sâmbătă | 18 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


UPET SA TARGOVISTE - UPET

Raport semestrial S1 2020

Data Publicare: 27.08.2020 19:38:18

Cod IRIS: E5B3B

 

Raport semestrial

conform Regulamentului ASF nr. 5/2018 si Codului BVB – Operator de Sistem

 

Pentru semestrul I al anului 2020

Data raportului : 27.08.2020

Denumirea Societatii Comerciale: UPET SA Targoviste

Sediu: Str. Arsenalului , nr.14, Targoviste, jud. Dambovita

Nr. telefon /fax:  0245/213954.

Numarul si data inregistrarii la Registrul Comertului: J15/320/1991

Cod Fiscal:RO 908332

Capital social subscris si varsat 29.870.890 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare: ATS - Sistem Alternativ de Tranzactionare administrat de BVB

 

1.      Situatia economico-financiara

 

1.1 Prezentarea analizei situatiei economico-financiara actuala comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut:

                                 

a)      Elemente de bilant:                    

                                                                                                                                          - lei -

Denumire

30.06.2019

30.06.2020

Total activ bilantier, din care:

126.394.323

88.624.186

1. Active imobilizate, din care:

63.660.142

63.660.142

2.Active circulante, din care:

    62.734.181

  27.901.371

     - stocuri

38.234.761

18.558.025

     - creante

24.483.832

8.525.399

     - casa si conturi la banci

15.588   

817.947   

3.Cheltuieli in avans

0   

0   

Active curente

62.734.181

27.901.371

Pasive curente

22.564.019

24.516.026

Active curente nete

40.170.162

3.385.345

 

 

 

 

 

 

 

b)      Contul de profit si pierderi:

                                                                                                                                                 - lei -

Denumire

30.06.2019

30.06.2020

 Cifra de afaceri

5.992.225

5.350.977

Venituri totale

10.448.682

7.769.490

Cheltuieli totale, din care:

14.215.730

47.226.747

               - cheltuieli materiale

4.848.099

2.531.373

               - cheltuieli cu personalul

                 4.387.273

2.003.392

Ajustari depreciere creante si avansuri acordate furnizorilor

0

35.545.727

Profit/pierdere bruta

-3.767.048

-39.457.257

Profit/pierdere neta

-3.767.048

-39.457.257

Dividende declarate si platite

0

0

 

In ceea ce priveste activitatea de productie nu s-a inregistrat nici o modificare in structura acesteia.

                    

     c) cash flow                                                     

                                                                                                                                                - lei -

Activitatea

30.06.2019

30.06.2020

Sold initial

220.217

128.774

Sold final

15.588

817.947

Cresterea neta a trezoreriei

-204.629

689.173

 

                Dupa cum rezulta din analiza cash - flow - ului, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, se constata o crestere a acestuia, trezoreria neta in semestrul I 2020 inregistrand o crestere cu 689.173 lei fata de inceputul perioadei.

 

2.  Analiza activitatii societatii comerciale

2.1.      Desi societatea are o structura de productie, prin natura produselor (instalatii petroliere de foraj si interventie) cu ciclu lung de fabricatie, nu exista factori de incertitudine care ar putea afecta lichiditatea societatii, avand in vedere faptul ca in semestrul I 2020 indicatorul lichiditate curenta este conform recomandarilor acceptabile.

           

2.2.      Societatea a inregistrat cheltuieli de capital, astfel:

-           sem I 2019   =    30.031    lei    

-          sem I 2020   =     12.240   lei

 

2.3.  Comparativ cu semestrul I al anului 2019, la data de 30.06.2020 veniturile din activitatea de baza se prezinta astfel:

 

                                                                                                                           - lei -

Denumire

30.06.2019

30.06.2020

Total venituri din activitatea de baza, din care:

8.830.082

6.235.713

- venituri din vanzarea productiei marfa

5.947.094

5.350.977

- venituri din vanzarea de marfuri

     45.131

     0

- venituri din productia stocata

1.358.760

755.243

- alte venituri din exploatare

1.479.097

129.493

           

            Comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, nivelul veniturilor din exploatare este mai mic cu 2.594.369 lei, principala cauza care a influentat reducerea acestui indicator fiind realizarea unei cifre de afaceri inferioare cifrei de afaceri realizate in semestrul I 2019 si inregistrarea altor venituri din exploatare din tranzactii cu active imobilizate inferioare celor din perioada precedenta.

 

3. Schimbari care afecteaza capitalul si administrarea societatii comerciale – nu este cazul.

4. Tranzactii semnificative – nu este cazul.

 

Disponibilitatea raportului: Raportul Semestrial al S.C. UPET S.A. Targoviste pentru semestrul I al anului 2020, intocmit conform Regulamentului nr. 5/2018, este pus la dispozitia publicului in scris, la cererea actionarilor, la sediul S.C. UPET SA Targoviste, str. Arsenalului nr. 14 precum si in format electronic, pe website-ul societatii:  http://www.upetgroup.ro. sectiunea Actionariat

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie,

Marian Dan                                                                                                                                  

 

 

ANEXELE RAPORTULUI SEMESTRIAL PENTRU SEM. I 2020

 

  1. Raportul Consiliului de Administratie pentru semestrul I al anului 2020 
  2. Declaratia Presedintelui Consiliului de Administratie ca situatia financiar-contabila la 30.06.2020  a fost intocmita in conformitate cu standardele contabile aplicabile
  3. Situatia activelor, datoriilor si capitalurilor proprii la data de 30.06.2020 
  4. Contul de profit si pierdere la data de 30.06.2020

 

  

 

S.C  UPET S.A. TARGOVISTE      

 

 

RAPORTUL ADMINISTRATORILOR

PRIVIND ACTIVITATEA PE SEMESTRUL I 2020

 

 

 

I.                   Prezentarea generala a societatii

 

       SC UPET SA Targoviste este o societate pe actiuni care functioneaza in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale,  republicata cu modificarile si completarile ulterioare.

       Societatea este inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J15/320/1991 si are codul unic de inregistrare R 908332 iar in decembrie 2006 ca urmare a prevederilor Codului Fiscal cu modificarile la zi, i s-a atribuit codul de inregistrare fiscala in scopuri TVA RO 908332. In perioada 2002 - 2005 SC UPET SA Targoviste a intocmit situatiile financiare in conformitate cu prevederile OMFP nr. 94/2001 pentru aprobarea Reglementarilor contabile armonizate cu Directiva a IV -a a Comunitatii Economice Europene si cu Standardele Internationale de Contabilitate. Incepand cu 01.01.2006 societatea a intocmit situatiile financiare in conformitate cu prevederile OMFP nr. 1752/2005 pentru aprobarea Reglementarilor Contabile conforme cu Directiva a IV-a a Comunitatii Economice Europene cu modificarile si completarile ulterioare. Incepand cu 01.01.2010 societatea a intocmit situatiile financiare in conformitate cu prevederile OMFP nr. 3055/2009 pentru aprobarea Reglementarilor Contabile conforme cu directivele europene. Incepand cu 01.01.2015 societatea a intocmit situatii financiare anuale proprii in conformitate cu Reglementarile contabile prevazute prin OMFP nr. 1802/2014

 Obiectul principal de activitate conform actului constitutiv este Fabricarea utilajelor pentru extractie si constructii, cod CAEN nou 2892.

 

 

II.          Evolutia activitatii societatii pe semestrul I 2020

 

A.      Pozitia financiara a societatii, care este data de relatia dintre activele, datoriile si capitalurile proprii ale  societatii, se prezinta astfel:

                                                                                                                                      - lei -

Indicatori

2019

%

30.06.2020

%

      1. TOTAL ACTIVE (pct.A+B+C) din bilant, din care:

126.456.722

100,0

88.624.186

100,00

1.1 Active imobilizate (pct. A)

61.310.758

48,48

60.722.815

68,52

1.2 Active circulante (pct.B) din care:

65.145.964

51,52

27.901.371

31,48

     1.2.1  stocuri

34.585.430

0,0

18.558.025

20.94

     1.2.2. creante

30.431.760

0,0

8.525.399

9.62

     1.2.3.investitii financiare pe termen scurt

0

0,0

0

0,0

     1.2.4.casa si conturi la banci

128.774

0,0

817.947

0.92

1.3. Cheltuieli in avans (pct. C)

0

0,0

0

0,0

       2. TOTAL PASIVE

127.050.815

100,0

88.624.186

100,0

2.1. Provizioane pentru riscuri si cheltuieli  

0

0

0

0

2.2. Venituri in avans

152.093

0,12

150.804

0.17

2.3. Datorii totale

23.483.173

18,48

24.516.026

27.66

2.4. Capital propriu

103.415.549

81,40

63.3957.356

72.17

 

B.                                  Modificarile calitative mai importante in structura bilantului comparativ cu inceputul perioadei de raportare:

 

Fata de inceputul perioadei de raportare elementele de ACTIV au inregistrat o diminuare cu  37.832.536 lei, dupa cum urmeaza:

a)      active imobilizate: diminuare cu 587.943 lei

-          Principalele  modificari a postului bilantier ,,Active imobilizate in semestrul I 2020 care au condus la diminuarea acestuia este casare si vanzare unor mijloace fixe (strunguri descompletate si autoturisme precum si amortizarea inregistrata in cursul semestrului I 2020 .

 

b)      active circulante: diminuare cu 37.244.593 lei.

-          Principalele modificari ale postului bilantier ,,Active circulante” in semestrul I 2020 comparativ cu inceputul perioadei , au fost urmatoarele:

u  diminuarea stocurilor totale cu 16.027.405 lei.  Principalul motiv il constituie  constituirea unui provizion in suma de 17.233.674 aferent unui avans acordat pentru achizitionarea de stocuri catre AVENTIN TECHNOLOGIES LTD ;

u  diminuarea soldului la creante cu suma de 21.906.361 lei fata de inceputul perioadei. Principalul motiv il constituie  constituirea unui provizion in suma de 18.312.053 aferent facturilor emise si neincasate de la AVENTIN TECHNOLOGIES LTD ;

u  cresterea  numerarului si echivalentului de numerar la sfarsitul perioadei cu suma de 689.173 lei

Fata de inceputul perioadei, elementele de PASIV in semestrul I 2020, au inregistrat o reducere cu 38.426.629 lei, dupa cum urmeaza:

a)       cresterea datoriilor totale cu 1.032.853 lei

b)      diminuarea capitalurilor proprii cu 39.458.193 lei

c)       diminuarea veniturilor in avans cu suma de 1.289 lei

 

C.                                  Contul de profit si pierdere

 

 La sfarsitul semestrului I 2020 societatea a inregistrat pierdere de 39.457.257 lei  structurata astfel:

      - din activitatea de exploatare - pierdere:   37.443.080 lei 

      - din activitatea financiara      - pierdere:     2.014.177 lei

 

 Structura veniturilor din exploatare  realizate in semestrul I 2020 comparativ cu realizarile semestrului I al anului precedent se prezinta astfel:

                                                                                                                         - lei -

Indicatori

Realiz. Sem I 2019

Realiz. Sem I 2020

Cifra de afaceri

5.992.225

5.350.977

Venituri din variatia stocurilor

1.358.760

755.243

Venituri din productia imobilizarilor

0

0

Alte venituri din exploatare

1.479.097

129.493

Total venituri din exploatare

8.830.082

6.235.713

 

Dupa  cum rezulta din situatia de mai sus, veniturile din exploatare au fost realizate in procent de 70,62% fata de realizarile perioadei precedente iar cifra de afaceri a fost realizata in procent de 89.30%  fata de cifra de afaceri aferenta semestrului I 2019.

 

            Veniturile financiare  comparativ cu semestrul I 2019 s-au realizat dupa cum urmeaza:

                                                                                                                             - lei-             

Indicatori

Realizat

Sem. I 2019

Realizat

Sem. I 2020

Venituri din dobanzi

1

0

Venituri din diferente de curs valutar

1.618.599

1.533.777

Alte venituri financiare

-

-

Total venituri financiare

1.618.600

1.533.777

 

          Veniturile financiare au inregistrat o suma de 1.533.777 lei ca urmare a fluctuatiilor  cursului valutar in cursul semestrului I 2020

           Comparativ cu realizarile aceleiasi perioade ale anului precedent situatia principalilor indicatori se prezinta astfel:

                                                                                                                                     -  lei -

Indicatori

Sem.I 2019

Sem.I 2020

%/ Dif.

Cifra de afaceri

5.992.225

5.350.977

89,30

Venituri din exploatare

8.830.082

6.235.713

70,62

Cheltuieli de exploatare

12.243.558

43.678.793

356,74

Rezultatul din exploatare

-3.413.476

-37.443.080

-34.029.064

Venituri financiare

1.618.600

1.533.777

94,76

Cheltuieli financiare

1.972.172

3.547.954

179.91

Rezultat financiar

-353.572

-2.014.177

-1.660.605

Venituri totale

10.448.682

7.769.490

74.36

Cheltuieli totale

14.215.730

47.226.747

332,21

Profit brut/pierdere

-3.767.048

-39.457.257

-35.690.209

     

              Din analiza indicatorilor prezentati se constata o imbunatatire a rezultatelor activitatii fata de realizarile aleiasi perioade ale anului precedent si inregistrarea unei pierderi contabile de 39.457.257  lei fata de pierderea contabila de 3.767.048 lei. Mentionam ca pentru asigurarea continuitatii activitatii si in conditiile unui echilibru financiar s-au initiat unele masuri preventive, una din ele fiind reducerea de personal, masura ce a contribuit la reducerea cheltuielilor cu personalul (salarii si contributiile aferente). O alta masura a fost renegocierea contractelor de prestari cu partenerii de furnizare servicii dar si cu furnizorii de materiale.

                Societatea a intocmit raportare contabila la 30.06.2020 in conformitate cu urmatoarele prevederi legale;

          -   Legea contabilitatii nr. 82/1991 republicata;

          - OMFP 1802/2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate

          -   OMFP  nr. 2206/2020 pentru aprobarea Sistemului de raportare contabila la 30 iunie 2020 a operatorilor economici, precum si pentru modificarea si completarea unor prevederi contabile.

 

D. Principalele tranzactii intre partile afiliate

 

          Participarea UPET SA Targoviste la alte entitati asociate se ridica la suma de 1.308.032 lei, pentru care s-a constituit un provizion in suma de 1.308.032 lei. 

 

III.    Controlul intern

 

In cadrul  UPET SA Targoviste, in cursul semestrului I al anului 2020 activitatile de control intern au facut parte integranta din procesul de gestiune prin care societatea a urmarit atingerea obiectivelor propuse. Controlul a vizat aplicarea normelor si procedurilor de control intern, la toate nivelele ierarhice si functionale: aprobare, autorizare, verificare, evaluarea performantelor operationale, securizarea activelor, separarea functiilor.

            Ca si in anii precedenti, si in semestrul I 2020 conducerea societatii a urmarit proiectarea, implementarea si mentinerea unui control intern relevant pentru buna desfasurare a activitatii in ansamblu, cat si pentru intocmirea si prezentarea adecvata a elementelor de patrimoniu si a performantelor societatii in situatiile financiare, astfel incat acestea sa nu contina denaturari semnificative.

            O preocupare importanta a constituit-o selectarea si aplicarea politicilor contabile adecvate in vederea realizarii unui control intern eficient. Membrii consiliului de administratie si conducerea societatii au facut dovada de experienta si de independenta.

            Controlul intern a vizat urmatoarele componente:

-          o definire clara a responsabilitatilor, resurse si proceduri adecvate, modalitati si sisteme de informare, instrumente si practici corespunzatoare;

-          difuzarea interna de informatii fiabile a caror cunoastere a permis fiecaruia sa-si exercite responsabilitatile;

-          un sistem de analizare a principalelor riscuri identificabile in ceea ce priveste obiectivele societatii si, pe de alta parte, asigurarea existentei de proceduri de gestionare a acestor riscuri;

-          activitati corespunzatoare de control, pentru fiecare proces, concepute pentru a reduce riscurile susceptibile sa afectueze realizarea obiectivelor societatii;

-          o supraveghere permanenta a dispozitivului de control intern, precum si o examinare a functionarii sale.

Scopul controlului intern a fost atins prin asigurarea coerentei obiectivelor, identificarea factorilor - cheie de reusita si comunicarea conducatorilor societatii, in timp real a informatiilor referitoare la performante si perspective.

 

IV.   Informatii privind evenimente importante survenite de la incheierea exercitiului financiar pana la data raportarii, care ar putea  afecta activitatea societatii pe semestrul I 2020

    

 In perioada primului semestru al anului 2020, mentionam aparitia virusului COV-19 si impactul negativ al acestuia asupra economiei tarii dar si a intregii lumi . Raspandirea virusului SARS –COV-2 in Romania a generat numeroase tulburari in climatul economic la nivel de tara dar si societate, iar efectele s-au resimtit si in pregatirea situatiilor financiare.  

Astfel, in perioada lunii martie 2020 s-a inregistrat o scadere semnificativa a incasarilor dar si o reducere a activitatii in sfera cererii de oferta.  Un alt efect negativ a fost reducerea capacitatii de recuperare a creantelor si efectul lor este vizibil asupra fluxului financiar al societatii. Blocajele in lantul de aprovizionare, logistic, productie si livrare a reprezentat un alt factor produs de aparitia pandemiei.

  Prin urmare, conducerea societatii si membrii consiliului de administratie au luat decizia de a anunta somajul tehnic la nivel de societate pentru toata perioada lunii aprilie 2020. Insa pentru asigurarea continuitatii activitatii economice a societatii dar si pentru respectarea termenilor contractuali de livrare pentru clientii UPET SA, conducerea a decis reluarea activitatii productiei si a personalului tesa incepand cu luna mai 2020. 

 

V.  Informatii asupra evolutiei previzibile a activitatii intreprinderii in semestrul I 2020

    In primul semestru al anului 2020 situatia activitatii pe piata interna si externa se prezinta astfel;

 

PIATA INTERNA:

            Pentru primul semestru al anului 2020 piata interna a reprezentat 57 % din cifra de afaceri fiind superior procentului realizat aferent perioadei precedente respectiv 43 %.

a) Mentinerea  relatiilor comerciale cu clientii traditionali (OMV Petrom, SNGN Tg. Mures, Romgaz Medias, schelele de foraj din tara) si contracararea actiunilor unora de a se orienta catre furnizori mai ieftini si care ofera produse mai slab calitativ. Tinand cont ca in continuare principalul element de decizie il constituie pretul, pentru anul 2020 se continua programul de dezvoltare a unor produse la preturi avantajoase. Deasemenea se continua programul strategic de mentinere a celor mai importanti clienti interni – OMV Petrom, SNGN, ROMGAZ, FORAJ SONDE VIDELE (clienti care in ultimii ani au inceput colaborarea si cu alti producatori care au oferit preturi si conditii mai avantajoase decat cele ale SC UPET SA Targoviste);

                          b) Dezvoltarea de relatii comerciale cu contractorii de foraj;

                          c) Dezvoltarea produselor noi ( manipulator automat de prajini, instalatii de produs aburi si cap hidraulic CH 125 – in varianta de tabla).

Totusi, evolutia pandemiei SARS–COV-2  in activitatile comerciale de contractare de noi parteneri de afaceri si de dezvoltare ne transmite un semnal negativ pentru care conducerea societatii incearca sa implimenteze masuri economice preventive, si anume:

-          renegocirea contractelor privind pretul de achizitie dar si a termenelor de plata pentru principalii furnizori de materiale;

-          renegociere contractelor cu furnizorii de utilitati ( gaze, energie electrica si apa) .

-          renegocierea costurilor si a comisioanelor cu bancile partenere.

 

PIATA EXTERNA:  

In semestrul I al anului 2020 a crescut procentajul detinut de piata externa in cifra de afaceri reprezentand 51,53% fata de 48,47%  in semestrul I 2019.

Tactici pentru piata externa:

-          Furnizarea de piese schimb, intretinerea si reparatia echipamentelor pe piete precum Rusia, Kazakhstan, Ucraina, India, Brazilia, Polonia.

-          Continuarea programului de promovare si sustinere a modernizarii instalatiilor, livrate in anii precedenti, prin dotarea acestora cu echipamente moderne (India,  Ucraina, Republica Belarus, Polonia etc.);

-          Dezvoltarea relatiilor comerciale cu firme din tari europene: continuarea relatiilor cu Polonia si sustinerea actiunilor de  promovare pe piete precum Albania, Serbia, Bulgaria, Belarus, Ucraina;  

-          Participarea la licitatiile organizate in Serbia, Iordania, Polonia, India, Ucraina, Republica Belarus;

-           Continuarea actiunilor de patrundere pe pietele noi precum:  Ecuador, Oman, Peru;

-           Reluarea legaturilor comerciale cu tarile arabe din Nordul Africii - reluarea activitatii de promovare si colaborare cu firme de interes din Egipt;

-           Realizarea echipamentelor UPET (care sa contina si componenta locala) in colaborare cu firme din diverse tari: Iordania (pentru Iordania si Iraq), India, Piata Americii de Sud;

-          Orientarea catre domenii mai putin afectate de criza financiara precum utilaje necesare extractiei  minereurilor.      

Politica firmei este de concentrare in mod simultan pe piete diferite si are drept scop pe de o parte diminuarea riscului de piata, care cuprinde: riscul valutar, riscul de pret, riscul ratei dobanzii cat si stabilirea unor relatii de continuitate cu partenerii traditionali. In anul 2020 ne vom concentra si pe alte echipamente care sunt utilizate in extractia gazelor si a minereurilor dar si a nevoilor clientilor nostri.

Pentru a reduce expunerea firmei la riscul de pret, ofertele de pret se refac trimestrial luand in considerare evolutia inflatiei si a deprecierii/ aprecierii monedei nationale, a preturilor materialelor si subansamblelor.

Pentru a diminua efectul riscului valutar societatea a mentinut o situatie de echilibru intre sumele de incasat in valuta si sumele de plata in valuta  urmand ca in anul viitor sa aplicam si alte metode.

Pentru a diminua expunerea la riscul ratei dobanzilor, dobanzile la creditele in valuta au fost negociate intr-o structura mixta avand atat componenta fixa cat si o componenta variabila.

            Pentru a diminua riscul de credit societatea negociaza contractele comerciale in conditii de plata acoperitoare, solicitand si plata unui avans la contract, desfasoara relatii comerciale cu clienti cunoscuti, iar la angajarea creditelor se are in vedere ca acestea sa se  realizeze dupa cum urmeaza:

               - cu banci diferite si in monede diferite;

               - pentru produse bancare diferite;

                           - in forme cat mai flexibile.  

Pentru anul 2020, conform prognozei contractelor, societatea isi  propune dublarea cifrei de afaceri fata de cifra de afaceri realizata in 2019, in conditiile in care vor fi materializate negocierile purtate cu clientii din cursul anului 2019 si nu vor aparea alte impulsuri politice sau economice ce ar putea diminua semnificativ cererea de echipamente noi.

 

VI.    Informatii asupra activitatilor din domeniul cercetarii si dezvoltarii

         

            In primul semestru al anului 2020, activitatea de cercetare - dezvoltare din cadrul Directiei de Proiectare s-a desfasurat cu eforturi proprii, neexistand colaborari cu alte institute de proiectare.

           Ca si in anii precedenti, activitatile de cercetare-dezvoltare din cadrul Directiei de Proiectare s-au desfasurat in urmatoarele directii:

          - Intocmirea documentatiei de executie  pentru produse noi si instalatii aflate pe stoc;          

         - Analiza tehnica a fiselor de avizare, oferta pentru instalatii noi, reparatii, piese scimb;        

         - Continuarea implementarii si alinierii la cerintele manualului calitatii si a standardelor in vigoare, implementarii si alinierii produselor la cerintele API la care UPET detine licente;

         - Asistenta tehnica pentru produsele aflate in fabricatie;

         - Intocmirea completelor de livrare pentru produsele contractate, a caietelor de sarcini, si a programelor de probe;

         - Avizarea tehnica a ofertelor primite de la diversi furnizori de echipamente.

 

VII.   Informatii privind actiunile proprii ale societatii care au fost achizitionate sau detinute la orice moment in cursul exercitiului financiar

 

           Actiunile SC UPET SA au fost inscrise si s-au tranzactionat la cota Bursei de Valori Bucuresti - Piata RASDAQ la Categoria  a-I-a de Excelenta, avand simbolul UPET pana la 26.05.2015. Incepand cu data de 27.05.2015 in conformitate cu Decizia nr. 1009/27.05.2015 emisa de  Autoritatea de Supraveghere Financiara actiunile UPET se admit la tranzactionare pe sistemul alternativ de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti SA.  Registrul actionarilor este tinut de SC DEPOZITARUL CENTRAL SA Bucuresti.

           Capitalul social al SC UPET SA nu s-a modificat in cursul semestrului I 2020,  fiind de 29.870.890 lei si este divizat in 11.948.356 actiuni nominative, valoarea nominala a unei actiuni fiind de 2,5 lei/actiune.

La data de 30.06.2020 situatia capitalului social subscris si varsat se prezinta astfel:

 

Actionari

Nr. actiuni

detinute

Val. Nominala (lei)

Capital social

(lei)

% din capitalul social

Machine Building Concept SRL

8.982.316

2,50

22.455.790

75,1762

Persoane juridice

318.44

2,50

796.110

2,6652

Persoane fizice

2.647.596

2,50

6.618.990

22,1587

Total

11.948.356

 

29.870.890

100,0000

 

In cursul semestrului I 2020 nu au fost efectuate achizitii de actiuni proprii.

 

VIII.       Informatii privind guvernanta corporativa

 

            Pentru semestrul I 2020 conducerea societatii a fost asigurata de Consiliul de Administratie dupa cum urmeaza:

In perioada 01.01.2020 –30.01.2020:

Nr. crt.

Nume si prenume

Functia

Profesia

1.

Marian Dan

Presedinte

Jurist

2.

Constantin Adriana

Membru

Economist

3.

Mocanescu Florin

Membru

Inginer

 

In perioada 31.01.2020 – 30.06.2020:

Nr. crt.

Nume si prenume

Functia

Profesia

1.

Marian Dan

Presedinte

Jurist

2.

Constantin Adriana

Membru

Economist

3.

Patrascu Liliana

Membru

Economist

 

In baza contractului  de mandat nr. 450/12.06.2019 si a Hotararii Consiliului de Administratie,  d-nul Marian Dan a fost desemnat Director General al S.C. UPET S.A. Targoviste.

Conducerea executiva pentru semestrul I 2020 a fost asigurata dupa cum urmeaza:

      -  Director General –  Marian Dan    

      -  Diector  Administrativ – Danilov Anatolie

      -  Director Comercial – Munteanu Alexandru

        -  Sef Departament Calitate – Zamfir Gheorghe       

       -  Sef Serv. Proiectare  - Tirliman Veronica

       -  Director Productie - Dovgani Andrei

Evidenta financiar - contabila a fost asigurata de catre firma de contabilitate si consultanta financiara Uptitude Global Solutions SRL pentru care exista contract incheiat pentru activitate de prestari servicii financiar contabile.

Pe parcursul semestrului I 2020, in cadrul SC UPET SA Targoviste a avut loc o Adunare Generala Ordinara a Actionarilor.

 

IX.  Politica privind protectia mediului in semestrul I 2020

 

               In cursul acestei perioade S.C. UPET S.A. a urmarit, in cadrul activitatilor desfasurate, respectarea legislatiei in vigoare cu privire la protectia mediului.

              In acest sens, s-au realizat urmatoarele:

-          organizatia a transmis la termen raspunsurile la situatiile  solicitate de APM Dambovita si/sau Garda de Mediu Dambovita,

-          trimestrial au fost prelevate probe din apele menajere si industriale de catre Compania de Apa Targoviste, fara sa fie semnalate depasiri ale valorilor limita de incarcare cu poluanti a apelor uzate din retelele de canalizare;

-          anual in vederea monitorizarii emisiilor  au fost prelevate probe pentru analize ape uzate si emisii gaze de ardere in aer de catre laborator extern acreditat conform legislatiei fara sa fie semnalate depasiri la indicatorii de calitate a apelor uzate; monitorizarea se executa conform Autorizatiei de Mediu ;

-           au fost indeplinite cerintele Sistemului de Management de Mediu pentru semestrul I 2020;

          In cursul anului semestrului I 2020 nu s-au inregistrat incidente care sa afecteze mediul inconjurator.

          Nu au fost inregistrate amenzi la adresa organizatiei in ceea ce priveste activitatea de protectie a mediului.

         Situatiile financiare intocmite la 30.06.2020 nu au fost auditate.

 

PRESEDINTELE

CONSILIULUI  DE  ADMINISTRATIE

 

MARIAN DAN

 

 

  

       

DECLARATIE

in conformitate cu prevederile art.30 din Legea contabilitatii nr. 82/1991

 

 

 

            S-au intocmit situatiile financiare semestriale la 30 iunie 2020 pentru:

Entitate: S.C. UPET S.A.

Judetul: 15- Dambovita

Adresa: localitatea TARGOVISTE, str. ARSENALULUI, nr. 14, tel. 0245631600

Numar din Registrul Comertului: J15/320/1991

Forma de proprietate: 34- Societati comerciale pe actiuni

Activitatea preponderenta (cod si denumire clasa CAEN): 2892- Fabricare utilaje pt. extractie si constructii

Cod unic de inregistrare: 908332

 

           

            Subsemnatul DAN MARIAN  isi asuma raspunderea pentru intocmirea situatiilor financiare semestriale la 30 iunie 2020 si confirma ca:

a)       Politicile contabile utilizate la intocmirea situatiilor financiare anuale sunt in conformitate cu reglementarile contabile aplicabile;

b)      Situatiile financiare anuale ofera o imagine fidela a pozitiei financiare, performantei financiare si a celorlalte informatii referitoare la activitatea desfasurata;

c)       Persoana juridica isi desfasoara activitatea in conditii de continuitate.

 

 

 

 

 

Semnatura,

 

DAN MARIAN

 

 

 

 

DECLARATIE

in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 5/2018 al ASF

 

 

Entitate: S.C. UPET S.A.

Judetul: 15- Dambovita

Adresa: localitatea TARGOVISTE, str. ARSENALULUI, nr. 14, tel. 0245631600

Numar din Registrul Comertului: J15/320/1991

Forma de proprietate: 34- Societati comerciale pe actiuni

Activitatea preponderenta (cod si denumire clasa CAEN): 2892- Fabricare utilaje pt. extractie si constructii

Cod unic de inregistrare: 908332

 

           

            Subsemnatul, jr. Marian Dan in calitate de Presedinte al Consiliului de Admnistratie imi asum raspunderea pentru intocmirea situatiilor financiare anuale la 30.06.2020 si confirm ca:

 

a) Situatiile financiare semestriale la 30 iunie 2020 ofera o imagine corecta si conforma cu realitatea a activelor, obligatiilor, pozitiei financiare, contului de profit si pierdere ale S.C. UPET S.A;

 

b) Raportul Consiliului de Administratie asupra situatiilor financiare la 30.06.2020 prezinta in mod corect si complet informatiile despre UPET S.A.

 

 

 

                                            Semnatura,

 

Jr. Marian Dan

 

 

  


 

 

 

Cod 10

F10 - pag. 1

SITUATIA ACTIVELOR, DATORIILOR SI CAPITALURILOR PROPRII

la data de 30.06.2020                                                            - lei -

Denumirea elementului

 

 

 

Nr.rd.

Nr.

Sold la:

 

rd.

 

01.01.2020

 

30.06.2020

 

OMFP

 

nr.2206

(formulele de calcul  se refera la  Nr.rd. din col.B)

/ 2020

A

 

B

1

2

A. ACTIVE IMOBILIZATE

 

 

 

 

I.  IMOBILIZARI  NECORPORALE  (ct.201+203+205+206+2071+4094

+208-280-290 - 4904)

 

01

01

 

 

II.   IMOBILIZARI   CORPORALE(ct.211+212+213+214+215+216+217+223+224

+227+231+235+4093-281-291-2931-2935  -  4903)

 

02

02

61.310.758

60.722.815

III. IMOBILIZARI FINANCIARE (ct.261+262+263+265+267* - 296*  )

03

03

1.532.032

 

ACTIVE IMOBILIZATE - TOTAL (rd. 01 + 02 + 03)

04

04

62.842.790

60.722.815

B. ACTIVE CIRCULANTE

 

 

 

 

I. STOCURI (ct.301+302+303+321+322+/-308+323+326+327+328+331+332

+341+345+346+347+/-348+351+354+356+357+358+361+/-368+371+/-378

+381+/-388+4091- 391- 392-393-394-395-396-397-398 - din ct.4428 -  4901)

 

05

 

05

 

34.585.430

 

18.558.025

II.CREANTE

1.   (ct.267*-296*+4092+411+413+418+425+4282+431**+436**+437**+4382

+441**+4424+din ct.4428**+444**+445+446**+447**+4482+451**+453**

+456**+4582+461+4662+473** - 491 - 495 - 496 - 4902  +5187)

 

 

06

 

06a (301)

 

30.431.760

 

8.525.399

2. Creante reprezentand dividende repartizate in cursul exercitiului financiar (ct. 463)

07

06b (302)

 

 

TOTAL (rd. 06a+06b)

08

06

30.431.760

8.525.399

III. INVESTITII PE TERMEN SCURT

(ct.501+505+506+507+   508*+5113+5114-591-595-596-598)

 

09

07

 

 

IV. CASA SI CONTURI LA BANCI (ct.508* + 5112+512+531+532+541+542)

10

08

128.774

817.947

ACTIVE CIRCULANTE - TOTAL (rd. 05 + 06 + 07 + 08)

11

09

65.145.964

27.901.371

C. CHELTUIELI IN AVANS (ct. 471) (rd.11+12)

12

10

 

 

Sume de reluat intr-o perioada de pana la un an (ct. 471*)

13

11

 

 

Sume de reluat intr-o perioada mai mare de un an (ct. 471*)

14

12

 

 

D. DATORII: SUMELE CARE TREBUIE PLATITE INTR-O PERIOADA DE PANA LA UN AN (ct.161+162+166+167+168-169+269+401+403+404+405+408+419

+421+423+424+426+427+4281+431***+436***+437***+4381+441***+4423

+4428***+444***+446***+   447***+4481+451***+453***   +455+456***+457

+4581+462+4661+473***+509+5186+519)

 

 

 

15

 

 

13

 

 

23.483.173

 

 

23.904.796

E. ACTIVE CIRCULANTE NETE/DATORII CURENTE NETE (rd.09+11-13-20-23-26)

 

16

14

41.510.698

3.845.771

F. TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE (rd.04 +12+14)

17

15

104.353.488

64.568.586

G. DATORII:SUMELE CARE TREBUIE PLATITE INTR-O PERIOADA MAI MARE DE UN AN (ct.161+162+166+167+168-169+269+401+403+404+405+408+419

+421+423+424+426+427+4281+431***+436***+437***+4381+441***+4423

+4428***+444***+446***+   447***+4481+451***+453***   +455+456***+4581

+462+4661+473***+509+5186+519)

 

 

18

 

 

16

 

 

937.939

 

 

611.230

H. PROVIZIOANE (ct. 151)

19

17

 

 

I. VENITURI IN AVANS (rd. 19 + 22 + 25 + 28)

20

18

152.093

150.804

1. Subventii pentru investitii (ct. 475),   (rd.20+21)

21

19

 

 

Sume de reluat intr-o perioada de pana la un an (ct. 475*)

22

20

 

 

Sume de reluat intr-o perioada mai mare de un an (ct. 475*)

23

21

 

 

2. Venituri inregistrate in avans (ct. 472)   (rd.23+24)

24

22

152.093

150.804

           

 

 

 

F10 - pag. 2

Sume de reluat intr-o perioada de pana la un an (ct. 472*)

25

23

152.093

150.804

Sume de reluat intr-o perioada mai mare de un an (ct. 472*)

26

24

 

 

3. Venituri in avans aferente activelor primite prin transfer de la clienti (ct. 478)

(rd.26+27)

 

27

25

 

 

Sume de reluat intr-o perioada de pana la un an (ct. 478*)

28

26

 

 

Sume de reluat intr-o perioada mai mare de un an (ct. 478*)

29

27

 

 

Fondul comercial negativ (ct.2075)

30

28

 

 

J. CAPITAL SI REZERVE

 

 

 

 

I. CAPITAL (rd. 30+31+32+33+34)

31

29

29.870.890

29.870.890

1. Capital subscris varsat (ct. 1012)

32

30

29.870.890

29.870.890

2. Capital subscris nevarsat (ct. 1011)

33

31

 

 

3. Patrimoniul regiei (ct. 1015)

34

32

 

 

4. Patrimoniul institutelor nationale de cercetare-dezvoltare (ct.  1018)

35

33

 

 

5. Alte elemente de capitaluri proprii (ct. 1031)

36

34

 

 

II. PRIME DE CAPITAL (ct. 104)

37

35

 

 

III. REZERVE DIN REEVALUARE (ct. 105)

38

36

54.465.492

54.078.144

IV. REZERVE (ct.106)

39

37

5.998.245

5.998.246

Actiuni proprii (ct. 109)

40

38

 

 

Castiguri legate de instrumentele de capitaluri proprii (ct.   141)

41

39

 

 

Pierderi legate de instrumentele  de capitaluri proprii (ct.  149)

42

40

 

 

V. PROFITUL SAU PIERDEREA  REPORTAT(A)                                SOLD C (ct. 117)

43

41

17.030.331

13.467.333

SOLD D (ct. 117)

44

42

0

0

VI. PROFITUL SAU PIERDEREA LA SFARSITUL PERIOADEI DE RAPORTARE

 

 

 

 

SOLD C (ct. 121)

45

43

 

 

SOLD D (ct. 121)

46

44

3.949.409

39.457.257

Repartizarea profitului (ct. 129)

47

45

 

 

CAPITALURI PROPRII - TOTAL

(rd. 29+35+36+37-38+39-40+41-42+43-44-45)

48

46

103.415.549

63.957.356

Patrimoniul public (ct. 1016)

49

47

 

 

Patrimoniul privat (ct. 1017) 1)

50

48

 

 

CAPITALURI - TOTAL (rd. 46+47+48) (rd.04+09+10-13-16-17-18)

51

49

103.415.549

63.957.356

Suma de control F10 :     1423938397 / 2487797868

 


*) Conturi de repartizat dupa natura elementelor  respective.

**) Solduri debitoare ale conturilor respective.

***) Solduri creditoare ale conturilor respective.


1)Se va completa de catre entitatile carora le sunt incidente prevederile Ordinului ministrului finantelor publice si al ministrului delegat pentru buget nr. 668/2014 pentru aprobarea Precizarilor privind intocmirea si actualizarea inventarului centralizat al bunurilor imobile proprietate privata a statului si a drepturilor reale supuse inventarierii, cu modificarile si completarile  ulterioare.


 

ADMINISTRATOR,                                                                       INTOCMIT,


Numele si prenumele

Numele si prenumele


 

                                                                                                             

 


 

Semnatura                                                                          


Calitatea


 

 

Semnatura                                                                          

 

Nr.de inregistrare in organismul  profesional:

 

 


 

F20 - pag. 1

CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE

la data de 30.06.2020

 

Cod 20                                                                                                                                                           - lei -

 

 

Denumirea  indicatorilor

 

 

 

(formulele de calcul  se refera la  Nr.rd. din col.B)

 

 

 

 

 

 

 

Nr.rd. OMFP

nr.2206/ 2020

 

 

Nr.

rd.

Realizari aferente perioadei de raportare

 

01.01.2019-

30.06.2019

 

01.01.2020-

30.06.2020

A

 

B

1

2

1. Cifra de afaceri neta (rd. 02+03-04+06)

01

01

5.992.225

5.350.977

Productia vanduta (ct.701+702+703+704+705+706+708)

02

02

5.947.094

5.350.977

Venituri din vanzarea marfurilor (ct. 707)

03

03

45.131

 

Reduceri comerciale acordate (ct. 709)

04

04

0

0

     Venituri din dobanzi inregistrate de entitatile radiate din Registrul   general si care mai au in derulare contracte de leasing  (ct.766* )

 

05

 

 

Venituri din subventii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete  (ct.7411)

05

06

 

 

2. Venituri aferente costului productiei in curs de executie   (ct.711+712)

 

 

 

Sold C

06

07

1.358.760

755.243

Sold D

07

08

 

 

3. Venituri din productia de imobilizari necorporale si corporale (ct.721+ 722)

 

08

09

0

0

4.  Venituri din reevaluarea imobilizarilor corporale (ct. 755)

09

10

 

 

5. Venituri din productia de investitii imobiliare (ct.  725)

10

11

 

 

6.  Venituri din subventii de  exploatare

(ct. 7412 + 7413 + 7414 + 7415 + 7416 + 7417 + 7419)

 

11

12

0

0

7. Alte venituri din exploatare  (ct.751+758+7815)

12

13

1.479.097

129.493

-din care, venituri din subventii pentru investitii  (ct.7584)

13

14

7.484

0

-din care, venituri din fondul comercial negativ (ct.7815)

14

15

0

0

VENITURI DIN EXPLOATARE TOTAL (rd. 01+07-08+09+10+11+12+13)

15

16

8.830.082

6.235.713

8. a)  Cheltuieli cu materiile prime si materialele consumabile  (ct.601+602)

16

17

4.598.428

2.531.373

Alte  cheltuieli  materiale (ct.603+604+606+608)

17

18

249.671

266.219

b) Alte cheltuieli externe (cu energie si  apa)(ct.605)

18

19

288.478

223.340

c) Cheltuieli privind marfurile (ct.607)

19

20

44.564

0

Reduceri comerciale primite (ct. 609)

20

21

0

0

9. Cheltuieli cu personalul (rd. 23+24)

21

22

4.387.273

2.003.392

a) Salarii si indemnizatii    (ct.641+642+643+644)

22

23

4.243.786

1.957.030

b) Cheltuieli cu asigurarile si protectia sociala (ct.645+646)

23

24

143.487

46.362

10.a) Ajustari de valoare privind imobilizarile corporale si necorporale (rd. 26 - 27)

24

25

644.607

587.947

a.1) Cheltuieli  (ct.6811+6813+6817+ din  ct.6818)

25

26

644.607

587.947

a.2) Venituri (ct.7813 + din ct.7818)

26

27

0

0

b) Ajustari de valoare privind activele circulante (rd. 29 - 30)

27

28

-33.819

35.545.727


 

 

 

F20 - pag. 2

b.1) Cheltuieli (ct.654+6814 + din  ct.6818)

28

29

0

35.545.727

b.2) Venituri (ct.754+7814 + din ct.7818)

29

30

33.819

0

11. Alte cheltuieli de exploatare (rd. 32 la 37)

30

31

2.064.356

2.520.795

11.1. Cheltuieli privind prestatiile externe (ct.611+612+613+614+615+621+622+623+624+625+626+627+628)

 

31

 

32

 

764.100

 

2.105.316

11.2. Cheltuieli cu alte impozite, taxe si varsaminte  asimilate;

cheltuieli reprezentand transferuri si contributii datorate in baza unor acte normative speciale(ct. 635 + 6586*)

 

32

 

33

 

424.717

 

376.593

11.3. Cheltuieli cu protectia mediului inconjurator (ct.  652)

33

34

20.630

4.693

11.4 Cheltuieli din reevaluarea imobilizarilor corporale (ct.  655)

34

35

0

0

11.5. Cheltuieli privind calamitatile si alte evenimente similare (ct.  6587)

35

36

0

0

11.6. Alte cheltuieli (ct.651+ 6581+ 6582 + 6583 + 6584 + 6588)

36

37

854.909

34.193

     Cheltuieli cu dobanzile de refinantare inregistrate de entitatile radiate din Registrul general si care mai au in derulare contracte de leasing  (ct.666*)

 

38

 

 

Ajustari privind provizioanele (rd. 40 - 41)

37

39

0

0

- Cheltuieli (ct.6812)

38

40

0

0

- Venituri (ct.7812)

39

41

0

0

CHELTUIELI DE EXPLOATARE TOTAL

(rd. 17 la 20 - 21+22+25+28+31+ 39)

40

42

12.243.558

43.678.793

PROFITUL SAU PIERDEREA DIN EXPLOATARE:

 

 

 

- Profit (rd. 16 - 42)

41

43

0

0

- Pierdere (rd. 42 - 16)

42

44

3.413.476

37.443.080

12.  Venituri din interese de participare  (ct.7611+7612+7613)

43

45

0

0

- din care, veniturile obtinute de la entitatile  afiliate

44

46

0

0

13.  Venituri din dobanzi (ct. 766)

45

47

1

0

- din care, veniturile obtinute de la entitatile  afiliate

46

48

0

0

14. Venituri din subventii de exploatare pentru dobanda datorata (ct.   7418)

47

49

0

0

15.    Alte venituri financiare  (ct.762+764+765+767+768+7615)

48

50

1.618.599

1.533.777

- din care, venituri din alte imobilizari financiare ( ct. 7615)

49

51

0

0

VENITURI FINANCIARE TOTAL (rd. 45+47+49+50)

50

52

1.618.600

1.533.777

16. Ajustari de valoare privind imobilizarile financiare si investitiile financiare detinute ca active circulante (rd. 54 - 55)

 

51

53

0

1.532.032

- Cheltuieli  (ct.686)

52

54

0

1.532.032

- Venituri (ct.786)

53

55

0

0

17.   Cheltuieli privind dobanzile (ct.666)

54

56

301.036

463.519

- din care, cheltuielile in relatia cu entitatile afiliate

55

57

0

0

18.   Alte cheltuieli financiare  (ct.663+664+665+667+668)

56

58

1.671.136

1.552.403

CHELTUIELI FINANCIARE TOTAL (rd. 53+56+58)

57

59

1.972.172

3.547.954

PROFITUL SAU PIERDEREA  FINANCIAR(A):

 

 

 

- Profit (rd. 52 - 59)

58

60

0

0

- Pierdere (rd. 59 - 52)

59

61

353.572

2.014.177


 

 

 

F20 - pag. 3

VENITURI TOTALE (rd. 16 + 52)

60

62

10.448.682

7.769.490

CHELTUIELI TOTALE (rd. 42 + 59)

61

63

14.215.730

47.226.747

19. PROFITUL SAU PIERDEREA BRUT(A):

 

 

 

- Profit (rd. 62 - 63)

62

64

0

0

- Pierdere (rd. 63 - 62)

63

65

3.767.048

39.457.257

20.  Impozitul pe profit (ct.691)

64

66

0

0

21. Impozitul specific unor activitati (ct. 695)

65

67

0

0

22.  Alte impozite neprezentate la elementele de mai sus  (ct.698)

66

68

0

0

23. PROFITUL SAU PIERDEREA NET(A) A PERIOADEI DE RAPORTARE:

 

 

 

- Profit (rd. 64 - 65 - 66 - 67 - 68)

67

69

0

0

- Pierdere (rd. 65 + 66 + 67 + 68 - 64)

68

70

3.767.048

39.457.257

Suma de control F20 :     429325496 / 2487797868

 

 

*) Conturi de repartizat dupa natura elementelor  respective.

La randul 22 (cf.OMFP 2206/ 2020)- se cuprind si drepturile colaboratorilor, stabilite potrivit legislatiei muncii, care se preiau din rulajul debitor al contului 621 „Cheltuieli cu colaboratorii”, analitic „Colaboratori persoane  fizice”.

La randul 32 (cf.OMFP 2206/ 2020)- in contul 6586 „Cheltuieli reprezentand transferuri si contributii datorate in baza unor acte normative speciale” se evidentiaza cheltuielile reprezentand transferuri si contributii datorate in baza unor acte normative speciale, altele decat cele prevazute de Codul fiscal.

 

 

 

 

 

 

 

 

ADMINISTRATOR,                                                                       INTOCMIT,

 


Numele si prenumele


Numele si prenumele


 

                                                                                                             

 


 

Semnatura                                                                          


Calitatea


 

 

 

 

Semnatura                                                                          

 

Nr.de inregistrare in organismul  profesional:

 

 


 

DATE INFORMATIVE  la data de  30.06.2020                          F30 - pag. 1

Cod 30    (formulele de calcul  se refera la  Nr.rd. din col.B)                                                                                                                       - lei -

 

I. Date privind rezultatul inregistrat

Nr.rd. OMFP

nr.2206/ 2020

Nr.

rd.

 

Nr.unitati

 

Sume

A

 

B

1

2

Unitati care au inregistrat profit

01

01

 

 

Unitati care au inregistrat pierdere

02

02

1

39.457.257

Unitati care nu au inregistrat nici profit, nici pierdere

03

03

 

 

 

II Date privind platile restante

 

 

Nr.

rd.

 

Total, din care:

Pentru activitatea curenta

Pentru activitatea de investitii

A

 

B

1=2+3

2

3

Plati restante total (rd.05 + 09 + 15 la 17 + 18)

04

04

2.502.563

2.502.563

 

Furnizori restanti total (rd. 06 la 08)

05

05

1.314.647

1.314.647

 

- peste 30 de zile

06

06

491.530

491.530

 

- peste 90 de zile

07

07

343.649

343.649

 

- peste 1 an

08

08

479.468

479.468

 

Obligatii restante fata de bugetul asigurarilor sociale total(rd.10 la 14)

 

09

09

726.244

726.244

 

- contributii pentru asigurari sociale de stat datorate de angajatori, salariati si alte persoane asimilate

 

10

10

543.610

543.610

 

- contributii pentru fondul asigurarilor sociale de

sanatate

11

11

182.634

182.634

 

- contributia pentru pensia  suplimentara

12

12

 

 

 

- contributii pentru bugetul asigurarilor pentru somaj

13

13

 

 

 

- alte datorii sociale

14

14

 

 

 

Obligatii restante fata de bugetele fondurilor speciale si alte fonduri

15

15

30.718

30.718

 

Obligatii restante fata de alti creditori

16

16

 

 

 

Impozite, contributii si taxe neplatite la termenul stabilit la bugetul de stat, din care:

 

17

17

 

 

 

- contributia asiguratorie pentru munca

18

17a (301)

 

 

 

Impozite si taxe neplatite la termenul stabilit la bugetele locale

 

19

18

430.954

430.954

 

III. Numar mediu de salariati

 

Nr.

rd.

30.06.2019

30.06.2020

A

 

B

1

2

Numar mediu de salariati

20

19

192

86

Numarul efectiv de salariati existenti la sfarsitul  perioadei,

respectiv la data de 30 iunie

21

20

191

71

IV. Redevente platite in cursul perioadei de raportare, subventii incasate si creante restante

 

Nr.

rd.

Sume (lei)

A

 

B

1

Redevente platite in cursul perioadei de raportare pentru bunurile din domeniul public, primite in concesiune, din care:

22

21

 

- redevente pentru bunurile din domeniul public platite la bugetul de stat

23

22

 

Redeventa miniera platita la bugetul de stat

24

23

 

                 

 

F30 - pag. 2

Redeventa petroliera platita la bugetul de stat

25

24

 

Chirii platite in cursul perioadei de raportare pentru terenuri 1)

26

25

 

Venituri brute din servicii platite catre persoane nerezidente, din care:

27

26

 

- impozitul datorat la bugetul de stat

28

27

 

Venituri brute din servicii platite catre persoane nerezidente din statele membre ale

Uniunii Europene, din care:

29

28

 

- impozitul datorat la bugetul de stat

30

29

 

Subventii incasate in cursul perioadei de raportare, din care:

31

30

 

- subventii incasate in cursul perioadei de raportare aferente  activelor

32

31

 

- subventii aferente veniturilor, din care:

33

32

 

- subventii pentru stimularea ocuparii fortei de munca  *)

34

33

 

Creante restante, care nu au fost incasate la termenele prevazute in contractele comerciale si/sau in actele normative in vigoare, din  care:

 

35

34

23.118.846

- creante restante de la entitati din sectorul majoritar sau integral de  stat

36

35

 

- creante restante de la entitati din sectorul privat

37

36

23.118.846

V. Tichete acordate salariatilor

 

Nr.

rd.

Sume (lei)

A

 

B

1

Contravaloarea tichetelor acordate salariatilor

38

37

66.952

Contravaloarea tichetelor acordate altor categorii de beneficiari, altii decat  salariatii

39

37a (302)

 

VI. Cheltuieli efectuate pentru activitatea de cercetare - dezvoltare **)

 

Nr.

rd.

30.06.2019

30.06.2020

A

 

B

1

2

Cheltuieli de cercetare - dezvoltare :

40

38

 

 

- dupa surse de finantare (rd. 40+41)

41

39

0

0

- din fonduri publice

42

40

 

 

- din fonduri private

43

41

 

 

- dupa natura cheltuielilor  (rd.  43+44)

44

42

0

0

- cheltuieli curente

45

43

 

 

- cheltuieli de capital

46

44

 

 

VII. Cheltuieli de inovare ***)

 

Nr.

rd.

30.06.2019

30.06.2020

A

 

B

1

2

Cheltuieli de inovare

47

45

 

 

VIII. Alte informatii

 

Nr.

rd.

30.06.2019

30.06.2020

A

 

B

1

2

Avansuri acordate pentru imobilizari necorporale (ct. 4094),  din care:

48

46

 

 

- avansuri acordate entitatilor neafiliate nerezidente pentru imobilizari necorporale (din ct.  4094)

49

46a (303)

 

 

- avansuri acordate entitatilor afiliate nerezidente pentru imobilizari necorporale (din ct.  4094)

50

46b (304)

 

 

Avansuri acordate pentru imobilizari corporale (ct. 4093),  din care:

51

47

 

 

- avansuri acordate entitatilor neafiliate nerezidente pentru imobilizari corporale (din ct. 4093)

 

52

47a (305)

 

 

- avansuri acordate entitatilor afiliate nerezidente pentru imobilizari corporale (din ct. 4093)

 

53

47b (306)

 

 

               

 

F30 - pag. 3

Imobilizari financiare, in sume brute (rd. 49+54)

54

48

1.307.500

1.307.500

Actiuni detinute la entitatile afiliate, interese de participare, alte titluri imobilizate si obligatiuni, in sume brute (rd. 50 + 51 + 52 + 53)

 

55

 

49

 

1.307.500

 

1.307.500

- actiuni necotate emise de  rezidenti

56

50

 

 

- parti sociale emise de rezidenti

57

51

 

 

- actiuni si parti sociale emise de nerezidenti,din  care:

58

52

1.307.500

1.307.500

- detineri de cel putin 10%

59

52a (307)

532

532

- obligatiuni emise de nerezidenti

60

53

 

 

Creante imobilizate, in sume brute (rd. 55+56)

61

54

 

 

- creante imobilizate in lei si exprimate in lei, a caror decontare se face in functie de cursul unei valute

(din ct. 267)

 

62

 

55

 

 

- creante imobilizate in valuta (din ct. 267)

63

56

 

 

Creante comerciale, avansuri pentru cumparari de bunuri de natura stocurilor si pentru prestari de servicii acordate furnizorilor si alte conturi asimilate, in sume  brute

(ct. 4091 + 4092 + 411 + 413 + 418), din care:

 

 

64

 

57

 

43.337.214

 

45.940.498

- creante comerciale in relatia cu entitatile neafiliate nerezidente, avansuri pentru cumparari de bunuri de natura stocurilor si pentru prestari de servicii acordate furnizorilor neafiliati nerezidenti si alte conturi asimilate, in sume brute in relatie cu neafiliatii nerezidenti (din ct. 4091 + din ct. 4092 + din ct. 411 + din ct. 413 + din ct.  418)

 

 

 

65

 

 

58

 

 

39.858.056

 

 

24.912.525

- creante comerciale in relatia cu entitatile afiliate nerezidente, avansuri pentru cumparari de bunuri de natura stocurilor si pentru prestari de servicii acordate furnizorilor afiliati nerezidenti si alte conturi asimilate, in sume brute in relatie cu afiliatii nerezidenti (din ct. 4091 + din ct. 4092 + din ct. 411 + din ct. 413 + din ct.  418)

 

 

 

66

 

 

58a (308)

 

 

Creante neincasate la termenul  stabilit

(din ct. 4091 + din ct. 4092 + din ct. 411 + din ct. 413)

 

67

59

39.879.045

23.118.846

Creante in legatura cu personalul si conturi asimilate (ct. 425 + 4282)

 

68

 

60

 

-618.303

 

Creante in legatura cu bugetul asigurarilor sociale si bugetul statului (din ct. 431+436+437+4382+ 441 + 4424 + 4428 + 444 + 445 + 446 + 447 + 4482) , (rd.62 la 66)

 

69

 

61

 

189.345

 

406.252

- creante in legatura cu bugetul asigurarilor sociale (ct.431+437+4382)

70

62

141.051

272.300

- creante fiscale in legatura cu bugetul statului (ct.436+441+4424+4428+444+446)

 

71

63

48.294

20.132

- subventii de incasat(ct.445)

72

64

 

 

- fonduri speciale - taxe si varsaminte asimilate (ct.447)

73

65

 

 

- alte creante in legatura cu bugetul statului(ct.4482)

74

66

 

113.820

Creantele entitatii in relatiile cu entitatile afiliate

(ct. 451),  din care:

75

67

 

 

- creante cu entitati afiliate nerezidente

(din ct. 451), din care:

76

68

 

 

- creante comerciale cu entitati afiliate nerezidente (din ct. 451)

 

77

69

 

 

Creante in legatura cu bugetul asigurarilor sociale si bugetul statului neincasate la termenul stabilit (din ct. 431+ din ct. 436 + din ct. 437 + din ct. 4382 + din ct. 441 + din ct.

4424 + din ct. 4428 + din ct. 444 + din ct. 445 + din ct.

446 + din ct. 447 + din ct. 4482)

 

 

 

78

 

 

70

 

 


 

F30 - pag. 4

Alte creante (ct. 453 + 456 + 4582 + 461 + 4662 + 471 + 473),

(rd.72 la 74)

 

79

71

1.442.437

494.150

- decontari privind interesele de participare ,decontari cu actionarii/ asociatii privind capitalul ,decontari din operatiuni in participatie (ct.453+456+4582)

 

80

 

72

 

 

- alte creante in legatura cu persoanele fizice si persoanele juridice, altele decat creantele in legatura cu institutiile publice (institutiile statului)

(din ct. 461 + din ct. 471 + din ct.473+4662)

 

 

81

 

73

 

1.442.437

 

494.150

- sumele preluate din contul 542 'Avansuri de trezorerie' reprezentand avansurile de trezorerie, acordate potrivit legii si nedecontate pana la data de raportare (din ct.  461)

 

 

82

 

74

 

 

Dobanzi de incasat (ct. 5187)  , din care:

83

75

 

 

- de la nerezidenti

84

76

 

 

Dobanzi de incasat de la nerezidenti (din ct. 4518 + din ct. 4538)

 

85

76a (313)

 

 

Valoarea imprumuturilor acordate  operatorilor

economici ****)

 

86

77

 

 

Investitii pe termen scurt, in sume brute (ct. 501 + 505 +  506

+ 507 + din ct.508), (rd.79 la 82)

87

78

 

 

- actiuni necotate emise de  rezidenti

88

79

 

 

- parti sociale emise de rezidenti

89

80

 

 

- actiuni emise de nerezidenti

90

81

 

 

- obligatiuni emise de nerezidenti

91

82

 

 

Alte valori de incasat (ct. 5113 + 5114)

92

83

 

 

Casa in lei si in valuta (rd.85+86 )

93

84

1.406

3.811

- in lei (ct. 5311)

94

85

99

2.475

- in valuta (ct. 5314)

95

86

1.307

1.336

Conturi curente la banci in lei si in valuta (rd.88+90)

96

87

2.709

836.467

- in lei (ct. 5121), din care:

97

88

 

12.396

- conturi curente in lei deschise la banci nerezidente

98

89

 

 

- in valuta (ct. 5124), din care:

99

90

2.709

824.071

- conturi curente in valuta deschise la banci nerezidente

 

100

91

 

 

Alte conturi curente la banci si acreditive, (rd.93+94)

101

92

 

 

- sume in curs de decontare, acreditive si alte valori de incasat, in lei (ct. 5112 + din ct. 5125 + 5411)

 

102

93

 

 

- sume in curs de decontare si acreditive in valuta (din ct. 5125 + 5414)

103

94

 

 

Datorii (rd. 96 + 99 + 102 + 103 + 106 + 108 + 110 + 111 +

116 + 119 + 122 + 128)

 

104

 

95

 

10.220.992

 

15.383.870

Credite bancare externe pe termen scurt (credite primite de la institutii financiare nerezidente pentru care durata contractului de credit este mai mica de 1  an)

(din ct. 519), (rd .97+98)

 

 

105

 

96

 

 

- in lei

106

97

 

 

- in valuta

107

98

 

 

Credite bancare externe pe termen lung (credite primite de la institutii financiare nerezidente pentru care durata contractului de credit este mai mare sau egala cu 1 an)

(din ct. 162), (rd.100+101)

 

 

108

 

99

 

 

- in lei

109

100

 

 


 

F30 - pag.5

- in valuta

110

101

 

 

Credite de la trezoreria statului si dobanzile aferente (ct.

1626 + din ct. 1682)

111

102

 

 

Alte imprumuturi si dobanzile aferente (ct. 166 + 1685 +

1686 + 1687) (rd. 104+105)

 

112

103

 

 

- in lei si exprimate in lei, a caror decontare se face in functie de cursul  unei  valute

113

104

 

 

- in valuta

114

105

 

 

Alte imprumuturi si datorii asimilate (ct. 167), din care:

115

106

116.323

27.753

- valoarea concesiunilor primite (din ct.  167)

116

107

 

 

Datorii comerciale, avansuri primite de la clienti si alte conturi asimilate, in sume brute (ct. 401 + 403 + 404 + 405 + 408 + 419),  din care:

 

117

 

108

 

7.484.010

 

3.661.867

- datorii comerciale in relatia cu entitatile neafiliate nerezidente, avansuri primite de la clienti neafiliati nerezidenti si alte conturi asimilate, in sume brute in  relatie cu neafiliatii nerezidenti (din ct. 401 + din ct. 403 + din ct.  404

+ din ct. 405 + din ct. 408 + din ct. 419)

 

 

 

118

 

 

109

 

 

- datorii comerciale in relatia cu entitatile afiliate nerezidente, avansuri primite de la clienti afiliati nerezidenti si alte conturi asimilate, in sume brute in relatie cu afiliatii nerezidenti (din ct. 401 + din ct. 403 + din ct. 404 + din ct. 405 + din ct. 408 + din ct. 419)

 

 

 

119

 

 

109a (309)

 

 

Datorii in legatura cu personalul si conturi asimilate (ct. 421 + 423 + 424 + 426 + 427 + 4281)

120

110

826.076

115.702

Datorii in legatura cu bugetul asigurarilor sociale si bugetul statului (ct. 431+436 + 437 + 4381 + 441 + 4423 + 4428 + 444

+ 446 + 447 + 4481) (rd.112 la 115)

 

121

 

111

 

1.740.527

 

1.627.158

- datorii in legatura cu bugetul asigurarilor sociale (ct.431+437+4381)

122

112

949.663

823.193

- datorii fiscale in legatura cu bugetul statului (ct.436+441+4423+4428+444+446)

 

123

113

741.550

743.030

- fonduri speciale - taxe si varsaminte  asimilate

(ct.447)

 

124

114

42.474

31.186

- alte datorii in legatura cu bugetul statului  (ct.4481)

125

115

6.840

29.749

Datoriile entitatii in relatiile cu entitatile afiliate (ct. 451),  din

care:

126

116

 

121.354

- datorii cu entitati afiliate nerezidente 2)

(din ct. 451), din care:

 

127

117

 

 

- cu scadenta initiala mai mare de un an

128

118

 

 

- datorii comerciale cu entitatile afiliate nerezidente indiferent de scadenta (din ct. 451)

 

129

118a (310)

 

 

Sume datorate actionarilor / asociatilor (ct.455), din care:

130

119

 

5.152.361

- sume datorate actionarilor / asociatilor pers.fizice

131

120

 

 

- sume datorate actionarilor / asociatilor pers.juridice

132

121

 

5.152.361

Alte datorii (ct. 269 + 453 + 456 + 457 + 4581 + 4661 + 462 + 472 + 473 + 478 + 509)   (rd.123 la 127)

133

122

13.801

4.652.949

-decontari privind interesele de participare , decontari cu actionarii /asociatii privind capitalul, decontari din operatii in  participatie

(ct.453+456+457+4581)

 

 

134

 

123

 

 

-alte datorii in legatura cu persoanele fizice si persoanele juridice, altele decat datoriile in legatura cu institutiile publice (institutiile statului )  3)

(din ct.462+4661+din ct.472+din ct.473)

 

 

135

 

124

 

13.801

 

4.652.949


 

F30 - pag.6

- subventii nereluate la venituri (din ct. 472)

136

125

 

 

- varsaminte de efectuat pentru imobilizari financiare si investitii pe termen  scurt  (ct.269+509)

 

137

126

 

 

- venituri in avans aferente activelor primite prin transfer de la clienti (ct. 478)

 

138

127

 

 

Dobanzi de platit (ct. 5186), din care:

139

128

40.255

24.726

- catre nerezidenti

140

128a (311)

 

 

Dobanzi de platit catre nerezidenti

(din ct. 4518 + din ct. 4538)

 

141

128b (314)

 

 

Valoarea imprumuturilor primite de la operatorii economici ****)

 

142

129

 

 

Capital subscris varsat (ct. 1012), din care:

143

130

29.870.890

29.870.890

- actiuni cotate 4)

144

131

29.870.890

29.870.890

- actiuni necotate 5)

145

132

 

 

- parti sociale

146

133

 

 

- capital subscris varsat de nerezidenti (din ct.  1012)

147

134

 

 

Brevete si licente (din ct.205)

148

135

 

 

IX. Informatii privind cheltuielile cu colaboratorii

 

Nr.

rd.

30.06.2019

30.06.2020

A

 

B

1

2

Cheltuieli cu colaboratorii (ct. 621)

149

136

118.296

170.464

X. Informatii privind bunurile din domeniul public al statului

 

Nr.

rd.

30.06.2019

30.06.2020

A

 

B

1

2

Valoarea bunurilor din domeniul public al statului aflate in administrare

 

150

137

 

 

Valoarea bunurilor din domeniul public al statului aflate in concesiune

151

138

 

 

Valoarea bunurilor din domeniul public al statului inchiriate

 

152

139

 

 

XI. Informatii privind bunurile din proprietatea privata a statului supuse inventarierii cf. OMFP nr. 668/2014

 

 

Nr.

rd.

 

30.06.2019

 

30.06.2020

A

 

B

1

2

Valoarea contabila neta a bunurilor  6)

153

140

 

 

XII. Capital social varsat

 

Nr.

rd.

30.06.2019

30.06.2020

Suma (lei)

% 7)

Suma (lei)

% 7)

A

 

B

Col.1

Col.2

Col.3

Col.4

Capital social varsat (ct. 1012) 7),

(rd. 142 + 145 + 149 + 150 + 151 + 152)

 

154

 

141

 

29.870.890

X

 

29.870.890

X

- detinut de institutii publice, (rd. 143+144)

155

142

 

 

 

 

- detinut de institutii publice de subord. centrala

156

143

 

 

 

 

- detinut de institutii publice de subord. locala

157

144

 

 

 

 

- detinut de societatile cu capital de stat, din  care:

158

145

 

 

 

 

- cu capital integral de stat

159

146

 

 

 

 

- cu capital majoritar de stat

160

147

 

 

 

 

- cu capital minoritar de stat

161

148

 

 

 

 

               

 

F30 -  pag 7

- detinut de regii autonome

162

149

 

 

 

 

- detinut de societati cu capital privat

163

150

23.251.900

77,84

23.251.900

77,84

- detinut de persoane fizice

164

151

6.618.990

22,16

6.618.990

22,16

- detinut de alte entitati

165

152

 

 

 

 

F30 - pag. 7

XIII. Dividende distribuite actionarilor/ asociatilor din profitul reportat

 

Nr.

rd.

Sume  (lei)

A

 

B

30.06.2019

30.06.2020

Dividende distribuite actionarilor/ asociatilor in perioada de raportare din profitul reportat

 

166

152a (312)

 

 

XIV. Repartizari interimare de dividende potrivit Legii nr. 163/2018

 

Nr.

rd.

Sume  (lei)

A

 

B

30.06.2019

30.06.2020

- dividendele interimare repartizate 8)

 

167

152b (315)

 

 

XV. Creante preluate prin cesionare de la persoane juridice

*****)

 

Nr.

rd.

Sume  (lei)

A

 

B

30.06.2019

30.06.2020

Creante preluate prin cesionare de la persoane juridice (la valoarea nominala), din care:

 

168

153

 

 

- creante preluate prin cesionare de la persoane juridice  afiliate

169

154

 

 

Creante preluate prin cesionare de la persoane juridice (la cost de achizitie), din care:

170

155

 

 

- creante preluate prin cesionare de la persoane juridice  afiliate

171

156

 

 

XVI. Venituri obtinute din activitati agricole ******)

 

Nr.

rd.

Sume  (lei)

A

 

B

30.06.2019

30.06.2020

Venituri obtinute din activitati agricole

172

157

 

 

                     

Suma de control F30 :     634533975 / 2487797868


 

F30 - pag.8


 

 


ADMINISTRATOR,

Numele si prenumele MARIAN DAN

INTOCMIT,

Numele si prenumele


Semnatura                                                                          


Calitatea


 

 

Semnatura                                                                          

Nr.de inregistrare in organismul  profesional:

 

 

 

*) Subventii pentru stimularea ocuparii fortei de munca (transferuri de la bugetul statului catre angajator) - reprezinta sumele acordate angajatorilor pentru plata absolventilor institutiilor de invatamant, stimularea somerilor care se incadreaza in munca inainte de expirarea perioadei de somaj, stimularea angajatorilor care incadreaza in munca pe perioada nedeterminata someri in varsta de peste 45 de ani, someri intretinatori unici de familie sau someri care in termen de 3 ani de la data angajarii indeplinesc conditiile pentru a solicita pensia anticipata partiala sau de acordare a pensiei pentru limita de varsta, ori pentru alte situatii prevazute prin  legislatia in vigoare privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca.

**) Se va completa cu cheltuielile efectuate pentru activitatea de cercetare-dezvoltare, respectiv cercetarea fundamentala, cercetarea aplicativa, dezvoltarea tehnologica si inovarea, stabilite potrivit prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 324/2003, cu modificarile si completarile ulterioare. Cheltuielile se vor completa conform Regulamentului de punere in aplicare (UE) nr.

995/2012 al Comisiei din 26 octombrie 2012 de stabilire a normelor de punere in aplicare a Deciziei nr. 1.608/2003/CE a Parlamentului European si a Consiliului privind productia si dezvoltarea statisticilor comunitare in domeniul stiintei si al tehnologiei, publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 299/27.10.2012.

***) Se va completa cu cheltuielile efectuate pentru activitatea de inovare conform Regulamentului de punere in aplicare (UE) nr. 995/2012 al Comisiei din 26 octombrie 2012 de stabilire a normelor de punere in aplicare a Deciziei nr. 1.608/2003/CE a Parlamentului European si a Consiliului privind productia si dezvoltarea statisticilor comunitare in domeniul stiintei si al tehnologiei, publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 299/27.10.2012.

****) In categoria operatorilor economici nu se cuprind entitatile reglementate si supravegheate de Banca Nationala a Romaniei, respectiv Autoritatea de Supraveghere Financiara, societatile reclasificate in sectorul administratiei publice si institutiile fara scop lucrativ in serviciul gospodariilor populatiei.

*****) Pentru creantele preluate prin cesionare de la persoane juridice se vor completa atat valoarea nominala a acestora, cat si costul lor de achizitie.            Pentru statutul de 'persoane juridice afiliate' se vor avea in vedere prevederile art. 7 pct. 26 lit. c) si d) din Legea nr.227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

******) Conform art. 11 din Regulamentul Delegat (UE) nr. 639/2014 al Comisiei din 11 martie 2014 de completare a Regulamentului (UE) nr. 1307/2013 al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a unor norme privind platile directe acordate fermierilor prin scheme de sprijin in cadrul politicii agricole comune si de modificare a anexei X la regulamentul mentionat, '(1) ... veniturile obtinute din activitatile agricole sunt veniturile care au fost obtinute de un fermier din activitatea sa agricola in sensul articolului 4 alineatul (1) litera (c) din regulamentul mentionat (R (UE) 1307/2013), in cadrul exploatatiei sale, inclusiv sprijinul din partea Uniunii din Fondul european de garantare agricola (FEGA) si din Fondul european agricol pentru dezvoltare rurala (FEADR), precum si orice ajutor national acordat pentru activitati agricole, cu exceptia platilor directe nationale complementare in temeiul articolelor 18 si 19 din Regulamentul (UE) nr. 1307/2013.

Veniturile obtinute din prelucrarea produselor agricole in sensul articolului 4 alineatul (1) litera (d) din Regulamentul (UE) nr. 1307/2013 ale exploatatiei sunt considerate venituri din activitati agricole cu conditia ca produsele prelucrate sa ramana proprietatea fermierului si ca o astfel de prelucrare sa aiba ca rezultat un alt produs agricol in sensul articolului 4 alineatul (1) litera (d) din Regulamentul (UE) nr.  1307/2013.

Orice alte venituri sunt considerate venituri din activitati neagricole.

(2) In sensul alineatului (1), 'venituri' inseamna veniturile brute, inaintea deducerii costurilor si impozitelor aferente. ...'.

 

1)  Se vor include chiriile platite pentru terenuri ocupate (culturi agricole, pasuni, fanete etc.) si aferente spatiilor comerciale (terase etc.) apartinand proprietarilor privati sau unor unitati ale administratiei publice, inclusiv chiriile pentru folosirea luciului de apa in scop recreativ sau in alte scopuri (pescuit etc).

2)  Valoarea inscrisa la randul 'datorii cu entitati afiliate nerezidente (din ct. 451), din care:' NU se calculeaza prin insumarea valorilor de la randurile 'cu scadenta initiala mai mare de un an' si 'datorii comerciale cu entitatile afiliate nerezidente indiferent de scadenta (din ct. 451)'.

3)  In categoria 'Alte datorii in legatura cu persoanele fizice si persoanele juridice, altele decat datoriile in legatura cu institutiile publice (institutiile statului)' nu se vor inscrie subventiile aferente veniturilor existente in soldul contului 472.

4)  Titluri de valoare care confera drepturi de proprietate asupra societatilor, care sunt negociabile si tranzactionate, potrivit legii.

5)  Titluri de valoare care confera drepturi de proprietate asupra societatilor, care nu sunt tranzactionate.

6)  Se va completa de catre operatorii economici carora le sunt incidente prevederile Ordinului ministrului finantelor publice si al ministrului delegat pentru buget nr. 668/2014 pentru aprobarea Precizarilor privind intocmirea si actualizarea inventarului centralizat al bunurilor imobile proprietate privata a statului si a drepturilor reale supuse inventarierii, cu modificarile si completarile ulterioare.

7)  La sectiunea 'XII Capital social varsat', la rd.142-152 (cf.OMFP 2.206/ 2020), in col. 2 si col. 4 entitatile vor inscrie procentul corespunzator capitalului social detinut in totalul capitalului social varsat, inscris la rd.141 (cf.OMFP 2.206/ 2020).

8)  La acest rand se cuprind dividendele repartizate potrivit Legii nr. 163/2018 pentru modificarea si completarea Legii contabilitatii nr. 82/1991, modificarea si completarea Legii societatilor nr. 31/1990, precum si modificarea Legii nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei.


 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.