marți | 14 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


OLTCHIM S.A. RM. VALCEA - OLT

Raport auditor sem.II 2016-art. 225, L297/2004

Data Publicare: 31.01.2017 11:15:50

Cod IRIS: 76B90

                                                                                                                                           

Numar de inregistrare 1069/31.01.2017

Catre actionarii,

Oltchim S.A. – in reorganizare judiciara

Raport al auditorului financiar independent  in conformitate cu Regulamentul CNVM nr.1/2006

Urmare a cererii dumneavoastra, am efectuat proceduri, enumerate mai jos, cu privire la contractele incheiate de Oltchim S.A. – in reorganizare judiciara („Societatea”) cu administratorii, angajatii, actionarii care detin controlul, precum si cu entitatile afiliate acestora, si raportate conform articolului 225 al Legii nr. 297/2004, cu privire la perioada 1 iulie 2016 – 31 decembrie 2016, conform Anexei 1. Responsabilitatea intocmirii acestei Anexe revine conducerii Societatii (denumita in continuare „Conducerea”).

Misiunea noastra a fost efectuata in conformitate cu Standardul International pentru Misiuni de Asigurare („ISAE”) 3000 „Misiuni de asigurare, altele decat audituri, revizuiri sau informatii financiare din perioade anterioare”. Conform acestui standard, noi efectuam procedurile noastre astfel incat sa obtinem o asigurare limitata cu privire la obiectivele procedurilor specifice enumerate mai jos. Avand in vedere ca aceste proceduri limitate nu sunt considerate un audit sau o revizuire a situatiilor financiare sau a oricaror parti ale acestora, date fiind limitarile inerente ale acestor proceduri, nu exprimam nici o opinie de audit sau de revizuire limitata asupra acestora.

Societatea a raportat la Autoritatea de Supraveghere Financiara („ASF”) un singur act juridic incheiat in al doilea semestru al anului 2016 cu partile afiliate si care a avut o valoare mai mare de 50.000 Euro.

Procedurile realizate

1.     Obtinerea Anexei 1, cuprinzand lista tranzactiilor raportate de catre Societate pentru semestrul al doilea aferent anului 2016 si agrearea detaliilor prezentate referitoare la contractele din Anexa 1 cu prevederile contractelor in sine.

2.     Obtinerea si revizuirea contractelor din al doilea semestru al anului 2016, pentru a verifica daca acestea au fost autorizate corespunzator de partile contractante si verificarea faptului ca detaliile incluse in raport corespund sub toate aspectele semnificative cu informatiile incluse in contract, in ceea ce priveste: data incheierii si natura actului, descrierea obiectului, valoarea totala a actului juridic, creantele reciproce, garantiile constituite, termenele si modalitatile de plata. 

3.     Obtinerea unei intelegeri corespunzatoare prin discutii cu conducerea asupra felului in care sunt stabilite preturile pentru contractele raportate.

4.     Discutii cu conducerea Societatii si examinarea politicilor interne ale Societatii cu privire la tranzactiile cu administratorii, angajatii, actionarii care detin controlul, precum si cu entitatile afiliate acestora.

5.     In masura in care exista un pret de piata pentru bunurile sau serviciile furnizate Societatii de catre administratorii, personalul si actionarii sai semnificativi, precum si de persoanele afiliate cu acestia, am discutat cu conducerea Societatii modul in care au fost stabilite aceste preturi si daca, de la caz la caz, preturile agreate corespund celor folosite de alte parti (terti), pentru servicii sau bunuri similare. In cazul in care nu exista preturi de piata disponibile, am analizat daca respectivele tranzactii sunt realizate pe baza contractelor aprobate si semnate.

Procedurile noastre au fost aplicate doar contractului inclus in Anexa 1. Nu am efectuat nici o procedura pentru a verifica daca aceasta lista include toate tranzactiile pe care Societatea trebuie sa le raporteze conform articolului 225 din Legea nr. 297/2004, pentru perioada 1 iulie 2016 – 31 decembrie 2016.

 

 Concluzii

Pe baza procedurilor realizate de catre noi si descrise in prezentul raport, cu privire la contractele ce sunt cuprinse in  Anexa 1 pentru perioada 1 iulie 2016 – 31 decembrie 2016, nu am identificat nimic care sa ne faca sa credem ca:

a)     Detaliile contractuale raportate catre ASF, cuprinse in Anexa 1, nu sunt in conformitate cu contractele analizate.

b)    Contractele nu au fost autorizate corespunzator de partile contractante.

c)     Contractele nu contin prevederi privind termenii si conditiile care guverneaza relatiile contractuale intre partile afiliate, cum ar fi: partile care au incheiat actul juridic, data incheierii si natura actului, descrierea obiectului acestuia, valoarea totala a actului juridic, creantele reciproce, garantiile consituite, termenele si modalitatile de plata.

d)    Termenii si conditiile tranzactiior incluse in contractele raportate de catre Societate, efectuate cu administratorii, personalul si actionarii sai semnificativi, precum si cu persoanele implicate cu acestia, nu au fost stabilite pe baza politicilor interne ale Societatii aplicabile acestor tipuri de tranzactii.

e)     Preturile convenite intre parti nu au fost acceptate de comun acord pe baza tipului de produse/servicii si a altor termeni si conditii mentionate in contractele dintre parti.

Intrucat procedurile de mai sus nu constituie un audit sau o revizuire efectuate in conformitate cu Standardele Internationale pentru Audit sau Standardele Internationale pentru misiunile de revizuire, nu ne exprimam nici o opinie asupra oricaror situatii financiare ale Societatii ca urmare a efectuari acestor proceduri. In consecinta, acest raport se refera numai la documentele, informatiile financiare precizate mai sus si nu se extinde asupra oricaror situatii financiare ale Societatii, in intregime sau oricaror parti ale acestora.

In cazul in care am fi efectuat proceduri aditionale sau in cazul in care am fi efectuat un audit sau revizuire a situatiilor financiare in conformitate cu Standardele Internationale pentru Audit sau Standardele Internationale pentru misiunile de revizuire, este posibil sa fi avut constatari suplimentare, pe care le-am fi raportat. Munca noastra este limitata la proceduri efectuate cu privire la informatiile prezentate. Procedurile si constatarile din acest raport trebuie considerate in contextul scopului pentru care aceste proceduri sunt efectuate si, in consecinta, nu trebuie considerate ca baza unica pentru formarea de concluzii.

Prezentul raport este adresat conducerii Societatii si actionarilor. Raportul nostru are exclusiv scopul unic prezentat in paragrafele de mai sus si nu este menit folosirii de alte persoane decat cele care au convenit asupra procedurilor sau care inteleg suficienta procedurilor pentru scopurile lor. In limita maxima permisa de lege, nu acceptam sau nu ne asumam responsabilitatea fata de nici o parte, alta decat Societatea, pentru munca noastra sau pentru constatarile raportate. Prezentul raport a fost emis exclusiv cu scopul prezentat in prima sectiune a acestui raport si nu poate fi utilizat sau distribuit pentru nici un alt scop sau utilizat ca referinta de catre nici o alta parte externa cu exceptia unor scopuri interne ale Societatii si a depunerii la Autoritatea de Supraveghere Financiara si Bursa de Valori Bucuresti.

PKF Finconta S.R.L.

Bucuresti, Romania                                                                                                        28 ianuarie 2017

 


 

                                                                                                                                                   ANEXA nr.1

Catre,

Bursa de Valori Bucuresti

Autoritatea de Supraveghere Financiara  

Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare

 

Raport curent conform prevederilor art.225 din Legea nr.297/2004  si  Regulamentului CNVM  nr.1/2006

 

Data raportului : 22.07.2016                   

Denumirea societatii comerciale: Oltchim S.A. Rm. Valcea

Fax:0250/735030/736188

Telefon:0250/701200

Codul fiscal:RO1475261

Numarul de ordine in Registrul Comertului :J38/219/1991

Capital social subscris si varsat :34.321.138,30 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:BVB, categoria standard, simbol OLT

Eveniment de raportat :

 

Tranzactii de tipul celor enumerate la art.225 din Legea nr.297/2004 privind piata de capital

 

Oltchim SA raporteaza urmatorul contract incheiat cu societatea Sistemplast SA Rm. Valcea la care detine 94,4% din capitalul social:

  Numar

contract si data incheierii

DA 16207 / 26711 / 01.07.2016

Natura contractului

Prestari servicii

Durata contractului

01.07.2016-30.06.2017

Descrierea obiectului

contractului

 

      servicii de intretinere, reparatii utilaje statice, cisterne CF, supape de siguranta, armaturi, conducte tehnologice si refacere izolatii termice;

      servicii de intretinere si reparatii utilaje dinamice;

      lucrari de mentenanta a echipamentelor electro-AMA si a instalatiilor de climatizare;

      servicii de intretinere, revizii tehnice si reparatii la masinile de ridicat- macarale, mecanisme de ridicat, elevatoare pentru vehicule si masini de ridicat tip special, ascensoare de personae, ascensoare de marfuri cu comanda interioara si cu schip;

 

 

Valoarea, fara TVA

Tarifele orare pentru decontarea lucrarilor sunt prevazute in contract in raport de regimul lucrarilor (planificate sau in regim de urgenta), respectiv: 

Tarif 123,50 lei/ora fara TVA, tarif orar normal pentru lucrarile planificate executate in timpul programului normal de lucru;

Tarif 2 26,00 lei/ora fara TVA, tarif orar interventie pentru lucrarile executate in regim de urgenta (neplanificate) in afara programului normal de lucru (inclusiv sambata, duminica si sarbatorile legale);  

Oltchim SA estimeaza ca valoarea contractului va fi mai mare de 50.000 Euro.

Garantii

Se retine 5% garantie de buna executie din valoarea fiecarei facturi, garantia urmand a fi eliberata dupa expirarea  termenului de garantie al lucrarii, in conditiile in care toate prevederile contractuale au fost respectate de executant

Penalitati

0,01% pe zi de intarziere din valoarea obligatiei neexecutate sau executata cu intarziere sau necorespunzator. Cuantumul penalitatilor nu va depasi debitul restant.

Termene si modalitati de plata

ordin de plata sau prin compensare, in termen de 30 de zile de la data primirii facturii

Creante reciproce la 30.06.2016

Oltchim SA datoreaza societatii Sistemplast SA  suma de 651.658,89 lei  Oltchim SA are de incasat de la Sistemplast SA suma de 1.951,00 lei 

 

 

Administrator judiciar

Administrator judiciar

ROMINSOLV SPRL

 

BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL

Administrator special

Director General Adjunct

Stanescu Bogdan

Avram Victor

 

 

Director Economic

 

Smeu Alin

  

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.