sâmbătă | 27 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


BANCA TRANSILVANIA S.A. - TLV

Hotarari AGA O & E 28.04.2022

Data Publicare: 28.04.2022 19:28:26

Cod IRIS: FE3BE

 

RAPORT CURENT conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Data: 28.04.2022

 

BANCA TRANSILVANIA S.A. CLUJ-NAPOCA

 

 

Sediul social:                                                          Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr. 30-36

Numar telefon/fax:                                             0264/407150/407179

Numar/data inregistrarii la ORC:                J12/4155/1993

CUI:                                                                             5022670

Capital social subscris si varsat:                   6.311.469.680 lei

Piata reglementata de tranzactionare:      Bursa de Valori Bucuresti

           

 

1.      Evenimente importante de raportat

a)     Schimbari in controlul asupra emitentului – nu este cazul.

b)  Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul.

c)  Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment – nu este cazul.

d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2017– nu este cazul.

e) Alte evenimente: Hotararile Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor Bancii Transilvania S.A.

 

In data de 28.04.2022 au avut loc Adunarile Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor Bancii Transilvania  S.A. Cluj-Napoca.

La Adunarea Generala Ordinara si la Adunarea Generala Extraordinara au fost prezenti sau au fost imputerniciti actionari care au reprezentat 70,50% din numarul total de actiuni cu drept de vot, respectiv 4.427.764.409 actiuni.

 

In urma dezbaterilor, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor a adoptat urmatoarele hotarari cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a Convocatorului publicat:

 

1. Aprobarea propunerii de numire a secretarilor de sedinta si secretarilor tehnici, dupa cum urmeaza: Secretari de sedinta -  Ioana Olanescu, Gabriel Goga; Secretari tehnici - Flavia Vandor, Ioan Sumandea-Simionescu.

2. Aprobarea situatiilor financiare anuale statutare IFRS intocmite pentru exercitiul financiar 2021, in conformitate cu cerintele Ordinului BNR nr. 27/2010 cu modificarile ulterioare, insotite de Raportul Consiliului de Administratie, Raportul Auditorului Independent si a altor rapoarte ce sunt supuse votului consultativ.

3. Aprobarea distribuirii dividendelor din profitul anului 2021, in suma de 800.000.000 lei, fiind acordata ca dividende in numerar. Aprobarea fixarii unui dividend brut/actiune de 0,1267533618 lei.

4. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul 2021.

5. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli, precum si a programului de investitii pentru anul 2022 (planul de afaceri pentru 2022).

 

2022: Bugetul de venituri si cheltuieli:   

            

INDICATOR

Milioane lei

Venituri operationale

5.333

Cheltuieli operationale

-2.493

Provizioane (net)

-366

PROFIT BRUT

2.475

 

 

2022: Planul de investitii al Bancii Transilvania:   

  • Cladiri – agentii si sucursale: 108,62 mil. lei
  • Investitii IT si carduri: 333,81 mil.lei
  • Securitate: 10,26 mil.lei
  • Centrul de procesare numerar: 8,68 mil.lei
  • Initiative digitale: 53,25 mil. lei
  • Altele: 41,55 mil.lei

TOTAL INVESTITII (TVA inclus): 556,17 mil.lei

 

6. Alegerea noului Consiliu de Administratie pentru mandatul 2022 – 2026, avand urmatoarea componenta: Horia Ciorcila, Thomas Grasse, Ivo Gueorguiev, Vasile Puscas, Mirela-Ileana Bordea, Florin Predescu Vasvari, Lucyna Stanczak-Wuczynska.

7. Mentinerea remuneratiei administratorilor pentru exercitiul anului 2022, incluzand limita maxima pentru remuneratiile suplimentare (fixe si variabile) acordate administratorilor si directorilor.

8. Aprobarea datei de 6 iunie 2022 ca data de inregistrare si a ex-date – 3 iunie 2022, pentru identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de drepturi rezultate din hotararile AGOA si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGOA.

9. Aprobarea datei de 16 iunie 2022 ca data a platii pentru plata dividendelor.

10. Mandatarea Consiliului de Administratie si individual a membrilor acestuia pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

 

In urma dezbaterilor, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor a adoptat urmatoarele hotarari cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a Convocatorului publicat:

 

1. Aprobarea propunerii de numire a secretarilor de sedinta si secretarilor tehnici, dupa cum urmeaza: Secretari de sedinta -  Ioana Olanescu, Gabriel Goga; Secretari tehnici - Flavia Vandor, Ioan Sumandea-Simionescu.

2.  Majorarea capitalului social cu suma de 765.112.650 lei prin emisiunea a 765.112.650 noi actiuni cu valoare nominala de 1 leu/actiune, precum si stabilirea unui pret in valoare de 0 (zero) lei pentru compensarea fractiunilor de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului si rotunjirii rezultatelor, conform prevederilor legale in vigoare precum si acordarea unui mandat Consiliului de Administratie in vederea stabilirii unui pret superior celui aprobat (daca va fi cazul).

Majorarea capitalului social se va realiza prin incorporarea rezervelor constituite din profitul net al anului 2021, in suma de 765.112.650 lei, prin emiterea unui numar de 765.112.650 actiuni, cu valoarea nominala de 1 leu/actiune, in beneficiul actionarilor inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare stabilita de AGA (13 iulie 2022).

Surse pentru majorarea capitalului social  

Sume (lei)

Incorporarea rezervelor constituite din profitul net al anului 2021

765.112.650

 

Ca urmare, fiecare actionar inregistrat la data de inregistrare, 13 iulie 2022, va primi cu titlu gratuit, pentru fiecare 100 actiuni detinute, un numar intreg de actiuni calculat dupa formula 100x(765.112.650/6.311.469.680 lei).

Majorarea capitalului social se va realiza pentru sustinerea activitatii curente a societatii.

3. Aprobarea rascumpararii de catre Banca a propriilor actiuni, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, in urmatoarele conditii: pana la 40.000.000 actiuni (0,63% din totalul actiunilor care compun capitalul social) cu valoarea nominala de 1 leu/actiune la un pret minim egal cu pretul de piata de la BVB din momentul efectuarii achizitiei si un pret maxim de 4 lei, pentru o perioada de maximum 18 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a, in cadrul unui program stock option plan in vederea implementarii unui sistem de remunerare si derularea unui program de fidelizare a personalului pe o perioada de cel putin 3 ani, precum si plata unor remuneratii fixe, respectiv acordarea unui mandat Consiliului de Administratie pentru aducerea la indeplinire a acestei hotarari. Toate valorile anterior mentionate (numar actiuni, pret minim si maxim, valoare nominala si orice alte aspecte impactate) vor fi ajustate corespunzator, ca urmare a finalizarii procedurii de consolidare si modificarii valorii nominale de la 1 leu/actiune la 10 lei/actiune.

4. Aprobarea consolidarii valorii nominale a unei actiuni Banca Transilvania SA, de la 1 lei/actiune la 10 lei/actiune, prin cresterea valorii nominale a actiunilor concomitent cu reducerea numarului total de actiuni (10 actiuni cu valoare nominala de 1 leu/actiune = 1 actiune cu valoare nominala de 10 lei/actiune), precum si stabilirea unui pret in valoare de 2,5273 lei/actiune (avand la data de inregistrare valoarea nominala de 1 leu) pentru compensarea fractiilor de actiuni rezultate conform formulei de calcul detaliate in documentul de informare, in acord cu prevederile legale in vigoare, precum si acordarea unui mandat Consiliului de Administratie si individual a membrilor acestuia pentru ducerea la indeplinire a hotararii, inclusiv in vederea aprobarii documentatiei specifice. Documentul de informare si procedura privind operatiunile de consolidare sunt disponibile pe site-ul societatii pentru consultarea actionarilor.

5. Informarea actionarilor cu privire la demararea procesului de achizitionarea unei participatii in capitalul social al societatii Tiriac Leasing IFN SA.

6. Aprobarea datei de 13 iulie 2022 ca data de inregistrare si a ex-date – 12 iulie 2022, pentru identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de alte drepturi si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGEA, inclusiv dar fara a se limita la dreptul de a beneficia de actiunile gratuite care se vor emite in urma majorarii capitalului social.

7. Aprobarea datei de 14 iulie 2022 ca data a platii pentru actiunile gratuite care se vor emite in urma majorarii capitalului social.

8. Aprobarea datei de 17 august 2022 ca data de inregistrare (data platii fiind urmatoarea zi lucratoare conform prevederilor legale aplicabile) si a ex-date – 16 august 2022, pentru consolidarea valorii nominale a actiunilor Bancii Transilvania.

9. Aprobarea datei de 29 august 2022 ca data a platii pentru fractiile rezultate in urma operatiunii de consolidare a valorii nominale a actiunilor Bancii Transilvania.

10.    Aprobarea modificarii actului constitutiv al bancii, dupa cum urmeaza:

  • Eliminarea tezei a II-a de la punctul d) al articolului 10 – Modificarea Capitalului.
  • Eliminarea subpunctelor e), k), m), n) si o) aferente punctului e) al articolului 13 – Consiliul de Administratie.
  • Reformularea subpunctului i) aferent punctului e) al articolului 13 – Consiliul de Administratie, dupa cum urmeaza:

(i) aproba dobandirea unei participatii in alte companii concurente a conducatorilor bancii sau administratorilor bancii;

  • Reformularea punctului f) al articolului 13 – Consiliul de Administratie, dupa cum urmeaza:

Consiliul de Administratie se intruneste, de regula, cel putin o data pe trimestru si ori de cate ori este necesar, in prezenta a cel putin jumatate din numarul membrilor care il compun. Participarea la sedintele CA poate avea loc si prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (video-conferinta, conferinta telefonica etc). Convocarile in cauza trebuie trimise tuturor membrilor Consiliului de Administratie si vor cuprinde locul unde se tin sedintele, data si ordinea de zi. Membrii CA pot asista la sedinte prin telefon si acest element trebuie mentionat in procesul verbal al sedintei. Nu se poate lua nici o decizie asupra problemelor neprevazute  decit in caz de urgenta si cu conditia ratificarii deciziilor in cauza in sedinta urmatoare de catre membrii care au fost absenti cand s-au luat  deciziile respective. Consiliul este prezidat de presedintele Consiliului sau in lipsa acestuia de un membru al CA desemnat in acest scop de presedinte. Deciziile Consiliului se iau (1) cu majoritatea absoluta a a voturilor membrilor prezenti si (2) de cel putin jumatate din numarul administratorilor si fiecare astfel de decizie trebuie sa se consemneze in procesele verbale semnate de Presedinte si de catre secretar.

  • Reformularea punctului h) al articolului 13 – Consiliul de Administratie, dupa cum urmeaza:

Pentru lucrarile de secretariat, Consiliul  numeste un secretar fie din membrii sai, fie dintre salariatii cu functii  de conducere operativa. Lucrarile Consiliului se consemneaza  intr-un proces verbal.

  • Reformularea punctului m) al articolului 13 – Consiliul de Administratie, dupa cum urmeaza:

Niciun administrator nu va putea functiona in mai mult de cinci Consilii de administratie, cu exceptia cazurilor prevazute la alin. (2) al art. 15316 din Legea nr. 31/1990. Mai mult, vor fi respectate regulile instituite in O.U.G. nr. 99/2006 referitoare la numarul maxim de mandate pe care acesta le poate cumula.

  • Eliminarea punctelor h), i), l), m) si n) ale articolului 16 – Despre Registre, Bilant si Repartizarea Profitului.
  • Eliminarea articolului 19 – Relatiile cu Banca Nationala.

Articolele care compun actul constitutiv se vor renumerota.

11. Mandatarea Consiliului de Administratie si individual a membrilor acestuia pentru aducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor.

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

PRESEDINTE,

 

Horia CIORCILA

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.