vineri | 26 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. - SIF5

Convocare AGEA si AGOA pentru 05.09.2017

Data Publicare: 01.08.2017 18:10:04

Cod IRIS: 05638

RAPORT CURENT

conform Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

 

Data raportului: 01.08.2017

Denumirea entitatii emitente: Societatea de Investitii Financiare OLTENIA S.A.

Sediul social: judetul Dolj, Craiova, Str. Tufanele nr. 1, cod postal 200767

Tel./Fax: 0251-419.335 / 0251-419.340

CUI/CIF: RO 4175676

Numar de ordine la Registrul Comertului: J16/1210/30.04.1993

Numar Registru C.N.V.M.: PJR09SIIR/160003/14.02.2006

Capital social subscris si varsat: 58.016.571 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti – categoria Premium (simbol de piata SIF5)

 

Evenimente importante de raportat:

Convocarea Adunarii Generale Extraordinare si a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor S.I.F. Oltenia S.A. pentru data de 05.09.2017

 
CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII DE INVESTITII FINANCIARE OLTENIA S.A.

cu sediul in judetul Dolj, Craiova, str. Tufanele nr. 1,

Nr. Reg. Com.: J16/1210/1993

Cod Unic de Inregistrare: RO 4175676

Capital social: 58.016.571 lei

 

intrunit in sedinta din data de 01.08.2017

 

CONVOACA
    
ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR
ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

 

in data de 05.09.2017

 

Adunarile isi vor desfasura lucrarile la sediul S.I.F. Oltenia S.A. din Craiova, str. Tufanele nr.1, judetul Dolj, fiind indreptatiti sa participe si sa voteze actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 23.08.2017, considerata data de referinta.

Ora stabilita pentru inceperea lucrarilor ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE este ora 10:00.
Ora stabilita pentru inceperea lucrarilor ADUNARII GENERALE ORDINARE este ora 11:00.

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile Legii nr. 297/2004, Legii nr. 24/2017, ale reglementarilor C.N.V.M. (actualmente ASF), date in aplicarea acesteia, ale Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si reglementarile proprii ale S.I.F. Oltenia S.A.

Capitalul social al societatii este format din 580.165.714 actiuni nominative, cu valoare nominala de 0,1 lei, dematerializate si indivizibile, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarilor generale ale actionarilor, cu exceptia actiunilor al caror drept de vot este suspendat conform prevederilor art. 2861 alin. 1 si 2 din Legea nr. 297/2004.

Informatiile referitoare la numarul actiunilor cu dreptul de vot suspendat vor fi facute publice conform Instructiunii CNVM nr. 6/2012.

 

ORDINEA DE ZI

A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

 

1. Alegerea secretariatului de sedinta format din 3 membri, respectiv d-na. Baltateanu Nadia Florentina - Auditor intern, dl.  Nedelcu Ion Eugen si dna. Bucur Vasilica cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, doamna Bucur Vasilica urmand sa fie aleasa secretarul sedintei care va intocmi Procesul verbal al adunarii. Persoanele propuse au calitatea de actionari ai S.I.F. Oltenia S.A.

 

2. Alegerea Comisiei de Numarare a Voturilor exprimate in cadrul AGEA, comisie compusa din trei membri, respectiv dl. Pauna Ioan, dl. Patrichi Ion si d-na. Talea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii. Persoanele propuse au calitatea de actionari ai S.I.F. Oltenia S.A. 

3. Aprobarea continutului ACTULUI CONSTITUTIV  in format unic, astfel cum a fost aprobat de AGEA SIF Oltenia SA din 25.08.2016 si publicat in MO al Romaniei Partea a IV- a nr. 3250/07.09.2016, completat potrivit cerintelor Regulamentului ASF nr. 2/2016 si observatiilor ASF din Adresa nr. DRA 430.10/30.06.2017, inregistrata la SIF Oltenia SA sub nr. 3950/30.06.2017 si Adresa nr. DRA 3028/27.07.2017, inregistrata la SIF Oltenia SA sub nr. 4486/27.07.2017, dupa cum urmeaza:

 

“ ACTUL CONSTITUTIV al SOCIETATII DE INVESTITII FINANCIARE OLTENIA S.A.

 

Art. 1 Denumirea, forma juridica

(1) Denumirea societatii este: Societatea de Investitii Financiare OLTENIA SA, prescurtat SIF OLTENIA SA, iar marca este cea avand modelul anexat (certificat OSIM nr. 95691/06.06.2008- ANEXA 1).

(2) Forma juridica: Societatea este infiintata ca persoana juridica de drept privat, de nationalitate romana, organizata ca societate pe actiuni.

(3) Tipul societatii: Societatea este organizata sub forma unei societati pe actiuni de investitii financiare, incadrata conform reglementarilor aplicabile, care se autoadministreaza. Consiliul de Administratie poate hotari modificarea formei de administrare a societatii si poate sa incheie un contract de administrare a societatii cu o societate de administrare autorizata de Autoritatea de Supraveghere Financiara, in conditiile legii.

(4) Societatea este succesoarea Fondului Proprietatii Private V OLTENIA, reorganizat si transformat in conformitate cu prevederile Legii nr. 133/1996.

(5) Functionarea societatii: Societatea functioneaza in conformitate cu:

- reglementarile speciale privind societatile de investitii financiare;

- reglementarile privind societatile ale caror actiuni sunt admise la tranzactionare pe o piata reglementata;

- dispozitiile legale privind societatile cu personalitate juridica;

- legislatia care reglementeaza activitatea OPC/AFIA

- prezentul act constitutiv;

- reglementarile interne.

 

Art. 2 Sediul si durata societatii

(1) Sediul social al societatii, este situat in Romania, municipiul Craiova, str. Tufanele nr.1, judetul Dolj.

(2) Societatea poate infiinta sau desfiinta sucursale, reprezentante, agentii, puncte de lucru si alte sedii secundare pe teritoriul Romaniei sau in strainatate, in baza hotararii Consiliului de Administratie, cu respectarea reglementarilor si dispozitiilor legale.

(3) Durata societatii este nelimitata.

 

Art. 3 Domeniul si obiectul de activitate al societatii

 (1)  Domeniul Principal de activitate al societatii este cod CAEN 649 - alte activitati de intermedieri financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii, iar activitatea sa principala este cod CAEN 6499 - alte intermedieri financiare n.c.a, astfel cum este detaliat in alin.2.

(2) Societatea are urmatorul obiect de activitate:

a) administrarea si gestionarea actiunilor la societatile comerciale pentru care s-au emis actiuni proprii, corespunzator Certificatelor de Proprietate si Cupoanelor Nominative de Privatizare  subscrise de cetateni in conformitate cu prevederile art. 4 alin.6 din Legea nr. 55/1995;

b) administrarea si gestionarea portofoliului propriu de valori mobiliare si efectuarea de investitii in valori mobiliare in conformitate cu reglementarile in vigoare;

c) administrarea riscurilor;

d) alte activitati auxiliare si adiacente activitatii de administrare colectiva.

 

Art.4 Capital social.

 (1) Capitalul social subscris si varsat este de 58.016.571 lei. Aceasta valoare este rezultata din insumarea contravalorii titlurilor de privatizare (certificate de proprietate si cupoane nominative de privatizare) subscrise de cetatenii romani in cadrul procesului de privatizare la FPP V Oltenia cu valoarea actiunilor ce li s-au atribuit titularilor de certificate de proprietate, conform art.4 alin.4 din Legea nr. 133/1996.

(2) Majorarea capitalului social, din alte surse decat surse proprii, se va realiza numai prin oferta publica de actiuni, pe baza unui prospect aprobat de Autoritatea de Supraveghere Financiara, in conformitate cu prevederile legale in vigoare aplicabile.

(3) Majorarea capitalului social va fi aprobata de adunarea generala extraordinara a actionarilor pana la un nivel maxim, in limitele caruia administratorii pot decide in urma delegarii de atributii majorarea capitalului social. Aceasta competenta se acorda administratorilor pe o durata de maxim un an si poate fi reinnoita de adunarea generala pentru o perioada care, pentru fiecare reinnoire nu poate depasi un an.

(4) Hotararile luate de Consiliul de Administratie in exercitiul atributiilor delegate conform alineatului precedent vor avea acelasi regim ca si hotararile Adunarii Generale a Actionarilor, in ceea ce priveste publicitatea acestora si posibilitatea de contestare in instanta.

 

Art. 5 Actiuni

(1) Capitalul social este impartit in 580.165.714 actiuni cu valoarea nominala de 0,1 lei fiecare.

(2) Actiunile sunt ordinare, nominative de valoare egala, emise in forma dematerializata, platite integral la momentul subscrierii, evidentiate prin inscriere in cont si acorda drepturi egale titularilor lor, cu exceptia limitarilor din reglementarile si dispozitiile legale.

(3) Actiunile sunt indivizibile, societatea recunoscand un singur reprezentant pentru exercitarea drepturilor rezultand dintr-o actiune.

(4) Societatea isi poate rascumpara propriile actiuni, in conditiile prevazute de Legea nr. 31/1990 R, reglementarile Autoritatii de Supraveghere Financiara aplicabile si orice alte reglementari legale aplicabile.

(5) Limita stabilita de prevederile  art. 1031 din Legea nr. 31/1990 R poate fi depasita in ceea ce priveste actiunile SIF Oltenia emise in conformitate cu art.4 din Legea nr. 133/1996 prin decizia Consiliului de Administratie cu aprobarea ASF si in conformitate cu reglementarile emise de aceasta.

(6) Actiunile rascumparate in temeiul alineatului precedent pot fi utilizate fie in scopul diminuarii capitalului social, fie pentru regularizarea cursului actiunilor proprii pe piata de capital.

(7)  Actiunile sunt negociabile si transferabile in mod liber.  Tranzactionarea actiunilor se face pe o piata reglementata din Romania, respectiv Bursa de Valori Bucuresti, sau pe o piata reglementata/sistem alternativ de tranzactionare din state membre sau nemembre ale Uniunii Europene.

 

Art. 6 Actionari

(1) Primii actionari ai societatii au fost cetatenii care au subscris certificate de proprietate si cupoane nominative de privatizare la Fondul Proprietatii Private  V Oltenia.

(2) Ulterior au devenit actionari si cetatenii indreptatiti sa primeasca actiuni conform art. 4  alin.(1) din Legea nr. 133/1996.

(3) Poate deveni actionar orice persoana care dobandeste in mod licit actiuni emise de societate.

(4) Orice persoana poate dobandi cu orice titlu sau poate detine singura ori impreuna cu persoanele cu care actioneaza in mod concertat, actiuni emise de catre SIF Oltenia SA, dar nu mai mult de 5% din capitalul social al acesteia.

(5) Exercitiul dreptului de vot este suspendat pentru actiunile detinute de actionarii care depasesc limita prevazuta la alin.4 al prezentului articol. Persoanele mentionate la alin.4 al prezentului articol au obligatia ca la atingerea pragului de 5% sa informeze in maximum 3 zile lucratoare SIF Oltenia SA, ASF si BVB. In termen de 3 luni de la data depasirii limitei de 5% din capitalul social al SIF Oltenia SA, actionarii aflati in aceasta situatie sunt obligati sa vanda actiunile care depasesc limita de detinere.

(6) Data de referinta, pentru  identificarea actionarilor indreptatiti sa participe si sa voteze in cadrul adunarilor generale, precum si data de inregistrare, pentru stabilirea actionarilor care urmeaza a beneficia de dividende si asupra carora se  vor rasfrange efectele hotararilor adunarilor generale,  vor fi stabilite potrivit reglementarilor legale in vigoare, aplicabile.

(7) Evidenta actiunilor si actionarilor este tinuta potrivit prevederilor legale de catre Depozitarul Central SA.

(8) Calitatea de actionar al societatii  se atesta prin extras de cont emis de catre entitatea care tine, potrivit legii, evidenta actiunilor si actionarilor. Persoanele care au inscrise in cont actiuni emise de SIF Oltenia SA se prezuma a fi proprietarele acestora.

 

Art. 7 Adunarea Generala a Actionarilor

(1) Adunarea Generala a Actionarilor este organul suprem de conducere al societatii, care se va constitui si va functiona in conformitate cu prevederile legale in vigoare

(2) Adunarile generale sunt ordinare si extraordinare si pot fi convocate ori de cate ori este nevoie.

(3) Adunarea Generala Ordinara se intruneste cel putin o data pe an in termenul stabilit de reglementarile si dispozitiile legale. In afara de dezbaterea altor probleme inscrise pe ordinea de zi, Adunarea Generala Ordinara este obligata :

a) sa discute, sa aprobe sau sa modifice situatiile financiare anuale, pe baza rapoartelor prezentate de consiliul de administratie si auditorul financiar si sa fixeze dividendul;

b) sa aleaga si sa revoce membrii consiliului de administratie ;

c) sa numeasca sau sa demita auditorul financiar si sa fixeze durata minima a contractului de audit financiar;

d) sa fixeze remuneratia cuvenita pentru exercitiul in curs membrilor consiliului de administratie, daca nu a fost stabilit prin actul constitutiv;

e) sa se pronunte asupra gestiunii  consiliului de administratie;

f) sa stabileasca bugetul de venituri si cheltuieli si, dupa caz, programul de activitate, pe exercitiul financiar urmator;

g) sa hotarasca gajarea, inchirierea sau desfiintarea uneia sau a mai multor unitati ale societatii.

(4) Adunarea Generala Extraordinara se intruneste ori de cate ori este necesar a se lua o hotarare pentru:

a) schimbarea formei juridice a societatii;

b) mutarea sediului societatii;

c) schimbarea obiectului de activitate al societatii;

d) majorarea capitalului social;

e) reducerea capitalului social sau reintregirea lui prin emisiune de noi actiuni;

f) fuziunea cu alte societati sau divizarea societatii;

g) dizolvarea anticipata a societatii;

h) conversia actiunilor nominative in actiuni la purtator sau a actiunilor la purtator in actiuni nominative;

i) conversia actiunilor dintr-o categorie in cealalta;

j) conversia unei categorii de obligatiuni in alta categorie sau in actiuni;

k) emisiunea de obligatiuni;

l) admiterea la tranzactionare a actiunilor emise de societate pe o piata reglementata sau a tranzactionarii acestora in cadrul unui sistem alternativ de tranzactionare din state membre sau nemembre ale Uniunii Europene;

m) oricare alta modificare a actului constitutiv sau oricare alta hotarare pentru care este ceruta aprobarea adunarii generale extraordinare.

(5) Convocarea si desfasurarea adunarilor generale  se va face potrivit reglementarilor si dispozitiilor legale.

(6) Adunarea generala se convoaca in baza hotararii Consiliului de Administratie, potrivit reglementarilor si dispozitiilor legale si ale prezentului act constitutiv.

(7) Convocarea adunarii generale efectuata la solicitarea legala a unei autoritati competente sau a actionarilor societatii se va face in termenele si in conditiile prevazute de reglementarile si dispozitiile legale.

(8) Convocarea se publica in Monitorul Oficial al Romaniei , Partea a IV-a, si in unul dintre ziarele de larga raspandire din localitatea in care se afla sediul societatii sau din cea mai apropiata localitate.

(9) Termenul de intrunire nu poate fi mai mic de 30 de zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei , Partea a IV-a.

(10) Societatea va pune la dispozitia actionarilor, pe website-ul propriu si la sediul acesteia, documentele si informatiile vizand problemele inscrise pe ordinea de zi, conform reglementarilor si dispozitiilor legale.

(11) Dreptul de participare la adunarea generala a actionarilor il au actionarii inregistrati in registrul actionarilor la data de referinta.

(12) Participarea actionarilor la adunarea generala se face conform dispozitiilor legale, a convocatorului adunarii generale si a procedurilor aprobate de catre Consiliul de Administratie  si aduse la cunostinta actionarilor de catre societate, prin publicare pe website-ul propriu.

(13) Fiecare actiune da dreptul la un vot, cu exceptia limitarilor prevazute de actul constitutiv sau de reglementarile si dispozitiile legale.

(14) Exercitarea dreptului de vot de catre actionari se poate face in conformitate cu reglementarile  legale si cu respectarea procedurii aprobate de catre Consiliul de Administratie, fie  personal, prin prezentarea la adunarea generala sau prin utilizarea buletinului de vot prin corespondenta, fie prin imputerniciti, desemnati in baza unor imputerniciri speciale sau generale. 

(15) Pentru validitatea deliberarilor adunarii generale ordinare este necesara prezenta  actionarilor care sa detina cel putin o patrime din numarul total de drepturi de vot. Hotararile adunarii generale ordinare  se iau  cu majoritatea voturilor exprimate.

(16) Daca adunarea generala ordinara nu poate lucra din cauza neindeplinirii conditiilor prevazute la alineatul precedent, adunarea ce se va intruni la o a doua convocare poate sa delibereze asupra punctelor de pe ordinea de zi a celei dintai adunari, indiferent de cvorumul intrunit luand hotarari cu majoritatea voturilor exprimate.

(17) Pentru validitatea deliberarilor adunarii generale extraordinare este necesara la prima convocare prezenta actionarilor detinand cel putin o patrime din numarul total de drepturi de vot, iar la convocarile urmatoare, prezenta actionarilor reprezentand cel putin o cincime din numarul total de drepturi de vot. Hotararile sunt luate cu majoritatea voturilor detinute de actionarii prezenti sau reprezentati.

(18) Decizia de modificare a obiectului principal de activitate al societatii, de reducere sau majorare a capitalului social, de schimbare a formei juridice, de fuziune, divizare sau de dizolvare a societatii se ia cu o majoritate de cel putin doua treimi din drepturile de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati.

(19) Hotararile adunarilor generale se iau cu vot deschis. Votul secret este obligatoriu pentru numirea sau revocarea membrilor consiliului de administratie, numirea, revocarea ori demiterea auditorilor financiari si pentru luarea hotararilor referitoare la raspunderea membrilor organelor de administrare, de conducere si de control ale societatii.

(20) Membrii Consiliului de Administratie nu pot vota in baza actiunilor pe care le detin nici personal, nici prin mandatar pentru descarcarea gestiunii lor sau pentru o problema in care persoana sau administratia lor ar fi in discutie. Persoanele respective pot vota insa situatia financiara anuala, daca nu se poate forma majoritatea prevazuta de lege sau de actul constitutiv.

(21) Actionarul care, intr-o anumita operatiune, are, fie personal, fie ca mandatar al unei alte persoane, un interes contrar aceluia al societatii, va trebui sa se abtina de la deliberarile privind  acea operatiune. Actionarul care contravine acestei dispozitii este raspunzator de daunele produse societatii, daca fara votul sau nu s-ar fi obtinut majoritatea ceruta.

(22) Hotararile luate de adunarea generala in limitele legii si actului constitutiv al societatii sunt obligatorii chiar pentru actionarii care nu au luat parte la adunare sau au votat contra.

(23) Adunarea Generala este prezidata de Presedintele Consiliului de Administratie, iar in absenta acestuia de catre Vicepresedinte.

(24) Adunarea generala va alege, dintre actionarii prezenti, 1 pana la 3 secretari, care vor verifica lista de prezenta a  actionarilor, indicand capitalul social pe care il reprezinta fiecare  si indeplinirea tuturor formalitatilor cerute de lege si actul constitutiv pentru tinerea adunarii generale. Unul dintre secretari intocmeste procesul verbal al sedintei adunarii generale. Presedintele  va putea desemna, dintre angajatii societatii, unul sau mai multi secretari tehnici, care sa ia parte la executarea operatiunilor mentionate anterior.

(25) Procesul verbal intocmit cu ocazia desfasurarii adunarii generale, semnat de presedinte si secretar, va constata indeplinirea formalitatilor de convocare, data si locul adunarii generale, actionarii prezenti, numarul actiunilor, dezbaterile in rezumat, hotararile luate, iar la cererea actionarilor, declaratiile facute de ei in sedinta. La procesul verbal se vor anexa actele referitoare la convocare precum si listele de prezenta ale actionarilor. Procesul verbal va fi trecut in registrul adunarilor generale.

 

Art. 8 Consiliul de Administratie

(1) Societatea este administrata in sistem unitar.

(2) Forma de administrare  a societatii va putea fi decisa de catre adunarea generala cu respectarea prevederilor legale incidente.

(3) Societatea este administrata de catre un Consiliu de Administratie  compus din 7 membri, persoane fizice, alesi de adunarea generala ordinara pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de a fi realesi. Invalidarea unuia sau mai multor membri ai consiliului de administratie de catre autoritatea competenta conduce, pentru cei in cauza, la pierderea calitatii de administrator.

(4) In situatia in care in Consiliul de Administratie se creaza un loc vacant, adunarea generala ordinara va alege un nou administrator. Durata pentru care acesta va fi ales va fi egala cu perioada ce a ramas pana la expirarea mandatului predecesorului sau. Pana la prima adunare generala care va adopta in mod valabil hotararea de alegere a administratorilor pe locurile ramase vacante si avizarea acestora de care autoritatea competenta, administratorii in functie  procedeaza la numirea unor administratori provizorii, cu respectarea conditiilor de avizare a persoanei cooptate.

(5) Daca vacanta prevazuta la alineatul precedent determina scaderea numarului de administratori sub numarul legal, administratorii ramasi convoaca de indata adunarea generala ordinara a actionarilor, pentru a completa numarul de membri ai consiliului de administratie.

(6) Administratorii vor fi remunerati pentru activitatea desfasurata, remuneratia lunara si alte drepturi cuvenite administratorilor se vor stabili prin hotarari ale adunarii generale ordinare a actionarilor societatii.

(7) Fiecare administrator trebuie sa incheie asigurarea de raspundere profesionala prevazuta de legea societatilor, in conditiile si limitele stabilite de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, obligatorie pentru exercitarea atributiilor functiei.

(8) Consiliul de Administratie alege dintre membrii sai un Presedinte si un Vicepresedinte.

(9) Membrii consiliului de administratie vor indeplini in mod cumulativ cerintele minime privind integritatea, calificarea si experienta profesionala prevazute in reglementarile si dispozitiile legale.

(10) In exercitarea mandatului, membrii consiliului de administratie au posibilitatea de a fi alesi in administratia si conducerea societatilor din portofoliu, cu aplicarea procedurilor interne de evitare a conflictelor de interese.

(11) Membrii consiliului de administratie au dreptul sa-si recupereze cheltuielile determinate de exercitarea mandatului.

(12) Fiecare administrator trebuie sa accepte in mod expres mandatul. Prin acceptarea acestei calitati, fiecare administrator isi asuma obligatiile prevazute in prezentul act constitutiv, reglementarile interne precum si dispozitiile legale aplicabile.

(13) Consiliul de Administratie se intruneste la sediul societatii sau in alt loc stabilit prin convocare, sedintele urmand a se convoca si desfasura cu respectarea prevederilor legale aplicabile  precum si in conformitate cu Regulamentul intern al Consiliului de Administratie. Membrii Consiliului de Administratie pot fi reprezentati la sedintele consiliului de alti membri in baza unei imputerniciri. Un membru al consiliului poate reprezenta doar un alt membru la o sedinta. Imputernicirea va fi transmisa secretariatului inainte de inceperea sedintei. In conditii de urgenta sau in imposibilitatea participarii administratorilor la lucrarile sedintei, Presedintele Consiliului poate hotari desfasurarea sedintei si transmiterea votului prin mijloace electronice, conform procedurii stabilite de Regulamentul intern al Consiliului de Administratie.

(14) Sedintele sunt conduse de Presedinte iar in absenta acestuia de Vicepresedinte.

(15) Consiliul de Administratie are puteri depline in intervalul cuprins intre adunarile generale in ceea ce priveste administrarea societatii, cu exceptia celor pe care legea sau actul constitutiv le prevad exclusiv pentru adunarea generala, fiind insarcinat cu indeplinirea tuturor actelor necesare si utile pentru realizarea obiectului de activitate al societatii.

(16) Consiliul de Administratie are, urmatoarele competente de baza :

a) stabilirea directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale societatii;

b) stabilirea politicilor contabile si a sistemului de control financiar, precum si aprobarea planificarii financiare;

c) numirea si revocarea directorilor in acceptiunea Legii nr. 31/1990  si stabilirea remuneratiei lor in limitele stabilite de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor;

d) supravegherea activitatii directorilor;

e) pregatirea raportului anual, organizarea adunarii generale a actionarilor si implementarea hotararilor acesteia;

f) introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolventei societatii, potrivit prevederilor legale aplicabile;

g) indeplinirea intocmai a tuturor atributiilor stabilite in sarcina consiliului de administratie de catre adunarea generala a actionarilor;

h)infiintarea/desfiintarea de sucursale si alte sedii secundare, fara personalitate juridica, sau schimbarea sediului acestora;

i) stabilirea si aprobarea procedurilor de vot in cadrul adunarii generale a actionarilor;

j) decide infiintarea altor societati sau persoane juridice, inclusiv participarea la capitalul social al altor societati, in conditiile prevazute de reglementarile legale;

k) actele de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale societatii, a caror valoare depaseste, individual sau cumulat, pe durata unui exercitiu financiar, 20% din totalul activelor imobilizate, mai putin creantele, sunt incheiate de catre administratorii sau directorii societatii numai dupa aprobarea prealabila de catre adunarea generala extraordinara a actionarilor, potrivit art. 90 (1) din Legea nr. 24/2017, sau a oricaror prevederi legale in vigoare la data intocmirii actelor.

l) inchirierile de active corporale, pentru o perioada mai mare de un an, a caror valoare individuala sau cumulata fata de acelasi co-contractant sau persoane implicate ori care actioneaza in mod concertat depaseste 20% din valoarea totalului activelor imobilizate, mai putin creantele la data incheierii actului juridic, precum si asocierile pe o perioada mai mare de un an, depasind aceeasi valoare, se aproba in prealabil de adunarea generala extraordinara a actionarilor potrivit art. 90 (2) din Legea nr. 24/2017, sau a oricaror prevederi legale in vigoare la data intocmirii actelor.

m) incheierea contractelor cu depozitarul, auditorul financiar si entitatea care tine evidenta actionarilor;

n) aprobarea reglementarilor interne ale societatii,organigramei, regulamentului intern al Consiliului de Administratie si politicilor/ procedurilor de lucru;

o) negocierea contractului colectiv de munca;

p)rezolvarea oricaror alte probleme stabilite de adunarea generala a actionarilor ori de catre reglementarile sau dispozitiile legale.

Competentele prevazute la literele a)-f) sunt competente de baza care nu pot fi delegate.

(17) Consiliul de Administratie poate infiinta comitete consultative cu respectarea prevederilor legale incidente.

(18) Componenta Consiliului de Administratie si datele de identificare ale administratorilor, potrivit obligatiilor legale, se regaseste in ANEXA 2, parte componenta a prezentului act constitutiv.

(19) Consiliul de administratie are urmatoarele responsabilitati de baza cu privire la aplicarea principiilor guvernantei corporative:

1. Consiliul este responsabil pentru managementul strategic al societatii si indeplinirea obiectivelor stabilite.

2.  Consiliul elaboreaza planul de afaceri al societatii si are obligatia efectuarii  evaluarii pozitiei financiare a acesteia.

3. Consiliul are responsabilitatea de a se asigura ca  exista  un cadru adecvat de verificare a modului in care se aplica legislatia specifica privind raportarea catre ASF, precum si a  informatiilor transmise catre  ASF, la solicitarea acesteia, privind anumite actiuni intreprinse de societate.

4.  Consiliul are obligatia de a stabili  criterii relevante de monitorizare a rezultatelor activitatii conducerii superioare si  a societatii in ansamblu si de a evalua anual modul de aplicare al criteriilor.

5 . Consiliul analizeaza adecvarea, eficienta si actualizarea sistemului de administrare al riscului in vederea gestionarii eficiente a activelor detinute de societate, precum si modul de administrare a riscurilor aferente la care aceasta este expusa.

6. Sistemul  de control intern  al societatii se instituie la un nivel ierarhic adecvat si raporteaza direct Consiliului sau Conducerii superioare fiind independent de structurile organizatorice operationale si de cele de suport pe care le controleaza si le monitorizeaza.

7.  Consiliul se asigura de  respectarea cerintelor privind externalizarea/delegarea unor activitati operationale sau functii atat inainte de efectuarea acesteia cat si pe toata durata externalizarii/ delegarii;

8. Consiliul analizeaza si stabileste   politica de remunerare a societatii astfel incat aceasta sa corespunda strategiei de afaceri, obiectivelor si intereselor pe termen lung si sa cuprinda masuri  pentru prevenirea aparitiei conflictelor de interese. De asemenea, Consiliul se asigura ca toate angajamentele referitoare la remunerare sunt structurate corect si responsabil si ca politicile de remunerare permit si promoveaza o administrare eficienta a riscurilor fara a conduce la o asumare de riscuri care sa depaseasca nivelul tolerantei la risc al societatii.

9.  Consiliul si Conducerea superioara, dupa caz, au obligatia de a comunica cu partile interesate in baza unei strategii de comunicare prin care sa asigure cel putin un tratament echitabil pentru actionari si parti interesate, comunicarea informatiilor in timp util si asigurarea unui cadru transparent de comunicare.

10. Consiliul aproba apetitul si limitele tolerantei la  risc ale societatii, precum si procedura pentru identificarea, evaluarea, monitorizarea, gestionarea si raportarea riscurilor semnificative la care este sau poate fi expusa societatea.

11.  Societatea elaboreaza planuri clare de actiune pentru asigurarea continuitatii activitatii si pentru situatiile de urgenta in vederea eliminarii riscurilor sau minimizarii acestora, planuri care sunt evaluate semestrial de catre Consiliu si Conducerea superioara.

12. Consiliul are responsabilitatea de a se asigura de  dezvoltarea si aplicarea standardelor etice si profesionale pentru a  determina un comportament profesional si responsabil la nivelul societatii in vederea prevenirii aparitiei conflictelor de interese.

(20) Consiliul de Administratie pastreaza atributia de reprezentare a societatii in raporturile cu directorii.

 

Art. 9  Conducerea superioara

(1)  Consiliul de Administratie va delega conducerea societatii catre doi directori numind pe unul Director General si pe unul Director General Adjunct. Membrii conducerii superioare au obligatia indeplinirii cerintelor privind calificarea, experienta profesionala si integritatea prevazute de reglementarile legale aplicabile.

(2)  Directorii vor fi numiti dintre administratori, Presedintele Consiliului de Administratie  va indeplini si functia de Director General iar Vicepresedintele Consiliului de Administratie va indeplini si functia de Director General Adjunct.

(3) Directorul General si Directorul General Adjunct vor desfasura atributiile functiilor pe baza de contract de mandat, competenta de incheiere a acestora cu persoanele in cauza apartinand Consiliului de Administratie. Limitele maxime de remunerare pentru aceste functii vor fi stabilite de catre Adunarea Generala a Actionarilor.

 (4) Presedintele/Director General si, in absenta acestuia, Vicepresedintele/ Director General Adjunct, reprezinta societatea in relatiile cu tertii.

 

Art. 10 Auditul societatii

(1) Situatiile financiare ale societatii vor fi auditate de catre auditori financiari numiti de catre adunarea generala a actionarilor  in conditiile prevazute de reglementarile si dispozitiile legale, activitate care se va desfasura pe baza de contract,  aprobat de catre Consiliul de Administratie .

(2) Societatea va organiza auditul intern potrivit prevederilor legale incidente.

(3) Auditorul Financiar si Auditorul intern precum si datele de identificare a acestora, potrivit obligatiilor legale, se regasesc in ANEXA 3, parte componenta a prezentului act constitutiv.

 

Art. 11 Situatiile financiare

 (1) Exercitiul financiar al societatii incepe la 1 ianuarie si se incheie la 31 decembrie a aceluiasi an.

(2) Situatiile financiare, raportul anual  al consiliului de administratie precum si propunerea cu privire la distribuirea de dividende se pun la dispozitia actionarilor la sediul societatii, de la data convocarii adunarii generale.

(3) Formalitatile de publicitate cu privire la situatiile financiare anuale se vor efectua in conformitate cu reglementarile si dispozitiile legale.

(4) Profitul net va fi repartizat  pe baza aprobarii adunarii generale ordinare a actionarilor, astfel:

a) dividende ce se cuvin actionarilor societatii;

b) rezerve prevazute de lege;

c) alte destinatii stabilite de adunarea generala a actionarilor.

(5) Administratorii, Directorii societatii cu contract de mandat si angajatii societatii vor beneficia de dreptul de a participa la profitul societatii in cuantumul stabilit in situatiile financiare ale exercitiului in cauza, aprobate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor. Planul de beneficii al administratorilor, directorilor si angajatilor se poate acorda si in actiuni, ori optiuni de a achizitiona actiuni ale societatii.

 

Art. 12  Personalul societatii

(1) Organizarea societatii se aproba de catre Consiliul de Administratie. Organigrama si limitele de salarizare se aproba de catre Consiliul de Administratie.

(2) Personalul societatii se angajeaza de catre Directorul General.      

                         

Art. 13 Imprumuturi

Societatea poate lua cu imprumut temporar fonduri, cu respectarea legislatiei si reglementarilor in vigoare.

 

Art. 14 Transparenta

(1) Societatea va respecta cerintele si obligatiile de transparenta si raportare prevazute de reglementarile emise de autoritatea competenta, precum si cele aplicabile pietei de capital pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare.

(2) Societatea asigura un tratament egal pentru toti actionarii care detin actiuni de aceeasi clasa.

 

Art. 15 Investitii

(1) Societatea poate dobandi si detine investitii numai in conditiile admise de legislatia in vigoare.

(2) Societatea va investi in valori mobiliare cu respectarea regulilor de diversificare prudenta a portofoliului, impuse de reglementarile in vigoare.

(3) Societatea va respecta in orice moment, pe parcursul desfasurarii activitatii sale, regulile prudentiale privind politica de investitii cuprinse in reglementarile legale in vigoare aplicabile.

 

Art. 16 Incompatibilitati

Incompatibilitatile mentionate in reglementarile si dispozitiile legale sunt aplicabile membrilor Consiliului de Administratie si directorilor societatii.

 

Art. 17 Activul net

Calculul activului net se va face cu respectarea reglementarilor in vigoare, aplicabile.

 

Art. 18 Depozitarul

(1) Societatea va incredinta prin contract activele spre pastrare unui Depozitar, persoana juridica autorizata si supravegheata de autoritatea competenta, in conformitate cu prevederile legale aplicabile. Selectarea Depozitarului si incheierea contractului cu acesta este de competenta Consiliului de Administratie.

(2) Conditiile privind  inlocuirea Depozitarului, precum si regulile care sa asigure protectia detinatorilor de titluri de participare vor fi cele prevazute de reglementarile legale aplicabile.

 

Art. 19 Dizolvarea societatii

(1) Dizolvarea societatii se va produce in cazurile expres prevazute de lege. In caz de dizolvare, societatea va fi lichidata.

(2) Lichidarea urmeaza procedura prevazuta de lege. Dupa finalizarea acesteia, lichidatorii vor cere radierea societatii din Registrul Comertului.

 

Art. 20 Dispozitii finale

(1) Litigiile cu persoane fizice sau juridice sunt de competenta instantelor judecatoresti.

(2) Prevederile prezentului act constitutiv vor putea fi modificate, in conditiile legii, prin vointa actionarilor exprimata in adunarile generale. Amendamentele aduse prezentului act constitutiv vor fi comunicate ASF si pietei pe care se tranzactioneaza actiunile societatii,  anterior supunerii spre aprobare AGA.

(3) Prezentul act constitutiv se completeaza cu prevederile si dispozitiile legale speciale sau generale si cu reglementarile emise de autoritatea de reglementare, aplicabile modului de organizare si functionare al societatii.

(4) Orice acte normative aparute ulterior care inlatura sau restrang limitarile expres prevazute in prezent pentru societatile de investitii financiare, modifica corespunzator clauzele actului constitutiv, prin efectul legii.

 

4. Aprobarea datei de 11.10.2017 ca data de inregistrare (ex date 10.10.2017), in conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

 

ORDINEA DE ZI

A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

 

1. Alegerea secretariatului de sedinta format din 3 membri, respectiv d-na. Baltateanu Nadia Florentina - Auditor intern, dl.  Nedelcu Ion Eugen si dna. Bucur Vasilica cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, doamna Bucur Vasilica urmand sa fie aleasa secretarul sedintei care va intocmi Procesul verbal al adunarii. Persoanele propuse au calitatea de actionari ai S.I.F. Oltenia S.A.

 

2. Alegerea Comisiei de Numarare a Voturilor exprimate in cadrul AGOA, comisie compusa din trei membri, respectiv dl. Pauna Ioan, dl. Patrichi Ion si d-na. Talea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii. Persoanele propuse au calitatea de actionari ai S.I.F. Oltenia S.A.

 

3. Aprobarea repartizarii profitului net al exercitiului financiar al anului 2016 in suma de 101.271.376,81 lei, pe urmatoarele destinatii:

 

3.1. Distribuire  de dividende (Varianta I - propunere formulata de CA SIF Oltenia SA)

Acordarea unui dividend brut pe actiune de 0,0900 lei.

 

- Dividende: 52.214.914,26 lei  (51,56 % din profitul net)

 

Dividendul propus asigura o rata de remunerare a actionarilor de 5,86% calculata la pretul mediu de tranzactionare al actiunilor in 2016 (1,5357 lei/actiune) si 5,52 % calculata la pretul de inchidere pentru anul 2016 (1,63 lei/actiune).

 

- Program rascumparare actiuni

 

-  Fond de rezerva: 49.056.462,55 lei (48,44 % din profitul net)  pentru rascumpararea unui numar de actiuni proprii. Societatea va desfasura un Program de rascumparare actiuni in conformitate cu cadrul legal aplicabil, in scopul reducerii capitalului social prin anularea acestora. Consiliul de Administratie al societatii va convoca, organiza si desfasura AGEA pentru aprobarea conditiilor de realizare a programului de rascumparare a actiunilor.

Pretul minim per actiune: 1,5 lei

Pretul maxim per actiune: 2,5 lei

Durata programului: maxim 12 luni de la data publicarii hotararii in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a.

 

3.2. Distribuire de dividende (Varianta II - propunere formulata de un grup de actionari)

”Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat de Societate, aferent exercitiului financiar incheiat la data de 31.12.2016, in suma de 101.271.376,81 RON, dupa cum urmeaza:

 

a) aprobarea distribuirii de dividende in suma bruta de 0,1571 RON/actiune, reprezentand 90 % din profitul net realizat de Societate in exercitiul financiar incheiat la data de 31.12.2016, respectiv suma de 91.144.239,13 RON;

 

b) aprobarea constituirii ca surse proprii de dezvoltare a sumei de 10.127.137,68 RON, reprezentand 10% din profitul net realizat de Societate in exercitiul financiar incheiat la data de 31.12.2016.”

 

4. Aprobarea datei de 01.11.2017 ca DATA PLATII dividendelor in conformitate cu dispozitiile art. 1293 alin. (2) din Regulamentul CNVM nr. 1/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, costurile aferente platii fiind suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.

 

5. Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare consolidate ale S.I.F. Oltenia S.A. intocmite la data de 31.12.2016 in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS) consolidate, aferente exercitiului financiar al anului 2016, in baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar.

 

6. Aprobarea datei de 11.10.2017 ca data de inregistrare (ex date 10.10.2017), in conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

 

In aplicarea prevederilor Regulamentului C.N.V.M. nr. 6/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, actionarii, reprezentand singuri sau impreuna 5 % din capitalul social, au dreptul:

- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a adunarilor generale.

Data limita pana la care pot exercita aceste drepturi este 19.08.2017, orele 1000.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale, pana cel mai tarziu la data de 19.08.2017, orele 1000, data numarului de registratura. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul propriu, la sectiunea intrebari frecvente.

Solicitarile vor fi depuse in forma scrisa, in original, la sediul societatii pe adresa S.I.F. Oltenia S.A. Craiova, Str. Tufanele nr.1, judetul Dolj, sub semnatura actionarului sau reprezentantului legal al acestuia. De asemenea, actionarii sau reprezentantii legali pot transmite solicitarile cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, prin e-mail la adresa ,,public@sifolt.ro”. Actionarii, indiferent de modalitatea de transmitere aleasa au obligatia mentionarii in clar, cu majuscule: PENTRU AGOA SI AGEA SIF OLTENIA SA DIN DATA DE    05.09.2017.

Pentru identificarea persoanelor, actionarii care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, vor anexa solicitarii documente care sa le ateste identitatea (act de identitate pentru persoane fizice iar pentru persoana juridica, actul de identitate al reprezentantului legal, insotit de dovada calitatii de reprezentant legal, respectiv certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal) si un extras de cont din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute la data solicitarii, emis de Depozitarul Central sau dupa caz, de catre participantii definiti la art.168 alin. (1) lit.b) din Legea nr. 297/2004, care furnizeaza servicii de custodie. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarilor generale ale actionarilor. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal, intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau engleza. 

Aceleasi documente se vor depune si de catre actionarii care inainteaza intrebari Consiliului de Administratie.

Documentele anexate la solicitarea transmisa prin posta sau curierat vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de catre semnatarii cererilor iar pentru cele transmise in format electronic, titularii semnaturii electronice extinse (actionar sau reprezentant legal) vor transmite o declaratie pe proprie raspundere ca documentele transmise sunt conforme cu originalul.           

Participarea la lucrarile adunarilor se face in nume propriu sau prin reprezentare. Reprezentarea se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale, potrivit prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Imputernicirea speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pe ordinea de zi a Adunarii Generale. In aceasta situatie, prevederile art. 125 (5) din Legea nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, nu sunt aplicabile. 

Imputernicirea generala se poate acorda de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar (definit conform art. 1 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017) sau unui avocat, in conditiile prevazute de Legea nr. 24/2017, pentru o perioada care nu poate depasi 3 ani. Imputernicirea generala se depune, inainte de prima ei utilizare, la S.I.F. Oltenia S.A. in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului.

Reprezentantul desemnat de actionar prin imputernicire generala va da la momentul prezentarii la sala de sedinta, inainte de primirea buletinului de vot, o declaratie pe proprie raspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecarei adunari generale desfasurate de S.I.F. Oltenia S.A. pe perioada de valabilitate a imputernicirii generale, din care sa rezulte ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese potrivit prevederilor legale. De asemenea, imputernicitul, intermediar sau avocat, va face dovada indeplinirii conditiei de client a actionarului care a emis imputernicirea generala cu contract (extras copie, vizata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentant) valabil la data emiterii imputernicirii generale si  care sa cuprinda partile si sa aiba valabilitate cel putin perioada pentru care actionarul a emis imputernicirea generala.

Imputernicitul nu poate fi substituit de catre o alta persoana, decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de catre actionar, in imputernicire. In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul sau de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai. Daca persoana fizica participanta este reprezentantul legal, atunci aceasta va face dovada calitatii sale prin aceleasi inscrisuri solicitate si in cazul formularii de cereri privind completarea ordinii de zi sau adresarea de intrebari. Daca mandatul este exercitat prin intermediul unei alte persoane care face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii persoanei juridice, la documentele anterior mentionate se va adauga si o imputernicire, IN ORIGINAL, semnata de reprezentantul legal pentru desemnarea persoanei care sa participe la adunarea generala in care sa fie mentionata si calitatea/functia detinuta in cadrul persoanei juridice desemnata de catre actionar ca reprezentant al sau.

Actionarii pot revoca sau modifica votul sau mandatele emise, pana cel mai tarziu 03.09.2017 orele 1000 pentru AGEA, respectiv orele 1100 pentru AGOA, fiind luat in consideratie ultimul vot sau ultima imputernicire speciala sau generala inregistrata  la S.I.F. Oltenia S.A. De asemenea, in situatia participarii personale a actionarului in cadrul adunarii, voturile sau mandatele transmise anterior vor deveni nule.

Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la adunarea generala este alta decat cea care a exprimat votul prin corespondenta, atunci pentru valabilitatea votului sau aceasta prezinta la adunare o revocare scrisa a votului prin corespondenta, semnata de actionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarea generala.

In cazul reprezentarii unui actionar printr-o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, se vor aplica prevederile Legii 24/2017, custodele avand obligatia respectarii cerintelor prevazute in Procedura de vot aprobata de Consiliul de Administratie.

Procedura de vot, in functie de optiunea de exprimare a votului aleasa de actionari, va fi adusa la cunostinta acestora, impreuna cu formularul de imputernicire speciala si buletin de vot prin corespondenta, pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A., incepand cu data de 01.08.2017, in limba romana si limba engleza.

Imputernicirile speciale, IN ORIGINAL, si cele generale in conditiile descrise mai sus, vor fi depuse (prin registratura sau corespondenta) la S.I.F. Oltenia S.A. incepand cu data de 24.08.2017 pana cel mai tarziu la data de 03.09.2017, orele 1000 pentru AGEA, respectiv orele 1100 pentru AGOA, data numarului de registratura sau sub forma de document electronic cu semnatura electronica extinsa, transmis in aceleasi termene, la adresa de e-mail: aga@sifolt.ro.

De asemenea, Votul prin corespondenta va fi depus, in original, respectiv transmis prin mijloace electronice la S.I.F. Oltenia S.A., in acelasi termen, respectiv perioada 24.08.2017 – 03.09.2017, orele 1000 pentru AGEA, respectiv orele 1100 pentru AGOA.

 In situatia depasirii termenului specificat mai sus, voturile nu vor fi luate in consideratie. Actionarii au obligatia respectarii procedurii stabilite de Consiliul de Administratie pentru exprimarea votului, in functie de modalitatea aleasa, sub sanctiunea anularii votului.

In vederea primirii si centralizarii voturilor prin corespondenta exprimate de actionari, precum si a imputernicirilor speciale va fi desemnata o Comisie speciala. Membrii comisiei vor avea obligatia pastrarii inscrisurilor in siguranta si de asemenea vor asigura confidentialitatea votului, in baza unui Angajament de confidentialitate, pana la momentul centralizarii votului, nepermitand deconspirarea acestuia decat membrilor comisiei insarcinate cu numararea voturilor exprimate si numai in momentul in care sunt cunoscute si celelalte voturi exprimate de actionarii prezenti sau de reprezentantii actionarilor care participa la sedinta.

Dreptul de vot aferent actiunilor detinute de actionari peste limita de 5% din capitalul social se suspenda prin limitare ,,pro-rata” aplicata detinerilor de la data de referinta. Lista actionarilor care, singuri sau impreuna cu persoane cu care actioneaza in mod concertat, detin actiuni peste limita de 5% din capitalul social al S.I.F. Oltenia S.A., se va stabili in conformitate cu prevederile Instructiunii CNVM nr. 6/2012 si va fi publicata pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A.

Materialele aferente ordinii de zi, proiectele de hotarari, precum si materialele necesare desfasurarii adunarilor in conditiile legii, pot fi consultate sau procurate de catre actionari, contra cost, de la sediul societatii din Craiova, str. Tufanele nr.1 sau de pe site-ul oficial,  dupa cum urmeaza:

- Situatiile financiare consolidate, Raportul Consiliului de Administratie, Raportul Auditorului Financiar, celelalte materiale aferente ordinii de zi, proiectele de  hotarari, procedura de vot, formularele de buletin de vot prin corespondenta si imputernicire speciala - de la data de 01.08.2017.

- formularele de buletin de vot prin corespondenta si imputernicire speciala actualizate -in conditiile in care vor exista cereri de completare a ordinii de zi din partea actionarilor sau solicitari din partea ASF -  data de 22.08.2017.

 

Accesul in sala de sedinta este permis:

-  actionarilor, numai pe baza actului de identitate pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice in baza actului de identitate al reprezentantului legal, identificat in lista actionarilor la data de referinta primita de la Depozitarul Central. In situatia in care datele privind calitatea de reprezentant legal nu au fost actualizate la Depozitarul Central de catre actionarul persoana juridica, corespunzator datei de referinta, dovada calitatii de reprezentant legal se face pe baza unui Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document, in original, sau in copie conforma cu originalul emis de autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica. Documentul care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica este valabil daca a fost emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului Adunarilor Generale;

- reprezentantilor, pentru care actionarii au emis imputerniciri speciale sau generale care se vor prezenta, in conditiile prezentului convocator si Procedurii aprobate de Consiliul de Administratie al S.I.F. Oltenia S.A., pe baza actului de identitate.

- institutiilor de credit care presteaza servicii de custodie (prin reprezentant legal sau imputernicit al acestuia - pe baza actului de identitate) in conditiile prezentului convocator si Procedurii aprobate de Consiliul de Administratie al S.I.F. Oltenia S.A.

 

In cazul in care la data de 05.09.2017 nu se intruneste cvorumul necesar desfasurarii in conditiile legii a lucrarilor AGOA si/sau AGEA, acestea se vor desfasura la a doua convocare, in data de 06.09.2017, in locul si la orele indicate pentru prima convocare, cu aceeasi ordine de zi, indiferent de cvorumul intrunit si vor fi adoptate hotarari cu majoritatea prevazuta de lege.

 

Informatii suplimentare pot fi obtinute la sediul SOCIETATII DE INVESTITII FINANCIARE OLTENIA S.A. din Craiova, str. Tufanele nr. 1, telefon 0251-419.335, 0251-419.338, precum si pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A. - www.sifolt.ro.

 

conf. univ. dr. ec. Tudor Ciurezu

Presedinte / Director General                

 

Viorica Balan

Control intern/Conformitate

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.