joi | 23 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ONE UNITED PROPERTIES - ONE

Convocare AGOA & AGEA 25.04.2024

Data Publicare: 21.03.2024 18:19:44

Cod IRIS: 157BC

Catre:

Bursa de Valori Bucuresti

Autoritatea de Supraveghere Financiara, Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

RAPORT CURENT NR. 12/2024

Conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile art. 99 din Codul Bursei de Valori Bucuresti, Titlul II, Emitenti si Instrumente Financiare.

Data raportului:

21.03.2024

Denumirea entitatii emitente:

One United Properties S.A. 

Sediul social:

Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20

Nr. Reg. Com.:

J40/21705/2007

Cod unic de inregistrare:

22767862

Capital social:

759.530.863 RON

Numar de actiuni emise:

3.797.654.315 actiuni ordinare

Simbol

ONE

Piata de tranzactionare:

Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Premium

Evenimente importante de raportat: Convocarea Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor One United Properties S.A. pentru data de 25.04.2024

One United Properties S.A. (denumita in continuare „Societatea”) informeaza investitorii si piata in legatura cu decizia Consiliului de Administratie al Societatii de convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (AGEA) pentru data de 25.04.2024 (prima convocare), respectiv 26.04.2024 (a doua convocare), in cazul in care nu se indeplineste cvorumul de prezenta pentru prima sedinta.

 

Convocatorul si scrisoarea din partea Membrilor Executivi ai Consiliului de Administratie sunt atasate prezentului raport.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Claudio Cisullo

 


 

 

 

Stimati actionari,

 

Asteptam cu nerabdare sa va intampinam la Adunarea Generala a Actionarilor, care va avea loc pe 25 aprilie 2024, in Bucuresti si online.

Ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor (AGA) este familiara celor care ne-au urmarit activitatea inca de la IPO-ul nostru de acum doi ani. Cu toate acestea, dorim sa va atragem atentia asupra a doua puncte importante de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare: propunerea de ridicare a drepturilor de preferinta de subscriere pentru o potentiala majorare de capital social si o potentiala emisiune de obligatiuni.

In ultimii doi ani, sectorul imobiliar la nivel global a fost marcat de provocari semnificative, numerosi dezvoltatori confruntandu-se cu dificultati majore pentru a-si sustine activitatea. In cazul ONE, implementarea unei strategii conservatoare si prudente in gestionarea riscurilor pe parcursul ultimilor 15 ani, ne-a permis sa mentinem in ultimii 2 ani un indicator Loan-to-Value (LTV) scazut, de 28%, sa finalizam 1.430 de unitati doar in 2023, si sa gestionam pe parcursul anului trecut, dezvoltari in valoare de peste 1,5 miliarde de euro. Toate aceste realizari au avut loc intr-un cadru in care presiunile din piata au afectat majoritatea concurentilor nostri.

Managementul financiar prudent si bilantul solid al companiei noastre au fost aspecte apreciate de piata. De la IPO-ul ce a avut loc la jumatatea anului 2021, actiunile ONE au oferit actionarilor un randament total de 27% exprimat in euro. In aceeasi perioada, in contextul unui cost crescut al capitalului, indicele EPRA, un reper pentru dezvoltatorii imobiliari listati in Europa, a inregistrat o scadere de 37%. Cu alte cuvinte, acest lucru inseamna ca, de la momentul listarii, ONE a depasit cu aproximativ 60% performanta altor companii similare din Europa. In decursul acestor 2 ani si 8 luni, am reusit sa atragem aproximativ 105 milioane de euro prin intermediul unui IPO si al unui SPO, capital pe care l-am utilizat pentru a accelera cresterea companiei noastre.

Privind spre viitor, anticipam o perioada de crestere puternica pentru sectorul imobiliar, in special in Bucuresti. Conform proiectiilor guvernamentale, PIB-ul Romaniei va atinge pragul de 350 de miliarde de euro in 2024. Istoric, aportul economic al Bucurestiului la PIB-ul national a fost de peste 28%, ceea ce sugereaza ca PIB-ul capitalei s-ar putea ridica la cel putin 98 de miliarde de euro in 2024. Suntem convinsi ca potentialul orasului nostru este unul urias, iar acest lucru se reflecta in obiectivele noastre pentru One United Properties - astfel, ne propunem sa dublam afacerea pana in 2030 si sa o multiplicam de patru ori pana in 2035, valorificand trendul ascendent al Bucurestiului si angajamentul nostru pentru dezvoltari de inalta calitate si sustenabile.

Vom vorbi mai multe despre viziunea noastra strategica in cadrul Capital Markets Day, care va avea loc pe 4 aprilie in Bucuresti, inclusiv despre cum atragerea de capital nou ne poate sprijini in realizarea obiectivelor noastre de dezvoltare.

Dupa cum va amintiti, in perioada iunie - august 2022, am realizat cu succes o majorare de capital prin intermediul unui SPO, oferind drepturi de preferinta actionarilor nostri. Reflectand asupra acestei initiative, recunoastem ca ne-am confruntat cu provocari generate de procesele lungi si complexitatea birocratica specifica legislatiei romanesti. Aceste obstacole au influentat negativ pretul actiunilor si lichiditatea acestora pe o durata de patru luni.

Chiar daca One United Properties este o companie de dimensiuni semnificative, avand active ce depasesc valoarea de 1 miliard de euro la finalul anului 2023, ne caracterizeaza o flexibilitate remarcabila. Cu o echipa de baza de aproximativ 100 de persoane, ne mandrim cu agilitatea si rapiditatea noastra in luarea deciziilor. Suntem mereu in cautarea de noi oportunitati si pregatiti sa le valorificam. In acest sens, anticipam posibilitatea atragerii unor investitori institutionali globali de calibru in cadrul One United Properties in viitorul apropiat. Cu toate acestea, este esential sa le propunem o structura de tranzactie eficienta si rapida, care sa minimizeze impactul asupra pietei. Consideram ca aceasta potentiala tranzactie, preconizata sa se desfasoare prin intermediul unui ABB (Accelerated Book Building), va aduce beneficii tuturor actionarilor, consolidand capitalul propriu al companiei, diversificand baza de investitori si sprijinind astfel dezvoltarea noastra continua.

Acestea sunt principalele motive pentru care dorim sa solicitam sprijinul dumneavoastra pentru ridicarea drepturilor de preferinta in vederea unei majorari a capitalului social cu pana la 20% din valoarea actuala a acestuia. Pentru adoptarea acestei decizii, este necesar ca 85% dintre actionari sa participe la AGA, iar un minimum de 75% din voturi trebuie sa fie exprimate in favoarea propunerii. Avand in vedere argumentele expuse, Consiliul de Administratie recomanda cu incredere aprobarea acestei masuri.

Este o practica uzuala pentru majoritatea companiilor europene sa obtina astfel de aprobari in cadrul AGA, avand ca scop principal facilitarea unei executii rapide a unei operatiuni care sa corespunda cerintelor investitorilor institutionali globali.

Chiar daca am fi putut propune delegarea catre Consiliul de Administratie a prerogativei de a majora capitalul social cu pana la 50% din valoarea actuala a capitalului social, am propus ca valoarea capitalului autorizat sa fie limitata la 20%, deoarece aceasta este ceea ce credem ca este necesar in urmatorii trei ani. Intentionam sa atragem capital prin una sau mai multe oferte publice, dar doar in conditiile unei piete favorabile si daca evaluam ca este in avantajul tuturor actionarilor nostri. Consideram astfel ca este doar o chestiune de timp, in special datorita imbunatatirii sentimentului investitorilor fata de sectorul imobiliar si a interesului global in crestere pentru piata de capital din Romania, stimulat de potentiala reclasificare a Romaniei de catre MSCI, de la piata de frontiera la piata emergenta.

Nu in ultimul rand, dorim sa va asiguram ca intentia noastra este exclusiv aceea de a realiza o majorare de capital social prin aport in numerar potrivit acestei aprobari. Prin urmare, acordul dumneavoastra pentru ridicarea drepturilor de preferinta nu va fi utilizat pentru implementarea unui Plan de Alocare de Actiuni (SOP) sau pentru conversii de actiuni in cadrul unor tranzactii de M&A.

In ceea ce priveste obligatiunile, preferam finantarea bancara in detrimentul emiterii de obligatiuni, dat fiind nivelul actual ridicat al ratelor de dobanda. Totusi, anticipam posibilitatea scaderii acestor rate, iar in urmatorii 2-3 ani, piata de obligatiuni ar putea deveni o optiune viabila de finantare. Desfasurarea unei emisiuni de obligatiuni semnificative, in valoare de pana la 300 de milioane de euro, ne-ar permite sa ne optimizam costurile de finantare si sa refinantam imprumuturile existente cu solutii de finantare mai avantajoase. In eventualitatea in care acest scenariu devine viabil, dorim sa avem sustinerea dumneavoastra pentru a incepe negocierile cu bancile si consultantii pentru a derula aceasta potentiala tranzactie.

Speram ca aceste detalii va ofera o perspectiva clara a planurilor noastre de finantare pe termen mediu si ca vom beneficia de increderea si sprijinul dumneavoastra in cadrul urmatoarei AGA.

 

Co-CEO si membri executivi ai Consiliului de Administratie

Victor Capitanu                                   Andrei-Liviu Diaconescu

 


 

 

ONE UNITED PROPERTIES S.A.

Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20

J40/21705/2007, CUI 22767862, EUID: ROONRC.J40/21705/2007,

capital social subscris si integral varsat: 759.530.863 RON

(„Societatea”)

Convocator privind Adunarile Generale Ordinare si Extraordinare ale actionarilor societatii

ONE UNITED PROPERTIES S.A.

convocate pentru data de 25/26 aprilie 2024

Numar de iesire 1326 din 20 martie 2024

Consiliul de administratie al Societatii ONE UNITED PROPERTIES S.A., cu sediul social in Bucuresti, Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, nr. 20, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/21705/2007, CUI 22767862, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/21705/2007, capital social subscris si integral varsat: 759.530.863 RON („OUP” sau „Societatea”),

In temeiul Legii nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare („Regulamentul nr. 5/2018”) si a actului constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”),

Convoaca:

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii („AGOA”) pentru data de 25 aprilie 2024, ora 10:00 AM, la adresa One Tower, et. 17, Calea Floreasca nr. 165, Sector 1, Bucuresti, Romania, la care vor participa toti actionarii Societatii inregistrati in registrul actionarilor (tinut de Depozitarul Central S.A.) pana la sfarsitul zilei de 12 aprilie 2024 stabilita ca data de referinta („Data de Referinta”). In caz de neintrunire a cvorumului de validitate la prima convocare, o a doua sedinta a AGOA se va desfasura la data de 26 aprilie 2024, ora 10:00 AM, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si avand aceeasi Data de Referinta; si

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii („AGEA”) pentru data de 25 aprilie 2024, ora 11:00 AM, la adresa One Tower, et. 17, Calea Floreasca nr. 165, Sector 1, Bucuresti, Romania, la care vor participa toti actionarii Societatii inregistrati in registrul actionarilor (tinut de Depozitarul Central S.A.) pana la sfarsitul zilei de 12 aprilie 2024 stabilita ca Data de Referinta. In caz de neintrunire a cvorumului de validitate la prima convocare, o a doua sedinta a AGEA se va desfasura la data de 26 aprilie 2024, ora 11:00 AM, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si avand aceeasi Data de Referinta.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:

1.         Aprobarea alegerii dlui Alexandru-Victor Savi-Nims in calitate de secretar de sedinta al AGOA si a dnei Anca Minescu in calitate de secretar tehnic al AGOA, ambii avand datele de identificare disponibile la sediul Societatii.

2.         Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si consolidate intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, insotite de raportul anual intocmit de Consiliul de Administratie si de raportul auditorului independent. In anul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, Societatea a inregistrat: (a) la nivel consolidat, profit net in valoare de 449.618.530 RON respectiv (b) la nivel individual, profit net in valoare de 149.509.955 RON din care se constituie rezerva legala de 7.575.453 RON, rezultand un profit net distribuibil de 141.934.502 RON.

3.         Aprobarea distribuirii de dividende in valoare de 75.880.983,42 RON (dividend brut) aferent anului financiar 2023, dupa cum urmeaza: (i) suma de 37.940.491,71 RON (dividend brut) a fost distribuita anticipat ca urmare a Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii nr. 67 din 9 octombrie 2023, respectiv (ii) suma de 37.940.491,71 RON (dividend brut), reprezentand un dividend brut per actiune de 0,01 RON, urmeaza a fi distribuita potrivit prezentei hotarari. In masura in care la data de inregistrare aplicabila vor fi inregistrate actiuni de trezorerie, acestea nu vor da dreptul la dividende.

4.         Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31 decembrie 2023.

5.         Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2024, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

6.         Aprobarea Raportului de Remunerare a conducerii Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, intocmit de Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

7.         Aprobarea alegerii membrilor Consiliului de Administratie, dintre candidatii propusi de Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii si actionarii Societatii, pentru un mandat de un (1) an, incepand cu data Hotararii AGOA. Candidatii care au fost propusi de catre Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii sunt urmatorii:

·         Claudio Cisullo;

·         Victor Capitanu;

·         Andrei-Liviu Diaconescu;

·         Dragos-Horia Manda;

·         Marius-Mihail Diaconu;

·         Augusta Valeria Dragic; si

·         Dirk Pahlke.

8.         Aprobarea alegerii unui nou membru al Comitetului de Risc si Audit, dintre candidatii propusi de Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii si actionarii Societatii, pentru un mandat de un (1) an, incepand cu data Hotararii AGOA, a carui remuneratie anuala neta va fi egala cu echivalentul in lei al sumei de 4.000 EUR, aceasta urmand a fi platita in 12 transe lunare egale. Candidatul care a fost propus de catre Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii este domnul Eduard Pavel.

9.         Aprobarea remuneratiei fixe a membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie pentru mandatele incepute cu data AGOA, respectiv suma de 1.500 EUR pe luna (suma neta) (platibila in EUR membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie care sunt nerezidenti in Romania, respectiv platibila in echivalent in lei membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie care sunt rezidenti in Romania) platibila fiecarui membru neexecutiv, la care se va adauga, dupa caz, suma de 500 EUR pe luna (suma neta) (platibila in EUR membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie care sunt nerezidenti in Romania, respectiv platibila in echivalent in lei membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie care sunt rezidenti in Romania), pentru ocuparea functiei de Presedinte de Comitet constituit la nivelul Consiliului de Administratie.

Pentru anul 2024, plata remuneratiei fixe se va efectua intr-o singura transa in perioada dintre data ultimei sedinte a Consiliului de Administratie din an si 31 decembrie 2024. Nivelul de remuneratie astfel stabilit va avea in vedere participarea membrilor respectivi la cel putin cinci (5) sedinte ale Consiliului de Administratie pe an. In caz de absenta nemotivata sub minimul astfel prevazut, remuneratia anuala totala va fi redusa cu 20% per absenta.

Suplimentar remuneratiei fixe acordate conform celor de mai sus, membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie li se va putea acorda remuneratie variabila, sub forma optiunilor acordate in conformitate cu programul de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”), in conformitate cu hotararea care se va aproba conform punctului 10 de pe ordinea de zi, precum si sub forma oricaror bonusuri de performanta ale caror cuantum si acordare vor putea fi stabilite prin hotarari viitoare ale AGOA.

10.      Aprobarea unui program de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) catre membrii neexecutivi ai Consiliului de Administratie si angajatii Societatii, precum si catre membrii organelor de conducere si angajatii oricaror subsidiare ale Societatii, („Planul SOP”), in conformitate cu materialele de prezentare AGOA, precum si aprobarea numarului de actiuni care pot fi acordate in conformitate cu Planul SOP, respectiv a conditiilor de performanta aplicabile, membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie pentru Perioada de Performanta (astfel cum este acest termen definit in Planul SOP) aferenta anului financiar 2024, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

11.      Aprobarea modificarii politicii de remunerare a Societatii, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

12.      Aprobarea numirii Deloitte Audit S.R.L. pentru un mandat de 3 (trei) ani incepand cu data hotararii AGOA si pana la data de 25/26 aprilie 2027 pentru revizuirea situatiilor financiare individuale si consolidate ale Societatii incepand cu exercitiul financiar ce se va incheia la 31 decembrie 2024, precum si autorizarea Consiliului de Administratie, in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate depline:

·         sa negocieze termenii si conditiile mandatului Deloitte Audit S.R.L., precum si sa negocieze, aprobe si semneze orice documente, respectiv sa indeplineasca orice acte si fapte juridice necesare, utile sau oportune in legatura cu cele de mai sus; si

·         sa imputerniceasca reprezentanti ai Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni.

13.      Aprobarea stabilirii datei de:

·         28 iunie 2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017;

·         27 iunie 2024 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018; si

·         15 iulie 2024 ca data platii calculata in conformitate cu prevederile art. 178 alin. (2) din Regulamentul nr. 5/2018.

Intrucat nu sunt aplicabile acestei AGOA, actionarii nu vor decide asupra celorlalte aspecte descrise de art. 176 alin. (1) din Regulamentul nr. 5/2018, cum ar fi data participarii garantate.

14.      Aprobarea imputernicirii membrilor executivi ai Consiliului de Administratie si/sau a Directorilor Societatii, actionand impreuna sau individual, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv si fara a se limita la hotararea AGOA, sa depuna si sa solicite publicarea hotararii in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:

1.         Aprobarea alegerii dlui Alexandru-Victor Savi-Nims in calitate de secretar de sedinta al AGEA si a dnei Anca Minescu in calitate de secretar tehnic al AGEA, ambii avand datele de identificare disponibile la sediul Societatii.

2.         Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare, utile si/sau oportune, respectiv sa actualizeze art. 12.3 din Actul Constitutiv al Societatii, pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA conform punctului 7 de pe ordinea de zi a AGOA.

3.         Aprobarea delegarii atributiilor AGEA privind hotararea de majorare a capitalului social al Societatii catre Consiliul de Administratie al Societatii in temeiul prevederilor art. 114 alin. (1) si art. 2201 alin. (2) din Legea Societatilor, respectiv in temeiul prevederilor art. 86 alin. (2) din Legea nr. 24/2017, cu puterea de a ridica sau restrange dreptul de preferinta al actionarilor in conformitate cu prevederile art. 217 din Legea Societatilor, respectiv in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (3) si art. 88 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 si ale art. 2201 alin. (3) din Legea Societatilor, pentru o perioada de trei (3) ani, printr-una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare, nominative si dematerializate, cu o valoare nominala care sa nu depaseasca 20% din capitalul social subscris, existent in momentul hotararii si autorizarii, respectiv cu pana la 151.906.173 RON, si, respectiv, aprobarea modificarii articolului 5.1 din Actul Constitutiv, care va avea urmatorul continut:

„5.1. Capitalul social al Societatii poate fi majorat dupa cum urmeaza:

a) Prin hotararea adunarii generale extraordinare a actionarilor Societatii in conformitate cu legislatia aplicabila, respectiv

b) In conformitate cu deciziile adoptate de catre Consiliul de Administratie, in temeiul delegarii atributiilor adunarii generale extraordinare a actionarilor de majorare a capitalului social si autorizarii Consiliului de Administratie:

·         pentru o perioada de trei (3) ani care se va incheia la data de 9 octombrie 2026, sa decida majorarea capitalului social al Societatii, printr-una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare, nominative si dematerializate, cu o valoare nominala care sa nu depaseasca 12.481.281 RON, cu scopul de a duce la indeplinire si implementare a prevederilor oricarui program de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) persoanelor din conducerea Societatii si/sau filialelor acesteia sau catre angajati ai Societatii si/sau filialelor acesteia, aprobat (inclusiv prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii din data de 19 aprilie 2021 punctul 6, cu modificarile, completarile si actualizarile ulterioare) sau care urmeaza sa fie aprobat in viitor; si

·         pentru o perioada de trei (3) ani care se va incheia la data de [25]/[26] aprilie 2027 sa decida majorarea capitalului social al Societatii, printr-una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare, nominative si dematerializate, cu o valoare nominala care sa nu depaseasca 151.906.173  RON,

cu puterea de a ridica sau restrange dreptul de preferinta al actionarilor pentru oricare emisiune, in conditiile stabilite de prezentul Act Constitutiv si cu respectarea prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile ulterioare, respectiv a prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si a oricaror alte dispozitii ale legislatiei pietei de capital. Pentru a putea duce la indeplinire delegarea atributiilor privind hotararea de majorare capital social, Consiliul de Administratie este autorizat sa stabileasca caracteristicile operatiunii de majorare a capitalului social (inclusiv sa stabileasca modalitatea prin care va avea loc majorarea, respectiv sa stabileasca ca majorarea va avea loc prin compensarea unor creante certe, lichide si exigibile in conformitate cu art. 89 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare) si derularea acesteia.”

4.         Aprobarea unui program de emisiuni de obligatiuni corporative si/sau a uneia sau mai multor emisiuni individuale de obligatiuni nominative, in forma dematerializata si neconvertibile, garantate sau negarantate, dupa caz, cu sau fara discount, cu o valoare totala de maximum 300.000.000 EUR sau echivalentul acestei sume in orice alta moneda, denominate in euro si/sau lei si/sau in orice alta moneda, cu o rata a dobanzii fixa sau variabila, dupa caz si cu o scadenta care nu va depasi 10 ani (prin raportare la fiecare emisiune), derulate pe o perioada de maximum 3 ani de la data aprobarii de catre AGEA, si care vor fi guvernate de oricare lege aplicabila („Obligatiunile”), Consiliul de Administratie avand competenta deplina privind stabilirea termenilor si conditiilor programului de emisiune si/sau a oricarei emisiuni din cadrul programului si/sau a oricarei emisiuni individuale, conform punctului 7 de pe ordinea de zi AGEA.

5.         Aprobarea desfasurarii uneia sau mai multor oferte („Ofertele” si fiecare dintre acestea, o „Oferta”), avand ca obiect Obligatiunile, sub forma de (i) Oferta adresata publicului din Romania („Oferta Publica”), si/sau (ii) Oferta in baza exceptiilor permise de la publicarea unui prospect, inclusiv cele prevazute la articolul 1 alineat (4), literele (a) – (d) din Regulamentul (UE) 2017/1129 al Parlamentului European si al Consiliului din 14 iunie 2017 privind prospectul care trebuie publicat in cazul unei oferte publice de valori mobiliare sau al admiterii de valori mobiliare la tranzactionare pe o piata reglementata, si de abrogare a Directivei 2003/71/CE („Regulamentul privind Prospectul”) si/sau Oferta adresata unor investitori carora le pot fi adresate si directionate asemenea Oferte in mod legal, in conformitate cu exceptiile de la Regulamentul S („Regulamentul S”) din Legea Privind Valorile Mobiliare din 1933 din Statele Unite ale Americii („Legea privind Valorile Mobiliare”) si fara sa existe o obligatie de conformare cu orice alte formalitati conform vreunei legi aplicabile, in masura in care si doar daca o investitie in Obligatiuni nu constituie o incalcare a oricarei legi aplicabile de catre un asemenea investitor („Plasament Privat”), conform unei decizii adoptate de Consiliul de Administratie in acest sens.

6.         Aprobarea intreprinderii de catre Societate a tuturor actiunilor si formalitatilor necesare, utile si/sau oportune in scopul admiterii Obligatiunilor la tranzactionare pe o piata reglementata sau pe orice alt loc de tranzactionare, ulterior desfasurarii Ofertei relevante („Listarile” si oricare dintre acestea „Listarea”).

7.         Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA cu privire la Obligatiuni, oricare Oferta si Listare, sub rezerva aprobarii punctului 4 de pe ordinea de zi AGEA, (Consiliul de Administratie va avea discretie deplina cu privire la adoptarea oricarei decizii privind Obligatiunile, Ofertele si Listarile), inclusiv, dar fara a se limita la, cu privire la urmatoarele aspecte:

• negocierea precum si stabilirea si aprobarea valorii de emisiune, pretului de emisiune in conformitate cu conditiile pietei, precum si aprobarea celorlalti termeni finali si conditii ale Obligatiunilor si/sau Ofertelor respective, a conditiilor contractuale, de tragere, de rambursare anticipata, a dobanzilor, a taxelor si tarifelor, a garantiilor, constituirea oricaror tipuri de garantii, selectarea intermediarilor pentru Oferte, asigurarea redactarii si publicarii oricarui prospect de oferta, document de oferta, precum si negocierea, aprobarea si semnarea oricaror acte ce au legatura cu Obligatiunile, Ofertele si Listarile, aprobarea pietelor de Listare, negocierea si semnarea oricaror contracte cu intermediari si consultanti, indeplinirea oricaror acte si fapte juridice necesare, utile si/sau oportune;

• aprobarea oricaror contracte privind Obligatiunile si/sau Ofertele si/sau Listarile sau orice alte aranjamente, garantii, angajamente (inclusive angajamente de garantare), prospecte de oferta, documente de oferta, orice contracte de subscriere, vanzare, agentie, trust, de consultanta, certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si orice alte acte si documente necesare, utile si/sau oportune, sa indeplineasca orice formalitati si sa autorizeze si/sau sa execute orice alte actiuni necesare pentru a da efecte depline emisiunii Obligatiunilor si/sau Ofertelor si/sau Listarilor (dupa caz), garantiilor aferente, documentelor de finantare etc; si

• imputernicirea reprezentantilor Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni.

8.            Aprobarea contractarii de catre subsidiara ONE TECHNOLOGY DISTRICT S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Maxim Gorki nr. 20, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr J40/21879/2022, (EUID) ROONRC J40/21879/2022, avand cod unic de inregistrare 47113260 („OTD”), de la o banca finantatoare sau un consortiu de banci finantatoare a urmatoarelor facilitati de credit:

(a) o facilitate de credit de investitii cu urmatoarele sub-limite: (i) in faza de dezvoltare a proiectului – pana la maximum 28.500.000 EUR (maximum 70% din costurile de dezvoltare, conform bugetului proiectului); si (ii) in faza de investitie - pana la maximum 37.500.000 EUR, pentru scopul finantarii/refinantarii partiale a bugetului proiectului ce urmeaza a fi dezvoltat de OTD (inclusiv a refinantarii debitelor existente datorate societatilor din grup sau tertelor parti sau alte distribuiri de sume, daca este cazul); si

b) o facilitate de credit de TVA in cuantum de pana la 4.000.000 EUR (echivalent in RON) pentru pre-finantarea/refinantarea TVA-ului aferent proiectului ce urmeaza a fi dezvoltat de OTD,

(denumite in continuare „Facilitatile OTD”), in urmatorii termeni si conditii:

·         In scopul garantarii Facilitatilor OTD, Societatea va putea constitui in favoarea bancii finantatoare sau a consortiului de banci finantatoare urmatoarele garantii: (i) ipoteca mobiliara asupra tuturor partilor sociale prezente si viitoare detinute de Societate in capitalul social al OTD, precum si asupra tuturor drepturilor si accesoriilor atasate acestora care vor garanta Facilitatile OTD si celelalte costuri aferente in legatura cu acestea; si (ii) garantie prin care se va garanta orice depasire a bugetului proiectului ce va fi dezvoltat de OTD, in limita sumei de 6.100.000 EUR; si

·         In contextul contractarii Facilitatilor OTD, Societatea va putea incheia un contract de subordonare a tuturor creantelor rezultand din creditele acordate OTD, precum si a tuturor dividendelor sau altor distribuiri de sume datorate de catre OTD asociatilor sai.

9.         Aprobarea contractarii de catre subsidiara ONE UNITED TOWER S.A. persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Maxim Gorki nr. 20, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr J40/20317/2017, (EUID) ROONRC J40/20317/2017, avand cod unic de inregistrare 38586064 („OUT”), de la o banca finantatoare a unei facilitati de credit de investitii in suma de 46.700.000 EUR ce va fi utilizata pentru rambursarea in integralitate a finantarii existente a creditului contractat de OUT de la Black Sea Trade and Development Bank, precum si pentru rambursarea partiala a creditelor de la actionari existente si a altor costuri aferente in legatura cu cele de mai sus (denumita in continuare „Facilitatea OUT”), in urmatorii termeni si conditii:

·         In scopul garantarii Facilitatii OUT, Societatea (i) va putea constitui in favoarea bancii finantatoare o ipoteca mobiliara asupra tuturor actiunilor/partilor sociale prezente si viitoare detinute de Societate in capitalul social al OUT, precum si asupra tuturor drepturilor si accesoriilor atasate acestora care vor garanta Facilitatea OUT si celelalte costuri aferente in legatura cu acestea; si (ii) va putea constitui garantii proprii (inclusiv sub forma ipotecilor imobiliare, ipotecilor mobiliare, oricaror alte garantii de orice fel), in conformitate cu decizia organului statutar competent al OUT care va fi adoptata in acest sens; si

·         In contextul contractarii Facilitatii OUT, Societatea va putea incheia un contract de subordonare a creantelor rezultand din creditele acordate OUT, precum si a dividendelor sau altor distribuiri de sume datorate de catre OUT asociatilor sai.

10.      Aprobarea acordarii unor noi facilitati de credit in suma de maximum 20.000.000 EUR, suplimentar fata de facilitatile de credit contractate conform contractului de credit incheiat in data de 23.07.2021 („Contractul de Credit”), cu modificarile ulterioare, catre filialele ONE COTROCENI PARK OFFICE S.A., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Maxim Gorki nr. 20, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/7032/2020, (EUID) ROONRC. J40/7032/2020, avand cod unic de inregistrare RO42688380 („OCPO”) si ONE COTROCENI PARK OFFICE FAZA 2 S.A., cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Maxim Gorki nr. 20, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/6838/2020, (EUID) ROONRC. J40/6838/2020, avand cod unic de inregistrare RO42671346, („OCPO2”), de catre BANCA COMERCIALA ROMANA S.A., BRD GROUPE SOCIETE GENERALE S.A. si ERSTE GROUP BANK A.G. (impreuna „Partile Finantatoare”), suma ce va avea ca scop rambursarea creditelor de la actionari si a altor costuri aferente in legatura cu aceste tranzactii („Facilitatile de Credit Suplimentare OCPO si OCPO2”), precum si incheierii unora sau mai multor contracte-cadru, contracte de suport de credit, confirmare, tranzactie, anexa sau a unui alt contract care urmeaza a fi incheiat intre OCPO, OCPO2, BANCA COMERCIALA ROMANA S.A., BRD GROUPE SOCIETE GENERALE S.A. si ERSTE GROUP BANK A.G., in calitate de contraparti de hedging, in scopul acoperirii impotriva riscului de plata a dobanzii (swap) platibile pentru minimum 70% din Facilitatile de Credit Suplimentare OCPO si OCPO2 („Contractele de Hedging”), in urmatorii termeni si conditii:

·         In scopul garantarii de catre Societate a Facilitatilor de Credit Suplimentare OCPO si OCPO2 si a Contractelor de Hedging precum si a oricaror alte sume accesorii datorate sau care ar putea fi datorate in temeiul sau in legatura cu acestea, Societatea va putea constitui garantii si ipoteci, avand in vedere calitatea sa de actionar majoritar al OCPO si OCPO2 si beneficiul societar aferent acestei constituiri, in favoarea Partilor Finantatoare, similar cu cele deja aprobate prin Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii nr. 57/26.05.2021 si prin Decizia Consiliului de Administratie nr. 16 din data de 27 iulie 2021, respectiv (a) cate o ipoteca mobiliara asupra actiunilor detinute de catre Societate in capitalul social al OCPO si OCPO2, (b) o ipoteca mobiliara asupra oricaror si tuturor creantelor prezente si viitoare, inclusiv celor nascute in temeiul contractelor de imprumut incheiate intre Societate, in calitate de imprumutator, si fiecare dintre OCPO si OCPO2, in calitate de imprumutati; si (c) o garantie personala prin care Societatea se obliga sa acopere orice neindeplinire a obligatiilor de plata ale OCPO si/sau OCPO2, sub rezerva termenilor agreati in Contractul de Credit, fie prin incheierea de acte aditionale la contractele existente sau prin incheierea unor noi contracte, precum si confirmarea si modificarea (daca va fi cazul) a aranjamentelor de subordonare existente in favoarea Partilor Finantatoare.

11.  Aprobarea imputernicirii membrilor executivi ai Consiliului de Administratie, cu puteri depline si individuale, cu dreptul de sub-delegare, astfel incat, in numele si pe seama Societatii, sa negocieze, sa semneze, sa predea sau sa livreze documentatia aferenta facilitatilor si garantiilor aprobate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi si sa ia sau sa determine sa se ia oricare si toate masurile pe care membrii executivi ai Consiliului de Administratie le vor considera necesare, corespunzatoare sau recomandabile pentru a aduce la indeplinire hotararile care vor fi adoptate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi, inclusiv, fara limitare:

a) sa negocieze, sa semneze si sa livreze, in numele si pe seama Societatii, contractele de credit, contractele de garantie, contractele sau declaratiile de subordonare, precum si orice alte documente ce trebuie emise sau semnate de Societate pentru a da eficienta hotararilor care vor fi adoptate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi si orice corespondenta care urmeaza a fi semnata si transmisa conform sau in legatura cu acestea, fiind inteles ca membrii executivi ai Consiliului de Administratie sunt autorizati si imputerniciti sa convina, in numele Societatii, asupra oricaror amendamente, modificari sau schimbari care urmeaza a fi aduse la acestea (daca va fi cazul, inclusiv inlocuirea institutiilor de credit care vor acorda facilitatile), oricare alte contracte, documente sau instrumente la care Societatea este parte sau se intentioneaza sa fie parte, dupa cum vor considera corespunzator, cu respectarea prevederilor legale si ale Actului Constitutiv;

b) sa inregistreze orice garantii, contracte de credite, contracte de ipoteca mobiliara asupra partilor sociale, contracte sau declaratii de subordonare (daca este necesar), precum si orice alte documente ce trebuie emise sau semnate de Societate pentru a da eficienta hotararilor care vor fi adoptate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi, la care Societatea este parte sau se intentioneaza sa fie parte, daca este necesar, si sa indeplineasca oricare si toate formalitatile si sa ia orice alte masuri necesare, corespunzatoare sau recomandabile, pentru a conferi efecte depline hotararilor care vor fi adoptate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi (inclusiv, fara limitare la, inregistrarea care urmeaza a se face la Registru National de Publicitate Mobiliara, Registrul Comertului sau reprezentarea si semnarea oricaror documente necesare in fata notarului public sau oricaror alte persoane, institutii, autoritati cu competente in privinta inregistrarii in orice registre publice);

c) sa reprezinte individual Societatea la adunarea generala a asociatilor sau, dupa caz, actionarilor filialelor (OTD, OUT, OCPO si OCPO2) la care se refera hotararile care vor fi adoptate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi in vederea aprobarii facilitatilor si garantiilor aprobate in temeiul acestora; si

d) in masura in care in structurile de finantare, astfel cum acestea vor fi aprobate de catre banci, vor aparea ulterior conditii noi sau modificatoare fata de cele aprobate mai sus, membri executivi ai Consiliului de Administratie al Societatii sunt imputerniciti impreuna sa decida, cum vor considera de cuviinta, cu privire la orice aspecte care nu au fost mentionate si aprobate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi (inclusiv, dar nelimitandu-se la constituire de garantii sau agrearea de noi conditii financiare etc.), cu respectarea limitelor prevazute in cadrul hotararilor care vor fi aprobate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi, a Actului Constitutiv si a prevederilor legale aplicabile.

12.      Aprobarea stabilirii datei de:

·         15 mai 2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017; si

·         14 mai 2024 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

Intrucat nu sunt aplicabile acestei AGEA, actionarii nu vor decide asupra celorlalte aspecte descrise de art. 176 alin. (1) din Regulamentul nr. 5/2018, cum ar fi data participarii garantate si data platii.

13.      Aprobarea imputernicirii membrilor executivi ai Consiliului de Administratie si/sau a Directorilor Societatii, actionand impreuna sau individual, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGEA, Actul Constitutiv al Societatii, sa depuna si sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA.

Prevederi diverse

a)         Documentele aferente si in legatura cu ordinea de zi a AGOA si AGEA

Incepand cu data de 22 martie 2024, toate materiale de prezentare referitoare la aspectele incluse pe ordinea de zi a AGOA si AGEA vor fi disponibile pe pagina web a Societatii, sectiunea destinata relatiei cu investitorii (https://one.ro/investor-relations/). Actionarii Societatii pot obtine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la aspectele incluse pe ordinea de zi a AGOA si AGEA.

b)        Dreptul de a propune candidaturi pentru functia de membru al Consiliului de Administratie, respectiv de membru al Comitetului de Risc si Audit

Actionarii Societatii pot prezenta propuneri de candidati pentru numirea in calitate de membru al Consiliului de Administratie, respectiv de membru al Comitetului de Risc si Audit. In acest sens, vor specifica, in propunere, informatii despre numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse, insotite de:

(i) o copie a actului de identitate valid al actionarului Societatii (in cazul persoanelor fizice, carte de identitate, pasaport, permis de sedere, respectiv in cazul persoanelor juridice, carte de identitate, pasaport, permis de sedere al reprezentantului legal);

(ii) curriculum vitae al persoanei propuse pentru functia de membru in Consiliul de Administratie, respectiv de membru al Comitetului de Risc si Audit;

(iii) in cazul propunerii unui candidat pentru pozitia de membru independent, o declaratie pe propria raspundere a candidatului privind indeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate (model indicativ disponibil in cadrul materialelor informative);

(iv) formularul de consimtamant si nota de informare pentru colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal, completat si semnat de candidat (model indicativ disponibil in cadrul materialelor informative); si

(v) in cazul candidatilor propusi pentru functia de membru al Comitetului de Risc si Audit, dovada indeplinirii conditiei prevazute de art. 65 alin. (3) din Legea nr. 162/2017 privind auditul statutar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate si de modificare a unor acte normative, cu respectarea prevederilor Ordinului Autoritatii pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar nr. 123/2022 privind componenta Comitetului de audit, astfel cum a fost modificat prin Ordinul Autoritatii pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar nr. 392/2022 pentru modificarea Ordinului nr. 123/2022 privind componenta Comitetului de audit.

Actionarii Societatii vor putea depune propunerile privind membrii Consiliului de Administratie, respectiv privind membrul Comitetului de Risc si Audit  (insotite de documentele care dovedesc identitatea actionarului/candidatului), transmitand in acest sens o solicitare scrisa la adresa investors@one.ro, pana cel tarziu la data de 8 aprilie 2024 ora 23:59, cu mentiunea scrisa „Propunere de candidaturi pentru pozitia de membru al Consiliului de Administratie/ de membru al Comitetului de Risc si Audit”.

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de membru al Consiliului de Administratie, respectiv de membru al Comitetului de Risc si Audit va fi actualizata zilnic pana la data de 8 aprilie 2024, ora 18:00 si va fi publicata pe pagina web a Societatii, sectiunea destinata relatiei cu investitorii (https://one.ro/investor-relations/).

c)         Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA sau AGEA.

Drepturile actionarilor prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat la sediul Societatii sau prin e-mail, conform reglementarilor ASF, la adresa investors@one.ro) pana la data de 8 aprilie 2024.

Cerintele de identificare mentionate la litera d) de mai jos sunt aplicabile si pentru actionarul/actionarii persoana fizica si/sau pentru reprezentantul legal al actionarului persoana juridica care solicita completarea ordinii de zi AGOA si AGEA.

In cazurile in care exercitarea acestui drept determina modificarea ordinii de zi a adunarii generale comunicate deja actionarilor, Societatea va trebui sa faca disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de Data de Referinta si cu respectarea termenului prevazut de Legea Societatilor.


d)        Participarea si votul in cadrul Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor

La AGOA si AGEA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze numai actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta, conform prevederilor legale aplicabile societatilor pe actiuni listate pe Piata Reglementata operata de Bursa de Valori Bucuresti si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentantii legali), prin reprezentant (pe baza de imputernicire speciala sau generala), cu respectarea prevederilor legale incidente, sau prin corespondenta (pe baza de buletin de vot prin corespondenta).

Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal si copia certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau a oricarui document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul (documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica, vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de Data de Referinta). Reprezentantii actionarilor persoane fizice/juridice vor fi identificati pe baza actului de identitate, insotit de imputernicirea speciala sau generala semnata de catre actionarul persoana fizica/reprezentantul legal al actionarului persoana juridica, dupa caz, precum si proba identitatii actionarului persoana fizica/reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si copia certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau a oricarui document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul (documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica, vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de Data de Referinta).

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la Data de Referinta, primita de Societate de la Depozitarul Central S.A.

e)         Imputernicirile generale

Imputernicirea generala poate fi acordata de actionari pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor, inclusiv in ceea ce priveste actele de dispozitie.

Imputernicirile generale, impreuna cu proba identitatii actionarului persoana fizica/reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si copia certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau a oricarui document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul (documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica, vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de Data de Referinta), inainte de prima lor utilizare, se vor depune la/expedia catre sediul social al Societatii, situat in Str. Maxim Gorki nr. 20, Sector 1, Bucuresti, Romania, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform reglementarilor ASF, la adresa aga@one.ro), astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 22 aprilie 2024, ora 11:59 PM.

Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. (19) din Legea 24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, conform prevederilor art. 105 alin. (15) din Legea 24/2017. Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Impreuna cu imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare, semnata in original si, dupa caz, stampilata, din care sa reiasa ca:

(i) imputernicirea este data de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului; si

(ii) imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

f)          Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot „pentru”, vot „impotriva” sau „abtinere”).

Imputernicirile speciale pot fi acordate oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contin instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent.

Imputernicirile speciale/ buletinul de vot prin corespondenta si documentele aferente (respectiv proba identitatii actionarului persoana fizica/reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si copia certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau a oricarui document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul (documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica, vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de Data de Referinta), se vor depune la/expedia catre sediul social al Societatii, situat in Str. Maxim Gorki nr. 20, Sector 1, Bucuresti, Romania, inclusiv prin e-mail cu semnatura electronica extinsa (in cazul imputernicirilor speciale), respectiv prin e-mail (in cazul buletinelor de vot prin corespondenta), conform reglementarilor ASF, la adresa aga@one.ro), in original sau in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 22 aprilie 2024, ora 11:59 PM, mentionand pe plic in clar sau in subiectul e-mail-ului „Pentru Adunarea Generala Extraordinara/Ordinara a Actionarilor din data de 25/26 aprilie 2024”.

La completarea imputernicirilor speciale/ buletinelor de vot prin corespondenta, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGOA si AGEA cu noi puncte sau propuneri de hotarari. In aceasta ipoteza, imputernicirile speciale/ buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitie prin metodele aratate la litera a) de mai sus.

g)        Votul electronic

Votul electronic poate fi exercitat prin utilizarea de mijloace electronice de vot conform art. 197 al Regulamentului nr. 5/2018, prin accesarea linkului https://one.evote.ro/ de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Pentru identificare si acces online la AGOA si AGEA, actionarii vor furniza urmatoarele informatii:

In cazul persoanelor fizice:

o   numele si prenumele;

o   codul numeric personal;

o   adresa de e-mail;

o   copia actului de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere)*;

o   numarul de telefon (optional).

In cazul persoanelor juridice:

o   denumirea persoanei juridice;

o   codul unic de inregistrare (CUI);

o   numele si prenumele reprezentantului legal;

o   codul numeric personal al reprezentantului legal;

o   adresa de e-mail;

o   actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere)*;

o   copia certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau a oricarui document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica, vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data de referinta*;

o   numarul de telefon (optional).

Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat cu semnatura legalizata de notarul public in limbile romana/engleza.

*copia electronica a documentelor mai sus mentionate va fi incarcata online (upload) in campurile dedicate. Fisierele ce pot fi incarcate pot avea una dintre urmatoarele extensii: .jpg, .pdf, .png.

Actionarul se poate conecta si vota ori de cate ori doreste in intervalul desemnat votului prin corespondenta si/sau live, ultima optiune de vot (inainte de expirarea sesiunii de vot) fiind cea inregistrata.

Bucuresti, 20 martie 2024

Dl. Claudio Cisullo - Presedintele Consiliului de Administratie

_______________________________

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.