational:
|
Bucuresti, str. Dr. Staicovici nr.75, Forum 2000 Building, Faza 1, et.4, Sectorul 5, Romania
|
Numarul de telefon/fax:
|
+4031.400.65.05/ +4031.400.65.06
|
Numarul de inregistrare la Camera de Comert si Industrie din Regatul Tarilor de Jos si Numarul de Identificare a Persoanelor Juridice si Parteneriatelor din Regatul Tarilor de Jos (RSIN):
|
Numarul de inregistrare la Camera de Comert si Industrie din Regatul Tarilor de Jos: 34132532/29.03.2000
RSIN: 808800322
|
Cod fiscal:
|
RO 37449310
|
Capital Social:
|
6.810.042,52 EUR
|
Numarul de actiuni emise:
|
100.000.000 (din care (i) 64.556.028 actiuni clasa A, cu o valoare nominala de zece eurocenti (€ 0,10) fiecare si (ii) 35.443.972 actiuni clasa B, cu o valoare nominala de un eurocent (€ 0,01) fiecare)
|
Numarul de actiuni admise la tranzactionare:
|
35.443.972 actiuni clasa B
|
Piata Reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:
|
Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Int’l (Actiuni)
|
Evenimente importante de raportat: Evenimente importante de raportat: Continuitatea activitatii in contextul epidemiei de coronavirus („COVID-19”)
Societatea isi informeaza actionarii si investitorii ca aceasta, precum si filialele sale au luat masuri suplimentare pentru a asigura sanatatea si siguranta clientilor, angajatilor si partenerilor si furnizarea fiabila a serviciilor in timpul epidemiei COVID-19.
Avand in vedere situatia actuala imprevizibila, Societatea continua sa ia masuri pentru a oferi cel mai inalt nivel de servicii si continuitatea activitatii, mai precis:
· cu exceptia locatiilor din Italia si Spania unde avem prezenta directa (care au fost inchise in conformitate cu cerintele formulate de autoritatile publice competente), toate canalele dedicate clientilor raman deschise in acest moment (magazine, casierii, call center, etc.), aplicandu-se in acelasi timp masuri specifice de protejare a sanatatii clientilor si angajatilor;
· continuam sa furnizam servicii la cel mai inalt nivel, fara intrerupere, toate resursele necesare pentru asigurarea continuitatii serviciilor noastre fiind disponibile in acest moment; si
· am dezvoltat si actualizat planurile de continuitate a activitatii pentru a raspunde prompt si eficient in cazul oricaror incidente perturbatoare aparute in timpul epidemiei de COVID-19, protejand totodata sanatatea angajatilor nostri si minimizand impactul asupra furnizarii serviciilor.
In acest scop, Societatea a adoptat, printre altele, urmatoarele masuri:
· tuturor angajatilor li s-a solicitat sa lucreze de la distanta cat mai mult posibil si acolo unde este posibil;
· angajatii a caror prezenta la locul de munca este necesara aplica protocoale de distantare sociala si de igiena bazate pe instructiunile autoritatilor de sanatate publica;
· clientii sunt incurajati sa aplice protocoalele de distantare sociala, sa evite utilizarea numerarului si sa utilizeze serviciile si resursele noastre online sau alte servicii si resurse de la distanta pentru plata facturilor si plasarea de comenzi;
· au fost stabilite protocoale specifice de dezinfectie in toate locatiile noastre (birouri, magazine, casierii, call center, etc.);
· au fost initiate proceduri de impartire a echipelor in schimburi, de separare a personalului si de program de lucru flexibil in vederea atenuarii riscului de infectare a unei echipe intregi si pentru a asigura continuitatea tuturor serviciilor noastre (internet si date fixe, telefonie si date mobile, telefonie fixa, cablu TV, televiziune DTH si platforme online); si
· toate deplasarile angajatilor in tari in care exista un risc crescut de infectie au fost anulate sau amanate.
Societatea si conducerea acesteia inteleg ca aceasta situatie ramane foarte dinamica si vor continua sa urmareasca indeaproape evolutiile in ceea ce priveste epidemia de COVID-19. Societatea are incredere in planificarea sa de urgenta si ramane dedicata furnizarii de servicii la nivelul pe care clientii il asteapta din partea acesteia.
Serghei Bulgac
Director General (Chief Executive Officer)