vineri | 26 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ARTEGO SA - ARTE

Convocare AGA O & E 29/30.03.2021

Data Publicare: 24.02.2021 18:00:14

Cod IRIS: 3C1E1

 

                                                                            

Raport curent 

 

Data raportului : 24.02.2021

Denumire Emitent: S.C. ARTEGO S.A.

Sediul Social: Tg. Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, Jud. Gorj.

Nr. Inregistrare la ORC: J18/1120/1991

CUI: RO2157428

Capital social  22.390.412,5 RON

Piata de tranzactionare : Piata BVB – standard

e) Alte evenimente :

 

  Consiliul de administratie al ARTEGO S.A. TG. JIU s-a intrunit  in data de 24.02.2021 la  sediul social din strada Ciocarlau nr.38, judetul Gorj si a hotarat convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor in data de 29.03.2021 orele 11.00 si convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor in data de 29.03.2021 orele 11.30  la sediul societatii pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei 17.03.2021 , stabilita ca data de referinta pentru tinerea acestor adunari, care vor avea urmatoarele puncte pe ordinea de zi :

Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor :

1. Alegerea unui membru  al Consiliului de Administratie.

Data limita pentru depunerea propunerilor privind candidatura pentru dobandirea calitatii de administrator este 17.03.2021 , ora 12 la sediul societatii. Propunerile de candidatura vor fi insotite de un CV si vor cuprinde informatii cu privire la numele, domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor care candideaza la functia de administrator.

Lista cuprinzand informatiile cu privire la numele, domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse la functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, la sediul societatii si pe site-ul societatii wwwartego.ro, sectiunea RESURSE-INFORMATII INVESTITORI-AGOA 29/30.03.2021, incepand cu data de 17.03.2021, orele 16

2. Stabilirea indemnizatiei si a altor drepturi ale membrului ales in Consiliul de Administratie.

3. Stabilirea unor drepturi pentru membrii Consiliului de Administratie.

             4. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pe anul 2020 si descarcarea de gestiune pentru anul 2020 a acestuia.

            5. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea bilantului contabil, a contului de profit si pierdere pentru anul 2020 si a modului de repartizare a profitului net  in suma totala de 10.591.235 lei astfel:            -  4.271.602  lei - dividende , respective 0,5264 lei/ dividend brut pe actiune.

            - 5.431.473 lei  – alte rezerve

            - 381.690 lei- alte rezerve  din profitul reinvestit

- 506.470 lei- acoperire pierdere contabila rezultata din corectii

            Aprobarea datei platii dividendelor in ziua de 31.05.2021

            6. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea raportului auditorului pentru anul 2020.

            7. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021.

         8. Aprobarea propunerii CA privind data de inregistrare in ziua de 14.05.2021  pentru AGOA, conform art.86 alin. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea acesteia si aprobarea datei de 13.05.2021 ca ex-data.

        

 Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor :

1.      Aprobarea reducerii capitalului social al societatii de la 22.390.412,50 lei la 20.286.865 lei,ca urmare a anularii unui numar de 841.419 actiuni proprii,dobandite de societate in cadrul programului de rascumparare aprobat prin hotararea AGEA din data de 16.04.2019. Dupa reducerea capitalului social ,capitalul social subscris al societatii va avea valoarea de 20.286.865 lei,fiind impartit in 8.114.746 actiuni,avand o valoare nominala de 2.5 lei/actiune.

2.        Aprobarea propunerii ca d-l David Viorel in calitate de Presedinte CA  sa inregistreze reducerea  capitalului social la institutiile abilitate.

  3.        Aprobarea modificarii statutului societatii dupa cum urmeaza :

             ART. 5. OBIECTUL DE ACTIVITATE AL SOCIETATII-alin (6)- se abroga

-alin(7)- devine alin (6)

ART.6, alin. 1 din Capitolul III va avea urmatorul continut : ‘’Capitalul social este de 20.286.865 lei,impartit in 8.114.746 actiuni, cu o valoare de 2.5 lei/actiune.’’

ART.6, alin. 2 va avea urmatorul continut :’’Actionariatul este format din persoane fizice si persoane juridice, evidentiate in Registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central Bucuresti. Cota de participare la profitul si pierderea societatii, a fiecarui actionar, este proportionala cu aportul la capitalul social ‘’.

ART .15. ORGANIZARE-  alin. 1 va avea urmatoarea formulare :’’Societatea este administrata de un numar impar de administratori minim 3, care constituie Consiliul de administratie. Mandatul administratorilor este de 4 ani,cu posibilitate de a fi realesi’’.

-alin. 7-se abroga;

-ART.15. –ORGANIZARE- alin.(10). -va avea urmatoarea formulare-“ Convocarea va fi facuta de presedinte sau la cererea motivata a cel putin 2 dintre membrii consiliului de administratie sau a directorului general. Consiliul este prezidat de presedinte. Presedintele numeste un secretar fie din membrii consiliului, fie din afara acestuia.

In lipsa presedintelui C.A., sedinta va fi condusa de un administrator, ales prin vot deschis, cu majoritatea voturilor, dintre administratorii prezenti’’.

-alin.(12). -va avea urmatoarea formulare- ‘’ Convocarea se va putea face prin orice forma de comunicare: scrisoare recomandata, nota telefonica inregistrata, e-mail, fax. Atunci cand convocarea sedintei C.A. se stabileste cu ocazia sedintei C.A. precedente, convocarea se va comunica numai administratorilor si/sau auditorilor financiari care au absentat la sedinta precedenta.

-alin.(17). - va avea urmatoarea formulare : ‘’ In relatiile cu tertii societatea este reprezentata de catre presedintele consiliului de administratie, pe baza si in limitele imputernicirilor date de adunarea generala a actionarilor, sau in lipsa lui, de catre un alt administrator, desemnat de consiliu. Cel ce reprezinta societatea semneaza actele care o angajeaza fata de terti.-alin.(20).- va avea urmatoarea formulare :’’Presedintele si membrii consiliului de administratie raman individual sau solidar raspunzatori fata de societate, dupa caz, pentru prejudiciile rezultate din infractiuni sau abateri de la dispozitiile legale, pentru abaterile de la statut sau pentru greseli in administrarea societatii.

-aliniatele 8-20 –se renumeroteaza si devin 7-19.

ART.16.ATRIBUTII. PCT  B  ATRIBUTIILE PRESEDINTELUI CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE (DIRECTORULUI GENERAL)

- pct. 9- va avea urmatoarea formulare  :”  Are in subordine directa conducerea executiva a societatii; propune C.A. angajarea, concedierea, indatoririle si responsabilitatile conducerii executive; propune C.A. masurile disciplinare, administrative sau de alta natura care privesc conducerea executiva; propune spre aprobare C.A. organigrama societatii’’.

-pct.13 si pct. 14- se abroga.

- pct. 15-20 se renumeroteaza si devin pct. 13-18.

CAPITOLUL VI- ADUDITUL FINANCIAR- pct.1- va avea urmatoarea formulare-“Situatiile financiare ale societatii vor fi examinate de catre auditorul financiar, ales de catre Adunarea generala ordinara a actionarilor, in conditiile legii, pentru o perioada ce poate cuprinde mai multe exercitii financiare.

ART. 24.- DIZOLVAREA SOCIETATII-

            - liniuta 5 va avea urmatoarea formulare : ‘’- cand capitalul social se reduce sub minimul legal’’.

            - liniuta 6 va avea urmatoarea formulare :’’- cand numarul actionarilor scade sub minimul legal”.

3.1. Aprobarea imputernicirii domnului David Viorel –Presedinte CA in vederea semnarii modificarii statutului cat si a statutului actualizat ,  ca urmare a modificarii acestuia .

            4. Aprobarea Programului  de rascumparare  actiuni  proprii , dupa cum urmeaza :

4 .1. Autorizarea dobandirii de catre  ARTEGO  S.A. a unui numar de max. 811.474  actiuni , reprezentand 10% din capitalul social al societatii , in conformitate cu  art.103ˆ1-107ˆ1 din Legea nr.31/1990 cu modificarile ulterioare . Modalitate  de dobandire :

a) dobandirea propriilor actiuni pana la maxim 10% din total capital social al societatii , respectiv 811.474 actiuni. Valoarea nominala a actiunilor proprii dobandite de societate in acest mod nu poate depasi 2.028.685 lei;

b) data incepere rascumparare actiuni : data publicarii hotararii AGEA in  Monitorul Oficial al Romaniei ;

c) perioada de derulare a operatiunii de rascumparare : maxim 18 luni, de la data publicarii hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei , partea a -IV-a ;

d) fac obiectul dobandirii propriilor actiuni, numai actiuni integral liberate.

e) plata actiunilor ce urmeaza a fi dobandite se va face din rezervele disponibile ale societatii, inscrise in situatiile financiare  ale societatii intocmite la 31.12.2020

f) valoarea minima la care urmeaza a fi dobandite  propriile actiuni este de  2,50 lei/actiune iar valoarea maxima este de 9.50 lei/actiune, acestea urmand a fi stabilite  in functie de modul de derulare a operatiunilor de cumparare din piata.

g) dobandirea propriilor actiuni se va face in scopul  distribuirii catre angajatii societatii.

            4.2. Aprobarea efectuarii de tranzactii de actiuni si alte instrumente financiare admise la tranzactionare pe piata de capital din Romania.

4.3. Imputernicirea CA sa indeplineasca operatiunile si formalitatile necesare punerii in aplicare a hotararii AGEA, prevazute la punctele 4.1 si 4. 2 din ordinea de zi.

            5.  Ratificarea deciziei Consiliului de Administratie privind schemea  om- utilaj a societatii , numarul maxim  de salariati fiind de  650 .

            6. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie sa reprezinte societatea cu puteri depline in relatia cu institutiile de stat, financiare, bancare, ONRC, etc.,

semnatura acestuia fiind opozabila societatii.

7 . Aprobarea prelungirii  liniilor  de credit dupa cum urmeaza :

I.)  CREDIT CONTRACTAT la  UniCredit Bank S.A

 1) Prelungirea celor doua facilitati de credit contractate la UniCredit Bank S.A. (fosta UniCredit Tiriac Bank S.A.),  dupa cum urmeaza:

              A) linie de credit de tip capital de lucru conform contractului de credit nr.350-004/CRD-OF/2006 din data de 08.03.2006 cu toate modificarile ulterioare, pentru finantarea nevoilor curente ale societatii, in suma totala de 18.000.000;

              B)linie de credit pentru emitere scrisori de garantie bancara conform contractului de credit nr. 350-08/CRD-OF/2007 din data de 25.01.2007 cu toate modificarile ulterioare, in suma totala de 2.200.000 RON;

            2) In scopul garantarii creditelor mai sus mentionate se propune  mentinerea urmatoarelor garantii asa cum au fost descrise in Act Aditional nr. 25 la Conditiile Speciale de Creditare la Contract de Credit nr. 350-004/CRD-OF/2006 din data de 08.03.2006 si in contractul de credit nr. 350-08/CRD-OF/2007  , dupa cum urmeaza:

A)     linie de credit de tip capital de lucru conform contractului de credit nr.350-004/CRD-OF/2006 din data de 08.03.2006 cu toate modificarile ulterioare, pentru finantarea nevoilor curente ale societatii, in suma totala de 18.000.000 RON

                        1.Ipoteca imobiliara si interdictiile de instrainare, grevare, dezmembrare, inchiriere, demolare, construire, amenajare, restructurare si alipire, proprietatea ARTEGO SA, asupra imobilelor situate in Targu-Jiu, str. Ciocarlau, nr.38, judetul Gorj, identificate  dupa cum urmeaza:

                        a) identificat cu numar cadastral/ topo 1315/2/1/1/2, inscris in Cartea Funciara nr. 40066 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu,

                         b) identificat cu numar cadastral/ topo. 41266 (numar cadastral vechi 3003), inscris in Cartea Funciara nr. 41266 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

                       c) identificat cu numar cadastral/ topo. 1315/2/1/1/5, inscris in Cartea Funciara nr. 41270  a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

                        d) identificat cu numar cadastral/ topo. 41263 (numar cadastral vechi 1315/2/1/1/6), inscris in Cartea Funciara nr. 41263 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu, inclusiv asupra chiriilor/ arenzilor prezente si viitoare produse de bunul imobil, precum si asupra indemnizatiilor platite in temeiul contractelor de garantare/ asigurare de orice fel cu privire la si in legatura cu plata acestor chirii sau arenzi.

                         2. Garantie reala mobiliara avand ca obiect toate disponibilitatile banesti prezente si viitoare / soldurile creditoare aflate in conturile si subconturile sale prezente si viitoare deschise la Banca, conform Contractului de garantie reala mobiliara incheiat la data de 17.01.2008, cu modificarile ulterioare.

                          3. Garantie reala mobiliara avand ca obiect stocurile, proprietatea Imprumutatului conform contractului de garantie reala mobiliara incheiat la data de 14.08.2009, cu modificarile ulterioare.

                         4. Ipoteca mobiliara avand ca obiect echipamentele, proprietatea Imprumutatului conform contractului de ipoteca mobiliara asupra echipamentelor, incheiat la data de 10.04.2012, cu modificarile ulterioare.

                         5. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti si accesoriilor acestora, provenind din contractul/ele incheiat/e de Imprumutat cu clientii sai avand calitatea de debitor/i cedat/i conform contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor Banesti, incheiat la data de 22.04.2014, cu modificarile ulterioare.

                          6. Ipoteca mobiliara avand ca obiect toate conturile si subconturile bancare, prezente si viitoare, deschise de ARTEGO SA la Banca, conform Contractului de Ipoteca Mobiliara asupra conturilor bancare ce se va incheia la data de 13.03.2015;

                         7. Ipoteca mobiliara avand ca obiect stocurile proprietatea ARTEGO SA, conform Contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Stocurilor, incheiat la data de 13.03.2015;

                         8. Ipoteca mobiliara avand ca obiect echipamentele proprietatea ARTEGO SA, conform Contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Echipamentelor, incheiat la data de 13.03.2015;

                         9. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti si accesoriilor acestora, provenind din contractul/ele incheiat/e de ARTEGO SA cu clientii sai, avand calitatea de debitor/i cedat/i, conform Contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor Banesti,  incheiat la data de 13.03.2015;

                        10. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti rezultate din contractele/ politele de asigurare emise de o companie de asigurari agreata de Banca, avand ca obiect bunurile asupra carora s-a constituit o garantie in favoarea Bancii.

                        B) linie de credit pentru emitere scrisori de garantie bancara conform contractului de credit nr. 350-08/CRD-OF/2007 din data de 25.01.2007 cu toate modificarile ulterioare, in suma totala de 2.200.000 RON;

1.Ipoteca imobiliara si interdictiile de instrainare, grevare, dezmembrare, inchiriere, demolare, construire, amenajare, restructurare si alipire, proprietatea ARTEGO SA, asupra imobilelor situate in Targu-Jiu, str. Ciocarlau, nr.38, judetul Gorj, identificate cu:

            a) identificat cu numar cadastral/ topo 1315/2/1/1/2, inscris in Cartea Funciara nr. 40066 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu,

          b) numar cadastral/ topo. 1315/2/1/1/1/2, inscris in Cartea Funciara nr.44426 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

             c) numar cadastral/ topo. 1315/2/1/1/1/6, inscris in Cartea Funciara nr. 47076 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

inclusiv asupra chiriilor/ arenzilor prezente si viitoare produse de bunul imobil, precum si asupra indemnizatiilor platite in temeiul contractelor de garantare/ asigurare de orice fel cu privire la si in legatura cu plata acestor chirii sau arenzi.

            2. Garantie reala mobiliara avand ca obiect toate disponibilitatile banesti prezente si viitoare / soldurile creditoare aflate in conturile si subconturile sale prezente si viitoare deschise la Banca, conform Contractului de garantie reala mobiliara incheiat la data de 09.01.2008.

            3. Garantie reala mobiliara avand ca obiect stocurile, proprietatea Imprumutatului conform contractului de garantie reala mobiliara, incheiat la data de 14.08.2009, cu modificarile ulterioare.

            4. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti si accesoriilor acestora, provenind din contractul/ele incheiat/e de Imprumutat cu clientii sai avand calitatea de debitor/i cedat/i conform contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor Banesti incheiat la data de 22.04.2014, cu modificarile ulterioare.

            5. Ipoteca mobiliara avand ca obiect toate conturile si subconturile bancare, prezente si viitoare, deschise de ARTEGO SA la Banca, conform contractului de Ipoteca Mobiliara asupra conturilor bancare din data de 13.03.2015.

            6. Ipoteca mobiliara avand ca obiect stocurile proprietatea ARTEGO SA, conform contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Stocurilor din data de 13.03.2015.

            7. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti si accesoriilor acestora, provenind din contractul/ele incheiat/e de ARTEGO SA cu clientii sai, avand calitatea de debitor/i cedat/i, conform contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor Banesti din data de 13.03.2015.

            8. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti rezultate din contractele/ politele de asigurare emise de o companie de asigurari agreata de Banca, avand ca obiect bunurile asupra carora s-a constituit o garantie in favoarea Bancii.

   3). Desemnarea Domnului David Viorel, in calitate de Presedinte al C A,   pentru reprezentarea societatii cu puteri depline  astfel:

          a) sa negocieze, sa convina asupra, sa incheie si sa semneze in numele si pe seama ARTEGO SA actele aditionale la contractul de credit 350-004/CRD-OF/2006 din data de 08.03.2006 cu toate modificarile ulterioare si actele aditionale la contractele de garantie, precum si actele aditionale la contractul de credit 350-08/CRD-OF/2007 din data de 25.01.2007 cu toate modificarile ulterioare si actele aditionale la contractele de garantie, necesare extinderii valabilitatii acestora, contracte pentru constituirea garantiilor noi mobiliare si imobiliare, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractul de credit, contractele de garantie mobiliara si imobiliara sau orice alte documente, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare si utile in legatura cu aceste tranzactii incheiate cu UniCredit Bank S.A.

         b) De asemenea, dl. David Viorel este imputernicit sa  reprezinte cu depline puteri in fata Bancii, Notarului Public, autoritatilor publice centrale si locale, precum si oricaror alte persoane fizice si/ sau juridice, sa negocieze/ renegocieze si sa accepte clauzele contractuale, sa semneze toate contractele de credit si de garantii incheiate cu Banca, sa semneze orice acte aditionale ulterioare, inclusiv dar nelimitandu-se la: prelungiri ulterioare, modificari de costuri, modificari in structura de garantii, realocari, rescadentari, etc., chiar daca acestea vor fi mai impovaratoare pentru societate, pana la revocarea expresa a prezentului mandat.

       c) sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, orice formalitati necesare pentru ca contractele de credit si contractele de garantie sa fie deplin valabile si obligatorii pentru Societate.

 

            II) CREDIT CONTRACTAT la  Intesa San Paolo Bank

1)       Aprobarea  prelungirii datei de utilizare a plafonului de creditare cash, multicurrency, cu caracter neangajant, pe durata nedeterminata ,in suma de 11.000.000 lei;

2)      Aprobarea mentinerii tuturor garantiilor deja constituite in favoarea Bancii pentru garantarea creditului mai sus mentionat, impreuna cu dobanzile, comisioanele si alte costuri aferente, in baza contractului de credit mai sus mentionat si a contractelor de garantie aferente si anume :

u  Ipoteca imobiliara, pentru suma de 9.000.000 (nouamilioane lei), la care se adauga dobanda aferenta creditului calculata pana la rambursarea integrala a acestuia, precum si comisioanele si spezele aferente creditului, asupra urmatoarelor imobile proprietatea Imprumutatului:

a) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 11.243 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4,  impreuna cu constructiile C15 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C15, C16 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C16, C17 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C17, C28 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C28, C29 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C29, C30 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C30, C31 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C31, C60 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C60, C70 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C70, C73 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C73, inscris in cartea funciara nr. 41172 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24788) a Municipiului Targu Jiu;

b) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 18.910 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7,  impreuna cu constructiile C54 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C54, C55 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C55, C58 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C58, C57 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C57, C56/2/1 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C56/2/1, C69 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C69, inscris in cartea funciara nr. 40067 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24791) a ,Municipiului Targu Jiu;

c) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 4.114 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9,  impreuna cu constructia C56/4 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9,  inscris in cartea funciara nr. 41169 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24793) a Municipiului Targu Jiu;

d) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 1.575 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10,  impreuna cu constructia C63 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10-C63,  inscris in cartea funciara nr. 41170 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24794) a Municipiului Targu Jiu;

e) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 22.150 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11,  impreuna cu constructiile C56/3 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C56/3, C61 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C61, C62 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C62, inscris in cartea funciara nr. 41165 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24795) a Municipiului Targu Jiu;

u  Ipoteca imobiliara, pentru suma de 3.500.000 (treimilioanecincisutemii lei), la care se adauga dobanda aferenta creditului calculata pana la rambursarea integrala a acestuia, precum si comisioanele si spezele aferente creditului, asupra urmatoarelor imobile proprietatea Imprumutatului:

a) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 11.243 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4,  impreuna cu constructiile C15 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C15, C16 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C16, C17 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C17, C28 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C28, C29 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C29, C30 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C30, C31 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C31, C60 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C60, C70 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C70, C73 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C73, inscris in cartea funciara nr. 41172 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24788) a Municipiului Targu Jiu;

b) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 18.910 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7,  impreuna cu constructiile C54 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C54, C55 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C55, C58 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C58, C57 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C57, C56/2/1 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C56/2/1, C69 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C69, inscris in cartea funciara nr. 40067 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24791) a ,Municipiului Targu Jiu;

c) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 4.114 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9,  impreuna cu constructia C56/4 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9,  inscris in cartea funciara nr. 41169 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24793) a Municipiului Targu Jiu;

d) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 1.575 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10,  impreuna cu constructia C63 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10-C63,  inscris in cartea funciara nr. 41170 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24794) a Municipiului Targu Jiu;

e) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 22.150 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11,  impreuna cu constructiile C56/3 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C56/3, C61 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C61, C62 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C62, inscris in cartea funciara nr. 41165 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24795) a Municipiului Targu Jiu;

 

u   Ipoteca imobiliara, pentru suma de 2.500.000 (douamilioanecincisutemii lei), la care se adauga dobanda aferenta creditului calculata pana la rambursarea integrala a acestuia, precum si comisioanele si spezele aferente creditului, asupra urmatoarelor imobile, proprietatea Imprumutatului:

a) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 11.243 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4,  impreuna cu constructiile C15 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C15, C16 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C16, C17 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C17, C28 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C28, C29 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C29, C30 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C30, C31 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C31, C60 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C60, C70 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C70, C73 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C73, inscris in cartea funciara nr. 41172 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24788) a Municipiului Targu Jiu;

b) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 18.910 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7,  impreuna cu constructiile C54 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C54, C55 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C55, C58 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C58, C57 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C57, C56/2/1 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C56/2/1, C69 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C69, inscris in cartea funciara nr. 40067 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24791) a ,Municipiului Targu Jiu;

c) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 4.114 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9,  impreuna cu constructia C56/4 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9,  inscris in cartea funciara nr. 41169 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24793) a Municipiului Targu Jiu;

d) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 1.575 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10,  impreuna cu constructia C63 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10-C63,  inscris in cartea funciara nr. 41170 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24794) a Municipiului Targu Jiu;

e) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 22.150 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11,  impreuna cu constructiile C56/3 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C56/3, C61 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C61, C62 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C62, inscris in cartea funciara nr. 41165 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24795) a Municipiului Targu Jiu;

u  Ipoteca mobiliara asupra creantelor rezultate din derulare Acordului cadru de furnizare nr. 15074 / 17.09.2015 si a contractelor de furnizare subsecvente incheiat cu CET GOVORA S.A., inscrisa la Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare ;

u  Ipoteca mobiliara asupra conturilor bancare curente in lei si valuta deschise de Imprumutat la Banca, inscrisa la Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare ;

u  Ipoteca mobiliara asupra creantelor rezultate din derulare contractului nr.105/2020 incheiat cu SIBAN P.E.O.S.A. Spania, incluzand actele aditionale ulterioare/contractele comerciale ulterioare, inscrisa la Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare;

u  Ipoteca mobiliara asupra creantelor rezultate din derulare contractului nr. 1157/2020 incheiat cu CHIMEXIM S.A., incluzand actele aditionale ulterioare/ contractele comerciale ulterioare, inscris la Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare;

u  Ipoteca mobiliara asupra creantelor rezultate din derulare contractului nr. 22 / 2020 incheiat cu DRAMIKOM DOO Beograd Serbia, incluzand actele aditionale ulterioare, contractele comerciale ulterioare, inscrisa la Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare;

3)   Aprobarea imputernicirii  d-lui DAVID VIOREL , in calitate de presedinte al Consiliului de Administratie, pentru ca, in numele si pentru Societate:

 

i)  sa o reprezinte cu puteri depline in fata Bancii, notarilor publici, autoritatilor publice, oricaror alti terti;

ii) sa negocieze, sa accepte clauzele contractuale si sa semneze cu Banca actul aditional la contractul de credit mai sus mentionat precum si oricare alte acte necesare in legatura cu facilitate de credit  mentionata la punctul 1) de mai sus;

iii) sa indeplineasca orice alta activitate pe care o va considera necesara sau care va fi solicitata de Banca in vederea punerii in aplicare a prezentei decizii.

 

4) Aprobarea imputernicirii  d-lui DAVID VIOREL  , in calitate de presedinte al Consiliului de Administratie, sa aprobe orice modificari / prelungiri ulterioare ale duratei maxime de utilizare a liniei de credit mentionate la punctul 1) de mai sus. Mandatul de mai sus este acordat inclusiv pentru orice modificari ulterioare ala Contractelor de Credit si de Garantie, incluzand, dar nelimitandu-se la scopul, tipul, utilizarea, prelungirea/ majorarea/ diminuarea creditelor si obiectul garantiilor.     

          III ) CREDIT CONTRACTAT la ING Bank NV Amsterdam

             1.Aprobarea mentinerea creditului in valoare de 400.000 EUR si a costurilor accesorii, contractat de la ING Bank NV Amsterdam.

            2.Aprobarea mentinerii garantarii creditului cu urmatoarele:

A.Garantii imobiliare:

1).proprietate imobiliara cu nr. cadastral 1315/2/1/1/1/12, constand in teren in suprafata de 3.611 mp si cabina cantar cu suprafata construita de 16,67 mp,(cabina cantar) inscrisa in CF nr. 47071 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24796);

            2). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 1315/2/1/1/8, constand in teren in suprafata de 531 mp si constructii industriale si edilitare cu suprafata construita de 215,14 mp,(spatiu comercial) inscrisa in CF nr. 39574 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24782);

            3). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 4327, constand in teren in suprafata de 1.000 mp, inscrisa in CF nr. 47079 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24803);

            4). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 4296, constand in teren in suprafata de 4.760 mp, impreuna cu constructia edificata in suprafata de 12,42 mp (put de mare adancime) inscrisa in CF nr. 47074 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24805);

            5). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 39572 (numar cadastral vechi 3201), constand in teren in suprafata de 10.073,17 mp, inscrisa in CF nr. 39572 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24801);

            6). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 37200, constand in teren in suprafata de 1.395 mp, inscrisa in CF nr. 37200;

            7). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 37202, constand in teren in suprafata de 9.632 mp, inscrisa in CF nr. 37202.

            B.Garantii mobiliare:

            1).creantele provenind din contractele/relatiile comerciale ale S.C. ARTEGO S.A. cu MASANES SERVINDUSTRIA S.A.

            3. Pentru semnarea contractului de credit, a actelor aditionale, a contractelor de garantie, precum si a oricaror alte documente pe care banca le va solicita in legatura cu acest credit, se  propune imputernicirea dlui. David Viorel – Presedinte C.A..

            IV )  CREDIT CONTRACTAT la Credit Europe Bank

             1. Aprobarea prelungirii maturitatii facilitatii de credit contractata de catre Societate de la Credit Europe Bank (Romania) S.A. prin Sucursala Pitesti sub forma de Linie de Credit (Overdraft) in suma de 8.900.000 RON (optmilioanenouasutemiilei) de la data de 28.01.2022 pana la data de 27.01.2023.

            2. Aprobarea mentinerii garantiilor asupra unor active din patrimoniul societatii si altor bunuri, dupa cum urmeaza, in vederea garantarii liniei de credit mai sus mentionate:

a)Ipoteca imobiliara asupra urmatoarelor bunuri imobile:

- ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 1.271 mp., impreuna cu constructiile C1 - Grup administrativ, cu suprafata construita la sol de 161,32 mp si C2 - Grup administrativ, cu suprafata construita la sol de 151,81 mp, inscris in CF nr. 39568 UAT Targu Jiu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24777), cu nr. cadastral 39568 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/3), respectiv nr. cadastral 39568-C1 si nr. cadastral 39568-C2 pentru constructii;

            -ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 6.705 mp., impreuna cu constructia Fabrica de oxigen, inscris in CF nr. 37455 UAT Targu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24778), cu nr. cadastral 37455 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/4) si nr. cadastral 37455-C1 pentru constructie;

-ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 1.859 mp., impreuna cu constructia C1 - Sectie croitorie+grup poarta, cu suprafata construita la sol de 667,87 mp, inscris in CF nr. 39567 UAT Targu Jiu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24781), cu nr. cadastral 39567 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/7) si nr. cadastral 39567-C1 pentru constructie;

-ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 5.047 mp., impreuna cu constructia C59 - Sectie reconditionat tamburi, inscris in CF nr. 39579 UAT Targu Jiu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24783), cu nr. cadastral 1315/2/1/1/9 pentru teren si nr. cadastral 1315/2/1/1/9-C59 pentru constructie;

 -ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria de folosinta curti-constructii, in suprafata de 3.744 mp, inscris in CF nr. 39564 UAT Targu Jiu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24784), cu numar cadastral 39564 (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/10);

-ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 9.538 mp., impreuna cu constructia C1 - Hala industriala - Sectia garnituri, cu suprafata construita la sol de 6.429,15 mp, inscris in CF nr. 39562 UAT Targu Jiu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24792), cu nr. cadastral 39562 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/1/8) si nr. cadastral 39562-C1 pentru constructie;

          -ipoteca asupra imobilului situat in Tg Jiu, strada Ciocarlau, nr.38, inscris in CF nr. 47078 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24787), compus din teren intravilan curti-constructii in suprafata masurata de 9.280 mp, nr. cadastral 47078 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/1/3), impreuna cu constructiile: statie demineralizare, nr. cad. 47078-C1; anexa statie demineralizare, nr. cad. 47078-C2; bazin statie demineralizare, nr. cad. 47078-C3; vestiar,  nr. cad. 47078-C4; centrala termica,  nr. cad. 47078-C5; magazie statie compresoare,  nr. cad. 47078-C6;

            -ipoteca asupra imobilului situat in Tg Jiu, strada Ciocarlau, nr.38, inscris in CF nr.41246 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24789), compus din teren intravilan curti-constructii in suprafata masurata de 17.758 mp, nr. cad. 41246 (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/1/5), impreuna cu constructiile: bazin, nr. cad 41246-C1; casa pompelor nr. cad. 41246-C2; bazin, nr. cad. 41246-C3; centrala termica, nr. cad. 41246-C4; constructie industriala, nr. cad. 41246-C5; post trafo, nr. cad/. 41246-C6; bazin apa recirculata, nr. cad. 41246-C7; turn racire, nr. cad. 41246-C8; statie pompe, nr. cad. 41246-C9; turn racire, nr. cad. 41246-C10; constructie industriala si edilitara, nr. cad. 41246-C11; constructie industriala si edilitara, nr. cad. 41246-C12; constructie industriala si edilitara, nr. cad. 41246-C13; constructie industriala si edilitara, nr. cad. 41246-C14; constructie industriala si edilitara, nr. cad. 41246-C15; statie clorinare, nr. cad. 41246-C16; magazie metalica, nr. cad. 41246-C18.

            b)Ipoteca mobiliara asupra creantelor ce decurg din drepturile de despagubire provenind din producerea unui risc asigurat privind bunurile imobile prevazute la lit. a) de mai sus;

            c)Ipoteca mobiliara asupra conturilor prezente si viitoare ale societatii, deschise la Credit Europe Bank;

            d)Ipoteca mobiliara asupra creantelor care provin din contractele comerciale incheiate de societate cu clientii sai, acceptati de Credit Europe Bank, astfel incat valoarea ramasa de incasat din aceste contracte sa aiba o rata de acoperire minima de 50% din valoarea creditului acordat.

            3. Desemnarea domnului David Viorel, in calitate Administrator si Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea documentelor de finantare (contractului de credit si actelor aditionale aferente/ Conditii Speciale Revizuite, contractelor de ipoteca imobiliara si a actelor aditionale aferente, contractelor de ipoteca mobiliara asupra creantelor si asupra conturilor curente, a actelor aditionale, a tuturor cererilor, documentelor ce tin de ducerea la indeplinire a prezentei hotarari) si sa indeplineasca toate formalitatile necesare inscrierii ipotecilor in registrele de publicitate.

 

            V) CREDIT CONTRACTAT la GarantiBank S.A. Romania

  A. Aprobarea prelungirii facilitatii de credit revolving contractata la GarantiBank S.A. Romania, dupa cum urmeaza:

 Facilitatea 1: Facilitatea de credit revolving, utilizata in vederea finantarii activitatii       curente a Imprumutatului, in limita a maximum 1.000.000 RON (unmilionlei);

            Facilitatea 2: Facilitatea de credit revolving utilizata pentru emiterea de angajamente bancare (scrisori de garantie bancara);in limita a maximum 3.000.000 RON (treimilioanelei);

Facilitatea 1 si Facilitatea 2 : Pe toata perioada de valabilitate a prezentului contract ,suma maxima utilizata cumulat in cadrul Facilitatii 1 si Facilitatii 2 ale prezentului contract, nu va depasi niciodata valoarea de 3.000.000 RON (treimilioanelei).Banca are dreptul de a refuza orice utilizare care aceasta valoare.

   B. Aprobarea mentinerii garantarii facilitatii de credit mai sus mentionate cu urmatoarele:

            -Ipoteca mobiliara asupra tuturor conturilor deschise de societate la GarantiBank S.A.;

            -Ipoteca mobiliara asupra bunurilor (echipamente) proprietatea societatii, dupa cum urmeaza: calandru URSS cu numar de inventar 418095, calandru textil cu numar de inventar 418953, calandru textil cu numar de inventar 415466, calandru mixt cu numar de inventar 415472 si linie calandru romanesc IMGB cu numar de inventar 212409.

            Pe toata perioada de valabilitate a prezentului contract , suma masima utilzata cumulate in cadrul facilitatii a) si b) , nu poate depasi niciodata valoarea de 3.000.000 lei (treimilioane). Banca are dreptul sa refuze orice utilizare care depaseste  aceasta valoare.

            9.  Aprobarea propunerii CA privind data de inregistrare in ziua de 14.04.2021 pentru AGEA, conform art.86 alin. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea acesteia si aprobarea datei de 13.04.2021 ca ex-data.

Proiectele de hotarari, documentele si materialele supuse dezbaterii AGOA respectiv AGEA pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare sau pe website-ul societatii www.artego.ro – Sectiunea " NOUTATI", incepand cu data de 27.02.2021 . Informatii suplimentare se pot obtine la tel nr. 0253/226341 int 124.

            In cazul in care adunarea  nu este statutara, reconvocarea va avea loc in data de 30.03.2021 orele 11  pentru AGOA respectiv orele 11.30 pentru AGEA, la sediul social al  societatii cu aceeasi ordine de zi.

 La sedinte pot participa si vota actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor de la S.C. DEPOZITARUL CENTRAL S.A. la sfarsitul zilei de 17.03.2021, ca data de referinta.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5 % din capitalul social au dreptul :

a) De a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala, pana cel tarziu 12.03.2021 ora 15 ;

b) De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse in ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu 12.03.2021 ora 15;

Actionarii  au  dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si a AGEA. Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut care va fi disponibil pe pagina de internet a societatii, in format de intrebare – raspuns .

Actionarii mentionati in aliniatele precedente au obligatia sa trimita materialele / intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate ale actelor de identitate, buletin / carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 29/30.03.2021  si respectiv PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 29/30.03.2021  sau pe e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, la adresa actionariat@artego.ro mentionand la subiect "pentru AGOA 29/30.03.2021  " respectiv  "pentru AGEA 29/30.03.2021  ".

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale. Un actionar poate acorda o imputernicire  general valabila pentru o perioada care nu poate depasi 3 ani.

Formularele de  imputernicire in limba romana sau engleza se pot obtine de la sediul societatii sau  de pe website-ul societatii, incepand cu data de 27.02.2021. Un exemplar in original al imputernicirii, completata si semnata, insotit de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/ carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice si certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) se va depune / expedia la sediul societatii pana la sfarsitul zilei de 27.03.2021, respectiv orele 16,  un altul urmand sa fie pus la dispozitia reprezentantului pentru ca acesta sa isi poata dovedi calitatea de reprezentant in adunare . Imputernicirile  in limba romana sau engleza insotite de actele de identificare ale actionarilor pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura  electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la sfarsitul zilei de 27.03.2021 respectiv orele 16 la adresa actionariat@artego.ro mentionand la subiect "pentru AGOA 29/30.03.2021  " respectiv  "pentru AGEA 29/30.03.2021  ".

La data desfasurarii AGOA respectiv AGEA, reprezentantul desemnat va preda originalele imputernicirilor speciale, in cazul in care au fost transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa si o copie a actului de identitate valabil a reprezentantului desemnat.

Actionarii SC ARTEGO SA au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de AGOA respectiv AGEA,  utilizand formularul de vot prin corespondenta in limba romana sau engleza . Formularele pot fi obtinute de la sediul societatii sau  de pe website-ul societatii, incepand cu data de 27.02.2021 . Formularele de vot prin corespondenta completate si semnate insotite de copia actului de identitate valabil al actionarului ( buletin/ carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice respectiv certificat de inregistrare si copia actului de identitate al reprezentantului legal in cazul persoanelor juridice ) se pot expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana la sfarsitul zilei de 27.03.2021 respectiv orele 16.

Formularele primite ulterior datei si orei de mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in AGOA respectiv AGEA. Optiunea de vot se poate exprima prin e-mail la adresa actionariat@artego.ro, cu semnatura electronica mentionand "pentru AGOA 29/30.03.2021  " respectiv  "pentru AGEA 29/30.03.2021  ".

           

 PRESEDINTE  CA,                                                                SECRETAR

David Viorel                                                                       Borcoci Alisa

           

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.