joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. - SIF5

Preselectie auditor financiar

Data Publicare: 26.02.2021 9:06:23

Cod IRIS: C7C3B

COMUNICAT

cu privire la initierea procedurii de preselectie a auditorului financiar

conform Normei A.S.F. nr. 13/2019, modificata si completata de Norma A.S.F. nr. 27/2019

in vederea numirii de catre Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor

a auditorului financiar si a duratei contractului de audit financiar

 

Consiliul de Administratie al S.I.F. Oltenia S.A. a hotarat initierea procedurii de preselectie a auditorului financiar, in vederea numirii de catre Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor a auditorului financiar si a duratei contractului de audit financiar.

Procedura de preselectie este realizata de catre Consiliul de Administratie.

 

Continutul dosarului pentru depunerea ofertelor auditorilor financiari:

 

I. Informatii relevante privind firma de audit, care sa cuprinda cel putin urmatoarele informatii:

1. Date despre firma: experienta in domeniu, prezentarea unui portofoliu de clienti relevanti, etc.;

2. Resursele umane: prezentare nume partener cheie de audit, experienta relevanta a acestuia;

3. Modalitatea de abordare a auditului: intelegerea nevoilor si riscurilor afacerii, procesele interne ale auditorului menite sa asigure furnizarea de servicii de audit aliniate nevoilor specifice ale S.I.F. Oltenia S.A.;

4. Modalitatea de asigurare a calitatii procesului de audit si a cerintelor de independenta si evitare a conflictelor de interese.

 

II. Oferta tehnica va cuprinde:

 

1. Document eliberat de  A.S.P.A.A.S. / C.A.F.R. care atesta ca firma de audit este inregistrata in Registrul public electronic al auditorilor financiari si firmelor de audit, publicat de A.S.P.A.A.S., in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si sa detina experienta in exercitarea profesiei de minimum 4 ani;

2. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu starea la zi a persoanei juridice, in original;

3. Document eliberat de A.S.P.A.A.S. / C.A.F.R. care sa cuprinda referiri la ultima inspectie efectuata, dupa caz;

4. Contract de asigurare de raspundere civila profesionala, valabil la data depunerii documentatiei, in copie;

5. Cazier judiciar si cazier fiscal, in original;

6. Pentru partenerul-cheie de audit: curriculum vitae, semnat si datat, document prin care se atesta calitatea de auditor financiar inregistrat in Registrul public electronic al auditorilor financiari si firmelor de audit, publicat de A.S.P.A.A.S., in categoria auditorilor financiari activi, o declaratie pe propria raspundere, sub semnatura olografa, din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat disciplinar printr-o decizie ramasa definitiva in ultimii 3 ani de catre autoritatile competente care supravegheaza activitatea acestora, precum si o declaratie completata din care sa rezulte faptul ca nu se afla intr-o situatie de incompatibilitate ori conflict de interese prevazuta de legislatia in vigoare (conform Anexei nr.1 la Norma nr.13/2019 consolidata);

7. Lista auditorilor financiari angajati cu contract individual de munca, inregistrati in Registrul public electronic al auditorilor financiari si firmelor de audit, publicat de A.S.P.A.A.S., la rubrica activi, ce vor desfasura activitati in relatia cu S.I.F. Oltenia S.A.;

8. Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al firmei de audit, sub semnatura olografa, din care sa rezulte faptul ca firma de audit nu a fost sanctionata disciplinar printr-o decizie ramasa definitiva in ultimii 3 ani de catre autoritatile competente care supravegheaza activitatea acestora, dar si ca nu a fost sanctionata de catre autoritatile romane sau straine din domeniul financiar cu interdictia de a desfasura activitati in sistemul financiar-bancar ori cu interdictia temporara de a desfasura astfel de activitati in ultimii 10 ani;

9. Declaratie pe propria raspundere, sub semnatura olografa a reprezentantului legal, din care sa rezulte faptul ca firma de audit nu se afla intr-o situatie de incompatibilitate ori conflict de interese prevazuta de legislatia in vigoare (Anexa nr. 2 la Norma nr. 13/2019 consolidata);

10. Chestionar completat in forma prezentata in Anexa nr.4 la Norma nr. 13/2019 consolidata.

 

III. Oferta financiara pentru auditarea:

 

a) Situatiilor financiare intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara(IFRS) individuale pentru anii financiari 2021-2023;

 

b) Situatiilor financiare intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara(IFRS) consolidate  pentru anii financiari 2021-2023;

 

Ofertele vor fi inaintate incepand cu data de 26.02.2021 pana la data de 10.03.2021, orele 17:00, pe adresa de e-mail public@sifolt.ro si prin posta.

Persoana de contact: Mihaela Colceriu (mail mihaela.colceriu@sifolt.ro).

 

Potrivit Art.23 din Norma A.S.F. nr. 13/2019:

- contractul de audit se incheie pana la data de 31 octombrie a anului in curs, astfel incat sa intre in vigoare incepand cu data de 1 ianuarie a anului urmator;

- pretul contractului de audit se stabileste in moneda agreata de parti;

 

Consiliul de Administratie va analiza ofertele depuse, ce indeplinesc criteriile profesionale necesare exercitarii atributiilor de auditor financiar, care vor fi transmise in termenul prevazut in prezentul comunicat. Criteriul folosit pentru selectarea auditorului este cel al obtinerii celor mai bune servicii pentru S.I.F. Oltenia S.A. din punct de vedere financiar si reputational.

Oferta selectata de Consiliul de Administratie va fi supusa aprobarii actionarilor, in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor S.I.F. Oltenia S.A.

La data de 31.12.2020, S.I.F. Oltenia S.A. avea in portofoliu participatii la un numar de 42 societati comerciale. Valoarea nominala a portofoliului de actiuni administrat este de 618.985.752 lei, iar cea de piata este de 2.014.682.452 lei.

La data de 31.12.2020, S.I.F. Oltenia S.A. detinea pachete majoritare de actiuni la 12 societati comerciale:

1. COMPLEX HOTELIER DB. S.A. Targoviste;

2. VOLTALIM S.A. Craiova;

3. MERCUR S.A. Craiova;

4. GEMINA-TOUR S.A. Rm. Valcea;

5. ARGUS S.A. Constanta;

6. FLAROS S.A. Bucuresti;

7. CONSTRUCTII FEROVIARE S.A. Craiova;

8. UNIVERS S.A. Rm. Valcea;

9. PROVITAS S.A. Bucuresti;

10. TURISM S.A. Pucioasa;

11. ALIMENTARA S.A. Slatina;

12. LACTATE NATURA S.A. Targoviste.

Aceste societati intra in perimetrul de consolidare al situatiilor financiare intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS).

 

  

Sorin-Iulian Cioaca

Presedinte/Director General

 

Viorica Balan

Ofiter de Conformitate



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.