sâmbătă | 27 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


FEPER - FEP

Convocare AGAE 12.02.2021

Data Publicare: 08.01.2021 16:57:53

Cod IRIS: 805BE

 

Catre,

 

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

-Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

 RAPORT CURENT

Conform Legii nr. 24/2017 si a Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018

 

Data raportului            

08.01.2021

Denumirea societatii comerciale

FEPER SA 

Sediul social:

Bld. Prof. Dimitrie Pompei, nr.8, sector 2, Bucuresti

Forma juridica:

societate pe actiuni

Numarul de telefon/fax/e-mail

Tel/fax: 021/2420275

E-mail:  office@feper.ro

Web: www.feper.ro

Codul unic de inregistrare la

Oficiul Registrului Comertului

RO 752

Numar de ordine in Registrul Comertului 

J40/1092/1991

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise

AeRO – piata de actiuni a B.V.B.

Capitalul social subscris si varsat

36.378.218,60 LEI

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de societatea comerciala

 

363.782.186 actiuni cu valoare nominala de 0,1 lei/actiune

 

Eveniment important de raportat:  Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor FEPER  S.A. pentru data de 12.02.2021.

 

Consiliul de Administratie al Societatii FEPER S.A., informeaza actionarii privind convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor FEPER  S.A. pentru data de 12.02.2021 la sediul societatii din Bucuresti, bld. Dimitrie Pompei, nr.8, sector 2, in sala de conferinte de la parterul cladirii administrative.

Ordinea de zi si conditiile de participare si exercitare a drepturilor actionarilor sunt prezentate in cadrul convocatorului anexat.

 

PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

Marius Adrian Moldovan

 

CONVOCARE ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR SOCIETATII FEPER-S.A.

 

Consiliul de Administratie al Societatii FEPER S.A. cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Bd. Prof. Dimitrie Pompei nr. 8, cod postal 020337, inmatriculata in Registrul Comertului Bucuresti sub numarul J/40/1092/1991, Cod de inregistrare fiscala RO752, intrunit in sedinta din data de 08.01.2021, in temeiul Legii nr. 24/2017 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare, ale reglementarilor  A.S.F. date in aplicarea acesteia, ale Legii societatilor nr. 31/1990, republicata in anul 2004, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Actului Constitutiv al societatii,

CONVOACA

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru data de 12.02.2021, ora 1200, la sediul societatii, in Sala de conferinte de la parterul cladirii FEPER, din Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 8, sector 2, pentru toti actionarii Societatii FEPER S.A. inregistrati la sfarsitul zilei de 01.02.2021, stabilita ca data de referinta pentru aceasta adunare.

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR este urmatoarea:

  1.  Aprobarea modificarii si completarii Actului Constitutiv al societatii, dupa cum urmeaza:

1. In cadrul art. 3, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat (11) cu urmatorul continut:

„(11) Societatea are deschise doua sucursale, respectiv:

(i)                 FEPER S.A. Bucuresti SUCURSALA PREDEAL, cu sediul in loc. Predeal, Oras Predeal, strada TREI BRAZI, nr. 6, judetul Brasov, Cod unic de inregistrare: 35185823, numar de ordine in RC: J08/1809/2015

 

(ii)               FEPER S.A. Bucuresti SUCURSALA PLOIESTI, Municipiul Ploiesti, Bulevardul REPUBLICII, nr. 1, judet Prahova, Cod unic de inregistrare: 35173101, numar de ordine in RC: J29/1550/2015”

2. In cadrul art. 9 se introduce un nou alineatul cu urmatorul continut:

„(2) Actiunile emise de societate sunt tranzactionate pe sistemul alternativ de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti, respectiv AeRO categoria Standard.”.

3. Alineatul (2) al art. 12 se modifica si va avea urmatorul continut:

(2) Dreptul de proprietate asupra actiunilor societatii se va putea transmite in conditiile reglementate de legislatia specifica.

4. Alineatele (2) si (5) ale art. 15 se modifica si vor avea urmatorul continut:

(2) Atributiile pe care le exercita adunarile generale ordinare si extraordinare sunt cele prevazute de Legea societatilor. Ori de cate ori trebuie adoptata o hotarare privind o problema care nu este prevazuta de lege ca fiind de competenta uneia dintre cele doua forme ale adunarii generale si nu rezulta, din analiza problemei, ca este legata de gestiunea curenta a societatii, se considera ca ea este de competenta adunarii generale extraordinare.

...

(5) Pentru validitatea deliberarilor adunarii generale extraordinare a actionarilor, la prima convocare, este necesar ca actionarii prezenti sau reprezentati sa detina cel putin doua treimi din numarul total al drepturilor de vot, iar pentru a doua convocare este necesara, in vederea deliberarii, prezenta actionarilor reprezentand cel putin jumatate din numarul total al drepturilor de vot.

5. In cadrul art. 17 se introduce un nou alineat cu urmatorul continut:

„(4) Actionarii pot participa si vota in cadrul adunarilor generale ale actionarilor conform reglementarilor incidente in materie direct, prin reprezentant sau prin corespondenta.”

6. Alineatul (1) al art. 18 se modifica si va avea urmatorul continut:

(1) Societatea este administrata, in sistem unitar, de catre un Consiliu de Administratie, organ colegial de conducere, format din minim 3 membri, temporari si revocabili, persoane fizice si/sau juridice, dupa caz, conform Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor care are inscrisa pe ordinea de zi alegerea administratorilor. In cazul in care a fost ales un membru al consiliului de administratie o persoana juridica aceasta va desemna un reprezentant persoana fizica. Durata mandatului fiecarui administrator este stabilita prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor care alege administratorii, ea neputand depasi 4 ani. Administratorii pot fi renumiti pentru mandate de 4 ani.”

7. In cadrul art. 18, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat (11) cu urmatorul continut:

„(11) Membrii consiliului de administratie isi aleg din randul lor un presedinte si un vicepresedinte.”.

8. Alineatele (2) si (3) ale art. 19 se modifica si vor avea urmatorul continut:

 “(2) Remuneratia lunara fixa a presedintelui consiliului de administratie, respectiv a membrilor consiliului de administratie, va fi de 2,5 ori salariul mediu brut realizat pe societate in exercitiul financiar anterior, respectiv de 2,0 ori salariul mediu brut. Remuneratia suplimentara a membrilor consiliului de administratie care fac parte din comitetele consultative este de 10% din remuneratia lunara cuvenita acestora. Remuneratia variabila a membrilor consiliului de administratie este aprobata de Adunarea Generala a Actionarilor si este in cuantum de maxim 2,00% din profitul net al Societatii Feper S.A. Remuneratia variabila se va plati membrilor consiliului de administratie in termen de cel mult o luna de la data adunarii generale a actionarilor in care s-au aprobat documentele de inchidere a exercitiului financiar precedent si se va suporta din bugetul anului in curs.

(3) Fiecare membru al consiliului de administratie trebuie sa accepte in mod expres exercitarea mandatului incredintat si sa incheie o asigurare pentru raspundere civila profesionala, in limita stabilita de Adunarea Generala a Actionarilor. Primele de asigurare vor fi suportate de societate.”

9. Alineatele (1), (2) si (4) ale art. 20 se modifica si vor avea urmatorul continut:

„(1) Consiliul de administratie se va intruni cel putin o data la 3 luni, la convocarea presedintelui sau a vicepresedintelui. Consiliul de administratie va putea fi convocat si la cererea motivata a cel putin doi dintre membri sai sau a directorului general executiv, ori de cate ori este necesara o astfel de convocare, iar ordinea de zi va fi propusa de catre autorii cererii. Presedintele sau Vicepresedintele este obligat sa dea curs unei astfel de cereri.

(2) Convocarea in vederea intrunirii consiliului de administratie va fi transmisa administratorilor cu cel putin 3 zile inainte de data propusa pentru tinerea sedintei. Convocarea sedintei Consiliului de Administratie va fi trimisa fiecarui membru in scris, prin fax sau prin posta electronica, la adresele de fax sau de email ale membrilor Consiliului de Administratie.

...

(4) Sedintele consiliului de administratie se vor tine la sediul societatii sau in oricare alt loc indicat in convocator si vor fi prezidate si conduse de catre presedinte, ori, in caz de impiedicare fizica sau juridica a acestuia, de vicepresedinte sau de catre un alt administrator desemnat de presedinte sau ales in cadrul sedintei pentru aceasta activitate.”.

10. Alineatul (10) al art. 20 se modifica si va avea urmatorul continut:

„(10) Administratorii au dreptul sa li se deconteze, de catre societate, toate cheltuielile determinate de deplasarea si participarea la oricare dintre sedintele consiliului de administratie, precum si pentru orice activitate legata de gestiunea si administrarea societatii. Cuantumul sumelor decontabile se stabilesc in contractul de administrare.”

11. Alineatele (1) si (2) ale art. 21 se modifica si vor avea urmatorul continut:

(1) Membrii consiliului de administratie pot fi revocati oricand de catre adunarea generala a actionarilor pentru motive temeinice. Constituie just motiv de revocare:

i. Orice actiune sau inactiune prin care acestea isi incalca cu vinovatie (din culpa sau cu intentie) oricare dintre obligatiile asumate si/sau care-i revin in aceasta calitate potrivit legii, hotararilor adunarilor generale si actului constitutiv;

ii. Neindeplinirea obiectivelor stabilite de catre Adunarea Generala a Actionarilor, in special a prevederilor din bugetul de venituri si cheltuieli;

iii. Hotararea A.G.A. de reorganizare/restructurare a organelor statutare de conducere a societatii, prin modificarea numarului membrilor Consiliului de Administartie sau a formei de administrare;

iv. Modificarea structurii actionariatului in sensul reducerii participatiei unuia dintre actionari (prin vanzare partiala sau totala a pachetului de actiuni detinut, majorari de capital social, fuziuni, divizari, etc.);

(2) In caz de vacanta a unui post al unuia sau mai multor administratori, ceilalti administratori deliberand, procedeaza, cu majoritate absoluta, la numirea unui administrator provizoriu, pana la convocarea adunarii generale.

12. Alineatul (3) al art. 22 se modifica si va avea urmatorul continut:

(3) Limitele remuneratiei lunare fixe a directorului/directorilor se stabilesc intre 4 si 12 salarii medii brute realizate pe societate in exercitiul financiar anterior. Remuneratia variabila este aprobata de Adunarea Generala  a Actionarilor la propunerea Consiliului de administratie si este in cuantum de maxim 3,00% din profitul net al Feper S.A. Remuneratia variabila se plateste Directorului in termen de cel mult o luna de la data Adunarii Generale a Actionarilor in care s-au aprobat documentele de inchidere a exercitiului financiar precedent si se va suporta din bugetul anului in curs.”

13. Art. 27 se modifica si va avea unratorul continut:

Art. 27 - Incheierea contractelor individuale de munca si salarizarea se realizeaza conform legislatiei in vigoare si cu respectarea dispozitiilor cuprinse in contractul colectiv de munca. Plata salariilor, a impozitelor si taxelor aferente acestora se va face potrivit legii.”.;

2.  Desemnarea persoanei imputernicite sa semneze Actul Constitutiv al Societatii si Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor;

3. Desemnarea persoanei care va efectua toate demersurile necesare publicarii si inregistrarii hotararilor adoptate.

La Adunarea Generala Extraordinara sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati la data de referinta, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv, personal (sau prin reprezentanti legali) sau prin reprezentant, pe baza de imputernicire speciala.

Incepand cu data de 12.01.2021, pot fi descarcate de pe website-ul Societatii www.feper.ro la Sectiunea Anunturi Actionari sau pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 1000-1600, de la sediul Societatii, prin fax sau posta, urmatoarele documente: (i) Convocatorul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor; (ii) Formularele de Imputernicire speciala pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor; (iii) Documentele si materialele informative referitoare la problemele/aspectele incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor; (iv) Buletinele de vot; (v) Buletinele de vot prin corespondenta; si (vi) Proiect hotarare Adunare Generala Extraordinara a Actionarilor.

La data convocarii, capitalul social subscris si varsat al societatii  este de 36.378.218,60 lei, divizat intr-un numar de 363.782.186 actiuni ordinare, nominative si dematerializate fiecare in valoare de 0,10 lei, care fiecare da drept la un vot in adunarea generala a actionarilor si drept de a participa la distribuirea dividendelor.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul, ca in 15 zile de la publicare:

a) sa introduca puncte noi pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

b) sa prezinte proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele, insotite de urmatoarele documente: in cazul actionarilor persoane fizice copia actului de identitate si extras de cont emis de Depozitarul Central S.A. din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute. In cazul actionarilor persoane juridice certificatul de inregistrare, copia cartii de identitate a reprezentantului legal si extras de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central S.A. sau, dupa caz, de participantii care furnizeaza servicii de custodie, conform legii dupa cum urmeaza:

a) depuse la sediul societatii din Bucuresti, din B-dul Dimitrie Pompei nr. 8, sector 2, etaj 5, secretariat FEPER, cu mentiunea scrisa cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 12/13.02.2021”;

b) prin scrisoare recomandata, la sediul societatii din Bucuresti, din B-dul Dimitrie Pompei nr. 8, sector 2, cu confirmare de primire cu mentiunea scrisa cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 12/13.02.2021”;

c) transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata, la adresa cosmina_deaconescu@feper.ro, mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 12/13.02.2021”.

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa Consiliului de Administratie intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi, astfel incat sa fie inregistrate la Societate pana la data de 08.02.2021, iar raspunsurile vor fi disponibile in cadrul sedintei Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, intocmite in conformitate cu prevederile legale. Actionarii persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica care participa la Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor prin alta persoana decat reprezentantul legal, vor utiliza in mod obligatoriu o imputernicire speciala sau generala, in conditiile mentionate mai sus. Actionarii vor completa si semna imputernicirile speciale in trei exmplare originale: unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru societate.

Imputernicirea generala se poate acorda pentru o perioada care nu va depasi trei ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea Adunarilor Generale a Actionarilor, cu conditia ca imputernicirea generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 92 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat. Actionarii nu pot fi reprezentati in Adunarea Generala a Actionarilor pe baza unei imputerniciri generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 24/2017.

Accesul actionarilor persoane fizice, indreptatiti sa participe la adunarea generala, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate iar in cazul actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Accesul actionarilor persoane juridice, indreptatiti sa participe la adunarea generala, este permis  pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal atunci cand este prezent insusi reprezentantul legal al actionarului.

In cazul in care nu este prezent reprezentantul legal, alaturi de dovada calitatii de reprezentant legal se va prezenta imputernicirea data persoanei fizice care reprezinta actionarul respectiv.

Calitatea de actionar si, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se dovedeste pe baza documentelor eliberate de Depozitarul Central sau participantii care furnizeaza servicii de custodie: extras de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute impreuna cu documentele care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarul Central sau custodele autorizat.

Cerintele mentionate la aliniatele precedente se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale ordinare a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale ordinare a actionarilor.

Formularele de imputerniciri speciale se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 12.01. 2021 intre orele 1000-1600 sau se pot descarca de pe web-site-ul societatii.Dupa semnare si completare, un exemplar al imputernicirii speciale se va depune la sediul societatii, in limba romana, pana inclusiv la data de 10.02.2021, ora 1200, un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.  Imputernicirile se pot transmite si electronic cu semnatura electronica extinsa potrivit legii la adresa de e-mail

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota si prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de buletin de vot prin corespondenta. Formularul de vot poate fi obtinut, incepand cu data de 12.01.2021, intre orele 1000–16 00 de la sediul social al societatii sau de pe site-ul www.feper.ro.

In cazul votului prin corespondenta, buletinul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/carte de identitate in cazul persoanelor fizice, copie certificata pentru conformitate sub semnatura olografa a titularului, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, sub semnatura reprezentantului legal, cu aplicarea parafei, pot fi transmise, pana inclusiv la data de 10.02.2021, ora 1200, dupa cum urmeaza:

a) depuse la sediul societatii din Bucuresti, din B-dul Dimitrie Pompei nr. 8, sector 2, etaj 5, secretariat FEPER, cu mentiunea scrisa cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 12/13.02.2021”

b) prin scrisoare recomandata, la sediul societatii din Bucuresti, din B-dul Dimitrie Pompei nr. 8, sector 2, cu confirmare de primire cu mentiunea scrisa cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 12/13.02.2021”

c) transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata, la adresa cosmina_deaconescu@feper.ro, mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 12/13.02.2021”

Buletinele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarii generale.

Informatii suplimentare se pot obtine de la d-na Deaconescu Cosmina Clemansa intre orele 1000-1600, la telefon 021/ 242.02.75, precum si de pe website-ul Societatii www.feper.ro la Sectiunea Anunturi Actionari.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare, Adunarea Generala Ordinara  a Actionarilor este  convocata pentru data de 13.02.2021, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE,

Marius Adrian MOLDOVAN

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.