vineri | 26 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


COMPA S. A. - CMP

Convocare AGA O & E 22/23.04.2021

Data Publicare: 08.03.2021 18:00:12

Cod IRIS: 9F14D

Nr. 184 / 08.03.2021

Catre

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA - Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

BURSA DE VALORI BUCURESTI - Piata Reglementata

 

RAPORT CURENT

conform Regulamentului nr.5/2018 al ASF privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

 

Data raportului: 08.03.2021

Denumirea entitatii emitente: COMPA S. A.

Sediul social: Sibiu, str.Henri Coanda nr.8, CP 550234

Numarul de telefon / fax: 0269 237 878; 0269 237 770

Codul unic de inregistrare : RO 788767

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 32 / 129 / 1991

Capital social subscris si varsat 21.882.103,8 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti - Categoria Standard, (simbol CMP)

Cod LEI: 315700EXV87GJDVUUA14

 

EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

Enumerarea evenimentelor importante care au avut loc in legatura cu societatea si care pot, au sau vor avea un impact semnificativ asupra pretului valorilor mobiliare sau asupra detinatorilor de valori mobiliare.

Asemenea evenimente importante sunt, fara a se limita, la urmatoarele:

...

e)            ALTE EVENIMENTE

In conformitate cu prevederile Regulamentului ASF nr.5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si cu Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, va instiintam ca in data de 08.03.2021 Consiliul de Administratie al Societatii COMPA S.A. convoaca Adunarea Generala Ordinara si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru data de 22/23.04.2021.

Atasat regasiti Decizia Consiliului de Administratie si Convocatorul.

 

DECIZIA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII COMPA S.A. SIBIU

 

Consiliul de Administratie al Societatii COMPA S.A., cu sediul social in Sibiu, Str.Henri Coanda nr.8, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J32/129/1991, codul unic de inregistrare RO788767, intrunit in data de 08.03.2021, la convocarea presedintelui Consiliului de Administratie, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile si a Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, precum si a dispozitiilor Actului Constitutiv, prin deciziile 1, 2,3 si 4 din data de 08.03.2021, aproba in unanimitate:

convocarea Adunarii Generale Ordinare si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor pentru data de 22.04.2021 si a celei de a doua convocari a Adunarii Generale Actionarilor pentru data de 23.04.2021, in cazul in care nu este indeplinit cvorumul pentru prima convocare, avand ordinea de zi inclusa in convocatorul de mai jos.

 

CONVOCATOR

Consiliul de Administratie (CA) al societatii COMPA S.A., cu sediul social in Sibiu, Str.Henri Coanda nr.8, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J32/129/1991, codul unic de inregistrare RO788767, intrunit in sedinta din data de 08.03.2021,  in conformitate cu prevederile art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societatiile, prevederile art. 92 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, prevederile art. 186 si 187 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, si cu prevederile art.  VIII din Actul constitutiv al societatii Compa S.A., precum si celelalte prevederi legale aplicabile,

Convoaca

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR ("AGOA") SI

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR ("AGEA")

pentru data de 22.04.2021, ora 1500 (ora Romaniei) Adunare Generala Ordinara a Actionarilor si pentru data de 22.04.2021, ora 1600 (ora Romaniei) Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, la sediul societatii, situat in Sibiu, Str. Henri Coanda, nr. 8, jud. Sibiu, Romania, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 12.04.2021, stabilita ca data de referinta pentru tinerea AGOA si AGEA.

In cazul in care la data mentionata mai sus nu se intruneste cvorumul de prezenta prevazut de Legea nr. 31/1990 si de Actul Constitutiv al Societatii, in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, se convoaca si se fixeaza pentru AGOA si AGEA, cea de-a doua Adunare pentru data de 23.04.2021, in acelasi loc, la aceleasi ore si cu aceeasi ordine de zi si data de referinta.

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR (AGOA)

 

1.       Alegerea secretarului de sedinta al Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor dintre actionarii prezenti.

2.       Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si a situatiilor financiare consolidate intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, pentru exercitiul financiar 2020, pe baza Rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie, insotite de Raportul auditorului financiar.

3.       Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie de repartizare a profitului net al exercitiului financiar pentru anul 2020, in cuantum total de 13.919.766,43 lei, astfel:

-           la surse proprii de dezvoltare - valoare de 10.712.555,28 lei 

-          pentru acoperire pierderi din perioade anterioare - 403.355 lei

-           pentru acordarea de dividende actionarilor- valoarea de 2.803.856,15 lei cu un dividend brut/ actiune de 0,0132 lei.

4.         Aprobarea datei de 09.06.2021 ca data a platii pentru plata dividendelor. Plata dividendelor va fi efectuata in RON. Modalitatea de plata a dividendelor va fi adusa la cunostinta actionarilor inainte de data inceperii efectuarii platii. Cheltuielile ocazionate de plata dividendelor sunt suportate de catre actionari.

5.       Pronuntarea asupra gestiunii Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2020, pe baza rapoartelor prezentate.

6.       Prezentarea, dezbaterea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pe anul 2021 si a programului de investitii pentru anul 2021.

7.       Alegerea si numirea a 5 (cinci) membri pentru ocuparea pozitiei de administrator in Consiliul de Administratie al Societatii COMPA S.A., avand in vedere expirarea mandatelor de administratori ai membrilor actuali ai Consiliului de Administratie. Durata mandatului administratorilor alesi va fi de 4 ani, incepand cu data de 26.04.2021. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se va afla la dispozitia actionarilor, pe masura depunerii candidaturilor, la sediul societatii si pe website-ul acesteia www.compa.ro,  putand fi consultata si completata de catre acestia.

8.       Fixarea si aprobarea remuneratiei cuvenita noilor membri ai Consiliului de Administratie, pentru exercitiul in curs.

9.       Numirea, auditorului financiar extern Audit Cont S.R.L. in vederea efectuarii Auditului Statutar pentru anul 2021.

10.   Aprobarea datei de 18.05.2021 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii generale ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 86(1) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 17.05.2021 ca ex date conform dispozitiilor art.176(1) din Regulamentul ASF nr.5/2018.

11.   Imputernicirea persoanelor fizice care vor indeplini formalitatile de publicitate si inregistrare a hotararilor adunarii ordinare a actionarilor, inclusiv semnarea acestora.

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

1.       Alegerea secretarului de sedinta al Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor dintre actionarii prezenti.

2.       Aprobarea privind contractarea de credite pentru investitii, linii de credit, leasing, scrisori de garantie bancara, si alte produse financiar bancare, cu incadrarea intr-un plafon total cumulat de 40 milioane EUR pe anul 2021 si constituirea garantiilor mobiliare si imobiliare aferente cu bunuri din patrimoniul societatii.

3.       Delegarea Consiliului de Administratie de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor ca incepand cu data prezentei hotarari pana la urmatoarea Adunare Generala Extraordinara din aprilie 2022 sa angajaeze credite pentru investitii, linii de credit, leasing, scrisori de garantie bancara si alte produse financiar bancare, cu incadrarea in cadrul plafonului total cumulat de 40 milioane EUR pe anul 2021 aprobat la punctul 2, precum si sa constituie garantii mobiliare si imobiliare aferente cu bunuri din patrimoniul societatii.

4.       Imputernicirea reprezentantilor legali, sa reprezinte Societatea cu ocazia negocierii si semnarii contractelor de credit, de garantare si a oricaror alte documente necesare in vederea aducerii la indeplinire a hotararii de la punctul 2 si 3.

5.       Delegarea Consiliului de Adminstratie de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru desemnarea reprezentantului societatii COMPA S.A. in relatia cu Autoritatea de Management/ Autoritati finantatoare si pentru imputernicirea persoanei/ persoanelor care sa semneze in numele si pe seama Societatii contractele de finantare care se vor derula incepand din anul 2021 si in continuare pana la urmatoarea AGEA din aprilie 2022.

6.       Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, sa semneze, in numele si pe seama Societatii, contractele de administratie care vor fi incheiate de Societate cu administratorii alesi conform punctului 7 de pe ordinea de zi AGOA pentru desfasurarea activitatii acestora in calitate de membrii ai Consiliului de Administratie si imputernicirea Vicepresedintelui ales pentru a semna contractul de administratie ce va fi incheiat in numele si pe seama Societatii cu Presedintele Consiliului de Administratie.

7.       Stabilirea duratei contractului de audit financiar pentru un an, incepand cu data prezentei hotarari AGA si mandatarea persoanelor imputernicite sa semneze in numele si pe seama Societatii, contractul cu auditorul financiar, numit potrivit hotararii nr. 9 a AGOA.

8.       Modificarea actului constitutiv al Compa S.A. prin eliminarea de la pct. VIII Adunarea Generala a Actionarilor a atributiilor Adunarii Generale Ordinare prevazute la pct. 1 lit. g, h, i, j, astfel textul modificat al pct. 1 de la Rubrica Adunarea Generala Ordinara va avea urmatorul continut:

Adunarea generala ordinara se intruneste cel putin o data pe an, in cel mult 5 luni de la incheierea exercitiului financiar.

(1) In afara de dezbaterea altor probleme inscrise pe ordinea de zi, adunarea generala este obligata:

a)      sa discute, sa aprobe sau sa modifice situatiile financiare anuale, pe baza rapoartelor administratorilor, ale cenzorilor sau ale auditorilor financiari si sa fixeze dividendul;

b)      sa aleaga si sa revoce administratorii si cenzorii;

c)       sa fixeze remuneratia cuvenita pentru exercitiul in curs administratorilor si cenzorilor;

d)      sa se pronunte asupra gestiunii administratorilor;

e)      sa stabileasca bugetul de venituri si cheltuieli si programul de activitate pentru exercitiul financiar urmator;

f)       sa hotarasca gajarea, inchirierea sau desfiintarea uneia sau a mai multor unitati ale societatii.

9.         Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie sa semneze in numele si pe seama Societatii actul aditional si actul constitutiv actualizat al Societatii.

10.     Aprobarea infiintarii unui sediu secundar – punct de lucru la adresa din Sibiu, Bd. Victoriei nr. 42-44, Jud. Sbiu. pentru societatea afiliata ARINI HOSPITALITY S.R.L., societate avand sediul social in Sibiu, str. Henri Coanda nr. 8, Jud. Sibiu, inregistrata la Oficiul Registrului de pe langa Tribunalul Sibiu sub nr. J/77/19.01.2021, avand cod unic de inregistrare nr. 43581594.

11.   Aprobarea datei de 18.05.2021 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 86(1) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 17.05.2021 ca ex date conform dispozitiilor art.176(1) din Regulamentul ASF nr.5/2018.

12.   Imputernicirea persoanelor fizice care vor indeplini formalitatile de publicitate si inregistrare a hotararilor sedintei, inclusiv semnarea acestora.

***

Drepturile actionarilor

·         Propuneri ale actionarilor cu privire la AGOA/AGEA

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

a)      de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre aprobare in adunarea generala;

b)      de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Propunerile actionarilor vor fi formulate in scris si vor fi transmise impreuna cu documentele ce atesta indeplinirea conditiilor pentru exercitarea acestor drepturi:

-          fie sub forma unui document semnat olograf, in original, transmis prin orice forma de curierat sau depus, la sediul societatii situat in Sibiu, Str. Henri Coanda, nr 8, jud. Sibiu, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar: "PENTRU AGOA/AGEA  COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

-          fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica – prin e-mail –  la adresa actionariat@compa.ro mentionand la subiect: "PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

astfel incat sa parvina societatii pana la data de 31.03.2021 ora 16.00 (ora Romaniei), sub sanctiunea pierderii exercitiului acestor drepturi, conform prevederilor legale.

Daca va fi cazul, ordinea de zi revizuita va fi publicata cel tarziu la data de 09.04.2021, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

·         Dreptul de a adresa intrebari

Fiecare actionar are dreptul de a adresa intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi AGOA/AGEA, astfel incat acestea sa fie inregistratate la societate pana la data 29.03.2021 ora 16.00 (ora Romaniei), sub sanctiunea pierderii exercitiului acestor drepturi, conform prevederilor legii.

Intrebarile actionarilor vor fi formulate in scris si vor fi transmise impreuna cu documentele ce atesta indeplinirea conditiilor pentru exercitarea acestor drepturi:

-          fie sub forma unui document semnat olograf, in original, transmis prin orice forma de curierat sau depus la sediul societatii situat in Sibiu, Str. Henri Coanda, nr 8, jud. Sibiu, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar: "PENTRU AGOA/AGEA  COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

-          fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica - prin e-mail - la adresa actionariat@compa.ro mentionand la subiect: "PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

Societatea va raspunde la intrebarile formulate de actionari, putand formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Raspunsurile vor fi disponibile, incepand cu data de 09.04.2021 ora 16.00 (ora Romaniei), pe pagina de internet a societatii www.compa.ro, la sectiunea Relatii pentru investitori – Adunarea generala a actionarilor – Sedinte AGA – AGOA/AGEA – 2021 -  Intrebari si raspunsuri, in format Intrebare-raspuns.

Dreptul de a adresa intrebari si obligatia societatii de a raspunde vor fi conditionate de masurile de asigurare pentru asigurarea identificarii actionarilor, buna desfasurare si pregatire a adunarii generale, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale ale societatii.

·         Dreptul de a propune candidati pentru functia de membru al Consiliului de administratie

Fiecare actionar poate face propuneri pentru candidatura pentru functia de membru al Consiliului de Administratie care vor contine informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse.

Propunerile actionarilor vor fi formulate in scris si vor fi transmise impreuna cu documentele ce atesta indeplinirea conditiilor pentru exercitarea acestor drepturi::

-          fie sub forma unui document semnat olograf, in original, transmis prin orice forma de curierat sau depus la sediul societatii situat in Sibiu, Str. Henri Coanda, nr 8, jud. Sibiu, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar: "PENTRU AGOA/AGEA  COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

-          fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica - prin e-mail - la adresa actionariat@compa.ro  mentionand la subiect: "PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”.

Data-limita pana la care pot fi receptionate propunerile privind candidatii pentru functia de membru al Consiliului de Administratie este data de 26.03.2021 ora 16.00 (ora Romaniei).

 

Urmatoarele documente vor fi transmise in original de candidatii propusi pentru functia de administrator astfel incat sa fie inregistrate la sediul Societatii  pana la data de 29.03.2021, ora 1600 (ora Romaniei):

a)      Cerere depunere candidatura

b)      Act identitate (copie certificata);

c)       Curriculum vitae semnat;

d)      Certificat de cazier fiscal, nu mai vechi de 30 de zile;

e)      Certificat de cazier judiciar, nu mai vechi de 30 de zile;

f)       Declaratie ANEXA 1

g)      Declaratie ANEXA 2 (doar pentru candidatii la functia de administrator independent)

h)      Declaratie ANEXA 3

Formularele privind declaratiile pe proprie raspundere vor fi disponibile pe  pagina de internet a societatii www.compa.ro, la sectiunea Relatii pentru investitori – Adunarea Generala a Actionarilor – Sedinte AGA – AGOA – 2021 – Formulare Candidati functia membru Consiliu de Administratie, incepand cu data publicarii convocatorului. Documentele si formularele depuse in alta limba straina decat limba engleza vor fi insotite de o traducere legalizata a acestora.

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administratori se afla la dispozitia actionarilor, pe pagina de internet a societatii www.compa.ro, la sectiunea Relatii pentru investitori – Adunarea Generala a Actionarilor – Sedinte AGA – AGOA – 2021 - Lista candidati Consiliu de Administratie, incepand cu data publicarii convocatorului, urmand a fi actualizata cu propunerile primite pana la data-limita, de indata ce este posibil.

 

·         Dreptul actionarior semnificativi de a solicita aplicarea metodei votului cumulativ pentru  alegerea membrilor Consiliului de administratie

In situatia in care un actionar semnificativ solicita, in conditiile art. 92 alin. (3) si (5) din Legea nr. 24/2017, introducerea unui punct pe ordinea de zi a unei adunari generale a actionarilor referitor la alegerea membrilor consiliului de administratie prin aplicarea metodei votului cumulativ, consiliul de administratie este obligat sa introduca respectivul punct pe ordinea de zi, cu respectarea art. 92 alin. (6) 65 din aceeasi lege. Alegerea membrilor consiliului de administratie pe baza acestei metode se face in mod obligatoriu, ca urmare a respectivei cereri a actionarului semnificativ.

 

Propunerile actionarilor semnificativi vor fi formulate in scris si vor fi transmise impreuna cu documentele ce atesta indeplinirea conditiilor pentru exercitarea acestor drepturi:

-          fie sub forma unui document semnat olograf, in original, transmis prin orice forma de curierat sau depus, la sediul societatii situat in Sibiu, Str. Henri Coanda, nr 8, jud. Sibiu, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar: "PENTRU AGOA/AGEA  COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

-          fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica – prin e-mail –  la adresa actionariat@compa.ro mentionand la subiect: "PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

astfel incat sa parvina societatii pana la data de 31.03.2021 ora 16.00 (ora Romaniei), sub sanctiunea pierderii exercitiului acestor drepturi, conform prevederilor legale.

 

Pentru identificarea si dovedirea calitatii de actionar, persoanele  care transmit propuneri sau care adreseaza intrebari vor anexa solicitarii urmatoarele documente emise de Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii definiti la art. 3 alin. 1 pct. 43 din Legea nr. 126/2018, care furnizeaza servicii de custodie:

-          Un extras de cont din registrul actionarilor, din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni pe care le detine

-          Documente care atesta inscrierea informatiilor privind reprezentantul legal la Depozitarul Central/ participantii definiti de art. 3 alin. 1 pct. 43 din Legea nr. 126/2018.

Informatii detaliate privind exercitarea drepturilor actionarilor sunt disponibile pe pagina de internet a societatii www.compa.ro. la sectiunea Relatii pentru investitori – Adunare Generala a Actionarilor – Organizarea AGA.

 

Participarea la AGOA/AGEA

 

Data de referinta este 12.04.2021. Numai persoanele care sunt actionari la aceasta data in registrul actionarilor  societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., au dreptul de a participa si vota in cadrul prezentelor AGOA/AGEA.

Actionarii pot participa la adunarile generale personal (prin reprezentantii legali) sau pot fi reprezentanti de catre alte persoane, in conditiile legii, sau pot vota prin corespondenta.

Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile genrale ale actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (BI/CI pentru cetateni romani sau, dupa caz, pasaport sau legitimatie de sedere pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (BI/CI pentru cetateni romani sau, dupa caz, pasaport sau legitimatie de sedere pentru cetatenii straini).

In situatia in care reprezentantul legal nu este mentionat in lista actionarilor societatii la data de referinta primita de la Depozitarul Central S.A., atunci aceasta calitate se constata in baza unui certificat constatator eliberat de registrul comertului / orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care ii atesta calitatea de reprezentant, nu mai vechi de 30 de zile, prezentat in original sau copie conforma cu originalul.

Reprezentantii actionarilor persoane fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (BI/CI pentru cetateni romani sau, dupa caz, pasaport sau legitimatie de sedere pentru cetatenii straini), insotit de imputernicirea speciala sau generala semnata de actionarul persoana fizica, daca este cazul.

Reprezentantii conventionali aferenti actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate (BI/CI pentru cetateni romani sau, dupa caz, pasaport sau legitimatie de sedere pentru cetatenii straini), insotit de imputernicire speciala sau generala semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective. Informatii privind imputernicirile generale sau speciale si votul prin corespondenta sunt mentionate mai jos.

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

 

·         Participarea la AGOA/AGEA prin reprezentare

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor societatii tinut de Depozitarul Central S.A. pot participa personal sau prin reprezentare la adunari, fiecare actionar avand dreptul de a desemna orice alta persoana fizica sau juridica in calitate de reprezentant pentru a participa si a vota in numele sau in cadrul adunarilor, cu respectarea prevederilor aplicabile in materie.

In cazul participarii prin reprezentare, actionarul va desemna un reprezentant printr-o imputernicire speciala intocmita in baza formularului de imputernicire speciala pus la dispozitia actionarilor de catre societate, atat in limba romana, cat si in limba engleza, sau printr-o imputernicire generala acordata in conditiile prezentate mai jos.

Reguli generale privind imputernicirea speciala si imputernicirea generala

1.       Un actionar poate desemna o singura persoana sa il reprezinte la AGOA/AGEA. Cu toate acestea, daca un actionar detine actiuni ale societatii in mai multe conturi de valori mobiliare, aceasta restrictie nu il va impiedica sa desemneze un reprezentant separat pentru actiunile detinute in fiecare cont de valori mobiliare cu privire la o anumita adunare generala.  In orice caz, actionarului i se interzice sa exprime voturi diferite in baza actiunilor detinute de acesta la societate.

2.       Un actionar poate desemna prin imputernicire unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in AGOA/AGEA in cazul in care reprezentantul initial este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

3.       Actionarul va completa si semna imputernicirea generala/ imputernicirea speciala, in cate trei exemplare originale, in limba romana sau in limba engleza, un exemplar pentru actionar, un exemplar pentru reprezentant si un exemplar pentru societate.

4.       In situatia discutarii in cadrul Adunarilor, in conformitate cu prevederile legale, a unor puncte neincluse pe ordinea de zi publicata, imputernicitul poate vota pe marginea acestora conform interesului actionarului reprezentat.

5.       In situatia in care ordinea de zi AGOA/AGEA, va fi revizuita, societatea va face disponibile formularele de imputernicire speciala actualizate, incepand cu data de 05.04.2021.

6.       Imputernicirile vor fi transmise catre societate cu cel putin 48 de ore inainte de ora inceperii sedintei AGOA/AGEA in prima convocare, astfel cum este indicat in prezentul convocator, dupa cum urmeaza: 

a)      imputernicirile generale – inainte de prima utilizare, in copie conforma cu originalul, sub semnatura actionarului

b)      imputernicirile speciale – cu ocazia fiecarei AGA, in copie conforma cu originalul, sub semnatura actionarului

7.       Actionarul va transmite exemplarul de imputernicire, insotit de documentele in dovedirea identitatii, respectiv:

a)      copie act de identitate valabil al actionarului (BI/CI pentru cetateni romani sau, dupa caz, pasaport sau legitimatie de sedere pentru cetatenii straini)  / copie act de identitate valabil al reprezentantului legal al actionarului, in cazul actionarului persoana juridica (BI/CI pentru cetateni romani sau, dupa caz , pasaport sau legitimatie de sedere pentru cetateni straini);

In cazul in care reprezentantul legal nu este mentionat in lista actionarilor societatii la data de referinta,  se va anexa un certificat constatator eliberat de registrul comertului / orice alt document emis de o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care ii atesta calitatea de reprezentant, nu mai vechi de 30 de zile, in original sau copie conform cu orginalul.

b)      copia actului de identitate valabil al reprezentantului si, dupa caz, al reprezentantului supleant persoana fizica (BI/CI pentru cetateni romani sau, dupa caz, pasaport sau legitimatie de sedere pentru cetatenii straini)

In cazul reprezentantului/reprezentantului supleant persoana juridica, se vor transmite si urmatoarele documente:

a)      certificatul constatator al reprezentantului/reprezentantului Supleant, un certificat constatator eliberat de registrul comertului / orice alt document emis de o autoritate competenta din statul in care reprezentantul este inmatriculat legal, care ii atesta calitatea de reprezentant, nu mai vechi de 30 de zile, in original sau copie conform cu orginalul.

b)      o copie a actului de identitate al reprezentantului legal (BI/CI pentru cetateni romani sau, dupa caz, pasaport sau legitimatie de sedere pentru cetatenii straini)) al reprezentantului/ reprezentantului Supleant.

8.       Exemplarul de imputernicire, completat si semnat de catre actionar si insotit de documentele aferente, trebuie transmis:

-          fie sub forma unui document semnat olograf, in original, transmis prin orice forma de curierat sau depus la sediul societatii situat in Sibiu, Str. Henri Coanda, nr 8, jud. Sibiu, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar: "PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

-          fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica - prin e-mail - la adresa actionariat@compa.ro, mentionand la subiect: "PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

astfel incat sa parvina societatii pana la data de 20.04.2021, ora 1500 (ora Romaniei), sub sanctiunea pierderii exercitiului drepturilor in AGOA/AGEA, conform prevederilor legii

Prevederi speciale privind imputernicirea speciala

Imputernicirea speciala este valabila doar pentru AGOA/AGEA pentru care a fost solicitata.

Daca opteaza pentru utilizarea imputernicirii speciale, in mod obligatoriu, actionarul:

                    i.            Va utiliza formularul de imputernicire speciala, pentru persoane fizice sau juridice, dupa caz, pus la dispozitie de catre societate, pe website-ul societatii www.compa.ro la sectiunea Relatii pentru investitori – Adunarea Generala a Actionarilor – Sedinte AGA- AGOA/AGEA – 2021 si la sediul societatii, situat in Sibiu, Str. Henri Coanda nr. 8, jud. Sibiu, incepand cu data de 22.03.2021;

                  ii.            In situatia in care, se va aplica metoda votului cumulativ pentru pct. 7 de pe ordinea de zi AGOA, actionarul va utiliza formularul de imputernicire speciala pentru vot cumulativ, pe care societatea il va face disponibil, daca va fi cazul, pe website-ul societatii www.compa.ro la sectiunea Relatii pentru investitori – Adunarea Generala a Actionarilor – Sedinte AGA- AGOA/AGEA - 2021 si la sediul societatii, situat in Sibiu, Str. Henri Coanda nr. 8, jud. Sibiu, incepand cu data de 05.04.2021;

                iii.            Va indica instructiunile de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi publicata a AGOA/AGEA.

 

Prevederi speciale privind imputernicirea generala

Imputernicirea generala este valabila numai daca:

                     i.            Este acordata pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, daca partile nu au prevazut in mod expres un termen mai mare;

                   ii.            Permite in mod expres reprezentantului actionarului care a acordat o astfel de imputernicire sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea oricarei AGA, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie;

                  iii.            Este acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea 24/2017 sau unui avocat; si             

                 iv.            Contine cel putin urmatoarele informatii: 1. numele/denumirea actionarului; 2. numele/ denumirea reprezentantului (cel caruia i se acorda imputernicirea);  3. data imputernicirii, precum si perioada de valabilitate a acesteia, cu respectarea prevederilor legale; imputernicirile purtand o data ulterioara au ca efect revocarea procurilor datate anterior; 4. precizarea faptului ca actionarul imputerniceste reprezentantul sa participe si sa voteze in numele sau prin imputernicire generala in adunare generala a actionarilor pentru intreaga detinere a actionarului la data de referinta, cu specificarea expresa a societatii pentru care se utilizeaza respectiva imputernicire generala.

Actionarii nu pot fi reprezentati in AGOA/AGEA pe baza imputernicirii generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in unul dintre urmatoarele cazuri:

a)      Este un actionar majoritar al Societatii sau o alta entitate, controlata de respectivul actionar;

b)      Este membru al unui organ de administrare al Societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. (a);

c)       Este un angajat sau un auditor al Societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. (a);

d)      Este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute la lit. a)-c).

Imputernicirea generala va fi valabila, fara alte documente suplimentare referitoare la respectivul actionar, daca este semnata de respectivul actionar si este insotita de o declaratie pe propria raspundere, in original, semnata si, dupa caz, stampilata, data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicirea generala, din care sa reiasa ca:

i)         imputernicirea este acordata de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului; si

ii)        imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

Imputernicirea generala inceteaza in conformitate cu alin. (2) al art. 202 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

Alte prevederi privind reprezentarea. Votul prin custode.

In cazul in care un actionar este reprezentat de o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va putea vota in AGOA/AGEA pe baza instructiunilor de vot primite prin mijloace electronice de comunicare, la adresa indicata in convocator, fara a mai fi necesara intocmirea unei imputerniciri speciale sau generale de catre actionar. Custodele voteaza in AGOA/AGEA exclusiv in conformitate si in limita instructiunilor primite de la clientii sai care au calitatea de actionari la data de referinta.

Institutia de credit poate participa si vota in cadrul AGOA/AGEA in conditiile in care prezinta o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal al institutiei de credit, in care se precizeaza:

a) in clar, numele/denumirea actionarului in numele caruia institutia de credit participa si voteaza in cadrul AGOA/AGEA;

b) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar.

Declaratia trebuie depusa la societate, in original, semnata si, dupa caz, stampilata, cu 48 de ore inainte de AGOA/AGEA, fara indeplinirea altor formalitati in legatura cu forma acesteia, astfel:

-          fie sub forma unui document semnat olograf, in original, transmis prin orice forma de curierat sau depus la sediul societatii situat in Sibiu, Str. Henri Coanda, nr 8, jud. Sibiu, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar: "PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

-          fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica - prin e-mail - la adresa actionariat@compa.ro , mentionand la subiect: "PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

astfel incat sa parvina societatii pana la data de 20.04.2021 ora 1500 (ora Romaniei), sub sanctiunea pierderii exercitiului drepturilor in adunarile generale, conform prevederilor legale.

In acest caz, societatea nu va solicita alte documente referitoare la identificarea actionarului.

 

·         Votul prin corespondenta

Actionarii Societatii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor, tinut de Depozitarul Central S.A., au posibilitatea de a vota prin corespondenta prin utilizarea formularului de vot pentru votul prin corespondenta pus la dispozitia actionarilor de catre Societate, atat in limba romana, cat si in limba engleza pe pagina de internet a societatii www.compa.ro, la sectiunea Relatii pentru investitori – Adunarea Generala a Actionarilor – Sedinte AGA – AGOA/AGEA – 2021,  disponibil incepand cu data de 22.03.2021. In situatia in care ordinea de zi AGOA/AGEA, va fi revizuita, societatea va face disponibil formularul de vot prin corespondenta actualizat, incepand cu data de 05.04.2021.

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant numai in situatia in care acesta:

a) a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la societate cu cel putin 48 de ore inainte de ora inceperii sedintei AGOA/AGEA in prima convocare; sau

b) reprezentantul este o institutie de credit care presteaza servicii de custodii, cu respectarea art. 92 alin. (11) din Legea 24/2017.

In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal/ prin reprezentant la AGOA/AGEA, va fi luat in considerare doar votul exprimat personal / prin reprezentant.

Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la AGOA/AGEA este alta decat cea care a exprimat votul prin corespondenta, atunci pentru valabilitatea votului sau aceasta prezinta secretarului de sedinta o revocare scrisa a votului prin corespondenta semnata de actionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la AGOA/AGEA.

Formularul de vot prin corespondenta completat si semnat de catre actionar si insotit de documentele aferente, va transmis transmis incat sa parvina societatii pana la data de 20.04.2021, ora 1500 (ora Romaniei), astfel:

-          fie sub forma unui document semnat olograf, in original, transmis prin orice forma de curierat sau depus la sediul societatii situat in Sibiu, Str. Henri Coanda, nr 8, jud. Sibiu, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar: "PENTRU AGOA/AGEA  COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021” ;

-          fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica - prin e-mail - la adresa actionariat@compa.ro, mentionand la subiect:"PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”.

·         Reguli speciale privind exprimarea votului secret

Formularul de vot prin corespondenta si imputernicirea privind punctele 7 si 9 de pe ordinea de zi AGOA, completate de actionari cu optiunile de vot, semnate de acestia, se vor transmite, astfel incat sa parvina societatii pana la data de 20.04.2021, ora 1500 (ora Romaniei), astfel:

-          fie sub forma unui document semnat olograf, in original, transmis prin orice forma de curierat sau depus la sediul societatii situat in Sibiu, Str. Henri Coanda, nr 8, jud. Sibiu, pus intr-un plic separat, inchis, mentionand pe plic in clar: "VOT SECRET – PUNCTELE 7 si 9 PENTRU AGOA DIN DATA DE 22/23.04.2021”, si care va fi introdus la randul sau, in plicul continand formularul de vot prin corespondenta dedicat celorlalte puncte de pe ordinea de zi AGOA/AGEA, imputernicirea generala/ speciala/ declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) dedicate celorlalte puncte de pe ordinea de zi AGOA/AGEA si documentele aferente, si avand mentiunea "PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”,

-          fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica - prin e-mail - la adresa actionariat@compa.ro , intr-un fisier separat intitulat: "VOT SECRET – PUNCTELE 7 si 9 PENTRU AGOA DIN DATA DE 22/23.04.2021”, in cadrul mailului continand formularul de vot prin corespondenta dedicat celorlalte puncte de pe ordinea de zi AGOA/AGEA si imputernicirea generala/ speciala/ declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) dedicate celorlalte puncte de pe ordinea de zi AGOA/AGEA si documentele aferente, avand subiectul PENTRU AGOA/AGEA COMPA S.A. DIN DATA DE 22/23.04.2021”

Alte prevederi cu privire la AGOA/AGEA

Proiectele de hotarari, documentele care urmeaza sa fie prezentate adunarii generale, comentariile organelor competente ale societatii privind punctele de pe ordinea de zi ,pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare, intre orele 800 si 1600 si pe website-ul societatii www.compa.ro la sectiunea Relatii pentru investitori - Adunarea generala a Actionarilor –Sedinte AGA – AGOA/AGEA 2021, fiind disponibile, in limba romana si engleza, incepand cu data de 22.03.2021.

Proiectele de hotarari propuse de catre actionari vor fi adaugate pe pagina de internet a societatii, de indata ce este posibil, dupa primirea lor de catre societate.

Urmatoarele documentele si informatii vor fi publicate si pot fi obtinute de pe pagina de internet a societatii www.compa.ro , in limba romana si in limba engleza, la sectiunea Relatii pentru investitori - Adunarea Generala a Actionarilor- Sedinte AGA – AGOA/AGEA 2021, incepand cu data de 22.03.2021:

  1. convocatorul adunarii generale a actionarilor;
  2. numarul total de actiuni si drepturile de vot la data convocarii;
  3. documentele care urmeaza sa fie prezentate adunarii generale;
  4. un proiect de hotarare sau in cazul in care nu se propune luarea unei hotarari, un comentariu al Consiliului de Administratie, pentru fiecare punct al propunerii de ordinea de zi a AGOA/AGEA;

In cazul in care propunerile privind ordinea de zi vin din partea actionarilor indreptatiti, se vor publica proiectele de hotarare sau comentariile furnizate de actionarii respectivi, de indata ce este posibil, dupa primirea lor de catre societate;

  1. formularele de imputernicire speciala pentru persoana fizica si juridica, inclusiv formularele privind votul secret, care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin reprezentare, in baza unei imputerniciri speciale;
  2. formularele care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin corespondenta, inclusiv cele privind votul secret;
  3. declaratie conflict de interese in cazul exprimarii votului in baza unei imputerniciri generale.

Documentele mentionate mai sus vor fi disponibile si pot fi obtinute si la sediul societatii situat in Sibiu, str. Henri Coanda, nr. 8, Sibiu, incepand cu data de 22.03.2021.

In cazul in care formularele de imputerncire speciala si formularele de vot prin corespondenta nu vor putea fi publicate pe website-ul societatii, din motive tehnice, societatea va indica pe website-ul sau www.compa.ro, modalitatea prin care acestea pot fi obtinute pe suport hartie, si va transmite formularele gratuit, prin servicii postale, fiecaruia dintre actionarii care inainteaza o cerere in acest sens.

Informatii detaliate privind exercitarea drepturilor actionarilor, precum si privind organizarea si desfasurarea AGOA/AGEA din data de 22/23.04.2021 sunt disponibile pe pagina de internet a societatii www.compa.ro la sectiunea Relatii pentru investitori – Adunare Generala a Actionarilor – Organizarea AGA.

Informatii suplimentare pot fi obtinute, in zilele lucratoare, intre orele 8:00 – 16:00, la sediul societatii, sau la nr. de telefon 0269 237 878.

 

 

Presedinte CA / Director General,                                                                           Director Economic,

Ioan DEAC                                                                                                                           Ioan MICLEA

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.