vineri | 26 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TERAPLAST SA - TRP

Hotarari AGA O & E 28.04.2021

Data Publicare: 28.04.2021 18:17:57

Cod IRIS: D4F3A

 

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul ASF nr.5/2018

 

 

Data raportului: 28.04.2021

Denumirea societatii emitente: TERAPLAST S.A.

Sediul social: Sat Saratel, comuna Sieu-Magherus, DN 15A, KM 45+500, Judetul Bistrita-Nasaud

Telefon/Fax: 0263/238.202; 0263/231.221

Numar de inregistrare ORC: J06/735/1992

Cod unic de inregistrare: 3094980

Capital social subscris si varsat: 174.320.047,80 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti, categoria standard

Simbol de piataTRP

 

Evenimente importante de raportat: 

 

In data de 28 aprilie 2021, cu incepere de la ora 10:00, respectiv 10:30, la sediul Societatii TeraPlast a avut loc sedinta Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor, care a fost legal si statutar constituita la prima convocare. In cadrul acestei sedinte au participat personal si prin intermediul votului prin corespondenta, actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central, la data de 15 aprilie 2021 stabilita ca data de referinta, cvorumul indeplinit fiind de 70,5947% din totalul de 1.743.199.512 drepturi de vot, aferente celor 1.743.200.478 de actiuni emise de Societate, pentru sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, respectiv de 70,6093% din totalul de 1.743.199.512 drepturi de vot, aferente celor 1.743.200.478 de actiuni emise de Societate, pentru sedinta Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

 

In vederea asigurarii unei informari complete si corecte a actionarilor si potentialilor investitori, redam continutul hotararilor luate de Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor TERAPLAST S.A:

 

 

HOTARAREA nr. 1 din data de 28 aprilie 2021 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

In temeiul art.111 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A. (Societatea), ale prevederilor Legii nr. 24/2017 precum si ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in sat Saratel, com Sieu-Magherus, DN 15A, km 45+500, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, intrunita in data de 28 aprilie 2021, la sediul Societatii, ora 10:00, in cvorum de 70,5947% din totalul de 1.743.199.512 drepturi de vot aferente celor 1.743.200.478 actiuni emise de societatea TERAPLAST S.A., ceea ce reprezinta un numar total de 1.230.606.645 voturi valabil exprimate,

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

1.         Aproba situatiile financiare individuale, aferente exercitiului financiar 2020, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

 

 

2020

Venituri Total:

 

362.417.107

Alte venituri din exploatare (inclusiv chirii)

 

1.823.400

Venituri din subventii

 

1.247.947

Modificari in cadrul stocurilor de bunuri finite si productie in curs

 

2.512.784

Materiile prime, consumabile folosite si marfuri

 

(234.270.575)

Cheltuieli cu beneficiile angajatilor

 

(38.925.704)

Cheltuieli cu ajustarile pentru depreciere si amortizarea

 

(14.255.359)

Ajustarile pentru deprecierea creantelor comerciale, net

 

2.297.270

Ajustarile pentru deprecierea stocurilor, net

 

(511.531)

Pierderi din iesirea imobilizarilor corporale si necorporale

 

(12.357)

Castiguri din evaluarea la valoarea justa a investitiilor imobiliare

 

367.610

Pierderi din iesirea investitiilor imobiliare

 

(166.632)

Sponsorizari, donatii

 

(201.630)

Alte cheltuieli din exploatare

 

(40.504.379)

Rezultat din exploatare

 

38.246.471

Cheltuieli cu dobanzile, net

 

(4.506.926)

Alte venituri/(cheltuieli) financiare, net

 

200.572

Dividende incasate

 

60.328

Rezultat financiar

 

(4.246.026)

Profitul inainte de impozitare

 

34.000.445

Cheltuiala cu impozitul pe profit

 

(3.892.245)

Profitul business-ului care isi continua activitatea

 

30.108.199

Profitul business-ului Profile tamplarie

 

2.995.940

Profitul exercitiului financiar

 

33.104.139

 

Structura votului: 96,90% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 3,10% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,00% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

2.         Aproba repartizarea profitului net aferent exercitiului financiar 2020, dupa cum urmeaza: 

-       Profit net realizat: 33.104.139 lei;

-       Rezerve legale: 1.938.441 lei;

-       Dividende: 30.682.530 lei*;

-       Rezultat reportat: 483.168 lei.

*Dividendele au fost distribuite conform hotararii A.G.O.A. nr. 1 din data de 27 noiembrie 2020, prin care s-a aprobat distribuirea de dividende in valoare totala de 45.323.187,31 lei, din care 30.682.530 lei din profitul aferent anului 2020 iar diferenta din rezultatul reportat. Dividendele au fost platite la data de 24 decembrie 2020 (data platii).

Structura votului: 99,56% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,44% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,00% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.


 

 

3.         Aproba situatiile financiare consolidate, aferente exercitiului financiar 2020, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

Venituri din contractele cu clientii, din care:

 

 396.180.378

Venituri din vanzarea de produse finite

 

 349.938.671

Venituri din vanzarea de marfuri

 

 44.939.927

Venituri din prestarea de servicii

 

 1.301.780

Alte venituri din exploatare

 

 622.666

Venituri din subventii pentru investitii

 

 2.054.541

Modificari in cadrul stocurilor de produse finite si productie in curs

 

 (1.731.653)

Materiile prime, consumabile folosite si marfuri

 

(238.958.599)

Cheltuieli cu beneficiile angajatilor

 

 (49.866.847)

Amortizare si ajustarile pentru deprecierea activelor imobilizate, net

 

 (18.641.137)

Ajustarile pentru deprecierea activelor circulante, net

 

 (1.671.212)

Provizioane reversate, net

 

 223.303

Pierderi din iesirea/evaluarea imobilizarilor corporale si necorporale

 

 (75.417)

Castiguri din iesirea activelor detinute in vederea vanzarii

 

-

Pierderi din evaluarea/vanzarea la valoarea justa a investitiilor imobiliare

 

(166.632)  

Alte cheltuieli

 

(49.892.780)

Sponsorizari

 

(226.575)

 

Rezultat din exploatare

 

  37.850.036

 

 

 

Costuri financiare

 

 (721.519)

Cheltuieli privind dobanzile, net

 

 (4.927.448)

Venituri financiare

 

 1.439.731

Venituri din dividende

 

 60.328

Rezultat financiar, net

 

 (4.148.908)

Profitul inainte de impozitare

 

      33.701.128

Cheltuiala cu impozitul pe profit

 

(3.999.294)

Profitul business-urilor care-si continua activitatea in Grup

 

      29.701.834

 

 

 

Profitul business-urilor Steel si Profile tamplarie

 

     47.798.964

Profitul exercitiului financiar

 

     77.500.798

 

 

 

 

Structura votului: 96,9049% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 3,0951% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,00% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.


 

4.         Aproba descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie al Societatii pentru exercitiul financiar 2020.

Structura votului: 30,9257% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 2,4268% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 66,6474% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

Dintre cele 66,6474% voturi de abtinere, 66,34% sunt date de administratorul societatii care are si calitatea de actionar

 

5.         Aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli aferent exercitiului financiar 2021.

 

Buget 2021

TeraPlast

TeraPlast Grup

Cifra de afaceri neta

549.976.475

636.223.000

EBITDA

77.460.775

89.126.000

EBITDA (%)

14%

14%

 

Structura votului: 100% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% abtinere, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta.

6.         Aproba Programul de Investitii, aferent exercitiului financiar 2021.

 

TeraPlast

TeraPlast Grup

CapEx Buget 2021

94.537.431

160.293.000

 

Structura votului: 100% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

7.         Aproba propunerea privind nivelul remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru anul in curs si a limitei generale a remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie, respectiv:

-  Aproba ca remuneratie fixa pentru membrii Consiliului de Administratie (inclusiv pentru Presedintele Consiliului de Administratie) sa fie in cuantum de 2.000 euro net/luna;

-  Aproba limita maxima a remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie – respectiv maxim 200% fata de remuneratia fixa lunara stabilita conform punctului precedent.

 Remuneratiile astfel stabilite vor fi valabile pana la data urmatoarei adunari generale ordinare prin care se va aproba cuantumul indemnizatiilor administratorilor si/sau a remuneratiilor suplimentare.

Structura votului: 82,3103% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 17,6897% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,00% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

8.         Aproba numirea domnului Anghel Lucian-Claudiu ca membru in Consiliul de Administratie al Societatii, mandatul fiind valabil de la data numirii, respectiv 28 aprilie 2021 si pana la data de 14 septembrie 2021.

Structura votului: 97,3423% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 2,6577% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,00% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

9.         Aproba alegerea domnului Nadir Geafer ALI in calitate de membru independent in Comitetul de Audit, pentru un mandat de 1 an de zile incepand cu data numirii, in conformitate cu Art. 65 din titlul I, capitolul IX, Legea 162/2017 si aproba o remuneratie de pana la 3.000 euro/an net, pentru membrul independent in Comitetul de Audit.

Structura votului: 80,3210% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 19,6790% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,00% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

10.       Aproba numirea ca auditor financiar extern al Societatii a Deloitte Audit S.R.L., pentru un mandat de 2 (doi) ani de la data adoptarii hotararii AGOA, cu o remuneratie de 24.000 euro/an.

Structura votului: 99,3317% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,6683% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,00% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

11.       Aproba numirea ca auditor intern al Societatii a Mazars Romania S.R.L., pentru un mandat de 1 (unu) an de la data adoptarii hotararii AGOA, cu o remuneratie de 5.000 euro.

Structura votului: 98,01% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 1,99% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,00% abtinere, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta.

12.       Aproba radierea din Oficiul Registrului Comertului Bistrita-Nasaud a mentiunilor privind auditorul a carui mandat nu va fi prelungit, daca este cazul.

Structura votului: 100% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

13.       Mandatarea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

Structura votului: 100% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

14.       Mandatarea presedintelui Consiliului de Administratie, domnul Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

Structura votului: 100% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

15.       Mandatarea consilierului juridic al societatii, doamna Kinga Vaida, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Structura votului: 100% pentru, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta, 0% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

Prezenta hotarare a fost redactata si semnata azi, 28 aprilie 2021, in 5 (cinci) exemplare originale, dintre care 2 (doua) exemplare pentru Societate si 3 (trei) exemplare pentru a fi depuse la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud.

v   

 

HOTARAREA nr. 1 din data de 28 aprilie 2021 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

 

In temeiul art.113 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A. (Societatea), ale prevederilor Legii nr. 24/2017 precum si ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in sat Saratel, com Sieu-Magherus, DN 15A, km 45+500, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, intrunita in data de 28 aprilie 2021, la sediul Societatii, ora 10:30, in cvorum de 70,6093% din totalul de 1.743.199.512 drepturi de vot aferente celor 1.743.200.478 actiuni emise de societatea TERAPLAST S.A., ceea ce reprezinta un numar total de 1.230.860.345 voturi valabil exprimate,

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

1.            Aproba valoarea de 150.000.000 lei ca limita maxima de indatorare pe care o poate contracta societatea in perioada 28.04.2021 – 28.04.2022 si aproba garantarea contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

Structura votului: 99,04% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,44% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,53% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

 

2.            Aproba suplimentarea limitei maxime de indatorare, prevazuta la pct.1 de mai sus, pe care o poate contracta societatea in perioada 28.04.2021 – 28.04.2022 cu suma de 60.000.000 lei, ce va fi folosita (daca este cazul) exclusiv pentru garantarea imprumuturilor subsidiarelor si aprobarea garantarii contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate de subsidiare, in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

Structura votului: 99,04% pentru, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,44% impotriva, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta, 0,53% abtinere, din voturile detinute de actionarii care au participat la sedinta.

 

3.            Mandatarea Consiliului de Administratie ca, pana la limita maxima de indatorare aprobata, sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, toate actiunile si demersurile necesare sau utile in vederea aducerii la indeplinire a celor aprobate conform pct. 1 si 2 din prezenta hotarare. In acest sens, Consiliul de Administratie va emite decizii cu privire la:

-               accesarea unor credite bancare, incheierea unor contracte de credit/de leasing, prelungirea contractelor de credit bancar/de leasing accesate, stabilirea structurii de garantii aferente contractelor de credit/de leasing accesat/prelungit, restructurarea/rescadentarea creditelor acordate, schimbarea structurii garantiilor creditelor existente in sold, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de credit/contractele de leasing/contractele de garantie/actele aditionale la contractele de credit/de leasing, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de credit/de leasing, contractele de garantie sau orice alte documente, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii bancare.

-               garantarea accesarii de catre subsidiarele societatii a unor credite bancare si/sau contracte de credit/de leasing, stabilirea/schimbarea structurii de garantii aferente, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de garantie/actele aditionale, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de garantie, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii.

Structura votului: 99,0365% pentru, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta, 0,4373% impotriva, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta, 0,5262% abtinere, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta.

 

4.            Mandatarea presedintelui Consiliului de Administratie, domnul Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.E.A.

Structura votului: 99,5627% pentru, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta, 0,4373% impotriva, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta, 0,00% abtinere, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta.

5.            Mandatarea consilierului juridic al Societatii, doamna Kinga Vaida, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.E.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Structura votului: 99,5627% pentru, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta, 0,4373% impotriva, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta, 0,00% abtinere, din voturile detinute din actionarii care au participat la sedinta.

Prezenta hotarare a fost redactata si semnata azi, 28 aprilie 2021, in 5 (cinci) exemplare originale, dintre care 2 (doua) exemplare pentru Societate si 3 (trei) exemplare pentru a fi depuse la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud.

 _________________

ALEXANDRU STANEAN

CEO TeraPlast S.A.

 

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la

e-mail investor.relations@teraplast.ro sau tel. +40 741 270 439 – persoana de contact: Alexandra Sica.

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.