sâmbătă | 11 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


RETRASIB SA - RTRA

Completare convocare AGAE 30/31.01.2017

Data Publicare: 12.01.2017 16:44:39

Cod IRIS: ED352

COMPLETARE CONVOCATOR

 

Directorul General al Retrasib S.A., avand sediul social in str. Stefan cel Mare nr. 156, Sibiu, judetul Sibiu, inregistrata la Oficiul Registrulului Comertului Sibiu sub nr. J32/16/1993, Cod Unic de Inregistrare 3906360, capital social subscris si varsat 10.001.205,4 RON („Retrasib” sau „Societatea”),

in baza prevederilor Legii 31/1990 privind societatile, ale Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, ale Regulamentului Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare (in prezent Autoritatea de Supraveghere Financiara) nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, ale Regulamentului Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi in cadrul adunarilor generale ale actionarilor (Regulamentul nr. 6/2009) si conform actului constitutiv al Retrasib S.A, precum si in baza solicitarii actionarului Scando Trading SRL (detinand 24.335.659 actiuni, 24,3327%) prin adresa 294/ 06.01.2017, transmise conform art. 1171 Legii 31/1990 privind societatile

COMPLETEAZA CONVOCATORUL

adunarii generale extraordinare a actionarilor („Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor”) ce va avea loc in data de 30/ 31 ianuarie 2017, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 4395 din 27 decembrie 2016 si in ziarul De Toate Pentru Toti nr. 2657 din 23.12.2016 cu punctele 17 si 18 astfel incat ordinea de zi revizuita sa aiba urmatorul continut:

 

1.            Aprobarea ordinii de zi a adunarii.

2.            Confirmarea, aprobarea si ratificarea incheierii de catre Societate, in calitate de imprumutat, si SGB SMIT International GMBH, in calitate de creditor, a contractului de imprumut din data de 29 noiembrie 2016, prin care Societatea a primit un imprumut pentru o suma maxima de 2.440.000 Euro, pe o perioada nedeterminata. Se confirma si garantiile acordate pentru rambursarea acestui imprumut (decizia CA 277/ 11.11.2016).

3.            Aprobarea prelungirii Plafonului Global de Exploatare multivaluta in suma de 60.000.000 lei (noua scadenta devenind 30.04.2022) in baza contractului de credit nr. 182/06.05.2010 si toate actele aditionale ulterioare, incheiat intre Societate, in calitate de imprumutat si Banca Transilvania, prelungirea perioadei de tragere/de utilizare a Plafonului Global de Exploatare cu inca 12 luni, noua scadenta devenind (30.04.2018), prelungire linie de credit in cadrul Plafonului  cu 12 luni (scadenta nou propusa 29.04.2018); Credite pe termen scurt si mediu pentru capital de lucru trase din cadrul plafonului se vor acorda pe max 24 luni, fara a depasi noua scadenta a plafonului, corelate cu contractele cesionate in favoarea Bancii; Valabilitatea Scrisorilor de garantie bancara nu va depasi scadenta finala a Plafonului, iar in caz de executare a scrisorilor de garantie bancara creditele rezultate din executarea scrisorilor se acorda pe maxim 12 luni, in lei.

4.            Mentinerea destinatiei plafonului global de exploatare si tragerea din cadrul sau sub forma de:

- linie de credit, in valoare maxima de 2.000.000 lei;

- credite pe termen scurt/mediu; 

- Scrisori de garantie bancara de participare la licitatie, buna executie si restituire avans, contragarantii bancare, scrisori de retentie etc;

5.            Imputernicirea consiliului de administratie pentru negocierea, stabilirea, aprobarea conditiilor contractuale ale actelor modificatoare ale contractului de credit de la pct. 3, pentru aprobarea regulilor pentru efectuarea de trageri de sub acest contract si aprobarea constituirii in garantie a activelor Societatii, precum si modificarea pachetelor de garantie existente (cu exceptia constituirii unor garantii imobiliare suplimentare, pentru care va fi necesara o aprobare prealabila, specifica, a adunarii generale extraordinare a actionarilor). Pentru garantarea obligatiilor Societatii rezultand din acest contract, directorul general d-na Claudia Gherghel va fi semnatara oricaror acte, putand desemna imputerniciti dupa cum considera de cuviinta.

6.            Ratificarea actelor incheiate de conducerea societatii in vederea implementarii prelungirilor mentionate mai sus la pct. 3, inclusiv a actelor modificatoare si de constituire de garantii in acest scop.

7.            Ratificarea tuturor deciziilor Consiliului de Administratie din 2016 in legatura cu toate facilitatile de credit contractate de Retrasib SA de la Banca Transilvania SA, in sold sau rambursate in cursul anului 2016, in ce priveste:

- prelungirea plafonului global de exploatare si a tuturor tragerilor din cadrul acestuia (linie de credit, credite pe termen scurt sau mediu, orice tip de scrisori de garantie bancara sau contragarantii bancare etc.),

- prelungirea valabilitatii plafonului cu inca 12 luni,

- prelungirea perioadei de tragere a plafonului cu inca 12 luni,

- suplimentarea garantiilor imobiliare la Plafonul global de exploatare.

8.           Ratificarea hotararii CA privind suplimentarea garantiei la Plafonul global de exploatare pentru care s-a incheiat contractul de ipoteca de rang II incheiat la data de 29.11.2016 cu Banca Transilvania avand ca obiect imobilul din Cluj, proprietatea imobiliara situata in Cluj Napoca, str. H. Barbusse nr. 44-46, jud. Cluj, inscrisa in CF nr. 257035-C22-U15 a localitatii Cluj-Napoca, nr.cad./nr.top. 257035-C22-U15, de sub A1 – etaj I, CF nr.257035-C22-U21 a localitatii Cluj-Napoca, nr.cad./nr.top.257035-C22-U21, de sub A1 – etaj VII, CF nr.257035-C22-U22 a localitatii Cluj-Napoca, nr.cad./nr.top.257035-C22-U22, de sub A1 – ETAJ TEHNIC, precum si cu cota parte indiviza de teren in folosinta, cota de 37500/2012700 din CF nr. 257035 a localitatii Cluj-Napoca, nr.cad./nr.top.257035, de sub A1 (decizia CA nr. 276 / 10.11.2016).

9.            Daca e cazul, suplimentar fata de Plafonul Global de exploatare in suma existenta de 60.000.000 lei, conform contractului de credit nr. 182/06.05.2010 si actele aditionale aferente) se propune posibilitatea contractarii altor finantari de orice natura in valoare maxima de 30.000.000 lei de catre Societate, in calitate de imprumutat/ garant, finantari avand destinatie activitatea curenta sau credite de investitii. Se imputerniceste Consiliul de administratie pentru negocierea, stabilirea si aprobarea conditiilor contractuale ale acestor credite precum si pentru aprobarea

constituirii in garantie a activelor Societatii, precum si modificarea garantiilor (cu exceptia constituirii de garantii imobiliare noi pentru care va fi necesara o aprobare prealabila specifica a adunarii generale extraordinare a actionarilor), Directorul general dna Claudia Gherghel va fi semnatara oricaror astfel de acte putand desemna imputerniciti dupa cum considera de cuviinta.

10.        Imputernicirea consiliului de administratie pentru reevaluarea produselor bancare si a conditiilor aplicabile conturilor bancare existente, inceperea negocierilor cu noi banci, imputernicire pentru negocierea, stabilirea, aprobarea conditiilor contractuale ale unor noi contracte, pentru aprobarea oricaror trageri de sub acest contract si aprobarea constituirii in garantie a activelor Societatii (cu exceptia garantiilor imobiliare) pentru garantarea obligatiilor Societatii rezultand din astfel de contracte.

11.         Aprobarea operatiunii de majorare de capital social in limita unui plafon maxim de 18.013.343,2 RON, respectiv de la 10.001.205.4 RON la 28.014.548,6 RON pentru corectarea activului net al Societatii. Majorarea capitalului social se va realiza prin emisiunea unui numar maxim de 180.133.432 de actiuni ordinare nominative in forma dematerializata la un pret de 0,1 RON/ actiune, la valoarea nominala, fara prima de emisiune, si care vor fi distribuite pentru subscriere dupa cum urmeaza:

a.                      121.500.000 de actiuni in suma totala de 12.150.000 RON vor fi oferite spre subscriere in favoarea actionarului majoritar SGB SMIT International GMBH prin conversia in actiuni a creantelor certe, lichide si exigibile detinute impotriva Societatii in valoare de 12.150.000 RON (echivalentul a 2.700.000 EUR la un curs de schimb valutar de 1 EUR/ 4,5 RON), confirmate de un expert independent autorizat, a carui numire va fi aprobata de catre actionari;

b.                     Restul de maximum 58.633.432 de actiuni noi in suma de 5.863.343,2 RON sunt oferite spre subscriere celorlalti actionari existenti, in baza dreptului de preferinta al acestora, in schimbul unor aporturi in numerar.

Perioada de exercitare a dreptului de preferinta in vederea pastrarii ponderii detinute de catre fiecare actionar in capitalul social al Societatii este de 31 de zile calendaristice si va incepe sa curga de la data stabilita prin prospectul si prin anuntul public, intocmite in conformitate cu Regulamentul 1/2006, ulterioara datei publicarii hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor in Monitorul Oficial.

Toti detinatorii de drepturi de preferinta trebuie sa verse in intregime pretul actiunilor noi in conformitate cu legea aplicabila. Toate actiunile care nu sunt subscrise sau platite in intregime de catre actionari pana la expirarea termenului de exercitare a drepturilor de preferinta vor fi anulate, fara a fi puse la dispozitia publicului investitor.

Numarul total de drepturi de preferinta este egal cu numarul de actiuni inregistrate in registrul actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central SA la data de inregistrare. Pentru dobandirea unei actiuni noi este necesar un numar de drepturi de preferinta, calculat prin impartirea numarului de actiuni existente la numarul maxim de actiuni noi disponibile pentru emitere (0,55). Se propune ca drepturile de preferinta sa nu poata fi tranzactionate. Fiecare actionar poate subscrie in limita drepturilor de preferinta pe care le detine avand in vedere valoarea maxima a majorarii capitalului social care se va decide in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

Subscrierea si emisiunea noilor actiuni vor fi facute la valoarea nominala. In cazul in care valoarea rezultanta a numarului de actiuni noi la care un detinator de drepturi de preferinta este indreptatit de un numar fractional, numarul de actiuni noi care vor fi subscrise va fi determinat prin rotunjire in plus sau in minus pana la cel mai apropiat numar intreg.

In cazul in care se aplica o exceptie de la obligatia de intocmire a unui prospect, Consiliul de Administratie va fi imputernicit sa stabileasca si sa faca publica perioada de subscriere, care va dura 31 de zile calendaristice, in conformitate cu legea.

12.         Imputernicirea Consiliului de Administratie/ratificarea deciziilor Consiliului de Administratie pentru a intreprinde masurile de publicitate necesare, a stabili orice formalitati sau proceduri necesare obtinerii documentelor de subscriere, sa aprobe procedura de subscriere, inclusiv data de la care incepe sa curga perioada de exercitare a dreptului de preferinta a actionarilor, efectuarea subscrierii sau a altor documente legate de majorarea de capital social, sa aprobe/ratifice numirea societatii specializate/ broker-ului autorizat care va presta servicii de investitii financiare in vederea intocmirii prospectului si documentatiei aferente necesare pentru majorarea capitalului social, in conformitate cu legea aplicabila, pentru a constata prin decizie rezultatul subscriptiei actiunilor nou emise si platite prin conversia creantelor sau, in cazul actionarilor minoritari, in numerar, pentru a anula actiunile nesubscrise sau neplatite si a finaliza pe aceste baze majorarea de capital social. Consiliul de Administratie va avea puterea de a numi anumite persoane in vederea efectuarii acestor actiuni.

13.         Modificarea CAP. III art. 7 al actului constitutiv al Societatii ca urmare a majorarii de capital:

Art. 7.1 Capitalul social este in valoare de [●] lei, subscris si varsat integral, impartit in [●] de actiuni cu o valoare nominala de 0,1 lei fiecare. Cu aceasta data se actualizeaza si numarul de actiuni detinut de fiecare actionar ca urmare a achizitiei de actiuni din 10.12.2014 neinregistrate in ORC pana la aceasta data.

14.         Confirmarea inchiderii punctului de lucru al societatii din Bucuresti, sector 5, str. Iovita, nr. 23-27, parter, apt. 2/1, cu efect din data de 01.01.2017.

15.         Imputernicirea fiecaruia dintre domnii Jan Olscher, Michael Amon, Iulian Stancu, si dnei Claudia Gherghel si/sau a oricaror alte persoane desemnate de precedentii mentionati, cu posibilitatea de substituire, sa semneze in numele actionarilor Societatii hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, declaratii, cereri, dupa caz, actul constitutiv actualizat, orice alte documente necesare si sa indeplineasca toate formalitatile cerute de lege in fata autoritatilor competente si in fata oricaror terte parti, inclusiv in fata Bursei de Valori Bucuresti, a Autoritatii de Supraveghere Financiara, a Depozitarului Central, a Registrului Comertului, pentru a pune in aplicare hotararile luate in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, pentru a le publica si inregistra oriunde este necesar.

16.         Stabilirea datei de 15 februarie 2017 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, conform art. 238 din Legea 297/2004, si a datei de 14 februarie 2017 ca ex-date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii, asa cum este definita de articolul 2 lit g din Regulamentul nr. 6/2009.

17.         Alternativ la pct. 11, aprobarea majorarii capitalului social al societatii in limita unui plafon maxim de 18.013.343,2 RON prin emisiunea de actiuni ordinare nominative emise in forma dematerializata la un pret egal cu pretul de inchidere la tranzactionare al actiunilor Retrasib S.A. la data de referinta a adunarii generale extraordinare a actionarilor, respectiv 13 ianuarie 2017, diferenta fata de valoarea nominala constituind prima de emisiune.

18.        Aprobarea contractarii de catre Consiliul de Administratie a serviciilor unui evaluator independent autorizat inregistrat la ASF in vederea calcularii activului net al Societatii si al pretului per actiune raportat la acesta.

 

Sibiu, 12.01.2017

Claudia Gherghel

Director General, imputernicit cf. pct. 4 din hotararea CA nr. 279/ 21.12.2016

 

________________



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.